2 vartijaa pysäytti minut kun ajoin sähköinvamopollani kaupassa

Anonyymi-ap

Sanoin että laskekaa irti koska millä perusteella rajoitatte liikkumisvapauttani? Nämä pojat ei osannut vastata, naureskelivat ivallisesti.
Sanoivat tosin että vartijat toimii näin. Minä sanoin että teillä ei ole mitään oikeutta rajoittaa liikkumistani ilman syytä. Lähtivät imemään molojaan tämän jälkeen.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vartijoista ei ole ollu mulle ikinä mitään häiriötä, kummallista kun kaikille muille ovat pahoja?

• Anonyymi

On varmaan paljon muitakin olemassa olevia asioita, jotka ei ole sattunut kohdallesi.
        Esim. : Oletko ollut lento-onnettomuudessa?
        Niitäkin pyritään estämään mm. säännöillä ja ohjeilla.

• Anonyymi

niiren olis kuulunu runtata sut hengettömäksi lattiaa vasten.

Nyt securitas satanisti-johtajat tappaa ne kun ne menee toimistolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niiren olis kuulunu runtata sut hengettömäksi lattiaa vasten.

Nyt securitas satanisti-johtajat tappaa ne kun ne menee toimistolle?

Ei ne tän kokoiselle äijälle ala, kuten ei kukaan muukaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne tän kokoiselle äijälle ala, kuten ei kukaan muukaan :)

jos invakärryllä liikkuu niin kyllä ne voi- ja enempää ei uskalla edes kertoa- mutta niitä kannattaa varoa.

yleensä kannattaa pitää etulyönti-asema ja yllätyshyökkäyksellä saada taistelu nopeasti ohi ennen kuin ehtivät vaurioittamaan?

• Anonyymi

Kai sinulla on kojelautakamera mopossasi?

• Anonyymi

Olivat varmaankni aikaisempien käyntiesi takia sinut epäluotettavaksi katsoneet, ehkäpä aiemmin olet syyllistynyt rötöksiin.

• Anonyymi

Sinulla eikä muilla vammaisilla ei ole mitään oikeutta aiheuttaa vaaraa muille kaupan asiakkaille raskaalla ajoneuvolla. Et saa missään tilanteessa ajaa yli hitaan kävelynopeuden ja sinun on pystyttävä aina pysähtymään jokaisessa "risteyksessä" ihan kuten hidas jalankulkija.

Et saa edes vahingossa törmätä nurkan tapaa juoksevaan lapseen. Sinulla on kaikissa tilanteissa ehdoton väistämisvelvollisuus.

Jos hiukankin hurjastelet, niin sinut on oikeus poistaa liikkestä. Ei poikkeusta.

• Anonyymi

Et edes omista sähkömopoa vaan näit unta että olit sikajuovuksissa ja konttasit pitkin lattiaa murjussasi. Sitten heräsit kauheaan kankkuseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      42
      2719
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1523
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      41
      1026
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      839
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      60
      631
    Aihe