Children of bodom

dqdqfg

nii ku jotkut väittää et final countdown on niitten coveri mut jotkut taas että ei oo vaa yhen northern bändin nii kumman se on oikeesti (tarvitaa todisteita) ku sitä jaetaan dc molemmilla nimillä
kertokaa nyt joku ees (TOISTEITA)

20

2298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

      Kiinnostaa kuin kilo paskaa. Mistäs maasta se Bodom olikaan kotoisin?

      • HarjanVarsi

        Kylläpä oot asiaankovasti perehtynyt. Ootko kuullu sellasesta pienestä maasta kun suomi? Finland. Se on aika pohjosessa jos et tienny.


      • Taival
        HarjanVarsi kirjoitti:

        Kylläpä oot asiaankovasti perehtynyt. Ootko kuullu sellasesta pienestä maasta kun suomi? Finland. Se on aika pohjosessa jos et tienny.

        Juuri näin.
        Good for you.


      • hahhahahhha
        HarjanVarsi kirjoitti:

        Kylläpä oot asiaankovasti perehtynyt. Ootko kuullu sellasesta pienestä maasta kun suomi? Finland. Se on aika pohjosessa jos et tienny.

        harjanvarsi vetää hyvää settiä.


    • tietää asian

      Bodom on tehny siit coverin. Ehkä norther on tehny kans coverin. mut jos ne on ihan samanlaisii(bodomin ja northerin coverit), ni se on bodom.

      • Tietää asian

        Niin toi toi bodomin cover on yhellä cover-levyllä.


      • (SIC)
        Tietää asian kirjoitti:

        Niin toi toi bodomin cover on yhellä cover-levyllä.

        On että Bodom on ainakin tehny biisist coverin kosk se on siin levylkin..


      • KaamosMaster
        Tietää asian kirjoitti:

        Niin toi toi bodomin cover on yhellä cover-levyllä.

        Northerin Spreading death sinkulla on ainaki tuo coveri. Bodom ei ole tietääkseni biisiä coveroinu. Kaverilla oli ite poltetulla CD:llä Northerin versio Bodomin nimellä. Luulen että joku valopää on vain laittanu sen nettiin väärällä nimellä.


      • Tietää asian
        KaamosMaster kirjoitti:

        Northerin Spreading death sinkulla on ainaki tuo coveri. Bodom ei ole tietääkseni biisiä coveroinu. Kaverilla oli ite poltetulla CD:llä Northerin versio Bodomin nimellä. Luulen että joku valopää on vain laittanu sen nettiin väärällä nimellä.

        Vittu et meni sekavaks.
        Bodom on tehny tosta ainaki coverin.
        Löytyy sivulta missä on sanoituksia, hard covers levyltä.


    • Vaikee

      No on taas vaikeeta

      Norther ja CoB on tehnyt kummatkin coverin siitä countdownista

      • .....

        no kukapa ei ois tehny....


    • Piti nyt oikeen juosta levyhyllylle tarkistamaan asiaa...
      Spinefarmin 2004 julkaisemalla Hard Covers levyllä Norther esittää Europen - Final Countdownin.

      Bodom esittää samalla levyllä Iron Maidenin kappaleen Aces High.

      Samaisella levyllä on vielä kaikkien aikojen pahin alkuperäisen biisin raiskaus, eli Sonata Arctican versio Helloween klassikosta I Want Out.

      Eiköhän Spinefarmin sivuilta löydy ko. levystä tietoa.

      • Tietää asian (luuli tietävä...

        Miten mä nyt ajatuksissa sekotin noi final countdown ja aces high biisit?
        No selvisipä asia kuitenki.


    • sworn666

      Nythän on nimittäinkin niin että tuo Final Countdown on Europen kappale. Et ilmeisesti ole kuullut tuota kappaletta ollessasi lapsi/nuori, koska se oli ns. hittipiisi 80-luvulla, jolloin tuskin olet ollut edes olemassa.

      • HarjanVarsi

        Ja nyt puhuttiinkin Coverista!!


      • KaamosMaster
        HarjanVarsi kirjoitti:

        Ja nyt puhuttiinkin Coverista!!

        En tiennytkään että myös Bodom on sitä coveroinut. Sitä Northerin versiota liikkuu myös tuolla vertaisverkoissa Bodomin nimellä. Alkuperäinen on kuitenki paras.


      • Jawbreaker
        KaamosMaster kirjoitti:

        En tiennytkään että myös Bodom on sitä coveroinut. Sitä Northerin versiota liikkuu myös tuolla vertaisverkoissa Bodomin nimellä. Alkuperäinen on kuitenki paras.

        Molemmat ovat Coveroineet sen jollakin levyllään!!!!!!!!!!!!!!


      • kaetsu
        Jawbreaker kirjoitti:

        Molemmat ovat Coveroineet sen jollakin levyllään!!!!!!!!!!!!!!

        Ehkä kliseisin ja typerin mahdollinen coveroitava kappale. Tuossa "milleniumin" aikoina sitä tuli niin monesta tuutista ja torvesta, että jos sen enää mistään kuulee, niin verisuonet päässä paukkuu.


    • LordInferno

      "Children of Bodom - Final Countdown" biisi on tosiasiassa Dispatchedin tuotos (kato Dispatchedin Mother War levyn biisit jos et usko). Norther teki Final Countdownista coverin Hard Covers cdlle. Bodom teki kyseiselle kokoelmalle coverin Iron Maidenin Aces High biisistä. piste..
      - Inf -

    • metalpo

      asiahan on nyt näin että netissä liikkuu kaks samantyyppistä coverii countdownista..toinen niistä on northerin mut toinen ei oo CoBin vaan dispatchedin. sitä vaan liikkuu netissä bodomin nimellä. TÄMÄ ON TOTUUS!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe