Erään miehen katse

Anonyymi-ap

saa sukat pyörimään jalassa, onneksi ei kuitenkaan pikkareita, ainakaan vielä 😂

80

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katse voi saada aikaan vaikka mitä...

      • Anonyymi

        Onko näin?😯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin?😯

        Kyllä se ainakin minusta on 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näin?😯

        Tuskimpa ny sentään kuitee tuo pälli elää jossain haavemaailmoissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa ny sentään kuitee tuo pälli elää jossain haavemaailmoissaan

        Ja kirjoittelee ns itselleen näitä aloituksia, juuri tämä kaveri ja esim tämän aloituksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoittelee ns itselleen näitä aloituksia, juuri tämä kaveri ja esim tämän aloituksen.

        Sinä se harhainen vasta olet. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoittelee ns itselleen näitä aloituksia, juuri tämä kaveri ja esim tämän aloituksen.

        Ei ole prinssin aloitus 🤣 Hän ei taida kirjoitella itselleen vaikka jotkut saattaa niin tehdä.


    • Anonyymi

      Kai nyt stringit pyörii jo vaikka pikkarit jumittaa?

    • Anonyymi

      Man to man🤣😋👌uuh.. pikkareita huh huh🤭

      • Anonyymi

        Joo palstaätmin äitelyyksiä ja simppeleitä limerikkejä simppeleille tyypeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo palstaätmin äitelyyksiä ja simppeleitä limerikkejä simppeleille tyypeille.

        Ja yhä vain joku yrittää kroolata mukana ns, heikkolahjaisten toimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja yhä vain joku yrittää kroolata mukana ns, heikkolahjaisten toimintaa

        Onko sulla typerys muuta elämä kuin palstavainoaminen ja kiusaaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla typerys muuta elämä kuin palstavainoaminen ja kiusaaminen?

        Oho, sekö on nuutunut jo vainoamiseksi ja kiusaamiseksi jos mainitsee, että mies kirjoittelee omaksi ilokseen tällaista. Kerrotko tarkemmin ketä kohtaan, aloittajamiestä itseään vai jotain joka haluaa mustamaalata jonkun tämän taakse? Aika koskettava vetoomus sinänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, sekö on nuutunut jo vainoamiseksi ja kiusaamiseksi jos mainitsee, että mies kirjoittelee omaksi ilokseen tällaista. Kerrotko tarkemmin ketä kohtaan, aloittajamiestä itseään vai jotain joka haluaa mustamaalata jonkun tämän taakse? Aika koskettava vetoomus sinänsä

        Voisin vaikka veikata niin, että marina tuli mustamaalaajan suunnalta, se sama joka kokenut itsensä kiusatuksi aiemminkin kun ei saa rauhassa kuvitella älyttömiä tai maalittaa näiden kuvitelmiensa pohjalta kertomalla muille näistä ajatuksistaan kuin koko elämä olisi siitä kiinni, että saa jonkun uskomaan tunnisteluihinsa🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin vaikka veikata niin, että marina tuli mustamaalaajan suunnalta, se sama joka kokenut itsensä kiusatuksi aiemminkin kun ei saa rauhassa kuvitella älyttömiä tai maalittaa näiden kuvitelmiensa pohjalta kertomalla muille näistä ajatuksistaan kuin koko elämä olisi siitä kiinni, että saa jonkun uskomaan tunnisteluihinsa🤮

        Uhriutuvat kakkapäät saa aina naurut aikaan, varsinkin jos ne ei osaa lopettaa


    • Anonyymi

      Pikkarit pyörimään sano prenki ku navetassa lehmää lypsi🤥

    • Anonyymi

      Mulla ainakin pikkareissa aina värähtää kun saan ihanalle naikkoselle flirttailla

      • Anonyymi

        Oho, pidät pikkareita 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, pidät pikkareita 😂

        Juups, kyllä pidän niissä on ruskea raidoitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juups, kyllä pidän niissä on ruskea raidoitus

        Hienoa 😂


      • Anonyymi

        Naiselta naiselle selkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta naiselle selkeästi.

        Kyllä tämä aloittaja ihan mies on, joten sori nyt vaan sinullekin jos meni jokin uusi visio pilalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä aloittaja ihan mies on, joten sori nyt vaan sinullekin jos meni jokin uusi visio pilalle

        Vain naiset käyttävät pikkareita, siis jatka toki, nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain naiset käyttävät pikkareita, siis jatka toki, nainen.

        Että mitenkä että?😀 jo sulla on varmenteet taas kohdillaan


    • Anonyymi

      Mitä se vielä vaatisi, että saisin pikkarisi pyörimään? (Olettaen, että olisin hän mies)

      • Anonyymi

        Hymm… Jos laulat mulle niin Siinä tapauksessa jätän pikkarit kokonaan pois🤭😋 toivottavasti osaat laulaa tai että löytyy edes jonkinnäköistä sävelkorvaa😉


      • Anonyymi

        Jos oletetaan että olet hän, niin tule juttelemaan. Jos alan pyörimään niin silloin pyörii myös pikkarit 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymm… Jos laulat mulle niin Siinä tapauksessa jätän pikkarit kokonaan pois🤭😋 toivottavasti osaat laulaa tai että löytyy edes jonkinnäköistä sävelkorvaa😉

        Kyllähän tuollaisen palkinnon eteen on pistettävä parasta laulaen. Sen verran löytyy sävelkorvaa. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oletetaan että olet hän, niin tule juttelemaan. Jos alan pyörimään niin silloin pyörii myös pikkarit 😁

        Täytyy tarkkailla sinun liikehdintää, kun seuraavan kerran tavataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tarkkailla sinun liikehdintää, kun seuraavan kerran tavataan.

        😀😀😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy tarkkailla sinun liikehdintää, kun seuraavan kerran tavataan.

        Eräs mies vahtii mun liikehdinnät aika tarkkaan jos sattuu paikalle 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀😀😀

        Eikö olekin pösilöitä nämä miehen monologit, ihan niinkuin uskottelisi itselleen, että ihan just alkaa tapahtua🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin pösilöitä nämä miehen monologit, ihan niinkuin uskottelisi itselleen, että ihan just alkaa tapahtua🥱

        Tykkään näistä jotka luulee että kaikki tänne kirjoitettu on vain yhdeltä ihmiseltä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään näistä jotka luulee että kaikki tänne kirjoitettu on vain yhdeltä ihmiseltä 🤣

        Onhan niitäkin lyhtytolppiq joiden mielestä esim nää naisperformanssit on kirjoittanut yksi ja sama henkilö aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitäkin lyhtytolppiq joiden mielestä esim nää naisperformanssit on kirjoittanut yksi ja sama henkilö aina

        Peukku tai tutti suuhun sellaisille, jotka ei vuosienkaan jälkeen osaa elää mitenkään toisin tai jopa kokee itsensä kiusatuksi jos heidän mustamaalailuilleen hieman hymähtää.


    • Anonyymi

      Mää oon nyt valmis tässä ilman pikkareita🤣

    • Anonyymi

      No minkäslainen tämä mies on, jonka katse laittaa sukat nyt ainakin pyörimään jalassa?

      • Anonyymi

        Se on semmoinen tummakatseinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen tummakatseinen mies.

        Silmiin olen katsonut viimeeksi toissapäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmiin olen katsonut viimeeksi toissapäivänä.

        Eipä tuu kuin yks kassaneiti sitten mieleen

        t tämä sama kyselijä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuu kuin yks kassaneiti sitten mieleen

        t tämä sama kyselijä :)

        Sori, en ole kassaneiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuu kuin yks kassaneiti sitten mieleen

        t tämä sama kyselijä :)

        Kuinka montaa roolia mies vedät näissä aloituksissasi? Vein tämän iltasadun pois, leikki ei ole edes lasten tyätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka montaa roolia mies vedät näissä aloituksissasi? Vein tämän iltasadun pois, leikki ei ole edes lasten tyätä

        Nyt haukut ihan oikeasti väärää puuta, pitääkö tässä oikeasti alkaa tekemään tunnukset tännekkin, ettei jotkut ole tunnistavinaan vääriä :D

        t meneekö sulla ees puolet arvauksista kohalleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt haukut ihan oikeasti väärää puuta, pitääkö tässä oikeasti alkaa tekemään tunnukset tännekkin, ettei jotkut ole tunnistavinaan vääriä :D

        t meneekö sulla ees puolet arvauksista kohalleen

        Kyllä ne vaan menee kohdilleen ja sekös toisia kismittää ja nyt kun tuli kerran puheeksi, niin luulisi myös, että esimerkiksi nämä sinun rekisteröidyt ”tunnisteet” ois kans jo aikalailla nähty. Mutta kun uffaffaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne vaan menee kohdilleen ja sekös toisia kismittää ja nyt kun tuli kerran puheeksi, niin luulisi myös, että esimerkiksi nämä sinun rekisteröidyt ”tunnisteet” ois kans jo aikalailla nähty. Mutta kun uffaffaa

        Hienoa jos olet tunnistavinaan minut joksikin muuksi, mutta samalla myös vähän huolestuttavaa, että minkälainen ihminen käyttää aikaansa anonyymi palstalla toisten profiloimiseen ja vieläpä vääriä profilointeja tehden.

        t edelleenkin sama, jota luulet joksikin muuksi, varmaan pelkän "t" takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa jos olet tunnistavinaan minut joksikin muuksi, mutta samalla myös vähän huolestuttavaa, että minkälainen ihminen käyttää aikaansa anonyymi palstalla toisten profiloimiseen ja vieläpä vääriä profilointeja tehden.

        t edelleenkin sama, jota luulet joksikin muuksi, varmaan pelkän "t" takia.

        Mun aloituksessa ei ole mitään millekkään teelle 😂


    • Anonyymi

      Ei oo tapana ollut hairahtua tummiin silmiin, mitä lie maahanmuuttajia.

      • Anonyymi

        Kyllä tämä tyyppi on ihan kantasuomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä tyyppi on ihan kantasuomalainen.

        Pelkistä silmistä ei ole mihinkään, jos muuten on kommunikointiin täysi nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkistä silmistä ei ole mihinkään, jos muuten on kommunikointiin täysi nolla.

        Oletko koskaan kuullut flirttailusta? Sitä voi tehdä pelkillä silmillä 😉


    • Anonyymi

      Käykö hyräily?

      • Anonyymi

        Ap:lle käy paremmin hyräily, olisi kauheata jos joku mies alkaisi serenadia vetämään 😁


    • Anonyymi

      Mies on tietääkseni sinkku. Mulla kun on aina loppunut mielenkiinto heti kun toinen on paljastunut varatuksi. Sinänsä hassua kun itse olen varattu.

      • Anonyymi

        Jokaisella on omat kriteerit. Minulla loppuu mielenkiinto välittömästi, jos naisella on lapsia, ihan jokaisen kohdalla, oli sitten millainen tahansa.


    • Anonyymi

      Vois olla mahdotonta saada pikkareita pyörimään jaloissa märiksi ne ehkä voi joku mies saaja

      • Anonyymi

        Ehkä ne pyörii vuorotellen eri suuntiin, jos kangas antaa periksi? Hiertymiähän siitä varmaan helposti tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne pyörii vuorotellen eri suuntiin, jos kangas antaa periksi? Hiertymiähän siitä varmaan helposti tulee.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Ja reesumies nauraa omille vitseilleen että ba dam bam tsih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja reesumies nauraa omille vitseilleen että ba dam bam tsih

        Tai sitten toinen reesu oikeastaan ihan mille vaan


    • Anonyymi

      Pikkareihin tuli vahinko

      • Anonyymi

        Käännän pikkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännän pikkarit.

        Lähetä ne mulle postissa. Keksin parempaa käyttöä niille nyt lisäsin. Duunaan uuden lipputangon. Ne on just täydelliset siihen tarkoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetä ne mulle postissa. Keksin parempaa käyttöä niille nyt lisäsin. Duunaan uuden lipputangon. Ne on just täydelliset siihen tarkoitukseen.

        Oletko näitä älyvapaita aloituksia kirjoittava mies niin hukassa ja turhautunut, että pystytät ilta illan jälkeen uuden yksinpuhelun että edes joku huomioisi tämän hienon aloituksesi? Ehkä jotkut narrit kokee nämä narratiivit uskottavaksi dialogiksi👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko näitä älyvapaita aloituksia kirjoittava mies niin hukassa ja turhautunut, että pystytät ilta illan jälkeen uuden yksinpuhelun että edes joku huomioisi tämän hienon aloituksesi? Ehkä jotkut narrit kokee nämä narratiivit uskottavaksi dialogiksi👍

        Saa itsenäisyyttänsä juhlistaa. Poikamieskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa itsenäisyyttänsä juhlistaa. Poikamieskin.

        Eli kyseessä siis on mies jokin autonomiaan liittyvä projekti? Johan sai pikkuhousualoituksesi syvällisiä sävyjä


    • Anonyymi

      JAA JAA , minä kun luulin että olet strigejä suosiva tytsi . Olen erehtynyt .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo. Muuta ko multaa kanalaan! Hopi hopi!

      • Anonyymi

        Onkohan kukaan muu kuin sinä ätmi itse kommentoinut tähän aloitukseesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kukaan muu kuin sinä ätmi itse kommentoinut tähän aloitukseesi?

        No lukukertoja sentään nämä monologit itsesi kanssa mies on keränneet koska elämänkoulu ollut liikekannalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kukaan muu kuin sinä ätmi itse kommentoinut tähän aloitukseesi?

        Okei tunnustan kirjoitaneeni nämä kaikki. Olen se sukkahousumies jota ajattelet iltaisin kun kun kömmit sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei tunnustan kirjoitaneeni nämä kaikki. Olen se sukkahousumies jota ajattelet iltaisin kun kun kömmit sänkyyn.

        Tunnustappa samaan hengenvetoon nämä muut psykedeeliset kirjoituksesi, niin tehään pölöjen mielikuvittelusta askeettisempaa


    • Anonyymi

      Jos löytyy nimestä h niin😋

      • Anonyymi

        Löytyy kyllä sekin kirjain 😁


    • Anonyymi

      En ota vaikka saisi ei käy ottakkoon kukin muun luovutan kaiken.

    • Anonyymi

      🙂🙂🤗🤗

    • Anonyymi

      Lähti se näköjään tämäkin mun aloitus kulkemaan ihan omia polkujaan 😂

      • Anonyymi

        Oli ehkä tarkoituskin👩🤔


    • Anonyymi

      Silloin oli lähellä kun katse valahti alemmas silmistä 😉

    • Anonyymi

      Saispa ihanan M naisen pikkarit pyörimään

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe