Syyttäjälaitos 19.1.2023 12.50
Tiedote
Syyttäjä on nostanut syytteen törkeää rahanpesua koskevassa asiassa, josta Tulli on tiedottanut 29.12.2022. Syyte liittyy tapahtumaan, jossa Helsinki-Vantaan lentokentällä löytyi matkalaukkuun kätkettynä noin 300.000 euroa käteistä rahaa ja varoja oltiin siirtämässä ulkomaille.
Asiassa on nostettu syyte yhtä henkilöä vastaan rikosnimikkeellä törkeä rahanpesu.
KE-LA rahat matkalla jonnekkin...naurammeko jälleen ?
Anonyymi-ap
3
58
Vastaukset
- Anonyymi
Eikhöän tuoki syyte kaadu ja suomi joutuu taas maksamaan maturukalle viisi miljoonaa.
- Anonyymi
I-rakki...
- Anonyymi
Ihan varmasti syyte raukeaa ja eduskunta pitää hiljaisen hetken Hutisalon järjestämänä sen enon valekuoleman johdosta…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jetin syöksy saanut lisää vauhtia
Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel934189- 811830
Mulla on ikävä sinua
Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.351289Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa
Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a4681097Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä
Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si1731057Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?
Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit521034Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88945Törmäsin lauseeseen
"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.75881Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa169773