Juha Pöytälaakso

Anonyymi-ap

ihan älyttömän cool mies ja euroopan mestari driftingissä.

38

6954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17711603m

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ja on💪

• Anonyymi

Paskahousut harrastaa autoilla urheilua.

• Anonyymi

Kusipäät osoittaa kateutensa haukkumalla muita netissä :D

• Anonyymi

Pride väkikö täällä haaveeloo takatuupparista

• Anonyymi

Tosi miehet ottelee kehässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi miehet ottelee kehässä

Tai tatamilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai tatamilla.

Tohon driftaamiseen ei paljon miestä vaadita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tohon driftaamiseen ei paljon miestä vaadita.

Driftaamisesta ei riko itseään niin kuin kamppailulajeissa.

• Anonyymi

Helppo leikkiä kun porukat on rikkaita

• Anonyymi

Kyllä nämä joutuu sponsseja keräämään muualtakin, kun vanhempien kukkarolta. Itsekin ole autourheilu miehiä, mutta täytyy kyllä sanoa, että jotka tätä SM tai EM tasolla harrastaa, joutuu kyllä töitä tekemään ihan perkeleesti, että jäisi monelta tekemättä, myös minulta.

• Anonyymi

Englannis lauantaina ei mennyt putkeen.
      Oliko sija 11.No suomipoika voitti onneksi

• Anonyymi

Driftingin EM sarja.No ehkä Powerparkis natsaa.Siellä yksi em kisa

• Anonyymi

Kuljetuspöytälaakson jälkeläisiäkö?

• Anonyymi

Samoja paskiaisia on.

• Anonyymi

Huoh.

• Anonyymi

Automaatti-Skodallaki vinguttelisin paremmin,mutta ku tuollaanen pilaa ilmastoa,kumit pitää vaihtaa joka kerta uudet,löydä palaa ja kumi käryää,lajin voi lopettaa heti eikä kukaan kaipaasi.

• Anonyymi

Just joo

• Anonyymi

Tuallaanen ei oo mitään urheelua. Hiihto ja paini on oikiaa urheelua. Ja muu on turhaa! Ha !

• Anonyymi

Paini on ho...en hommaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paini on ho...en hommaa

Ei oo Harrastaa sitä naisetkin

• Anonyymi

Hiihto... miten hiihtoliiton ovikello soi? -- Do-ping :D

• Anonyymi

Helppo Heikin elämä on varmasti hauskaa. Saa lesoilla vanhempien masseilla

• Anonyymi

Ja kateus iski hähähähä

• Anonyymi

Yhtä helppoa kun karehtiminen.

• Anonyymi

Ehdottomasti olympialajiksi drifting,vois Suomikin pärjätä maailman turhimmassa lajissa.

• Anonyymi

Kuovittamista parkkipaikalla?
        Siinä vasta laji.

• Anonyymi

Yksi hölmöimmistä harrastuksista tämä drifting. Samalla tavalla jatketaan radan ulkopuolellakin kun ollaan siinä lajissa nii in hyviä. Kortti pois tällaasilta liikenteessä leikkimisestä.

• Anonyymi

sulta netti pois myös

• Anonyymi

Pöytälaakson eukko krisse vasta kivenkova kuski on.

• Anonyymi

Menkää piänimhän klapia, ha! Aamulla kuurelta ylähä ja puurua. Illalla kuus litraa kusta.

• Anonyymi

Ei vain riitä, selittelyt jatkuu.

• Anonyymi

Ai tämäkö joka leikki autoa kuovittamalla pikipihalla

• Anonyymi

Krisse on asiallinen ja hyvä kuski!

• Anonyymi

Minkä sarjan Euroopan mestari Pöytälaakso on? Kun eikö tuota DriftMastersia pidetä epävirallisena EM-sarjana, mutta DriftMasters-voittajien listalta ei Pöytälaakson nimeä löydy?

• Anonyymi

Sama mikä oli dmec mutta eri nimellä ennen vuotta kivi ja kirves, selaa sen tube videoita aiemmilta vuosilta nii sielä se näkyy ku voittaa mestaruuden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama mikä oli dmec mutta eri nimellä ennen vuotta kivi ja kirves, selaa sen tube videoita aiemmilta vuosilta nii sielä se näkyy ku voittaa mestaruuden

Ei DMEC'a enää ole, se oli tällä kaudella DriftMasters. Ja ennen DMEC'a se oli DriftMasters GP ja tuona aikakautena on 2017 Pöytälaakso voittanut Euroopan Mestaruuden, mutta DriftMasters GP'n voittajaksi listattu Adam Zalewski.

Erikoista, jos tosiaan saman organisaation järjestämistä sarjoista kyse. Ja vähintäänkin yhtä erikoista, että Heinosta tituleerataan nyt ensimmäisenä suomalaisena DriftMasters -mestarina.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe