Translaki vähentää miehen johtajuutta

Anonyymi-ap

Raamatun mukaan naisten täytyy olla miehien alamaisia ja totella miehiä kaikessa. Näin meidän avioliitossa vaimoni on kotona ja hoitaa kotia mutta hän on kaikessa alamainen.

Nyt kun sukupuolen voi vaihtaa joka vuosi niin vaimoni voisi olla mies. Kuinka silloin boisi olla alamainen.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Montako ketjua tästä translaki-aiheesta vielä tulee luterilaisuus-palstalle?

      • Anonyymi

        Typeryys on kuin energia. Sitä ei voi tuhota, se vain muuttaa muotoaan.


    • Anonyymi

      Uskossa, jossa ojennaudutaan lain mukaan, on harhaoppi. Usko, joka tuomitsee lain mukaan toiset, oli tuomio mikä tahansa, homous, lesbous, sukupuolen vaihtaminen, hurmahenkisyys, sunnuntain viettäminen lepopäivänä tai mikä tahansa, on harhaoppi eikä Kristuksen seuraamista.

      • Anonyymi

        Ihan itse olet harhaoppinen viestisi perusteella. Raamattu ei väitteitäsi tue.
        Jumalan meidän parhaaksi tarkoitettuja ohjeita tulee kunnioittaa, ei väheksyä ajatellen itse tietävänsä paremmin ja eläen itsekkäästi niistä piittaamatta, kuin vain niiltä osin kuin ne itselle sattuu valmiiksi sopivan. Jeesus ei tullut sanansa mukaan kumoamaan lakia.
        Sekä lakihenkisyys, että yksin armoon armoautomaatti-ajatuksella ripustautuminen on väärin. Laki ja armo kulkevat käsi kädessä, molemmat ovat tärkeitä.
        Jumala tuomitsee lopulta jokaisen sanansa vastaisista rikkomuksista ja pelastaa armosta uskovat.
        Uskossa ihminen ei tahdo rikkoa Jumalaa vastaan ja synnistä seuraa häpeä. Sydämen usko näkyy väistämättä valinnoissa ja teoissa. Ei kuka tahansa pääse Taivaaseen, vaan se joka kunnioittaa Jumalaa ja haluaa toimia Hänen tahtonsa mukaan, siinä jatkuvasti parannusta tehden. Myös armollisuus itseä ja muita kohtaan on tässä tärkeä muistaa.
        Jumalan sanaa on tärkeää välittää ihmisille, jotta he tietäisivät Jumalan tahdon ja voisivat uskossa ojentua sen mukaan ja lopulta pelastua iankaikkiseen elämään. Jumala on antanut sanansa yhteiskunnan ja kaikkien ihmisten parhaaksi. Miksi sitä väheksyä ja vastustaa.


    • Anonyymi

      Ei se Pena mikään oikea vaimo ole vaikka nykyään kuvittelet niin. Eikä se muutu naiseksi vaikka kuinka pumppaat

    • Anonyymi

      en äänestä ikinä eduskuntaan miestä joka on feministi.

      • Anonyymi

        Mutta naisfeministiä äänestit viimeksi, vai?


    • Anonyymi

      Ainahan voit kirjoittaa omia sääntöjä, jos Raamatun säännöt ei natsaa reaalimaailmaan mieleiselläsi tavalla.

      • Anonyymi

        Niinhän harhaoppiset tekevät. Tai niin oikeastaan on jokaisen lain mukaan ojentautujan pakko tehdä, koska ei mitenkään voi olla Raamatussa käskyä ja lakia jokaiseen tilanteeseen. Itse ne joutuu joka tapauksessa keksimään. Siksihän juuri on uusi liitto Hengessä, että olisi totuuden Henki, joka johdattaisi oikeaan eikä harhaoppiset, jotka eivät itsekään tiedä miten homma toimii.


    • Anonyymi

      Voi vaimoparkaa.

    • Anonyymi

      Lapsikastehan perustuu miehen uskonnolliseen ylivaltaan, kun helluntaina koko kansa kastettiin perhekunnittain ja miehet siinä tekivät päätöksen, että nyt koko perhe kastetaan. Ei se ollut mitään sitä että he tulivat uskoon tai uskoivat johonkin, vaan miehet vain päättivät että nyt koko perhe kasteelle lapsia myöten.

      Sama miesten hengellinen ylivalta ulottui keski-ajalle, jolloin se ilmeni noitien polttamisena roviolla. Ei siinä naisilla ollut mitään valtaa sanoa, että ei tämä sakramentti ole kovin kiva juttu, kun miehet päättivät että tälläinen pyhä sakramentti nyt toimitetaan. Nykypäivänä sakramentit ovat vähän tasa-arvoistuneet, mutta eivät tietenkään vielä täysin.

    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Eihän palstan trollitehtailija vain käy ylikierroksilla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe