Marja Hintikka paljastaa - Näin pääministeri Sanna Marin yllätettiin Laulu rakkaudelle -kuvauksissa

Oho! Pääministeri Sanna Marin ei kaihda television viihdeohjelmia. Hänet yllätetään fanituksella, jonka tietävät vain lähimmät ystävät. Näkyyköhän julkisuudesta tuttuja bestiksiä ohjelmassa?!?

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/marja-hintikka-paljastaa-nain-paaministeri-sanna-marin-yllatettiin-laulu-rakkaudelle-kuvauksissa?s24

96

4679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva, että on aikaa viihteelle. Näin pysyy kansan mielessä. Ikävät poliittiset asiat jäävät sivummalle.

      • Anonyymi

        Jokaisella on myös vapaa aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on myös vapaa aikaa.

        Mutta pääministerin ei olisi sopivaa olla jauhonenä.
        Ja se miksi sanna TYRKYTTÄÄ nyt itseään telkkariin johtuu että vaalit tulossa..jokainen normaalijärkinen sen tajuaa, mutta sinä et


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pääministerin ei olisi sopivaa olla jauhonenä.
        Ja se miksi sanna TYRKYTTÄÄ nyt itseään telkkariin johtuu että vaalit tulossa..jokainen normaalijärkinen sen tajuaa, mutta sinä et

        Kannattajistaan se tunnetaan, eikä hääppösiltä vaikuta kun jauhopää feministit ja setalaiset on neuvonantajina. Helppo arvata lopputulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pääministerin ei olisi sopivaa olla jauhonenä.
        Ja se miksi sanna TYRKYTTÄÄ nyt itseään telkkariin johtuu että vaalit tulossa..jokainen normaalijärkinen sen tajuaa, mutta sinä et

        Päässäsi on jauhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on myös vapaa aikaa.

        Pääministerillä ei ole. Hän on pätkätyössä max 4 vuotta kerrallaan ja 24/7. Hän on vapaalla vain silloin silloin, kun hänelle on nimitetty sijainen. Kuten kesäloman ajaksi.

        Toki pääministeri voi tehdä mitä huvittaa, mutta vapaa-aika päättyy siihen, kun joku työtehtävä kutsuu!

        Marin on julkisuushaukka, joten menee kun pyydetään. Miesvihaa on kyllä sen verran, että useimmiten hän esiintyy naisten juontamissa huuhaa ohjelmissa.

        Asiaohjelmat Marin jättää muille ja hyvä niin. Parasta onkin rupatella asioista, jotka eivät vaadi osaamista ja pelkkä mielipide riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päässäsi on jauhoja.

        Pääministeri on virka ja työaikaa on 24/7! Sitä ei vain samarin ole ymmärtänyt tai halventaa virkaa kun tekee käytännössä viisipäiväistä viikkoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministeri on virka ja työaikaa on 24/7! Sitä ei vain samarin ole ymmärtänyt tai halventaa virkaa kun tekee käytännössä viisipäiväistä viikkoa!

        Kellään ei ole tuollainen työaika. Älä höyryä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on myös vapaa aikaa.

        Pääministeri ei ole jokainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellään ei ole tuollainen työaika. Älä höyryä.

        Lue pääministerin virkavala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellään ei ole tuollainen työaika. Älä höyryä.

        ON AINA KÄYTETTÄVISSÄ vaikka keskellä yötä, jos tarvis, on totta. Koita nyt pässi tajuta se. Mutta mi tekee tuo ämmä? Piilossa, siirtää vastuunsa muille, polla sekoaa saikulla jne jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on myös vapaa aikaa.

        Pääasia että pysyy kaukana politiikasta, josta ei ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääministerillä ei ole. Hän on pätkätyössä max 4 vuotta kerrallaan ja 24/7. Hän on vapaalla vain silloin silloin, kun hänelle on nimitetty sijainen. Kuten kesäloman ajaksi.

        Toki pääministeri voi tehdä mitä huvittaa, mutta vapaa-aika päättyy siihen, kun joku työtehtävä kutsuu!

        Marin on julkisuushaukka, joten menee kun pyydetään. Miesvihaa on kyllä sen verran, että useimmiten hän esiintyy naisten juontamissa huuhaa ohjelmissa.

        Asiaohjelmat Marin jättää muille ja hyvä niin. Parasta onkin rupatella asioista, jotka eivät vaadi osaamista ja pelkkä mielipide riittää.

        hehh, noloa dissaamista. Marin on noteerattu globaalisti ja lukeutuu maailman kymmenen vaikutusvaltaisimman päättäjän joukkoon. Kansainvälisest ja Suomessakini erittäin arvostettu, mutta meillä nolosti opposition mollaama, kuitenkin erittäin taitava poliitikko.
        Hän on kokoomukselle punainen vaate. Orpo piru jää hänen varjoonsa ja samoin käy myös perujen kanssa. Yksinkertaisesti verbaliikka ja tietotaito puuttuu vastustajilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ON AINA KÄYTETTÄVISSÄ vaikka keskellä yötä, jos tarvis, on totta. Koita nyt pässi tajuta se. Mutta mi tekee tuo ämmä? Piilossa, siirtää vastuunsa muille, polla sekoaa saikulla jne jne.

        Piilossa, siirtää vastuunsa, polla leviää?
        Nyt lähteitä kehiin, on nimittäin sen varran vaarallista ja osoittelevaa puhetta. Muutoin menee persupopulistien öyhötykseksi ja paskan jauhannaksi. Mutu ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että pysyy kaukana politiikasta, josta ei ymmärrä.

        on vaa maailman kymmenen vaikutusvaltaisimman poliitikon arvostuksen saanut osakseen. Pitstä paremmaksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilossa, siirtää vastuunsa, polla leviää?
        Nyt lähteitä kehiin, on nimittäin sen varran vaarallista ja osoittelevaa puhetta. Muutoin menee persupopulistien öyhötykseksi ja paskan jauhannaksi. Mutu ei riitä.

        Etkö osaa lehtiä lukea Eipä tuo ole lehtien otsikoissa näyttänyt osaavan mitään muuta juovan viinaa jota myös desinfiointi aineena käytetään ainakin useimmat käsidesit sisältävät alkoholia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on vaa maailman kymmenen vaikutusvaltaisimman poliitikon arvostuksen saanut osakseen. Pitstä paremmaksi :)

        Ja Mitähän siitä ois hyötyä äänestäjät jos viittis avata silmänsä ni mitä muuta Marin on saanu aikaiseksi kuin vitun moiset velat joiden koroista selviäminen on jo kohta työnja tuskan takana mu se ei onneksi ole yksittäisen valtion ongelma joka valtiolla tuota velkaa vaikuttas kai olevan enemmän kui tarpeeksi ja koronnostot tulevat vaikuttamaan yksityistalouksiinkin melko lailla varmaan pahemmin kui edes yhdeksänkymmentä luvun lama mu mielenkiinnolla odottelen kuinka monella on luottohäiriö merkintä parin vuoden sisään tällä tyylillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on vaa maailman kymmenen vaikutusvaltaisimman poliitikon arvostuksen saanut osakseen. Pitstä paremmaksi :)

        Yksi etu siinä toki on kunnat voi ostaa halvalla konkurssikypsiä talo-osakeyhtiöitä vuokraus käyttöön ei tartti maksaa ihan niinkään paljoa kun mitä valmistus kustannukset on ollu et aina löyty se valoisampikin puoli


    • Anonyymi

      Liian kulunut formaatti, teko yllätyksiä ja huonosti näytelty yllätys. Juontaja pilaa loputkin kiljumisellaan.

      • Anonyymi

        Uusintaa, ei tuota sontaa jaksa uudelleen katsoa. Kovin heikkotasoinen, tekemällä tehtyä noloa.


    • Anonyymi

      Se joka ei seuraa politiikkaa, muistaa Marinin vain viihteen kautta.

      • Anonyymi

        Vaikka seuraisi politiikkaa,,,muistaa Marinin vain viihteen kautta. Ala-arvoinen pääministeriksi kutsuttu henkilö. Hävettää hirveesti Suomen puolesta!!!!!


      • Anonyymi

        No jaa. On tuota politiikkaa tullut seurattua, mutta viihde on vähemmällä, koska se on täysin ala-arvoista. Politiikassa riittää käänteitä kuin jännäreissä ja tämä viimeisin, liki neljä (4) vuotta jatkunut leffa näyttää useimmille onneksi sen, kuinka vastuu on siirretty pää"tähden" toimesta milloin kenellekkin, joita voi sitten syyttää. Mutta ns viihde, joihin pää"tähden" "taidot" ja äly riittää, niin niihin on aikaa sekä kaikki kekkerit ympäri maailmaa, niihin on päästävä näyttämään itseään. Viimeisimmät kekkerit näytti hyvin Marinin "taidot",olisi hauska tietää, kuka mallimamma oli opettanut kävelytyylin? Juu, käveli hienosti, yksin, pää pystyssä ja ne eleet kerjoi "Katsokaa, MINÄ tulen, KATSOKAA". Kylmä, suorastaan huokui narsismia. Olohuoneessakin lämpötila laski heti pakkaselle, kun narsistin perikuva käveli catwalkilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka seuraisi politiikkaa,,,muistaa Marinin vain viihteen kautta. Ala-arvoinen pääministeriksi kutsuttu henkilö. Hävettää hirveesti Suomen puolesta!!!!!

        Häpeä rauhassa vain. Oma on häpeäsi. Pukeudu vaikka säkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa. On tuota politiikkaa tullut seurattua, mutta viihde on vähemmällä, koska se on täysin ala-arvoista. Politiikassa riittää käänteitä kuin jännäreissä ja tämä viimeisin, liki neljä (4) vuotta jatkunut leffa näyttää useimmille onneksi sen, kuinka vastuu on siirretty pää"tähden" toimesta milloin kenellekkin, joita voi sitten syyttää. Mutta ns viihde, joihin pää"tähden" "taidot" ja äly riittää, niin niihin on aikaa sekä kaikki kekkerit ympäri maailmaa, niihin on päästävä näyttämään itseään. Viimeisimmät kekkerit näytti hyvin Marinin "taidot",olisi hauska tietää, kuka mallimamma oli opettanut kävelytyylin? Juu, käveli hienosti, yksin, pää pystyssä ja ne eleet kerjoi "Katsokaa, MINÄ tulen, KATSOKAA". Kylmä, suorastaan huokui narsismia. Olohuoneessakin lämpötila laski heti pakkaselle, kun narsistin perikuva käveli catwalkilla.

        Voi kamalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka seuraisi politiikkaa,,,muistaa Marinin vain viihteen kautta. Ala-arvoinen pääministeriksi kutsuttu henkilö. Hävettää hirveesti Suomen puolesta!!!!!

        Neuvottelukumppanini Sveitsistä ei muistanut pääministerimme nimeä, mutta muisti nahkapuseron ja runsaan alkoholin käytön. Kysyi tiedänkö jotain hänen sukulaisuussuhteestaaan Matti Nykäseen, jonka hän muisti tanssineen alasti jollain seksiklubilla.
        Tämä ei ole hyvä meille. Marinin vaihtaminen Antti Lindtmanin on puolueen kiireellinen tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka seuraisi politiikkaa,,,muistaa Marinin vain viihteen kautta. Ala-arvoinen pääministeriksi kutsuttu henkilö. Hävettää hirveesti Suomen puolesta!!!!!

        höpö höpö. Persuilua puheesi :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvottelukumppanini Sveitsistä ei muistanut pääministerimme nimeä, mutta muisti nahkapuseron ja runsaan alkoholin käytön. Kysyi tiedänkö jotain hänen sukulaisuussuhteestaaan Matti Nykäseen, jonka hän muisti tanssineen alasti jollain seksiklubilla.
        Tämä ei ole hyvä meille. Marinin vaihtaminen Antti Lindtmanin on puolueen kiireellinen tehtävä.

        Eiköhän ongelmasi ole se että Marin on vähän liian vasemmalle kallellaan. Lintman on oikeistodemari ja siksi hänet mieluummin ottaisit.... läpi näkyy, sori vaan :(


    • Anonyymi

      Tais Olavi Uusivirta yllättää

      • Anonyymi

        Katso ensin ohjelma.


    • Anonyymi

      Kyllä Sanna Marinilla kadehtioita riittää. Silloin tietää että on suosittu kansan keskuudessa.
      Ei kukaan harmaata hiirulaista huomaa.

      • Anonyymi

        Taas iänikuinen kateuskortti! Yleensä sitä käytetään Martina Aitolehden yhteydessä. Mutta kun tarkemmin ajattelee, niin Marin ja Martina ovat kuin sisaruksia, siis sellaisia huonomman viihdepuolen pellejä. Erona on vain se, että Marin on koulutettu, mutta Martina jämähti peruskoulun vitosen päättötodistukseen.


      • Anonyymi

        Aivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas iänikuinen kateuskortti! Yleensä sitä käytetään Martina Aitolehden yhteydessä. Mutta kun tarkemmin ajattelee, niin Marin ja Martina ovat kuin sisaruksia, siis sellaisia huonomman viihdepuolen pellejä. Erona on vain se, että Marin on koulutettu, mutta Martina jämähti peruskoulun vitosen päättötodistukseen.

        Ja perusteellisesti koulutettu: 12 vuotta meni maisterin tutkintoon.


      • Anonyymi

        Kateuskortti löydetty ja käytetty!

        Miksi joidenkin on vaan täysin mahdotonta ymmärtää, ettei jonkun kritisoimiseen tarvita kateutta? Ihan vaan riittää, ettei voi sietää tyyppiä. Siihen taas voi olla vaikka mitä syitä.

        Marinilla ei ole mitään mitä minun pitäisi kadehtia. En ole uranainen, enkä pidä jatkuvasta kiireestä. Jos minulla olisi pieni lapsi, tahtoisin viettää aikani hänen kanssaan. En tahtoisi olla keski-ikäinen nainen. Tippaakaan ei kiinnosta kekkuloida muiden poliitikkojen kanssa tylsääkin tylsemmissä tilaisuuksissa. En haluaisi johtaa riitaista hallitusta. Kun naiset alkaa nokitella, siinä helvettikin jäätyy!

        Minulla ei koskaan ole ollut tarvetta olla julkisuudesta tuttu. Nykyiset tulonikin riittävät menoihini ihan ok. Ulkonäköni kanssa olen ollut aina sujut, vaikkei minua ihan joka päivä kauniiksi kehutakaan.

        Hänen miestään ja lasta minä säälin. Vaimo huitelee ympäri maailmaa työtehtävissä ja vapaa-aikansakin viettää mieluummin tyttöjen kanssa jossain. Yöpyy Veitolalla mieluummin kuin kotona. Mies pyörittää arkea ja hoitaa pientä tytärtä. Lapsi taitaa olla alle 4. Äiti on ollut poissa suurimman osan hänen elämästään.


      • Anonyymi

        Seuraava pääministeri olkoon Annika Saarikko tai Sari Sarkomaa.....

        jj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuskortti löydetty ja käytetty!

        Miksi joidenkin on vaan täysin mahdotonta ymmärtää, ettei jonkun kritisoimiseen tarvita kateutta? Ihan vaan riittää, ettei voi sietää tyyppiä. Siihen taas voi olla vaikka mitä syitä.

        Marinilla ei ole mitään mitä minun pitäisi kadehtia. En ole uranainen, enkä pidä jatkuvasta kiireestä. Jos minulla olisi pieni lapsi, tahtoisin viettää aikani hänen kanssaan. En tahtoisi olla keski-ikäinen nainen. Tippaakaan ei kiinnosta kekkuloida muiden poliitikkojen kanssa tylsääkin tylsemmissä tilaisuuksissa. En haluaisi johtaa riitaista hallitusta. Kun naiset alkaa nokitella, siinä helvettikin jäätyy!

        Minulla ei koskaan ole ollut tarvetta olla julkisuudesta tuttu. Nykyiset tulonikin riittävät menoihini ihan ok. Ulkonäköni kanssa olen ollut aina sujut, vaikkei minua ihan joka päivä kauniiksi kehutakaan.

        Hänen miestään ja lasta minä säälin. Vaimo huitelee ympäri maailmaa työtehtävissä ja vapaa-aikansakin viettää mieluummin tyttöjen kanssa jossain. Yöpyy Veitolalla mieluummin kuin kotona. Mies pyörittää arkea ja hoitaa pientä tytärtä. Lapsi taitaa olla alle 4. Äiti on ollut poissa suurimman osan hänen elämästään.

        Suutari pysyköön lestissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuskortti löydetty ja käytetty!

        Miksi joidenkin on vaan täysin mahdotonta ymmärtää, ettei jonkun kritisoimiseen tarvita kateutta? Ihan vaan riittää, ettei voi sietää tyyppiä. Siihen taas voi olla vaikka mitä syitä.

        Marinilla ei ole mitään mitä minun pitäisi kadehtia. En ole uranainen, enkä pidä jatkuvasta kiireestä. Jos minulla olisi pieni lapsi, tahtoisin viettää aikani hänen kanssaan. En tahtoisi olla keski-ikäinen nainen. Tippaakaan ei kiinnosta kekkuloida muiden poliitikkojen kanssa tylsääkin tylsemmissä tilaisuuksissa. En haluaisi johtaa riitaista hallitusta. Kun naiset alkaa nokitella, siinä helvettikin jäätyy!

        Minulla ei koskaan ole ollut tarvetta olla julkisuudesta tuttu. Nykyiset tulonikin riittävät menoihini ihan ok. Ulkonäköni kanssa olen ollut aina sujut, vaikkei minua ihan joka päivä kauniiksi kehutakaan.

        Hänen miestään ja lasta minä säälin. Vaimo huitelee ympäri maailmaa työtehtävissä ja vapaa-aikansakin viettää mieluummin tyttöjen kanssa jossain. Yöpyy Veitolalla mieluummin kuin kotona. Mies pyörittää arkea ja hoitaa pientä tytärtä. Lapsi taitaa olla alle 4. Äiti on ollut poissa suurimman osan hänen elämästään.

        Marin on uhrannut lapsensa varhaislapsuuden vallan alttarille. Lapsen isä on sekä isä että äiti yhteiselle lapselleen. Marin ei vain ole äitityyppiä - mieluummin huitelee seksuaalivähemmistöjen kanssa milloin missäkin huuhaa-ohjelmassa.


      • Anonyymi

        Kadehtijoita?? Miksi sanot "kadehtijoiksi" ihmisiä, jotka EI hyväksy jauhonenän toimia, joista SUOMALAISET EI SAA MITÄÄN. Suomesta on tullut koko maailman sossu. Miljardivelka on järkyttävä. Pelkät korkomenot/VRK, siis vuorokausi, on ihan perseestä. Tästä kärsii vain alkuperäiskansa, sinä, minä kaikki muut alkuperäiset suomen kansalaiset. Etkö todellakaan näe, mitä tuhoa tämä huorahallitus juoppopm:n aikana on saanut "aikaan"?? Tuo ämmähän ei edes mainitse missään puheissa "me suomalaiset" tai "suomalaiset" vaan jankuttaa ilmeettömästi monotonisella äänellään "me eu:ssa, me eu:ssa.."
        Sanna Marin EI kuuntele muita, Sanna Marin EI ymmärrä edes sitä, että hänen pitäisi AJAA muiden kanssa OMAN kansan ETUA, hänen PITÄISI PYSTYÄ keskustelemaan muiden puolueiden edustajien kanssa ja hakea parhaat, kansaa hjödyttävät, asiat YHTEISTYÖSSÄ muiden kanssa. Miksi järjestetään vaalit, joissa kansa äänestää??
        Lopputulos oli kansan tahdon vastainen, joka kertoi myös siitä, että Sanna Marin ei ymmärrä, mikä demokratia on ja lakaisi demokratian (kansan tahdon) matln alle. Tämä kertoo diktatuurista sekä siitä, että on narsisti pahimmasta päästä.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuskortti löydetty ja käytetty!

        Miksi joidenkin on vaan täysin mahdotonta ymmärtää, ettei jonkun kritisoimiseen tarvita kateutta? Ihan vaan riittää, ettei voi sietää tyyppiä. Siihen taas voi olla vaikka mitä syitä.

        Marinilla ei ole mitään mitä minun pitäisi kadehtia. En ole uranainen, enkä pidä jatkuvasta kiireestä. Jos minulla olisi pieni lapsi, tahtoisin viettää aikani hänen kanssaan. En tahtoisi olla keski-ikäinen nainen. Tippaakaan ei kiinnosta kekkuloida muiden poliitikkojen kanssa tylsääkin tylsemmissä tilaisuuksissa. En haluaisi johtaa riitaista hallitusta. Kun naiset alkaa nokitella, siinä helvettikin jäätyy!

        Minulla ei koskaan ole ollut tarvetta olla julkisuudesta tuttu. Nykyiset tulonikin riittävät menoihini ihan ok. Ulkonäköni kanssa olen ollut aina sujut, vaikkei minua ihan joka päivä kauniiksi kehutakaan.

        Hänen miestään ja lasta minä säälin. Vaimo huitelee ympäri maailmaa työtehtävissä ja vapaa-aikansakin viettää mieluummin tyttöjen kanssa jossain. Yöpyy Veitolalla mieluummin kuin kotona. Mies pyörittää arkea ja hoitaa pientä tytärtä. Lapsi taitaa olla alle 4. Äiti on ollut poissa suurimman osan hänen elämästään.

        Niinhän ne isät hoitaa muidenkin julkisuudessa olevien naisten lapsia.jos Purra olisi PM johon hommaan hinku, varmasti matkustaisi ja joku hoitaisi lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateuskortti löydetty ja käytetty!

        Miksi joidenkin on vaan täysin mahdotonta ymmärtää, ettei jonkun kritisoimiseen tarvita kateutta? Ihan vaan riittää, ettei voi sietää tyyppiä. Siihen taas voi olla vaikka mitä syitä.

        Marinilla ei ole mitään mitä minun pitäisi kadehtia. En ole uranainen, enkä pidä jatkuvasta kiireestä. Jos minulla olisi pieni lapsi, tahtoisin viettää aikani hänen kanssaan. En tahtoisi olla keski-ikäinen nainen. Tippaakaan ei kiinnosta kekkuloida muiden poliitikkojen kanssa tylsääkin tylsemmissä tilaisuuksissa. En haluaisi johtaa riitaista hallitusta. Kun naiset alkaa nokitella, siinä helvettikin jäätyy!

        Minulla ei koskaan ole ollut tarvetta olla julkisuudesta tuttu. Nykyiset tulonikin riittävät menoihini ihan ok. Ulkonäköni kanssa olen ollut aina sujut, vaikkei minua ihan joka päivä kauniiksi kehutakaan.

        Hänen miestään ja lasta minä säälin. Vaimo huitelee ympäri maailmaa työtehtävissä ja vapaa-aikansakin viettää mieluummin tyttöjen kanssa jossain. Yöpyy Veitolalla mieluummin kuin kotona. Mies pyörittää arkea ja hoitaa pientä tytärtä. Lapsi taitaa olla alle 4. Äiti on ollut poissa suurimman osan hänen elämästään.

        Jos kyseessä olisi mies, kuinka hänen huitelunsa ympäri maailmaa menisin niinkuin omasta mielestäsi? Ettei nyt vaan misogynia nostaisi päätään.
        Nainen, kotiin siitä, nyrkin ja hellan väliin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perusteellisesti koulutettu: 12 vuotta meni maisterin tutkintoon.

        Hukkaan tais mennä tuokin kaksitoistavuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava pääministeri olkoon Annika Saarikko tai Sari Sarkomaa.....

        jj

        Tällä hetkellä eipä siellä ole ketään joka olisi osaamistaan näyttäny osin johtuu puolueista ja taustoilta mahtanee lopulta löytyä moniakin erinäisiä syitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin on uhrannut lapsensa varhaislapsuuden vallan alttarille. Lapsen isä on sekä isä että äiti yhteiselle lapselleen. Marin ei vain ole äitityyppiä - mieluummin huitelee seksuaalivähemmistöjen kanssa milloin missäkin huuhaa-ohjelmassa.

        No itse olisin isänä vaatinu isyystestin voidakseni olla varma isyydestä tuollaisen naisen kohdalla mikä ole lehtien mukaan osannu juur muuta tehdä kun bilettää tosin pääsyynä sekin että omalla kohdallani kyseisen kaltainen nainen olisi ymmärtänyt että meillä ei ole keskenään mitään tekemistä osoitti isyystesti mitä tahansa ja lehdistä luettuna ei olisi isänä ollu edes vaikea saada yksinhuoltajuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadehtijoita?? Miksi sanot "kadehtijoiksi" ihmisiä, jotka EI hyväksy jauhonenän toimia, joista SUOMALAISET EI SAA MITÄÄN. Suomesta on tullut koko maailman sossu. Miljardivelka on järkyttävä. Pelkät korkomenot/VRK, siis vuorokausi, on ihan perseestä. Tästä kärsii vain alkuperäiskansa, sinä, minä kaikki muut alkuperäiset suomen kansalaiset. Etkö todellakaan näe, mitä tuhoa tämä huorahallitus juoppopm:n aikana on saanut "aikaan"?? Tuo ämmähän ei edes mainitse missään puheissa "me suomalaiset" tai "suomalaiset" vaan jankuttaa ilmeettömästi monotonisella äänellään "me eu:ssa, me eu:ssa.."
        Sanna Marin EI kuuntele muita, Sanna Marin EI ymmärrä edes sitä, että hänen pitäisi AJAA muiden kanssa OMAN kansan ETUA, hänen PITÄISI PYSTYÄ keskustelemaan muiden puolueiden edustajien kanssa ja hakea parhaat, kansaa hjödyttävät, asiat YHTEISTYÖSSÄ muiden kanssa. Miksi järjestetään vaalit, joissa kansa äänestää??
        Lopputulos oli kansan tahdon vastainen, joka kertoi myös siitä, että Sanna Marin ei ymmärrä, mikä demokratia on ja lakaisi demokratian (kansan tahdon) matln alle. Tämä kertoo diktatuurista sekä siitä, että on narsisti pahimmasta päästä.

        Josko Marin luulee että se on eu joka päättää hänen pääministerin tittelistään unohti kai että se on suomen kansa joka päättää pääseekö.hän edes eduskuntaan et kenenkä syy mahtanee olla että tuollainen pääministeri on päässyt edes eduskuntaan


    • Anonyymi

      Olen kyllä itsekin koittanut vältellä sen väittämistä että Sannan älyä suurennellaan siksi että hän on kaunis nainen.

      Mutta en voi jättää huomiotta että Sannan suitsutus on joskus todella herkässä niin uutismedian kuin somen osalta, teki hän sitten melkein mitä tahansa.

      Onko tämä henkilö nyt sitten enemmän poliitikko vai enemmän julkkis jolla on aktiivinen fanikerho..?

      • Anonyymi

        Suomessa on poliittisesti ohjattu mediapooli joka päättää mitä iltapäivälehdissä kirjoitetaan. Ei se sattumaa ole että häntä suitsutetaan. Vielä näin vaalien alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on poliittisesti ohjattu mediapooli joka päättää mitä iltapäivälehdissä kirjoitetaan. Ei se sattumaa ole että häntä suitsutetaan. Vielä näin vaalien alla.

        >Ihmetellyt tuota läpinäkyvää hypetystä. Vaikka paljain pyllyin heiluisi ... on vaan niin cool. Tuossa pestissä pitäisi ymmärtää vähimmäisvaatimus: käyttäydy tehtäväsi arvon mukaisesti. Olet meillä töissä. Potkut olisi pitänyt antaa ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >Ihmetellyt tuota läpinäkyvää hypetystä. Vaikka paljain pyllyin heiluisi ... on vaan niin cool. Tuossa pestissä pitäisi ymmärtää vähimmäisvaatimus: käyttäydy tehtäväsi arvon mukaisesti. Olet meillä töissä. Potkut olisi pitänyt antaa ajat sitten.

        .... Ja jos persuille toteuttasisi tuota ohjetta, potkittaisiin suurin osa pellolle arkadian mäeltä:(


    • Anonyymi

      Mikähän suttuinen viihdeohjelma vielä löytyy, mihin Sanna Marin voisi osallistua? Onnea vaan SDP.

      • Anonyymi

        Miksi suttuinen ?


      • Anonyymi

        Höpöhöpö


    • Anonyymi

      Ei näitä itkupilli ohjelmia jaksa 😥!

    • Anonyymi

      Kamalaa katsoa, kun kiikunkaakun avioliittolaiset esittää rakastunutta ja vaimo tapittaa silmät selällään komeaa mieslaulajaa, joka on kyllä puolet nuorempi. Miten Marinilla meni kässäri?

      • Anonyymi

        Mikä kässäri. Ohjelma ei ole edes vielä tullut


    • Anonyymi

      kyllä maapallolla on isompia murheita ja huolia,,kun joku hintikka...milloin lapset..
      ruoka ,aivoton mies..huh..ilkeettikin näinä aikoina lässyttää elämäänne ...huh, huh ja vielä kerran huh

    • Anonyymi

      Meilläpä Suomessa on sellainen pääministeri, joka osallistuu kaikkiin mahdollisiin viihdejuttuihin telkkarissa, että varmasti naama on näkyvissä. Hän antaa kuvata itsensä kansainvälisessä kokouksessa alusvaatteisillaan saappaat jalassa. Tänään alkaa televisiossa hupiohjelma Putous. Jos hän ei itseään sinne ole tyrkkinyt, niin voi olla, että hän on hahmona jossain osiossa, kuten oli siskonsa Martina Aitolehti joskus.

      • Anonyymi

        Oikea huomiohuor......


    • Anonyymi

      Roomassa oli leipää ja sirkushuveja.

      Suomessa pelkästään sirkushuveja.

      • Anonyymi

        Ja höynäytettävä kansa kiittää! Pääministeri ei sentään ole osallistunut Kokkisotaan, kun tuskin osaa keittää vettä pohjaan polttamatta. Aikansa sai tuhannen euron aamupalatkin suoraa pöytään ja nekin me maksettiin. Kumma kun pysyi niillä eväillä noin laihana. Tai sitten hänellä oli aamuisin niitä bilekavereita ruokittavana. Ainakin se Alma tarvitsee enemmän kuin 200 kcl aamiaisellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höynäytettävä kansa kiittää! Pääministeri ei sentään ole osallistunut Kokkisotaan, kun tuskin osaa keittää vettä pohjaan polttamatta. Aikansa sai tuhannen euron aamupalatkin suoraa pöytään ja nekin me maksettiin. Kumma kun pysyi niillä eväillä noin laihana. Tai sitten hänellä oli aamuisin niitä bilekavereita ruokittavana. Ainakin se Alma tarvitsee enemmän kuin 200 kcl aamiaisellaan.

        Olette te typeriä.ei käy kateeksi teidän surkea elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höynäytettävä kansa kiittää! Pääministeri ei sentään ole osallistunut Kokkisotaan, kun tuskin osaa keittää vettä pohjaan polttamatta. Aikansa sai tuhannen euron aamupalatkin suoraa pöytään ja nekin me maksettiin. Kumma kun pysyi niillä eväillä noin laihana. Tai sitten hänellä oli aamuisin niitä bilekavereita ruokittavana. Ainakin se Alma tarvitsee enemmän kuin 200 kcl aamiaisellaan.

        Tuhannen euron aamupalat . BUAAAAAAHHHHH, kerro toki lisää että saadaan nauraa.... Aamupalakeissi on jo tuhanteen kertaa selvitetty ja vielä vaan jaksat jauhaa samaa paskaa. Keksisit nyt jotain tuoreempaa...


    • Anonyymi

      Psykopaatti.

      • Anonyymi

        Sinäkö. Kävitkö kirjekurssin psykiatriksi ?


    • Anonyymi

      Taitaa sanna suhde olla heikossa hapessa...
      Lieneekö julkkishuora antanut räpsää brysselin papoille että saa pestin brysselistä kansan rahoilla hän sinne yrittää ...häikäilemätön jauhonenä

      • Anonyymi

        Fiksut.7lukijat.
        Ei.lue.Juoruja.
        Katelisetihmiset.
        Asiakomettja.
        Sen.Sijaan.


    • Anonyymi

      Mitä se tällä kertaa paljasti, oliko vielä jotakin paljastamatonta?

    • Anonyymi

      Ymmärrätkö Lardot että kiduttamisesi loppuu nyt

    • Anonyymi

      Psykopaatti Lardot

    • Anonyymi

      Mahtavasti piilossa kasvot ovatkin lystissä.

    • Anonyymi

      Niin kyllä pääministerillä on aikaa aina tv viihdeohjelmiin poliittiset jutut on sitten eri asia. Jos pitäis mennä/luvattu niin iskee korona altistuminen, mitäköhän kohta kun tulossa vaalit ? Tärkeä valtiovierailu Bahama saarille ?

      • Anonyymi

        Jospa Sikke Sumari kutsuisi esiintymään Kokkisotaan vs joku muu ex-pääministeri, niin Marin ehkä "ehtisi" siihen ohjelmaan. Muita ajanvieteohjelmia tuskin on jäljellä, mihin Marin ei ole osallistunut. Meinaan vaan, että Marin keräisi pari ääntä jatkokaudelle eduskuntaan. Eduskuntapaikka ei ole niinkään varma, mutta tie Brysseliin lienee avoinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Sikke Sumari kutsuisi esiintymään Kokkisotaan vs joku muu ex-pääministeri, niin Marin ehkä "ehtisi" siihen ohjelmaan. Muita ajanvieteohjelmia tuskin on jäljellä, mihin Marin ei ole osallistunut. Meinaan vaan, että Marin keräisi pari ääntä jatkokaudelle eduskuntaan. Eduskuntapaikka ei ole niinkään varma, mutta tie Brysseliin lienee avoinna.

        Sinne se joutaakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa Sikke Sumari kutsuisi esiintymään Kokkisotaan vs joku muu ex-pääministeri, niin Marin ehkä "ehtisi" siihen ohjelmaan. Muita ajanvieteohjelmia tuskin on jäljellä, mihin Marin ei ole osallistunut. Meinaan vaan, että Marin keräisi pari ääntä jatkokaudelle eduskuntaan. Eduskuntapaikka ei ole niinkään varma, mutta tie Brysseliin lienee avoinna.

        Pelasi varman päälle ja on ehdokkaana taas Pirkanmaalla. Tampereen demariboomerit Sannan äänestävät taas eduskuntaan. Sanna käy Tampereella muutaman kerran vuodessa käännähtämässä. Se riittää takaamaan seniilien äänet.


    • Anonyymi

      Näin luulen. Ursulalla ja Sannalla muikeat hymyt. Diilit tehty?

    • Anonyymi

      Jos poliittinen ura katkeaa, niin viihdeala voisi olla sitten paikallaan. Kokemusta on nyt tullut viimeisten 4 vuoden aikana.

      • Anonyymi

        Mielestäni Sanna Marin voisi kulkea Jaana Pelkosen jalanjäljissä ja poistua politiikasta viihdemaailmaan. Ei ainakaan saisi niin paljon vahinkoa aikaiseksi kuin nyt on tehnyt.


    • Anonyymi

      YLE tekee vaalityötä SDP..lle. verorahoilla!

      • Anonyymi

        Hahahahaaaa. Kokoomusjohto. Joten mene metsään.


    • Anonyymi

      Kyllä on sairaan kateellisia porukkaa.
      Kun on lapsuutensa elänyt kodissa, jossa sairaan kateelliset vanhemmat, niin kyllä se tarttuu.
      Minkä lapsena oppii sen vanhana taitaa.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani puolestasi. Koeta päästä eroon kateudesta. Se on yleensä demareiden helmasynti.


      • Anonyymi

        Aika erikoinen kommentti. Ajattelikohan kommentoija lainkaan. mitä tuli näpyteltyä? Siis, onko hän kateellisten vanhempien kasvattama ja nyt vanhana osaa sen, mitä on nuorena oppinut? ;D)))))


      • Anonyymi

        Näin juuri.


    • Anonyymi

      Kun on katsonut politiikkaa koko sodan jälkeisen ajan, on muodostunut selkeä kuva, että jossain on menty pieleen.

      1947-1960 punamulta ( SDP ja Keskustan) johdolla Suomi maksoi sitavelat ja jälleenrakensi Suomen. 1960-1980 saatiin julkinen terveydenhoito, lasten ja vanhusten hoito, koulut, lapsilisät ja hyvinvointivaltio .Suomi oli lähes velaton maa.

      Kun 1989 KOK tuli eka kerran poiliikkaan sodan jälkeen, muistan Harri Holkerin lausuman, ” ellei lamaa tule, se tehdään”!

      Näin tehtiin 1990 lama, mukaan saatiin kansan ryöstö talkoisiin myös muut vanhat puolueet, Keskusta/Aho, SDP/ Lipponenkin, Vas. / Siimes jne
      Alkoi kansallisten varojemme uusjako.
      Yrityksiä ajettiin alas, rahat ryöstettiin jopa laittomin keinoin ja kansa jätettiin ’ heitteille’.
      Todella hirveitä tapahtui, eikö rehelliset kansalaiset saaneet oikeutta .

      Nyt on sanat vanhat puolueet peitelleen tekojaan kaikki nämä reilut 30 v, puolustaneet itseään ja kavereitaan, ei koko kansaa, kuten olisi pitänyt.
      Lisäksi suuri osa näistä uhreista on yhä hyvin heikoilla, siksi on päädytty tuomaan halpa työvoimaa ulkomailta ja ongelmat kasvaa.

      On todella outoa jos kansa ei seuraa politiikkaa ja suosii yhä näitä vanhoja puolueita , jotka ovat kansan jo pettäneet !

      Olisiko aika nähdä jo totuus ja palata siihen oikeusvaltioon, jonka tämä kansa on hiellä ja verellä rakentanut, koko sodanjälkeisen ajan?
      Siihen tarvitaan uudet toimivat, sillä oikeusvaltion pohjaava tulee olka rehellisyys ja oikeudenmukaisuus, sekä tasa-arvo omalla kansalla, ei tänne muualta tuoduilla., ennenkin jokainen on sen työllään ansainnut.

      Loiselämä ei tuo rahaa valtion menoihin, siksi on saarava rakenteet sellaiseksi , että työstä ja yrittämisestä palkitaan.
      Vain sairaat ja vammaiset voi saada apuja, ei terveet osaavat aikuiset ihmiset. Meillä on työn tekijöitä, kun muutetaan politiikkaa , yhtään ei tarvitse pitää pois kun muutetaan työ kokoaikaiseksi ja maksetaan heille palkka jolla elää.

      Kaikki muu on keinottelua ja selittelyä.

    • Anonyymi

      Sanna Marin on liian lihava. Hänen pitäisi kiireesti laihduttaa muutama kilo pakaroista pois.

      • Anonyymi

        Amfetamiinijohdokset laihduttavat tehokkaasti. Niillä saa hyvät tikkusääret ja luuperseen.


    • Anonyymi

      Huonosti hoitanut hommansa

    • Anonyymi

      Hyvin on tullut ilmi, keille julkkiksille Sanna Marin on käsi ojossa tarjonnut "koronatukirahoja" veronmaksajien pussista. Siitäkin huolimatta että heillä on ollut valtavat tulot ja erilaiset tuet. Tietenkin tuokin on eräs tapa maksaa henkilöt hiljaiseksi esim. kokaiinijauhobilesekoiluista tai valtion varojen ja tilojen väärinkäytöstä. Näitä Sannan fanijulkkiksia on yllättävän paljon peukuttamassa hänen somekuvilleen. Pieni piiri pyörii ja siellä kulutetaan veronmaksajien rahoja jauhoihin, alkoholiin ja ties mihin.

    • Anonyymi

      Mitä yhteistä on Erdogangilla ja Sanna Marinilla?
      Jauhojengi ja rakkaus satukirjoihin.
      Tulli takavarikoinut jo muutaman tonnin Erdoganin tavaraa, mutta mistäs nyt Sannat/maikkarin muotihomot nyt tavaransa saa?

      November Rain,
      taas elvissuvulta vintti pimeenä,
      mitä siinä punaviinissä oikein oli?

    • Anonyymi

      Niin, se American Idolskin meni konkkaan, eikö aivot ja ajatus oikein toimi?
      On se ihmeellinen maailma tuo poliisin laki & oikeus huumekauppiaineen ...
      Kaikki ne mediayhtiöt/valtiollinen "poliisi turvaa" osaa varastaa.

    • Anonyymi

      Marinia ei kukaan muista "töistä", joita muka "tekee". Narsistiämmällä on valtava hovi, joka duunailee sen "omat" puheet, joita sitten jankuttaa monotonisella äänellään. Narsistiämmä menee lentäen ympäri maailmaa joka ikisiin kissanristiäisiin kävelemään salamavalojen loisteeseen, kuin konsanaan Oscarien jakotilaisuuksien todelliset tähdet. Marin muka "keskustelee" sen ja sen kanssa, kirjoittaa media, mutta näytetään kuvia, joissa keskustellaan säästä. Narsistiämmällä on aikaa esitellä itseään ja on varmaan ihan tyrkyllä telkkariohjelmissa. Narsistiämmä nauttii jättipalkan, ilmaisen asunnon, ilmaiset safkat ja viinat, ilmaiset kuljetukset jne jne ja jotkut muut tekee ämmän työt. Toivon todella, että tuo narsistiämmä häviää tellukselta. Kuvottava lumppu

      • Anonyymi

        Kyllä häviää! Marinin hallituksen aikana on rikottu Jumalan antamia ohjeita ja lakeja, jotka tulevat kostautumaan piakkoin, sillä tuomion päivä lähestyy ja ymmättämättömät joutuvat nöyrtymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä häviää! Marinin hallituksen aikana on rikottu Jumalan antamia ohjeita ja lakeja, jotka tulevat kostautumaan piakkoin, sillä tuomion päivä lähestyy ja ymmättämättömät joutuvat nöyrtymään.

        Äänestäkää Perussuomalaisia ja muutetaan suomi taas kahden sukupuolen maaksi.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe