Tämmöinen hyvin vahva epäily tulee Luonnonsuojeluliiton puheenjohtajan Hanna Halmeenpään toiminnasta. Halmeenpää on kotoisin Kalajoelta. Vuosia sitten hän toimi hyvin aktiivisesti Pro Hanhikivi liikkeessä, jotta Pyhäjoen ydinvoimalaa ei rakennettaisi. No, ei hänen ja muiden ’luonnonsuojelijoiden’ toiminta estänyt sen rakentamista. Mutta muut syyt sen estivät. Ja nyt järkevät vihreät ovat sitä mieltä, että ydinvoimaa pitäisi saada lisää, jotta saadaan saasteetonta energiaa. Mutta Halmeenpää kertoo, että ei ole muuttanut mielipidettään ydinvoimasta. Siis vastustaa sitä, järkyttävää vihreyttä.
Tuulivoima ja sen lisärakentaminen on ollut ja on kaikkien järkevien vihreitten ja luonnonsuojelijoiden kannattama asia. Mutta tässäkin Halmeenpää on eri mieltä. Hän on Kalajoella kunnallispoliitikkona toiminut aktiivisesti tuulivoiman rakentamista vastaan. Kokkokankaan tuulipuiston rakentaminen on siellä estetty ja Halmeenpää on ollut mukana ilmeisen ansiokkaasti siinä ryhmässä, joka on tuon siellä saanut aikaan. Siis että Luonnonsuojeluliiton puheenjohtaja vastustaa tuulivoiman rakentamista – kuinka tuo on mahdollista? Voidaanko tuollaiseen puheenjohtajaan luottaa?
HALUAAKO SUOMEN LUONNONSUOJELULIITO TUHOTA SUOMEN LUONNON?
Anonyymi-ap
0
143
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151283Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 95999
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106920
- 101909
- 111762
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20694- 69611
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597