Nyt sai kamux suurimman tittelin, ei tarvitse enää olla kolmanneksi suurin. Tätä ei ole takuulla tehnyt kukaan muu isoista ketjuista eli titteli on varma. Onnea kamux suurin ja kaunein =)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/03cc6689-6a00-4a8f-bd5d-3f2d0396f63e
Kamux euroopan suurin pyllynnäyttö autojen kauppa
8
216
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mulle ainakin jäi epäselväksi mikä oli sanomasi?
- Anonyymi
Et vissiin kuuntele radiota kun mainostavat olevansa euroopan kolmanneksi suurimpia rakkausautojen, lätkäautojen ym myyjiä. Nyt ovat suurimpia jossain. Ei kaikille voi aueta jos elää kellarissa
- Anonyymi
Onneksi löysit tämän kuvan.
Miten sinä erehdyit autosivulle. Taisit saada lottovoiton.- Anonyymi
Kamux on Kamux... OMa kokemuxeni on,että he valehtelivat ja koitti mua kusettaa...Herra Pihlaja...suuri herra...lupasi maat ja mannut... joutu lunastaa auton takas...Jos en olis äänittänyt meidän puheita olis sen valheet koitunut mun maxettavaxi... VALEHTELU ym on paha asia...MIXI näin KAMUX...ette uskalla mua hakee oikeuteen tästä mitä kirjoitan...sillämulla on todisteet... KOITIT HERRA PIHLAJA kusettaa ...
- Anonyymi
Jättäkää Kamux väliin...
- Anonyymi
Kävin -näin - lähdin
Autonmyyjällä hajuakaan mitä myy. Keskustekin Audista sitä tä tätä.Koeajo ja sanoin heti,että puoltaa oikeaale ja nokkahina vaihto..väitti vastaa..itse Audin asentaja. Lähdin pois. Mutta kerroinn näkemykseni mistä Hän sanoi vastaan mitä kerroin.. Sanoin vain :aha ja kerroin mistä on kyse...vinkui vielä vastaan... SE Kamuxista..Lukekaas muuten muidenkin asikkaiden arvosteluita.- Anonyymi
PS. Suosttelen: Aja ohi-Älä pysähdy- Voitat aikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882