Venäläisissä matkustajalentokoneissa on alettu käyttää yhä laajemmin muiden lentokonemallien varaosia.
Izvestija-lehden haastattelemat lähteet ilmailualalla sanovat, että huoltoaikoja on lisäksi harvennettu. Ukrainan sodan myötä asetetut kansainväliset pakotteet heikentävät Venäjän mahdollisuuksia tuoda monia ilmailualan käyttämiä komponentteja maahan.
Venäjän hallitus hyväksyi joulukuun lopulla uuden asetuksen, jonka myötä lentoyhtiöt ja yritykset voivat ”kannibalisoida” lentokoneita varaosien haalimiseksi. Koneita voi lisäksi huoltaa ulkomaisilla ja muilla kuin alkuperäisillä osilla. Asetuksen tarkempi sisältö ei ole julkinen.
Venäläinen ruletti ilmasta käsin
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suurempi vaara on piikitetyt pilotit, joilla on iso riski saada aivohalvaus taikka sydänkohtaus.
Globalistieliitti vaatiikin jo pilottiensa rokottamattomuutta jetteihin. - Anonyymi
Koneet eivät pysy propagandalla ilmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3452732Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista442375Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis227981Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K369914- 42807
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined60764- 45692