Elon Musk twiitti

Anonyymi-ap

Elon Musk kutsui Washingtonin ilmoittamaa valmiutta tukea Ukrainan iskuja Krimille perjantaina "säälimättömäksi eskalaatioksi" ja kutsui sitä "riskiksi maailmalle".

20

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elon on fiksu tyyppi. Ilman elonia länkkärien rakettihommat olis lähinnä rakettispagettia.

• Anonyymi

Oikeassa Musk on. Hyökkäys Krimin rauhallisia asukkaita vastaan olisi juuri sitä, mistä Musk twiittaa.

• Anonyymi

Putinin lailla Musk tunnetaan siitä että kohtelee alamaisiaan kuin karjaa. Hänkään ei tykkää ajatuksesta että rahvas nousee yksinvaltiasat vastaan.

• Anonyymi

Musk on mania mies tuplasti eli hänellä on rahaa ja sitten hänellä on sairaus johon kuuluu mania vaihe !!

• Anonyymi

Usa ja marionetti Zelenski eivät voi sietää Krimin valtavaa kehitystä sen jälkeen, kun krimiläiset kansanäänestyksen jälkeen jälleenyhdistyivät Venäjään. Siksi tympeä uhkailu jatkuu.

• Miksei Venäjä mainosta enempää tätä kehitystä, joka on koko Venäjän mitoissa jotain ihan uutta ja ennenäkemätöntä? Ukrainalaiset lopettaisivat mielettömän sotimisensa ja alistuisivat riemumielin Vova-sedän alamaisiksi, jos luvassa kerran on valtava kehitys!

Jopa Suomen kannattaisi pyytää Venäjän suojelusta, sehän on päivänselvää Krimin valtavan kehityksen valossa.

Nato ja EU hajoavat juhannukseen mennessä, kunhan vain kansat alkavat tiedostaa sen valtavan kehityksen, jota Venäjä meille tarjoaa USA:n ahdistavan orjuutuksen ja mielipidevainon sijaan. 👍

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Miksei Venäjä mainosta enempää tätä kehitystä, joka on koko Venäjän mitoissa jotain ihan uutta ja ennenäkemätöntä? Ukrainalaiset lopettaisivat mielettömän sotimisensa ja alistuisivat riemumielin Vova-sedän alamaisiksi, jos luvassa kerran on valtava kehitys!

Jopa Suomen kannattaisi pyytää Venäjän suojelusta, sehän on päivänselvää Krimin valtavan kehityksen valossa.

Nato ja EU hajoavat juhannukseen mennessä, kunhan vain kansat alkavat tiedostaa sen valtavan kehityksen, jota Venäjä meille tarjoaa USA:n ahdistavan orjuutuksen ja mielipidevainon sijaan. 👍

Kyllä Krimin kehityksestä olisi paljon uutisoitavaa mutta lännen tiukka uutissulku estää sen. Vain negatiiviset uutiset Venäjästä ovat soveliasta uutisoitavaa lännessä. Youtube muun muassa poisti Saksan suosituimmaksi nousseen venäläisen RT-uutispalvelun.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Krimin kehityksestä olisi paljon uutisoitavaa mutta lännen tiukka uutissulku estää sen. Vain negatiiviset uutiset Venäjästä ovat soveliasta uutisoitavaa lännessä. Youtube muun muassa poisti Saksan suosituimmaksi nousseen venäläisen RT-uutispalvelun.

Niin? Anna tulla positiivista uutista, katsotaan sitten onko niissä perää. Kyllä minä pääsen esimerkiksi Pravdan sivuille parilla klikkauksella.

Aluksi voit kertoa, millä eväillä Venäjä on kehittänyt Krimiä, kun sen omat alueet ovat 90-prosenttisesti masentavan takapajuisia eikä niiden kehittäminen näköjään kiinnosta siellä ketään?

Nythän kehittämiseen ei enää ole edes teoreettisia mahdollisuuksia, kun valtion budjetista palaa kolmannes sotimiseen ja pakotteet nuijivat taloutta kuin vierasta sikaa. Mutta ennen sotaa olisi ollut.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Niin? Anna tulla positiivista uutista, katsotaan sitten onko niissä perää. Kyllä minä pääsen esimerkiksi Pravdan sivuille parilla klikkauksella.

Aluksi voit kertoa, millä eväillä Venäjä on kehittänyt Krimiä, kun sen omat alueet ovat 90-prosenttisesti masentavan takapajuisia eikä niiden kehittäminen näköjään kiinnosta siellä ketään?

Nythän kehittämiseen ei enää ole edes teoreettisia mahdollisuuksia, kun valtion budjetista palaa kolmannes sotimiseen ja pakotteet nuijivat taloutta kuin vierasta sikaa. Mutta ennen sotaa olisi ollut.

Tunnut kovasti ihailevan ns. lännen hegemonian saavutuksia. Mitä olet mieltä niin paljon puhuttavan ympäristökatastrofin vaikutuksista kun länsi esim. USA ylivoimaisena johtopaikan pitäjänä on saastuttajana ylivertainen muihin maihin verrattuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnut kovasti ihailevan ns. lännen hegemonian saavutuksia. Mitä olet mieltä niin paljon puhuttavan ympäristökatastrofin vaikutuksista kun länsi esim. USA ylivoimaisena johtopaikan pitäjänä on saastuttajana ylivertainen muihin maihin verrattuna.

Jos kaikki maailman asukkaat kuluttaisivat maapallon resursseja niin kuin keskimäärin amerikkalainen kuluttaa, tarvittaisiin neljä maapalloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin oikeassa - NL on nyt lännessä.

• Anonyymi

The Who cares!!

• Anonyymi

Tuntuu,että kerjätään atomituhoja jo Eurooppaan ja Usaankin?

• Anonyymi

Seuraavaksi Musk lähettä Putinille muutaman miljardin dollarin avustuksen, jotta tämä voi ostaa Pohjois-Koreasta ja Iranista aseita.

• Anonyymi

Krimin väestö on ollut sangen tyytyväisiä olotilaansa, kysymys on lähinnä siitä, että ukrainalaisille ei sallita sitä tietoa.
      Valtaosa ukrainalaisista liittyisi Venäjään heti, jos se olisi mahdollista ja jos he tietäisivät totuuden.

• Anonyymi

Lisää vaan asetehtaita.. Ompahan työtä...

• Anonyymi

kannattaa varautua siihen, että tulevaisuudessa soditaan kepeillä ja kivillä.

• Anonyymi

Kyllä tuosta saadaan vielä III- maailmansota eskaloituksi.

• Anonyymi

Vangan mukaan ei, mutta muutamien muiden ennustusten mukaan kyllä. Jugoslaviassa eräs USA.n sotilas pelasti maailman ww3:lta - kieltäytyi ampumasta venäläisiä sotilaita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe