Siirtää nyt Tassulan päiväkodin rakennukset, yhteiskoulun tilalle kun siellä on ensin tehty purkutyöt.
Uskomatonta rahan tuhlausta. Nyt valtuutetut herätys, järkeä päätöksiin. Nämä turhat rahan haaskamiset on lopettava.
Onko Tassulan tilalle tulossa sittenkin se paljon hehkutettu Suur kauppakeskittymä.
Kyllähän tällainen elkeläisKunta sen tarvii.
Onko järkee vai ei
Anonyymi-ap
5
942
Vastaukset
- Anonyymi
siirto maksaa vähä voi jaan sirtää ei maksa paljoo
- Anonyymi
Rahaa säästyy kun pandat lähtee.
- Anonyymi
Äkkiäkös tommoset parakit nyt siirtää. Aamulla kun ajoissa aloittaa, saa jo iltapäivällä lapsukaiset tallustella uuteen paikkaan heti päiväunien jälkeen. Sitäpaitsi, pakkohan se on kun suuri kauppakeskus alkaa pian rakentumaan Niittylän tontille.
- Anonyymi
Kaupungilla on 26 miljoonan laina piikki auki eli kyllä rahaa riittää vaikka mihin hullutuksiin.
- Anonyymi
hjyva hjyva koti muuttaa pandaa kolmas!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984