JW rokotekanta

Anonyymi-ap

15

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        https://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat/usein-kysyttyä/jehovan-todistajat-rokotukset/

        Jehovan todistajat eivät ole rokotuksia vastaan.


        ...Olemme kiitollisia siitä kovasta työstä, jota terveydenhuollon ammattilaiset tekevät erityisesti kriisiaikoina. Jehovan todistajat suhtautuvat vakavasti terveysviranomaisten ohjeisiin. Koronapandemian aikana olemme julkaisseet verkkosivustollamme sadoilla kielillä muistutuksia siitä, miten tärkeää on noudattaa viranomaisten antamia suosituksia ja määräyksiä, jotka koskevat esimerkiksi turvavälejä, kokoontumisrajoituksia, karanteeneja, käsien pesemistä ja kasvomaskien käyttöä. (Roomalaisille 13:1, 2.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat/usein-kysyttyä/jehovan-todistajat-rokotukset/

        Jehovan todistajat eivät ole rokotuksia vastaan.


        ...Olemme kiitollisia siitä kovasta työstä, jota terveydenhuollon ammattilaiset tekevät erityisesti kriisiaikoina. Jehovan todistajat suhtautuvat vakavasti terveysviranomaisten ohjeisiin. Koronapandemian aikana olemme julkaisseet verkkosivustollamme sadoilla kielillä muistutuksia siitä, miten tärkeää on noudattaa viranomaisten antamia suosituksia ja määräyksiä, jotka koskevat esimerkiksi turvavälejä, kokoontumisrajoituksia, karanteeneja, käsien pesemistä ja kasvomaskien käyttöä. (Roomalaisille 13:1, 2.)

        https://www.jw.org/fi/kirjasto/artikkelisarjat/muita-aiheita/epidemia-iskee-valkotauluanimaatio/

        "käyttäkää käsidesiä, sosiaalinen välimatka, noudattakaa viranomaisohjeita (ts ottakaa rokote)"


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177140378

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kuinka monta prosenttia Jehovan todistajista otti rokotteen?

    • Anonyymi

      Golden Age 4.2.1931, sivulla 293 kielsi rokotukset perustellen veren käyttämisellä.
      Rokotteiden valmistuksessa ei oikeasti käytetty verta.

      Sitten muutos. Awake 22.8.1965, sivulla 20 kehui rokotteita.

    • jt vastustavat rokotuksia yleensäkin, koska ruttenvoortin mukaan se vähentää suolikaasua 60,7 %

    • Anonyymi

      "Ota piikki. Ota kaks. Et tuu sen kummemmaks. Ota kolme, niin viemme haudallesi kukkasen." Sano siirakki.

    • Anonyymi

      Rokotusten edistäminen:

      * 1965: Herätkää! -lehti totesi: "Ei voi olla epäilystäkään siitä, että rokotukset näyttävät aiheuttaneen tarttuvien tautien huomattavaa vähenemistä." 14

      * 1996: Herätkää! raportoi ilman moraalista tai uskonnollista kritiikkiä rokotusohjelmien onnistumisesta:

      "Maailman teollisuusmaissa uudet rokotteet pienensivät voimakkaasti tuhkarokon, sikotaudin ja vihurirokon uhrien määrää. Vuonna 1955 aloitettu laajamittainen poliorokotuskampanja osoittautui niin tehokkaaksi, että kun kampanjan aloitusvuonna Länsi-Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa oli ollut 76000 poliotapausta, niin vuonna 1967 näillä alueilla sairastui polioon enää alle tuhat ihmistä. Isorokko, johon oli kuollut paljon ihmisiä, saatiin hävitetyksi maailmasta." 15

      * 1997: Herätkää! -lehti kuvaili BCG-rokotteen käyttöä. Artikkelissa ei myöskään ollut mitään uskonnollisia tai eettisiä kommentteja. He kirjoittivat:

      "Se ehkäisee vakavaa tuberkuloosia lasten keskuudessa, mutta siitä ei ole juuri hyötyä nuorille eikä aikuisille. Rokotus antaa suojan enintään 15 vuodeksi. BCG suojelee vain niitä, jotka eivät ole saaneet tartuntaa; tartunnan saaneille siitä ei ole hyötyä." 16

    • Anonyymi

      Koronarokotteen edistäminen oli harvoja järkeviä asioita, mitä Vartiotorni on tehnyt.

      • Anonyymi

        Koronarokote ei tullut vartiotornin ansiosta vaan vartiotornista huolimatta.

        Vartiotorni on vaatinut vanhempia painostamaan lapsensa pois opintien ajatuksista.

        Ja ne ovat niitä opintielle lähteneitä, lähinnä kristittyjen lapsia, jotka ovat oppinsa luettuaan tutkineet ja kehitelleet rokotteet.

        Tuossa 1975 lahkon maailmanloppuprojektin markkinoinnissa sanottiin lapsille erityisesti, ettei opiskella kannata, maailmanlopun tullessa se on ollut turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote ei tullut vartiotornin ansiosta vaan vartiotornista huolimatta.

        Vartiotorni on vaatinut vanhempia painostamaan lapsensa pois opintien ajatuksista.

        Ja ne ovat niitä opintielle lähteneitä, lähinnä kristittyjen lapsia, jotka ovat oppinsa luettuaan tutkineet ja kehitelleet rokotteet.

        Tuossa 1975 lahkon maailmanloppuprojektin markkinoinnissa sanottiin lapsille erityisesti, ettei opiskella kannata, maailmanlopun tullessa se on ollut turhaa.

        Niin, Paavalin mukaan ei kannata edes mennä naimisiin koska maailma loppu tulee pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Paavalin mukaan ei kannata edes mennä naimisiin koska maailma loppu tulee pian

        Lahkokirja Lapset, vuodelta 1942, kirjoitti että lasten hankinta kannattaa jättää Harmageddonin jälkeiseen aikaan

        Kirjoittaja oli lahkopresidentti Rutherford. Tuolloin lahkon kirjoitukset olivat siis allekirjoitettuja.
        Nykyiset lahkon kynäniekat eivät ilkeä laittaa nimiään kirjoitustensa alle.

        Mutta tuota lasten hankkimisen lykkäämisajatusta suosittelen kaikille lahkossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkokirja Lapset, vuodelta 1942, kirjoitti että lasten hankinta kannattaa jättää Harmageddonin jälkeiseen aikaan

        Kirjoittaja oli lahkopresidentti Rutherford. Tuolloin lahkon kirjoitukset olivat siis allekirjoitettuja.
        Nykyiset lahkon kynäniekat eivät ilkeä laittaa nimiään kirjoitustensa alle.

        Mutta tuota lasten hankkimisen lykkäämisajatusta suosittelen kaikille lahkossa

        Samoin suosittelen lasten hankkimisen lykkäämistä.
        Mutta ehkä vielä enemmän värväämiseen lopettamista.
        Onhan vartiotorniseuralla jo miljardiomaisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe