JW rokotekanta

Anonyymi-ap

15

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        https://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat/usein-kysyttyä/jehovan-todistajat-rokotukset/

        Jehovan todistajat eivät ole rokotuksia vastaan.


        ...Olemme kiitollisia siitä kovasta työstä, jota terveydenhuollon ammattilaiset tekevät erityisesti kriisiaikoina. Jehovan todistajat suhtautuvat vakavasti terveysviranomaisten ohjeisiin. Koronapandemian aikana olemme julkaisseet verkkosivustollamme sadoilla kielillä muistutuksia siitä, miten tärkeää on noudattaa viranomaisten antamia suosituksia ja määräyksiä, jotka koskevat esimerkiksi turvavälejä, kokoontumisrajoituksia, karanteeneja, käsien pesemistä ja kasvomaskien käyttöä. (Roomalaisille 13:1, 2.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.jw.org/fi/jehovan-todistajat/usein-kysyttyä/jehovan-todistajat-rokotukset/

        Jehovan todistajat eivät ole rokotuksia vastaan.


        ...Olemme kiitollisia siitä kovasta työstä, jota terveydenhuollon ammattilaiset tekevät erityisesti kriisiaikoina. Jehovan todistajat suhtautuvat vakavasti terveysviranomaisten ohjeisiin. Koronapandemian aikana olemme julkaisseet verkkosivustollamme sadoilla kielillä muistutuksia siitä, miten tärkeää on noudattaa viranomaisten antamia suosituksia ja määräyksiä, jotka koskevat esimerkiksi turvavälejä, kokoontumisrajoituksia, karanteeneja, käsien pesemistä ja kasvomaskien käyttöä. (Roomalaisille 13:1, 2.)

        https://www.jw.org/fi/kirjasto/artikkelisarjat/muita-aiheita/epidemia-iskee-valkotauluanimaatio/

        "käyttäkää käsidesiä, sosiaalinen välimatka, noudattakaa viranomaisohjeita (ts ottakaa rokote)"


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177140378

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kuinka monta prosenttia Jehovan todistajista otti rokotteen?

    • Anonyymi

      Golden Age 4.2.1931, sivulla 293 kielsi rokotukset perustellen veren käyttämisellä.
      Rokotteiden valmistuksessa ei oikeasti käytetty verta.

      Sitten muutos. Awake 22.8.1965, sivulla 20 kehui rokotteita.

    • jt vastustavat rokotuksia yleensäkin, koska ruttenvoortin mukaan se vähentää suolikaasua 60,7 %

    • Anonyymi

      "Ota piikki. Ota kaks. Et tuu sen kummemmaks. Ota kolme, niin viemme haudallesi kukkasen." Sano siirakki.

    • Anonyymi

      Rokotusten edistäminen:

      * 1965: Herätkää! -lehti totesi: "Ei voi olla epäilystäkään siitä, että rokotukset näyttävät aiheuttaneen tarttuvien tautien huomattavaa vähenemistä." 14

      * 1996: Herätkää! raportoi ilman moraalista tai uskonnollista kritiikkiä rokotusohjelmien onnistumisesta:

      "Maailman teollisuusmaissa uudet rokotteet pienensivät voimakkaasti tuhkarokon, sikotaudin ja vihurirokon uhrien määrää. Vuonna 1955 aloitettu laajamittainen poliorokotuskampanja osoittautui niin tehokkaaksi, että kun kampanjan aloitusvuonna Länsi-Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa oli ollut 76000 poliotapausta, niin vuonna 1967 näillä alueilla sairastui polioon enää alle tuhat ihmistä. Isorokko, johon oli kuollut paljon ihmisiä, saatiin hävitetyksi maailmasta." 15

      * 1997: Herätkää! -lehti kuvaili BCG-rokotteen käyttöä. Artikkelissa ei myöskään ollut mitään uskonnollisia tai eettisiä kommentteja. He kirjoittivat:

      "Se ehkäisee vakavaa tuberkuloosia lasten keskuudessa, mutta siitä ei ole juuri hyötyä nuorille eikä aikuisille. Rokotus antaa suojan enintään 15 vuodeksi. BCG suojelee vain niitä, jotka eivät ole saaneet tartuntaa; tartunnan saaneille siitä ei ole hyötyä." 16

    • Anonyymi

      Koronarokotteen edistäminen oli harvoja järkeviä asioita, mitä Vartiotorni on tehnyt.

      • Anonyymi

        Koronarokote ei tullut vartiotornin ansiosta vaan vartiotornista huolimatta.

        Vartiotorni on vaatinut vanhempia painostamaan lapsensa pois opintien ajatuksista.

        Ja ne ovat niitä opintielle lähteneitä, lähinnä kristittyjen lapsia, jotka ovat oppinsa luettuaan tutkineet ja kehitelleet rokotteet.

        Tuossa 1975 lahkon maailmanloppuprojektin markkinoinnissa sanottiin lapsille erityisesti, ettei opiskella kannata, maailmanlopun tullessa se on ollut turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote ei tullut vartiotornin ansiosta vaan vartiotornista huolimatta.

        Vartiotorni on vaatinut vanhempia painostamaan lapsensa pois opintien ajatuksista.

        Ja ne ovat niitä opintielle lähteneitä, lähinnä kristittyjen lapsia, jotka ovat oppinsa luettuaan tutkineet ja kehitelleet rokotteet.

        Tuossa 1975 lahkon maailmanloppuprojektin markkinoinnissa sanottiin lapsille erityisesti, ettei opiskella kannata, maailmanlopun tullessa se on ollut turhaa.

        Niin, Paavalin mukaan ei kannata edes mennä naimisiin koska maailma loppu tulee pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Paavalin mukaan ei kannata edes mennä naimisiin koska maailma loppu tulee pian

        Lahkokirja Lapset, vuodelta 1942, kirjoitti että lasten hankinta kannattaa jättää Harmageddonin jälkeiseen aikaan

        Kirjoittaja oli lahkopresidentti Rutherford. Tuolloin lahkon kirjoitukset olivat siis allekirjoitettuja.
        Nykyiset lahkon kynäniekat eivät ilkeä laittaa nimiään kirjoitustensa alle.

        Mutta tuota lasten hankkimisen lykkäämisajatusta suosittelen kaikille lahkossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkokirja Lapset, vuodelta 1942, kirjoitti että lasten hankinta kannattaa jättää Harmageddonin jälkeiseen aikaan

        Kirjoittaja oli lahkopresidentti Rutherford. Tuolloin lahkon kirjoitukset olivat siis allekirjoitettuja.
        Nykyiset lahkon kynäniekat eivät ilkeä laittaa nimiään kirjoitustensa alle.

        Mutta tuota lasten hankkimisen lykkäämisajatusta suosittelen kaikille lahkossa

        Samoin suosittelen lasten hankkimisen lykkäämistä.
        Mutta ehkä vielä enemmän värväämiseen lopettamista.
        Onhan vartiotorniseuralla jo miljardiomaisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe