Janakkala Kalpalinna: Laivola huseeraa taas soramontulla

Anonyymi-ap

Kalpalinnassa on uusi rinne auki?! Janakkalan kunta ei liene oppinut mitään vanhoista ympäristöongelmistaan. Laivola (kok.) saa nyt kunnan luvalla ajaa 70 tuhatta kuutiota (>5000 autokuormaa) maata Kalpalinnassa vanhaan sorakuoppaan. Ja ainahan Laivola on ajanut moninkertaisen määrän. Käytännössä siis ajetaa isoja kiviä, kantoja ym kuorittua pintamaata tms jätemaata mikä ei muualle kelpaa. Ja kohta tämä montun "maisemointi" vaatii tietty soranajoa (montusta pois), niinhän tämä vesseli on aina toiminut. Paikallistiet ovat heti huonossa kunnossa ja tekijää ei kiinnosta edes tien kunnossapito, saati edes suhteiden hoito ympäristön asukkaisiin. Kuraa, pölyä, kovia vauhteja ja vaaratilanteita tulee siis jatkossakin riittämään! Janakkalan kunnan virkamiehiä, valtuuston vellihousuja ja AVI:a viedään taas puhtaasti 5-0...

9

1323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisko jäänyt vanha projekti kesken? Kun nyt ei vaan väärässä paikassa maisemois liian syvälle?

• Anonyymi

Kas, ei sattunut lehtikuvaan niitä kiviä ja kantoja!

• Anonyymi

Laivola sai näppäräsi kunnan avustuksella ihan ikioman maankaatopaikan. Tuo on niin jyrkkä ja korkea penkka, että ei siitä kyllä siirretä yhtään kuomaa laskettelurinteeseen. Ei taida "maisemointi" valmistua tälläkään kertaa eikä ainakaan tuolla 70 000 kuutiolla...

• Anonyymi

Sisäänlämpiävä kirjoitus joka ei aukea ulkopaikkakuntalaiselle. Lyhyesti: mainittu Laivola on maansiirtourakoitsija, joka on myös Kalpalinnan laskettelukeskuksen omistajia.

• Anonyymi

Puheet ja teot kulkevat eri latuja. Kumma että moinen "läjitys" toiminta sallitaan tärkeällä pohjavesialueella.

• Anonyymi

No melkoinen rallihan tuossa tuntuu tienpäällä olevan. Hyvin on saatu autoja liikkeelle. Olisko vaarana, että menee lisenssi umpeen tms.

• Anonyymi

Paljonkohan tuolla on vastaanottotaksa ja kuinka se on avoinna?

• Anonyymi

Janakkalan kunta on kyllä tässä tapauksessa hyvin yrittäjä myönteinen!

• Anonyymi

Taitaa olla kateellisten panettelua. Arska on kova äijä touhuumaan ja siltä ei hommat lopu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      325
      5201
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      111
      1531
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      120
      1420
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe