Sä tiedät että oikein teit kun arvon penaalin (tai UMK Raamatun) sä veit?!?! Sä turhaan tässä elää pyydät vain Jehovan Panettelijoiden kanssa hetkisen!?!?
Ei viisautta suurempaa, ei johta portaat rasita, sä heität sukulaisten päälle voimistavaa lantaa!?!?...
Hallelujah, HalleAllah, Halle Baal, Halle Dagon, Halle Molek, Halle Tammuz, Halle Astarte, Halle Cecar salad, Halle Farao, Halle Istar, Halle Samas, Halle Osiris, Halle hiljaa, Halle kovaa, Halle tylsää, Halle lujaa, Halle Khisna, Halle Eel, Halle Lusifer, Halle Christmust , Halle Cristmas, Halle Badman , Halle Batman, Halle Stupid Robin, Halle Santa Claus , Halle Satan Claus, Halle What ever... Halle Bulbasaur, Halle Charmander, Halle Squirte, Halle Dragonite,...
Kaukana vaatimattomuudesta lukea sanomalehteä "pyytääkseenkö" hyvääkö seuraako. Hiljaa kirjastossako?!?! Rannan lämpö nukkujista ei pyydetä seuraa?!, siinä aika menee liian helposti ohi seuran etsinnässä, että mites seksuaalinen seura?!...
Liikuntaakaan ei voi tehdä liikaa kun ei sieltäkään pyydetä vapaa-ajan tovereiksi?
sanaa kaveri ei löydy kertaakaan Raamatun kirjoituksista?!,
Paskat vapaa-ajasta sekin on yksi vinoutunut aihe.
Paskat terveyden vinoutuneista hoitajista ja lääkäreistä, paskat huomionkipeistä viisauden hammashoitajista, paskat psykiatreista, paskat uutisankoista,paskat uutis ankkureista, paskat mikrofoniseksuaaleista, paskat tuhkatuista tupakoijista, paskat voimistavasta vessapaperiteollisuudesta, paskat perhe-elämästä, paskat vaipoista, paskat ehkäisystä, paskat nettipornon siemenen harhaan johtamisesta, paskat naisiin tutustumisesta kun ei yhdessä voi saunoa, paskat rististä, paskat paalusta, paskat kaikista elokuvista, paskat epäpuhtaudesta, paskat siitä että Vartiotorni seura olisi muuttanut minnekään, paskat teidän väitetyn paratiisin kanssa, olette panettelevaa seuraa ohjatakseen pakotettuun totuuteen jossa kukaan ei silti välitä?!?! Ei yhdestäkään JT perheestä todellista oikeaa seuraa, Ei Jeholauta miten typerää! Ihmis korruptio järjestelmä edessä ja takana?! ja sivutkin vielä...ai loppuu työntekijät? Hah!?!?
Te ketkä olette mitään sanojia,ellei kirjoitukseni kiinnosta miettikää vain yksi aihe mikä teitä "ei kiinnosta"?! niin pitäisikö?
Zeushus...
1
237
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602