Kuulema iänmääritysmenetelmät ovat epäluotettavia, dinosaurusten fossiileista muka löydetty pehmytkudosta ja muuta skeidas.
Mietin että pitäisikö tuollaisesta ilmoittaa ylemmille kun eihän tuollainen ihminen ole kykenevä johtamaan muita.
Pomoni uskoo että maapallo on vain 6000v vanha
15
124
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tietenkään ole kun ei siellä ylemmässä johdossa mitään rehellisiä ole.
- Anonyymi
Pomosi on oikeassa. Maa on todellakin 6000vuotta vanha ja lisäksi litteä. Kerro pomollesi meistä flättäreistä ehkä hän kiinnostuu litteästä maastakin?
- Anonyymi
Ei ole oikeassa, todisteet kertovat että maapallo on n. 4,6 miljardia vuotta vanha.
6000 vuotta vanha maa on yhtä mahdoton kuten litteä maakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole oikeassa, todisteet kertovat että maapallo on n. 4,6 miljardia vuotta vanha.
6000 vuotta vanha maa on yhtä mahdoton kuten litteä maakin.Minä vuonna tällaista totuutta alettiin toitottamaan? Jos ensialkuun lähdettiin siitä kun Jukolan veljeksille opetettiin aakkosia. Yhtäkkiä oppitunneilla seliteltiin jo kuinka kaukana aurinko on ja minkä kokoinen. Sitten aurinko muuttuu punaiseksi jättipääksi ja syö meidät. Tunneille täytyy saada jotain sisältöä lapsille tietyksi ajaksi kun vanhemmat painaa töitä 8h.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vuonna tällaista totuutta alettiin toitottamaan? Jos ensialkuun lähdettiin siitä kun Jukolan veljeksille opetettiin aakkosia. Yhtäkkiä oppitunneilla seliteltiin jo kuinka kaukana aurinko on ja minkä kokoinen. Sitten aurinko muuttuu punaiseksi jättipääksi ja syö meidät. Tunneille täytyy saada jotain sisältöä lapsille tietyksi ajaksi kun vanhemmat painaa töitä 8h.
Silloin asia pystyttiin laskemaan.
- Anonyymi
Mitenkä jonkun pikkunilkkin asiaan liittymättömät ajatukset vaikuttaa mihinkään.
Missä työpaikkasi sijaitsee? Voisin lähettää sinne litteästämaasta kertovia tiedotus lehtisiä. Pomosi on selvästi potentiaalinen tuleva flättäri.
- Anonyymi
Itseasiassa kyseessä on uskonnollinen työpaikka vaikka itse olen ateisti.
Ei tarvitse lähettää mitään lehtisiä, yritän saada pomoni järkiin ennen kuin kerron asiasta eteenpäin. Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa kyseessä on uskonnollinen työpaikka vaikka itse olen ateisti.
Ei tarvitse lähettää mitään lehtisiä, yritän saada pomoni järkiin ennen kuin kerron asiasta eteenpäin.Olet siis itse vääräuskoinen pallopää? Maan litteydestä ja nuoresta 6000v maasta on runsaasti todisteita.
- Anonyymi
Littari kirjoitti:
Olet siis itse vääräuskoinen pallopää? Maan litteydestä ja nuoresta 6000v maasta on runsaasti todisteita.
Ihan varmasti jos rakastaa valehtelemista eikä haluakkaan kuulla tosiasioita.
Jos teille yrittää kertoa yksikertaistakaan faktaa pistätte silmät kiinni ja sormet korviin.
Teillä on todella luja usko, uskotte mitä vain, kunhan se ei ole totta. - Anonyymi
Littari kirjoitti:
Olet siis itse vääräuskoinen pallopää? Maan litteydestä ja nuoresta 6000v maasta on runsaasti todisteita.
En ole minkäänlainen uskovainen. Pääni on pään muotoinen ja täytetty sentään älyllä.
Väitteesi ovat perättömiä.
- Anonyymi
Kuulostaa hauskalta ajatukselta. Mutta pääseekö napojen kohdalta maapallon sisälle? Entä onko maapallosta eri versioita?
- Anonyymi
Napojen kohdalta ei pääse maapallon sisälle. Maapallosta ei tietenkään ole , eikä voikkaan olla erilaisia versioita, se on yksi ja ainoa Maa,
- Anonyymi
Maa on kolmio ja kuu on neliö. Kaasuplaneetat ovat suorakulmioita. Kaikki mainitut ovat yksiulotteisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936617Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972