Pomoni uskoo että maapallo on vain 6000v vanha

Anonyymi-ap

Kuulema iänmääritysmenetelmät ovat epäluotettavia, dinosaurusten fossiileista muka löydetty pehmytkudosta ja muuta skeidas.
Mietin että pitäisikö tuollaisesta ilmoittaa ylemmille kun eihän tuollainen ihminen ole kykenevä johtamaan muita.

14

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei tietenkään ole kun ei siellä ylemmässä johdossa mitään rehellisiä ole.

    • Anonyymi

      Pomosi on oikeassa. Maa on todellakin 6000vuotta vanha ja lisäksi litteä. Kerro pomollesi meistä flättäreistä ehkä hän kiinnostuu litteästä maastakin?

      • Anonyymi

        Ei ole oikeassa, todisteet kertovat että maapallo on n. 4,6 miljardia vuotta vanha.
        6000 vuotta vanha maa on yhtä mahdoton kuten litteä maakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oikeassa, todisteet kertovat että maapallo on n. 4,6 miljardia vuotta vanha.
        6000 vuotta vanha maa on yhtä mahdoton kuten litteä maakin.

        Minä vuonna tällaista totuutta alettiin toitottamaan? Jos ensialkuun lähdettiin siitä kun Jukolan veljeksille opetettiin aakkosia. Yhtäkkiä oppitunneilla seliteltiin jo kuinka kaukana aurinko on ja minkä kokoinen. Sitten aurinko muuttuu punaiseksi jättipääksi ja syö meidät. Tunneille täytyy saada jotain sisältöä lapsille tietyksi ajaksi kun vanhemmat painaa töitä 8h.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna tällaista totuutta alettiin toitottamaan? Jos ensialkuun lähdettiin siitä kun Jukolan veljeksille opetettiin aakkosia. Yhtäkkiä oppitunneilla seliteltiin jo kuinka kaukana aurinko on ja minkä kokoinen. Sitten aurinko muuttuu punaiseksi jättipääksi ja syö meidät. Tunneille täytyy saada jotain sisältöä lapsille tietyksi ajaksi kun vanhemmat painaa töitä 8h.

        Silloin asia pystyttiin laskemaan.


    • Anonyymi

      Mitenkä jonkun pikkunilkkin asiaan liittymättömät ajatukset vaikuttaa mihinkään.

    • Missä työpaikkasi sijaitsee? Voisin lähettää sinne litteästämaasta kertovia tiedotus lehtisiä. Pomosi on selvästi potentiaalinen tuleva flättäri.

      • Anonyymi

        Itseasiassa kyseessä on uskonnollinen työpaikka vaikka itse olen ateisti.
        Ei tarvitse lähettää mitään lehtisiä, yritän saada pomoni järkiin ennen kuin kerron asiasta eteenpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kyseessä on uskonnollinen työpaikka vaikka itse olen ateisti.
        Ei tarvitse lähettää mitään lehtisiä, yritän saada pomoni järkiin ennen kuin kerron asiasta eteenpäin.

        Olet siis itse vääräuskoinen pallopää? Maan litteydestä ja nuoresta 6000v maasta on runsaasti todisteita.


      • Anonyymi
        Littari kirjoitti:

        Olet siis itse vääräuskoinen pallopää? Maan litteydestä ja nuoresta 6000v maasta on runsaasti todisteita.

        Ihan varmasti jos rakastaa valehtelemista eikä haluakkaan kuulla tosiasioita.
        Jos teille yrittää kertoa yksikertaistakaan faktaa pistätte silmät kiinni ja sormet korviin.
        Teillä on todella luja usko, uskotte mitä vain, kunhan se ei ole totta.


      • Anonyymi
        Littari kirjoitti:

        Olet siis itse vääräuskoinen pallopää? Maan litteydestä ja nuoresta 6000v maasta on runsaasti todisteita.

        En ole minkäänlainen uskovainen. Pääni on pään muotoinen ja täytetty sentään älyllä.
        Väitteesi ovat perättömiä.


    • Anonyymi

      Kuulostaa hauskalta ajatukselta. Mutta pääseekö napojen kohdalta maapallon sisälle? Entä onko maapallosta eri versioita?

      • Anonyymi

        Napojen kohdalta ei pääse maapallon sisälle. Maapallosta ei tietenkään ole , eikä voikkaan olla erilaisia versioita, se on yksi ja ainoa Maa,


    • Anonyymi

      Maa on kolmio ja kuu on neliö. Kaasuplaneetat ovat suorakulmioita. Kaikki mainitut ovat yksiulotteisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe