Pomoni uskoo että maapallo on vain 6000v vanha

Anonyymi-ap

Kuulema iänmääritysmenetelmät ovat epäluotettavia, dinosaurusten fossiileista muka löydetty pehmytkudosta ja muuta skeidas.
Mietin että pitäisikö tuollaisesta ilmoittaa ylemmille kun eihän tuollainen ihminen ole kykenevä johtamaan muita.

15

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei tietenkään ole kun ei siellä ylemmässä johdossa mitään rehellisiä ole.

• Anonyymi

Pomosi on oikeassa. Maa on todellakin 6000vuotta vanha ja lisäksi litteä. Kerro pomollesi meistä flättäreistä ehkä hän kiinnostuu litteästä maastakin?

• Anonyymi

Ei ole oikeassa, todisteet kertovat että maapallo on n. 4,6 miljardia vuotta vanha.
        6000 vuotta vanha maa on yhtä mahdoton kuten litteä maakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole oikeassa, todisteet kertovat että maapallo on n. 4,6 miljardia vuotta vanha.
        6000 vuotta vanha maa on yhtä mahdoton kuten litteä maakin.

Minä vuonna tällaista totuutta alettiin toitottamaan? Jos ensialkuun lähdettiin siitä kun Jukolan veljeksille opetettiin aakkosia. Yhtäkkiä oppitunneilla seliteltiin jo kuinka kaukana aurinko on ja minkä kokoinen. Sitten aurinko muuttuu punaiseksi jättipääksi ja syö meidät. Tunneille täytyy saada jotain sisältöä lapsille tietyksi ajaksi kun vanhemmat painaa töitä 8h.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vuonna tällaista totuutta alettiin toitottamaan? Jos ensialkuun lähdettiin siitä kun Jukolan veljeksille opetettiin aakkosia. Yhtäkkiä oppitunneilla seliteltiin jo kuinka kaukana aurinko on ja minkä kokoinen. Sitten aurinko muuttuu punaiseksi jättipääksi ja syö meidät. Tunneille täytyy saada jotain sisältöä lapsille tietyksi ajaksi kun vanhemmat painaa töitä 8h.

Silloin asia pystyttiin laskemaan.

• Anonyymi

Mitenkä jonkun pikkunilkkin asiaan liittymättömät ajatukset vaikuttaa mihinkään.

• Missä työpaikkasi sijaitsee? Voisin lähettää sinne litteästämaasta kertovia tiedotus lehtisiä. Pomosi on selvästi potentiaalinen tuleva flättäri.

• Anonyymi

Itseasiassa kyseessä on uskonnollinen työpaikka vaikka itse olen ateisti.
        Ei tarvitse lähettää mitään lehtisiä, yritän saada pomoni järkiin ennen kuin kerron asiasta eteenpäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa kyseessä on uskonnollinen työpaikka vaikka itse olen ateisti.
        Ei tarvitse lähettää mitään lehtisiä, yritän saada pomoni järkiin ennen kuin kerron asiasta eteenpäin.

Olet siis itse vääräuskoinen pallopää? Maan litteydestä ja nuoresta 6000v maasta on runsaasti todisteita.

• Anonyymi
        Littari kirjoitti:

Olet siis itse vääräuskoinen pallopää? Maan litteydestä ja nuoresta 6000v maasta on runsaasti todisteita.

Ihan varmasti jos rakastaa valehtelemista eikä haluakkaan kuulla tosiasioita.
        Jos teille yrittää kertoa yksikertaistakaan faktaa pistätte silmät kiinni ja sormet korviin.
        Teillä on todella luja usko, uskotte mitä vain, kunhan se ei ole totta.

• Anonyymi
        Littari kirjoitti:

En ole minkäänlainen uskovainen. Pääni on pään muotoinen ja täytetty sentään älyllä.
        Väitteesi ovat perättömiä.

• Anonyymi

Kuulostaa hauskalta ajatukselta. Mutta pääseekö napojen kohdalta maapallon sisälle? Entä onko maapallosta eri versioita?

• Anonyymi

Napojen kohdalta ei pääse maapallon sisälle. Maapallosta ei tietenkään ole , eikä voikkaan olla erilaisia versioita, se on yksi ja ainoa Maa,

• Anonyymi

Maa on kolmio ja kuu on neliö. Kaasuplaneetat ovat suorakulmioita. Kaikki mainitut ovat yksiulotteisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      147
      4774
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      82
      2724
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1717
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1196
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      934
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      873
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe