Tänään herkutellaan HK:n aidoilla nakeilla. Olivat tarjouksessa 2,99 euroa pkt. Vielä pitää joku lisuke keksiä niille.
Ostin nakkeja
31
147
Vastaukset
- Anonyymi
Kalliita noi on, ostit tietenki K-RosvoMarketista tai S-RosvoMarketista ?
Minä osti tosta lähikaupasta ja HK:n AitoNakki oli vain 2,20€/pak- Anonyymi
Tokmannilta ne ostin. Alennusprosentti oli jopa 40 %.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmannilta ne ostin. Alennusprosentti oli jopa 40 %.
Sanoin attä alkonakki alkon ryöstömarkesista
sieltä ostin vodkaa
- Anonyymi
Laittaa nakit sitten nauramaan.
Muussi kuuluu luonnollisesti ateriakokonaisuuteen. - Anonyymi
Pakettihinta ei kerro totuutta, onko halpaa vai kallista.
- Anonyymi
Kilohinta 8,31 euroa. Kotimaiset tomaatitkin olisivat toki halvempia.
- Anonyymi
Lidlissä HK popsi Iso Viitonen 900g paketti 2,39e.
- Anonyymi
Eivät ole vertailukelpoisia. Nakeissa pitää olla kuori, eikä siipikarjan lihaa.
- Anonyymi
Nakitkin pitää nimetä "aidoiksi", jotta ostaja tietää mitä saa. Kävin hiljattai lääkärin vastaaotolla, joka mainosti olevansa rehellinen, mutta ei sitten ollutkaan. Milloin saamme "aitoja lääkäreitä"?
- Anonyymi
Wigrenin nakit eivät yrjötä. Mutta kalliita.
- Anonyymi
Wagnerin nakkeihin tulee Ukrainassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wagnerin nakkeihin tulee Ukrainassa
Lihaa morttaalilla jauhaen, nam
- Anonyymi
Tee nauravia nakkeja pannulla ja pari tiponmunaa joukkoon paistumaan.
- Anonyymi
Pari kusitipaa tippui
- Anonyymi
Paikallisen tuottajan munia löytyisi kyllä koko 10 kpl kenno, joka tarttui mukaan tuossa jonain päivänä. No katsoo nyt miten tämä lähtee. Yksi vaihtoehto olisi tilata ruokaa jostain ravintolasta, niin ei tarvitsisi itse liata astioita niin paljoa.
- Anonyymi
Nakeista syöpää mutta haitanneeko tuo...
- Anonyymi
Jos sitä vaikka tekisi nakkikeiton. Pakastimessa on keittovihanneksia. Tai jotain apetitteja. Oikohan perunaakin seassa. Muistelisin viime syksynä ostaneeni sellaisia.
- Anonyymi
VAROITUS!
Joissain nakeissa voi olla lihaa.- Anonyymi
Nitraatteja löytyy joka paketista, siitä vaan syöpää alulle.
- Anonyymi
HK:huijari kauppiaat.
- Anonyymi
Tilanne on hieman muuttunut ja nakit ovat menossa toistaiseksi syrjään. Jääkaapin kätköistä löytyi nimittäin broilerin fileitä sisältävä rasia. Ehkä ne paistetaan sunnuntain kunniaksi. Toisin vielä on viikon verran peliaikaa niidenkin suhteen.
- Anonyymi
Paketissa muuten lukee, että "kasvatettu Etelä-Pohjanmaalla". Uskaltaako noita valkoihoinen edes syödä? Onko kukaan käynyt koskaan Etelä-Pohjanmaalla? Millainen siellä on meno?
- Anonyymi
Nakit voi työntää takapuoleensa ennen niiden syöntiä ja antaa marinoitua pari tuntia.
Uudenlainen makuelämys eikä tarvitse erikseen lämmittää.
Esim. kiireisille uraohjuksille oiva keino kun ei tarvitse tuhlata kallista businessaikaa lounasravintoloissa syömiseen kun voi kaivaa persieestään ruumiinlämpöisen nakin milloin tahansa kesken kiireistä työpäivää. - Anonyymi
HK nakit on parasta makkaraa. Itse keitän nakit, halkaisen pituus suunnassa ja laitan Vaasan ruispalan päälle. On se vaan hyvää.
- Anonyymi
Fingerporista päivää. Onko ruispala siis alimmaisena vai ylimmäisenä tässä kokoonpanossa?
- Anonyymi
No se pitää olla kalleinta hk:ta että on hyviä nakkeja halvat on oksettavaa mössöä samoin kuin joku kotimaista merkki hyisssshhaaaatana 🤮 jos hyviä nakkeja haluaa jotka on oikeasti hyvänmakuisia kannattaa ostaa snellmannin ne on hyvänmakusia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se pitää olla kalleinta hk:ta että on hyviä nakkeja halvat on oksettavaa mössöä samoin kuin joku kotimaista merkki hyisssshhaaaatana 🤮 jos hyviä nakkeja haluaa jotka on oikeasti hyvänmakuisia kannattaa ostaa snellmannin ne on hyvänmakusia.
Juuri näitä nakkeja jotka oli Tokmannissa tällä viikolla erikoistajouksessa. Keitetyn nakin syöminen yksistään ei vapauta nakin upeita aromeja vaan keitetyn nakin halkaisu ennen syöntiä vapauttaa kaikki aromit nakista.
- Anonyymi
Hk:n lihapullat ja pihvit on ainaki täyttä paskaa aivan hirveän makuista oksennusta. Kivikylä vie 100-0 joka onkin paras tekijä lihapullissa. Itse voit saada tehtyä parempia jos olet hyvä kokki mutta kaupasta et saa parempia lihapullia.
- Anonyymi
Wotkins Hesassa tekee hyviä makkaroita ja muita lihatuotteita.
Wotkinsin tuotteita saa omasta myymälästä ja isojen kauppojen lihaosastoilta.
Kokkeilkaa, ette pety. - Anonyymi
Hirvenpaistin laitan tarjolle, niin siihen ympärille asettelen niitä joskus koristeeksi.
- Anonyymi
Minulle on linnunlaulu olllut aina hanakassa ja sen vuoksi oleskelen usein kanalassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7207345- 831507
Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi2341091"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet6721066Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy161029Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko214966Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.102900Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke136835Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov56775Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?51759