Naiset haluavat vanhemman miehen. Tai miehet nuoremman naisen. Tai. Tai. Tai.

Tästähän on höpötelty palstalla iät ja ajat, vasta äskettäin enemmänkin. Ja taas. Mutta tuossa linkin jutussa on mielenkiintoista tuo aikajanan korrelaatiokäyrä, joka on nousussa taas, mikä viittaisi siihen, että ikäero tulee vain kasvamaan seuraavat N tuhatta sukupolvea.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d

Mutta siitä ihmettelemään ja turisemaan, pyrin itse jättämään turisemisen muille.

250

4514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrän tuon hyvin.
      Sellainen 2-11 vuotta itseäni vanhempi mies on kyllä ollut elämässäni houkutteleva.
      Kokemuksen syvä rintaääni jne., siis. 🙂

• Ai saaketti, mä olen siis aivan liian nuori, voi kehveli 😂

Niin, se on mielestäni vain metkaa, että tuo on niin leimallista. Ja voihan tuolle järjesllisiä syitä pohtia, on pohdittukin, myös palstalla, mutta perfektionistin luonteeni haluaisi sellaisen yhden-kaksi-kolme vedenpitävää syytä, jotka on tieteellisesti todistettu ja se siitä. Vaan semmoisia en tule samaan 😁

• randombypasser kirjoitti:

Ai saaketti, mä olen siis aivan liian nuori, voi kehveli 😂

Niin, se on mielestäni vain metkaa, että tuo on niin leimallista. Ja voihan tuolle järjesllisiä syitä pohtia, on pohdittukin, myös palstalla, mutta perfektionistin luonteeni haluaisi sellaisen yhden-kaksi-kolme vedenpitävää syytä, jotka on tieteellisesti todistettu ja se siitä. Vaan semmoisia en tule samaan 😁

He he 😁
        Olisitko muka ollut joskus tarjolla? 😉

Tottakai jokainen ihminen ja jokainen parisuhde on erilainen. Eli jos joku kertoo sinulle vedenpitävän syyn, se on kuitenkin vain hänen tarinansa.

Minun tarinani lienee se, että olen melko... sanoisinko, että vahva ihmisenä. Vahva mielipiteissäni jne. Minun kumppanini täytyy olla todella sinut itsensä kanssa ja jalat maassa, ettei hän kaadu, kun puhallan. En halua talloa ketään enkä tulla tallotuksi.

Haluan kuitenkin sitä, että minulla on henkisesti turvallinen olo mieheni kanssa. Että kotona saan olla täysin kanamainen typerä nainen, eikä minun tarvitse tietää "kaikkea kaikesta". Pääsen kainaloon.
        Kodin ulkopuolella voin olla äijä, mutta parisuhteessa haluan olla nainen.
        - Tällaiseen fiilikseen olen päässyt vain itseäni selvästi vanhemman miehen kanssa.

Aukesiko yhtään? 😄
        Korostan kuitenkin, että tämä on vain minun tarinani.

Ja sille yhdelle puskalle tiedoksi, että turvallisuuden tunteellani ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko mies varakas vai ei. 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

He he 😁

Tottakai jokainen ihminen ja jokainen parisuhde on erilainen. Eli jos joku kertoo sinulle vedenpitävän syyn, se on kuitenkin vain hänen tarinansa.

Minun tarinani lienee se, että olen melko... sanoisinko, että vahva ihmisenä. Vahva mielipiteissäni jne. Minun kumppanini täytyy olla todella sinut itsensä kanssa ja jalat maassa, ettei hän kaadu, kun puhallan. En halua talloa ketään enkä tulla tallotuksi.

Haluan kuitenkin sitä, että minulla on henkisesti turvallinen olo mieheni kanssa. Että kotona saan olla täysin kanamainen typerä nainen, eikä minun tarvitse tietää "kaikkea kaikesta". Pääsen kainaloon.
        - Tällaiseen fiilikseen olen päässyt vain itseäni selvästi vanhemman miehen kanssa.

Aukesiko yhtään? 😄

Ja sille yhdelle puskalle tiedoksi, että turvallisuuden tunteellani ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko mies varakas vai ei. 🙂

Ainahan mä olen tarjolla 😂

Mä miettisin jo aikoja sitten ja yhä edelleen, että miehilllä tuntuu usein henkinen kypsyminen ottavan hippasen enemmän aikaa kuin naisilla. Siis usein näin, mutta ei tietysti aina, säännön vahvistavia poikkeuksia on paljonkin. Kuitenkin se tarkoittaisi sitä, että jotta ollaan samalla tasolla henkisesti, miehen tulisi olla rippusen vanhempi.

"Kodin ulkopuolella voin olla äijä, mutta parisuhteessa haluan olla nainen."

Tämä kuvaa enemmän kuin tuhat valokuvaa ja miljardi sanaa, tämä pitäisi saada jonnekin kehyksiin ja talon kokoisilla kirjaimilla.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

He he 😁

Aukesiko yhtään? 😄

Sama täällä. Iso ikäero ja onnellinen avioliitto,yli 30v.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mä miettisin jo aikoja sitten ja yhä edelleen, että miehilllä tuntuu usein henkinen kypsyminen ottavan hippasen enemmän aikaa kuin naisilla. Siis usein näin, mutta ei tietysti aina, säännön vahvistavia poikkeuksia on paljonkin. Kuitenkin se tarkoittaisi sitä, että jotta ollaan samalla tasolla henkisesti, miehen tulisi olla rippusen vanhempi.

Tämä kuvaa enemmän kuin tuhat valokuvaa ja miljardi sanaa, tämä pitäisi saada jonnekin kehyksiin ja talon kokoisilla kirjaimilla.

"Ainahan mä olen tarjolla 😂"

Nuorimies paljasti oman käsityksen naisen kaipaamasta parisuhteesta. Seksi se on sittenkin päälimmäisenä mielessä.

Ei ihme että "vanhemmat" miehet kiinnostaa naisia. Päässä liikkuu muutakin kuin seksi.

• Anonyymi

Tuut,Tuut ,Tööt Tööt ja Bay Bay Lai Lee...Nyt lähti Hoi Lai Lee......

• Anonyymi

"Mä miettisin jo aikoja sitten ja yhä edelleen, että miehilllä tuntuu usein henkinen kypsyminen ottavan hippasen enemmän aikaa kuin naisilla."

Mikset sitten mieti, mikä ehtona, että miettisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ainahan mä olen tarjolla 😂"

Nuorimies paljasti oman käsityksen naisen kaipaamasta parisuhteesta. Seksi se on sittenkin päälimmäisenä mielessä.

Ei ihme että "vanhemmat" miehet kiinnostaa naisia. Päässä liikkuu muutakin kuin seksi.

Kuules nyt tyttö, se seksi liikkuu jokaisen päässä! Eikä ole iästä kiinni se asia, että liikkuuko se päällimmäisenä. Joillakin vanhoilla ukoilla se on pakkomielle!

• Anonyymi kirjoitti:

Kuules nyt tyttö, se seksi liikkuu jokaisen päässä! Eikä ole iästä kiinni se asia, että liikkuuko se päällimmäisenä. Joillakin vanhoilla ukoilla se on pakkomielle!

Kiitos fanituksestani, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

"Mä miettisin jo aikoja sitten ja yhä edelleen, että miehilllä tuntuu usein henkinen kypsyminen ottavan hippasen enemmän aikaa kuin naisilla."

Mikset sitten mieti, mikä ehtona, että miettisit?

Kiitos fanituksesta ja aloitusteni aktiivisuuden kohentamisesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö meinaat ? No olen 71v ja harrastan moista kyllä :-DD
        Pimun täytyy olla min 40v nuorempi ja kiinnostunut elämästä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö meinaat ? No olen 71v ja harrastan moista kyllä :-DD
        Pimun täytyy olla min 40v nuorempi ja kiinnostunut elämästä :)

Oikeessa olet, otin mallia presidenttin avioliiton ikäerosta mallia. Eli ihanaa kun vaimo ei ole "mummo"

• Anonyymi

Minusta on suorastaan aika huvittavaa, kun osa (ainakin palstalla) ajattelee tuollaisten todisteiden kertovan jotain psykologista ja ihmisten haluista. Todellisuudessahan moni meistäkään ei lopulta tee kaikkia päätöksiämme sen perusteella mitä me haluamme. Näin siitä huolimatta, vaikka meillä on ihmiskunnan historian parhaat mahdollisuudet toimia omien mielitekojemme mukaan. Sitten kuitenkin osa kuvittelee, että muinoin, kun hengissä selviäminen on ollut niistä valinnoista kiinni, olisi toimittu "halujen" perusteella. Iät ja ajat nuoria naisia ja tyttöjä on vahdittu erityisesti nimenomaan samanikäisten miespuolisten varalta, etteivät vaan toimi halujensa mukaan, vaan tottelevat kiltisti ja menevät sille miehelle, joka heille valitaan.

• Anonyymi

Niinpä. Onko joku joskus kuullut nuoria naisia varoitellun vanhojen miesten varalta? Eipä ole sellainen juurikaan tapana. Nuorista miehistä varoitellaan, nuorten miesten varalta vahditaan. Nuoren miehen mukaan nainen omasta valinnastaan lähtee, mutta nuori mies ei ole se perheen valinta, joten nuoren miehen varalta vahditaan.

• Anonyymi

Tämä. Monissa kulttuureissa on ollut hyvin pitkät perinteet ja on yhä jossain maissa, että sukukypsät tytöt naitetaan vanhemmille miehille.

Koko tämä ilmiö, että nainen ylipäätään itse päättää, eikä vanhemmat, suku ja yhteisö, kenen kanssa pariutuu on historiallisesti todella uusi, samoin on käsite siitä, että mennään naimisiin rakkauden pohjalta eikä käytännöllisistä ja sosiaalisista syistä.

Nuoria naisia varsinkin on pyritty suojelemaan seksin ei-toivotuilta seurauksilta, eli raskaudelta ja aviottomilta lapsilta, jotka yhä nekin ovat suuri häpeä monissa kulttuureissa. Biologisesti naiselle seksi on ollut aina paljon riskialttiimpaa touhua kuin miehille, etenkin silloin kun synnytyksiin vielä kuoli verraten paljon naisia sekä lapsia. Ehkäisy on muuttanut tätä asetelmaa, samoin lääketieteen kehitys, mutta vanhat asenteet yhä elää.

• Tästä samasta taisi olla aika tulikivenkatkuinen keskustelu joku päivä sitten. 😂 Sen keskustelun johtopäätös (oma mielipide), ettei kivikautta voi verrata nykyisyyteen. Naiset naitettiin ilman, että kukaan kysyi kiinnostaako mies tai koko asia. Vasta 1900-luvulla on ollut käytössä vapaa valinta. Vaihtoehtoja ei juuri ollut, kun kyliä ei vielä ollut. Naiset aloitit lisääntyminen todennäköisesti heti kun murrosikä alkoi (käsittääkseni 15-17v eikä 11v niin kuin tänä päivänä) ja lapsia tuli koko ajan, kunnes kroppa ei kestänyt tai karhu söi miehen. Enpä usko, että naisen haluja kovin paljon siihen aikaan kysyttiin…

Vanha mies oli perheelle parempi kosija, koska pystyi paremmin elättämään miehen ja kun naisia kuoli synnytyksen, oli mies tietysti uudella vaimon haku/ryöstö reissulla.

• No oikeastaan... Mehän ei tiedetä tarkasti mitään tavoista ja käyttäytymisestä kuin viimeisen viiden tuhannen vuoden osalta ja siitäkin iso osa on hatarasti aihetodisteiden perusteella arveltua. 20000 vuotta sitten saattoi aivan hyvin olla niin, että miehet ajettiin aitauksiin ja naiset valkkasivat mitä halusivat, jos halusivat.

Toisekseen aiemmin elinikä oli lyhyempi ja myös sukukypsyys alkoi varhaisemmin. Tästä johtuen aiemmin 11v saattoi hyvin odottaa jo toista lastaan. Oliko hän henkisesti kuinka kypsä, on vain arvailujen varassa. Jos koko elämänkaari, ilman sitä karhua, on keskimäärin 40 vuotta, on tarpeen kyetä varhemmin selviytymään ja myös lisääntymään. Ja mahdollisesti pidentyneen elinajanodotteen vuoksi naiset kykenevät tulemaan raskaaksi aina vain vanhempina.

No oikeastaan... Mehän ei tiedetä tarkasti mitään tavoista ja käyttäytymisestä kuin viimeisen viiden tuhannen vuoden osalta ja siitäkin iso osa on hatarasti aihetodisteiden perusteella arveltua. 20000 vuotta sitten saattoi aivan hyvin olla niin, että miehet ajettiin aitauksiin ja naiset valkkasivat mitä halusivat, jos halusivat.

Toisekseen aiemmin elinikä oli lyhyempi ja myös sukukypsyys alkoi varhaisemmin. Tästä johtuen aiemmin 11v saattoi hyvin odottaa jo toista lastaan. Oliko hän henkisesti kuinka kypsä, on vain arvailujen varassa. Jos koko elämänkaari, ilman sitä karhua, on keskimäärin 40 vuotta, on tarpeen kyetä varhemmin selviytymään ja myös lisääntymään. Ja mahdollisesti pidentyneen elinajanodotteen vuoksi naiset kykenevät tulemaan raskaaksi aina vain vanhempina.

Oletko varma, että sukukypsyys alkoi aikaisemmin? Olen kuvassa, että asia on juuri toisinpäin? Ainakin suomalaisten murrosikä tulee koko ajan alemmas. Murrosikä viivästyy kun ravinto on heikkoa (minkä olettaisin olleen tosi kiviajalla). Siksi toisekseen harva 11v selviää synnytyksestä elossa puskasynnytylsellä.

Epäilen ettei kivikaudella ollut kovin matriarkaalisia yhteisöjä. Miehet oli vahvempia, toivat ravinnon pöytään, elämä oli askeettista ja hengissä pysyminen kovaa hommaa. Se mitä tiedämme on vanhan testamentin yms. vanhojen teosten naiskuva, ne on kauan kivi-ajan jälkeen. Esihistoriallinen aika tosiaan on pimennossa.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Oletko varma, että sukukypsyys alkoi aikaisemmin? Olen kuvassa, että asia on juuri toisinpäin? Ainakin suomalaisten murrosikä tulee koko ajan alemmas. Murrosikä viivästyy kun ravinto on heikkoa (minkä olettaisin olleen tosi kiviajalla). Siksi toisekseen harva 11v selviää synnytyksestä elossa puskasynnytylsellä.

Epäilen ettei kivikaudella ollut kovin matriarkaalisia yhteisöjä. Miehet oli vahvempia, toivat ravinnon pöytään, elämä oli askeettista ja hengissä pysyminen kovaa hommaa. Se mitä tiedämme on vanhan testamentin yms. vanhojen teosten naiskuva, ne on kauan kivi-ajan jälkeen. Esihistoriallinen aika tosiaan on pimennossa.

Siis se on ollut juurikin toisinpäin ja se on todennettavissa luurangoista, että sukukypsyys alkoi myöhemmin.

• Citrinella kirjoitti:

No nyt en voi asiaan liittää mitään linkkejä, mutta olen aika moneen otteeseen lukenut noista lapsiäideistä historiassa ja niiden osalta tehdyistä johtopäätöksistä. Ja nämä siis globaalisti, ei ole mikään Egyptin juttu tms.

Koko kehitys viivästyy ravinnon heikkouden johdosta, kuten myös mahdolliset raskaudet estyvät tai päättyvät keskenmenohin, se on tuttua, kyllä.

Niin, vaikea kuvitella miten raskauksista on ylipäänsä selvitty hengissä menneinä aikoina, mutta se lienee oman ajattelun modernismiharhaa, kun ei ole omaa kokemusta toisenlaisesta. Yhä edelleen Afrikassa synnytetään luoja ties missä oloissa, myös lapset, ja osa selviää hengissä, niin lapsiäideistä kuin lapsista.

Itse asiassa eniten viitteitä matriarkaateista on juuri kivikaudelta. Mutta vain viitteitä, suoraa todistusaineistoa tuskin on mahdollista ikinä saada.

Vanha testamentti (ja raamattu) ovat hienoja tarinoita, satukirjoja, voisi verrata jopa Taru sormusten herraan, olkoonkin että jälkimmäinen on (tiettävästi) täysin fiktiota, edelliset eivät ole ainakaan täysin fiktiota.

• Anonyymi

No nyt en voi asiaan liittää mitään linkkejä, mutta olen aika moneen otteeseen lukenut noista lapsiäideistä historiassa ja niiden osalta tehdyistä johtopäätöksistä. Ja nämä siis globaalisti, ei ole mikään Egyptin juttu tms.

Koko kehitys viivästyy ravinnon heikkouden johdosta, kuten myös mahdolliset raskaudet estyvät tai päättyvät keskenmenohin, se on tuttua, kyllä.

Niin, vaikea kuvitella miten raskauksista on ylipäänsä selvitty hengissä menneinä aikoina, mutta se lienee oman ajattelun modernismiharhaa, kun ei ole omaa kokemusta toisenlaisesta. Yhä edelleen Afrikassa synnytetään luoja ties missä oloissa, myös lapset, ja osa selviää hengissä, niin lapsiäideistä kuin lapsista.

Itse asiassa eniten viitteitä matriarkaateista on juuri kivikaudelta. Mutta vain viitteitä, suoraa todistusaineistoa tuskin on mahdollista ikinä saada.

Vanha testamentti (ja raamattu) ovat hienoja tarinoita, satukirjoja, voisi verrata jopa Taru sormusten herraan, olkoonkin että jälkimmäinen on (tiettävästi) täysin fiktiota, edelliset eivät ole ainakaan täysin fiktiota.

Kyllä nuo molemmat kirjat raamatussa perustuvat ihan oikeisiin aikalaiskirjoituksiin, joissa on hyvinkin paljon ihan historiallista faktaa. Sanon faktaa siksi, että samaa tietoa on saatu useista eri lähteistä, joilla on ollut tuhansiakin kilometrejä välissään ja lisäksi argeologiset ja klimatologiset ym. todisteet puhuvat samaa.

Mitä Raamattuun tulee, niin sen heikin lenkki on tuottaja. Raamattu on tarkoitushakuisesti koottu tietyistä kirjoituksista ja tietyistä pätkistä niissä. Se koko materiaali on huomattavasti kattavampaa.

• Anonyymi

"Itse asiassa eniten viitteitä matriarkaateista on juuri kivikaudelta. Mutta vain viitteitä, suoraa todistusaineistoa tuskin on mahdollista ikinä saada."

No mitään ihan kunnollisia viitteitä tuollaiseen ei ainakaan minun silmiini ole osunut. Yhteisöt ovat ilmeisesti olleet tasa-arvoisempi kui millaisiksi ne tuossa välillä muuttuivat, mutta varsinaisesta matriarkaalisuudesta en ole mitään oikeista todisteita nähnyt. Olii kyllä kiva nähdä.

Vaan vaikka matriarkaatti olisi ollut totta, niin miksi kuvittelet sen tarkoittavan, että nuori nainen olisi silti päättänyt mitään itse? Jos mennään katselemaan lähes mihin tahansa maahan, joissa avioliitot järjestetään, niin ne ovat pääosin naiset, äidit, tädit, isoäidit, jotka niitä liittoja järjestävät. Jos tutkitaan naisten "ympärileikkauksia_niin ne ovat valtaosin naisten järjestämä juttu ja naiset pitävät voimakkaimmin perinnettä yllä. Valtaosin miehet pesevät kätensä koko asiasta ja on "naisten asia". Naiset eivät huoli pojalleen ympärileikkaamatonta vaimoa ja naiset haluavat tyttärensä tai tyttärentyttärensä ympärileikattavan. Se, että naiset olisivat päättämässä ei mitenkään automaattisesti takaa, että tavat olisivat nuorille naisille vapaat.

En ole mikään superuskovainen ja en suhtaudu näihin kirjoihin 110% totean vaan yksittäisten ihmisten tarinoina tapahtuneesta siis aikalaiskirjoituksia/kirjeitä. Veikkaan, että vaikka jotain kohtia on ehkä dramatisoitu tai sitten kerrottu vakka luonnonilmiöstä aikalaisen ymmärryksellä ja kuitattu tarina jumalan tahdolla. Mistä sitä tietää totuuden, ja tarvisiko sitä edes tietää? Itse suhtaudun noihin kuvauksina siitä ajasta.

Minulla oli 6v hoitotäti eskaripäivän jälkeen, joka luki kaikista pahimpia kohtia vanhasta testamentista ja sulki tuhmia lapsia piemeään vaatekomeroon ja minä ainoana isona usein ”vahdin” lapsia iltapäivällä pihalla. No ei ollut kauan kun kerroin kotona… mutta vanhan testamentin tietämykseni perustuu näihin vuosiin. 😁 Voisi olla yleissivistävää lukea raamattu, onhan se osa meidän historiaa.

• Citrinella kirjoitti:

En ole mikään superuskovainen ja en suhtaudu näihin kirjoihin 110% totean vaan yksittäisten ihmisten tarinoina tapahtuneesta siis aikalaiskirjoituksia/kirjeitä. Veikkaan, että vaikka jotain kohtia on ehkä dramatisoitu tai sitten kerrottu vakka luonnonilmiöstä aikalaisen ymmärryksellä ja kuitattu tarina jumalan tahdolla. Mistä sitä tietää totuuden, ja tarvisiko sitä edes tietää? Itse suhtaudun noihin kuvauksina siitä ajasta.

Minulla oli 6v hoitotäti eskaripäivän jälkeen, joka luki kaikista pahimpia kohtia vanhasta testamentista ja sulki tuhmia lapsia piemeään vaatekomeroon ja minä ainoana isona usein ”vahdin” lapsia iltapäivällä pihalla. No ei ollut kauan kun kerroin kotona… mutta vanhan testamentin tietämykseni perustuu näihin vuosiin. 😁 Voisi olla yleissivistävää lukea raamattu, onhan se osa meidän historiaa.

En ole minäkään uskovainen, en myöskään jumaluuksien kieltäjä, suhtaudun avoimesti asiaan. Enkä tarkoita, että kristinuskon perinteisimmät opinkappaleet olisivat satukirjoja, vaan vain historiankirjoitusta, yhdenlaisia näkemyksiä siitä mitä ja miten joku tai jotkut ovat aikanaan asioita kokeneet tai kuvitelleet kokeneensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Itse asiassa eniten viitteitä matriarkaateista on juuri kivikaudelta. Mutta vain viitteitä, suoraa todistusaineistoa tuskin on mahdollista ikinä saada."

No mitään ihan kunnollisia viitteitä tuollaiseen ei ainakaan minun silmiini ole osunut. Yhteisöt ovat ilmeisesti olleet tasa-arvoisempi kui millaisiksi ne tuossa välillä muuttuivat, mutta varsinaisesta matriarkaalisuudesta en ole mitään oikeista todisteita nähnyt. Olii kyllä kiva nähdä.

Vaan vaikka matriarkaatti olisi ollut totta, niin miksi kuvittelet sen tarkoittavan, että nuori nainen olisi silti päättänyt mitään itse? Jos mennään katselemaan lähes mihin tahansa maahan, joissa avioliitot järjestetään, niin ne ovat pääosin naiset, äidit, tädit, isoäidit, jotka niitä liittoja järjestävät. Jos tutkitaan naisten "ympärileikkauksia_niin ne ovat valtaosin naisten järjestämä juttu ja naiset pitävät voimakkaimmin perinnettä yllä. Valtaosin miehet pesevät kätensä koko asiasta ja on "naisten asia". Naiset eivät huoli pojalleen ympärileikkaamatonta vaimoa ja naiset haluavat tyttärensä tai tyttärentyttärensä ympärileikattavan. Se, että naiset olisivat päättämässä ei mitenkään automaattisesti takaa, että tavat olisivat nuorille naisille vapaat.

Noin se juuri on. Tuokin on sellainen vähän naiivi ja hyväuskoinen ajatus, että matriarkaatti olisi automaattisesti jotenkin vapaa taivas naisille. Se voi olla, mutta voi yhtä hyvin olla olematta.

Mä itse tunne muutaman saudinaisen ja voin todeta, että heille ainakin jokaiselle naisen aseman "surkuttelu" heidän maassaan on suorastaan punainen vaate. He eivät koe olevansa ilemeisesti juuri mitenkään sorrettuja ja kokevat ne tietyt rajoitteet aidosti itseään suojeleviksi ja naista kunnioittaviksi. En mä tietenkään ala aiheesta kiistellä, vaikka en itse noin koekaan. Sama pätee moniin muihinkin asioihin. Eivät läheskään kaikki naiset koe monia meistä naista alistavia tapoja huonoiksi. Moni kokee ne naista suojeleviksi ja oikeiksi, esimerkiksi nyt, että nuori tyttö pitää naittaa vanhemmalle miehelle "turvaan" nuorilta miehiltä.

• Citrinella

En ole minäkään uskovainen, en myöskään jumaluuksien kieltäjä, suhtaudun avoimesti asiaan. Enkä tarkoita, että kristinuskon perinteisimmät opinkappaleet olisivat satukirjoja, vaan vain historiankirjoitusta, yhdenlaisia näkemyksiä siitä mitä ja miten joku tai jotkut ovat aikanaan asioita kokeneet tai kuvitelleet kokeneensa.

Samaa mieltä.

• Anonyymi

No lieneekö tuolla aikakaudella edes eletty 25-30 vuotta vanhemmiksi. Tosin silloin ei varmasti edes osattu ajatella, kuinka vanhaksi eletään vai luuleeko joku, että silloin pidettiin kirjaa syntymistä ja kuolemista? Ei varmaan. Ihmisen alkuversio eli vaistojensa ajamana. En usko koko soopaan. Joku "tutkija/tutkijat" haluaa vaan nimensä historian kirjaan.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Kivokauden ihminen oli enemmän eläin,kun ihminen. Vaistojen varassa, kuin eläimet

• Anonyymi

No oikeastaan... Mehän ei tiedetä tarkasti mitään tavoista ja käyttäytymisestä kuin viimeisen viiden tuhannen vuoden osalta ja siitäkin iso osa on hatarasti aihetodisteiden perusteella arveltua. 20000 vuotta sitten saattoi aivan hyvin olla niin, että miehet ajettiin aitauksiin ja naiset valkkasivat mitä halusivat, jos halusivat.

Riippuu varmaan siitä, missä iässä nainen om.
        Kaikki yli 63v.naiset sanovat: " En mä mitään ukon käppärää ota, minä haluan nuoremman miehen, tai sitten olen mielummin yksin" Sen takia minullalin on 20v nuorempi mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nuo molemmat kirjat raamatussa perustuvat ihan oikeisiin aikalaiskirjoituksiin, joissa on hyvinkin paljon ihan historiallista faktaa. Sanon faktaa siksi, että samaa tietoa on saatu useista eri lähteistä, joilla on ollut tuhansiakin kilometrejä välissään ja lisäksi argeologiset ja klimatologiset ym. todisteet puhuvat samaa.

Mitä Raamattuun tulee, niin sen heikin lenkki on tuottaja. Raamattu on tarkoitushakuisesti koottu tietyistä kirjoituksista ja tietyistä pätkistä niissä. Se koko materiaali on huomattavasti kattavampaa.

Into korvatkoon kyvyn ja kyky iän.Se sitten näistä ihmiskunnan naimakaupoista.

• Anonyymi

Raamattu on 100% totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtään Raamatun kirjoitusta ei ole voitu todistaa vääräksi. Arkeologia löytää koko ajan lisää todisteita Raamatun oikeellisuuden puolesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lieneekö tuolla aikakaudella edes eletty 25-30 vuotta vanhemmiksi. Tosin silloin ei varmasti edes osattu ajatella, kuinka vanhaksi eletään vai luuleeko joku, että silloin pidettiin kirjaa syntymistä ja kuolemista? Ei varmaan. Ihmisen alkuversio eli vaistojensa ajamana. En usko koko soopaan. Joku "tutkija/tutkijat" haluaa vaan nimensä historian kirjaan.

Se, että muinoin elettiin lyhyempi elämä kuin nyt, on harhaa. Ihmiskunnan genomi rappeutuu nopeasti, koska DNA:n korjausmekanismi ei ehdi poistaa kaikkia niitä mutaatioita jotka geeneihin osuvat. Miehen ja naisen samanlainen mutaatiovaurio johtaa mutaation siirtymiseen jälkeläisiin.

Tätä on tapahtunut jo noin 6000 vuotta eli tn. ensimmäisten ihmisten lastenlapsista alkaen. Silloin geenimutaatioita oli vielä niin vähän, ettei niistä ollut haittaa vaikka sisarukset lisääntyivätkin keskenään.

Ihmisen keskimääräinen elinikä lyheni joka tapauksessa jatkuvasti. Siinä missä Adam eli 900 vuotta, Abraham eli vain 175 vuotta ja Mooses 120 vuotta. Mooseksen aikana sukulaisavioliitot kiellettiin, koska perinnölliset sairaudet olivat yleistymässä.

Perinnölliset sairaudet ovat meidän aikanamme jo niin yleisiä, että ihmiskunnalla on tuskin parisataa vuotta elinaikaa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivokauden ihminen oli enemmän eläin,kun ihminen. Vaistojen varassa, kuin eläimet

Ihminen ei ole koskaan ollut eläin. Evolutionistiset "tiedemiehet" ovat yrittäneet todistaa muuta, mutta mitään apinan ja ihmisen yhteistä kantamuotoa ei ole koskaan löydetty. Eikä löydetä.

• Anonyymi

Jos on köyhä tyttö niin pitää ottaa vanhempi puoliso. Kurjaa.

• Anonyymi

Juuri eronneena 40+ miehenä voin todeta, että naiset todellakin halauavat vanhemman miehen. Eikä edes tuo 5-10v ole mikään kiveen kirjoitettu ikäero. 30+ yh-mammojen ohella kimpussani ovat jatkuvasti 20+ nuoret lapsettomat naiset. Varsikin etniset sellaiset. Alkaa olla jo vaikeata valita sitä parasta ;)

• Anonyymi

Hah; ihan vinkki vitonen, etnisiä on satoja kaikenikäisten kimpussa, varsinkin vanhojen. Minulle ehdotettu avioliittoa näkemättäkin. Yh:t kelpaavat panoksi.

• Anonyymi

Onko lompsan paksuus kohdillaan?

• Anonyymi

Hyvä kun riittää mamuja eli trashia. Olen just luopunut ikäisistäai miehistä a.meno sängyssä alkaa hyytyä ja hiki vaan valuu naisen päälle b.40ppisissä eronneissa on vikaa ja vielä yleensä lapset tehtynä c.pöhöttynyt naama ja daddy-maha..ei kiitos! Ottanut sitten itseä 4-5 v nuorempia, lihakset, ulkonäkö ja mieskunto kohdallaan.

• No itse olen yleensä katsellut suht ikäisiäni. Muutama vuosi ikäeroa enintään, mutta on ollut yksi reilumminkin vanhempi, 8 vuoden ikäerolla ja nyt nuorempi 8v 8kk ikäerolla.

Parhaiten oon tullut juttuun suhteissani itseäni vain 1 kuukauden vanhemman kanssa ja nykyisen reilusti nuoremman kanssa.

Naisissa taas huomaan herkimmin naiset jotka soljuu ikähaarukkaan 30-50. Tuota juuri nuoremmat ja vanhemmat jää näkökenttäni ulkopuolelle, kun ikää arvioin tai jopa tiedän iän.

• Ja ikähaarukka on noussut itseni ikääntyessä kyllä.

• Minen paljon välitä ikää edes ajatella kumppaniehdokkaita tiiraillesani, kunhan nyt vaikuttavat olevan täysikäisiä. Toki yleensä se tiirailu osuu selvästi aikuisen naisen ikään ehtineitten taholle.

Ittellä nuo pitkät suhteet on olleet niin, että ikähaitari on ollut 11-4v itteeni nuorempia ja yksi 4v itteeni kypsempi. Sanoisin, että tasaisimmat suhteen on olleet ne kaksi 4v nuoremman kanssa ollutta pitkää suhdetta.

Minen paljon välitä ikää edes ajatella kumppaniehdokkaita tiiraillesani, kunhan nyt vaikuttavat olevan täysikäisiä. Toki yleensä se tiirailu osuu selvästi aikuisen naisen ikään ehtineitten taholle.

Ittellä nuo pitkät suhteet on olleet niin, että ikähaitari on ollut 11-4v itteeni nuorempia ja yksi 4v itteeni kypsempi. Sanoisin, että tasaisimmat suhteen on olleet ne kaksi 4v nuoremman kanssa ollutta pitkää suhdetta.

No mä en enää tiiraile kumppaniehdokkaita lainkaan, mutta nuorena vaikutti sekin, että halusin suht samanlaista elämänkaarta eli käsitystä maailmanmenosta ja tapahtumista lapsesta vallitsevaan hetkeen. Myös perheen perustamista ajatellen suht ikäiseni tuntui järkevimmälle.

Nyt taas kun sukupuoli naiset on myös mielenkiintoisia, niin näen jotenkin aikuismaisuuden viehättävänä. Kikattava ja kovin nuori lähinnä huolestuttaa, kun itse on jo elämää nähnyt. Ja mummomaisuus taas.... 😬

• G-LoveR kirjoitti:

No mä en enää tiiraile kumppaniehdokkaita lainkaan, mutta nuorena vaikutti sekin, että halusin suht samanlaista elämänkaarta eli käsitystä maailmanmenosta ja tapahtumista lapsesta vallitsevaan hetkeen. Myös perheen perustamista ajatellen suht ikäiseni tuntui järkevimmälle.

Nyt taas kun sukupuoli naiset on myös mielenkiintoisia, niin näen jotenkin aikuismaisuuden viehättävänä. Kikattava ja kovin nuori lähinnä huolestuttaa, kun itse on jo elämää nähnyt. Ja mummomaisuus taas.... 😬

Sanotaan näin, että ulkoisesti tykkään nuorekkuudesta, mutta käytös pitää olla aikuisen. Ei teinin.

• G-LoveR kirjoitti:

Jep, niin se menee iän kanssa, kyllä ne unelmat vanhenee samaa tahtia ihmisen kanssa. En kiellä, etteikö 20v neiti olisi houkuttava, mutta vain seksin näkökulmasta, parisuhteeseen... Ei saatana.

Jep, niin se menee iän kanssa, kyllä ne unelmat vanhenee samaa tahtia ihmisen kanssa. En kiellä, etteikö 20v neiti olisi houkuttava, mutta vain seksin näkökulmasta, parisuhteeseen... Ei saatana.

Juu. Jos nyt pitäisi parisuhdetta kyhätä, niin enää ei olisi esim. perheen perustamis aikeita, ei yhteen muutto aikeita, eikä myöskään vihkiytymisiä, velkaantumisia yhdessä. Ainoat aikeet olis lähinnä viihtyä yhdessä, viettää yhdessä aikaa, tykätä mutkattomasti. Siinäpä ne.

• G-LoveR
        G-LoveR kirjoitti:

Juu. Jos nyt pitäisi parisuhdetta kyhätä, niin enää ei olisi esim. perheen perustamis aikeita, ei yhteen muutto aikeita, eikä myöskään vihkiytymisiä, velkaantumisia yhdessä. Ainoat aikeet olis lähinnä viihtyä yhdessä, viettää yhdessä aikaa, tykätä mutkattomasti. Siinäpä ne.

Se niistä unelmista siis. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

MITÄ?!?!?!? Ei perhettä enää? Hitto ja niinku mä oon yrittänyt sua pokata, just sillä mielellä, että tehdään lauma lapsia... Nyyh 😂😜

Se on aina hyvä lähtökohta, että tuli mitä tahansa tulevassa ja oli mitä tahansa unelmia tai ei mitään, niin että olisi sen toisen kanssa hyvä olla ja toheltaa. Sillä pääsee pitkälle, tuli kuvaan ajan kanssa sitten jotain muutakin tahi ei.

MITÄ?!?!?!? Ei perhettä enää? Hitto ja niinku mä oon yrittänyt sua pokata, just sillä mielellä, että tehdään lauma lapsia... Nyyh 😂😜

Se on aina hyvä lähtökohta, että tuli mitä tahansa tulevassa ja oli mitä tahansa unelmia tai ei mitään, niin että olisi sen toisen kanssa hyvä olla ja toheltaa. Sillä pääsee pitkälle, tuli kuvaan ajan kanssa sitten jotain muutakin tahi ei.

Kräähhää ja spottista pthyijjäkkää. Noup öwei. Perseen perustamiset.. 😜 Ei ollu kirjoitusvirhe..

Joo. Tässä iässä ainakin itellä motiivit on toisenlaiset suhteelle. Ja suhdekin voisi hyvin olla kahden itsenäisen ja erillään asuvan, mutta yhdessä viihtyvän aikuinen suhde missä ei tartte olla 24/7 yhdessä ja maksaa yhteisiä laskuja. 😆

Eikä miettiä yhteistä hautapaikkaa.

• G-LoveR kirjoitti:

Kräähhää ja spottista pthyijjäkkää. Noup öwei. Perseen perustamiset.. 😜 Ei ollu kirjoitusvirhe..

Joo. Tässä iässä ainakin itellä motiivit on toisenlaiset suhteelle. Ja suhdekin voisi hyvin olla kahden itsenäisen ja erillään asuvan, mutta yhdessä viihtyvän aikuinen suhde missä ei tartte olla 24/7 yhdessä ja maksaa yhteisiä laskuja. 😆

Eikä miettiä yhteistä hautapaikkaa.

No voi saakeli, sinne meni mun saumat saada lapsia... 🤣

Joo, kyllä ne toiveet kummasti muuttu iän kanssa. Edelleen kaipaisin ns. perinteistä parisuhdetta, mutta aika usein on mieleen hiipinyt ajatus siitä, että suostuisinko sittenkään enää luopumaan kaikesta vapaudestani, mahdollisuudesta olla välillä yksin ilman selityksiä... Niin vähän vetää jo ukkelia hiljaiseksi. Olisiko sittenkin erillissuhde parempi itselleni, kaksi ihmistä, kaksi asuntoa, välittämistä, rakkautta, mutta ihka omat elämätkin. Ehkä, mietin ja makustelen.

No voi saakeli, sinne meni mun saumat saada lapsia... 🤣

Joo, kyllä ne toiveet kummasti muuttu iän kanssa. Edelleen kaipaisin ns. perinteistä parisuhdetta, mutta aika usein on mieleen hiipinyt ajatus siitä, että suostuisinko sittenkään enää luopumaan kaikesta vapaudestani, mahdollisuudesta olla välillä yksin ilman selityksiä... Niin vähän vetää jo ukkelia hiljaiseksi. Olisiko sittenkin erillissuhde parempi itselleni, kaksi ihmistä, kaksi asuntoa, välittämistä, rakkautta, mutta ihka omat elämätkin. Ehkä, mietin ja makustelen.

Sinne meni wiuhff... 🌪️

Niinpä, sitä kannattaa miettiä ennen kun ryöhää. Itse olen välillä niiiiin väsynyt ja kaipaan omaa rauhaani, etten mitenkään kykenisi enää tällaiseen tiiviiseen yhdessä asumiseen. Kun tämäkin ottaa toisinaan voimilleni, kun en pääse yhtään yksinäni päätäni nollaamaan, en yhtään.

Ehkä nämä peräkkäiset tiivistäkin tiiviimmät parisuhteet exän ja nykyisen kanssa, joiden kanssa olen asunut yhdessä vuodet, on tehneetkin tämän tarpeen eriytyä tykkänään?

Voihan sitä olla yhdessä vaikka viikkoja, jos sille tuntuu. Mutta täytyy olla mahdollisuus olla ittekseenkin. Puhelimen päässä.

Ihan uskollisesti ja rehellisesti, ilman mitään häröä. Ja hulinaa.

• G-LoveR kirjoitti:

Sinne meni wiuhff... 🌪️

Niinpä, sitä kannattaa miettiä ennen kun ryöhää. Itse olen välillä niiiiin väsynyt ja kaipaan omaa rauhaani, etten mitenkään kykenisi enää tällaiseen tiiviiseen yhdessä asumiseen. Kun tämäkin ottaa toisinaan voimilleni, kun en pääse yhtään yksinäni päätäni nollaamaan, en yhtään.

Ehkä nämä peräkkäiset tiivistäkin tiiviimmät parisuhteet exän ja nykyisen kanssa, joiden kanssa olen asunut yhdessä vuodet, on tehneetkin tämän tarpeen eriytyä tykkänään?

Voihan sitä olla yhdessä vaikka viikkoja, jos sille tuntuu. Mutta täytyy olla mahdollisuus olla ittekseenkin. Puhelimen päässä.

Ihan uskollisesti ja rehellisesti, ilman mitään häröä. Ja hulinaa.

Onhan se kiinni ihmisistäkin, siis kaikista ihmisistä siinä suhteessa. Just nyt sun mahdoton päästä karkuun, mukulat ei anna siihen mahdollisuutta, mutta muutenkin saattaisit tuntea välillä ahdistusta ukkelin kanssa, kuka tietää. Sitten jonkun toisen kanssa tilanne olisi voinut olla toisin, ihmisissä on aika isoja eroja tuossa mielessä.

Varmaan sulla nimenoman painaa tuo viimeiset kakskyt vuotta aina 24/7365 jonkun kanssa stana... Johan siinä nuppi himmenee. Tai no ittellä ainakin himmenis, olen kaikissa suhteissakin aina välillä kertonut, että nyt tartte saada olla ittekseen ja sitten joko mettään lompsimaan päiväksi tai toisinaan mökille napaa kaivamaan.

Jos pystyisit lähtemään, niin mun puolesta voisit ihan hyvin painua mun mökille himmailemaan täysin yksin, tiiän että sulle se ei olis mikään haaste pärjäillä siellä itekses. Mutta sulla on ne pikkuiset, ihan vielä et pääse. Toki tarjous on voimassa niin pitkään kun se mökkerö on pystyssä ja mun omistuksessa.

Onhan se kiinni ihmisistäkin, siis kaikista ihmisistä siinä suhteessa. Just nyt sun mahdoton päästä karkuun, mukulat ei anna siihen mahdollisuutta, mutta muutenkin saattaisit tuntea välillä ahdistusta ukkelin kanssa, kuka tietää. Sitten jonkun toisen kanssa tilanne olisi voinut olla toisin, ihmisissä on aika isoja eroja tuossa mielessä.

Varmaan sulla nimenoman painaa tuo viimeiset kakskyt vuotta aina 24/7365 jonkun kanssa stana... Johan siinä nuppi himmenee. Tai no ittellä ainakin himmenis, olen kaikissa suhteissakin aina välillä kertonut, että nyt tartte saada olla ittekseen ja sitten joko mettään lompsimaan päiväksi tai toisinaan mökille napaa kaivamaan.

Jos pystyisit lähtemään, niin mun puolesta voisit ihan hyvin painua mun mökille himmailemaan täysin yksin, tiiän että sulle se ei olis mikään haaste pärjäillä siellä itekses. Mutta sulla on ne pikkuiset, ihan vielä et pääse. Toki tarjous on voimassa niin pitkään kun se mökkerö on pystyssä ja mun omistuksessa.

Jep. Kyllä siinä nimenomaan vaikuttaa nämä ihmiset. Lapset on vielä varsin riippuvaisia minusta, minä kun olen ainoa saatavilla oleva enimmäkseen. Johtuen miehen työstäkin, niin olen ollut kiinni lapsukaisissa syntymästä asti.

Mun päävastuu kodistakin, ei onneksi täysin, mutta pääosin. Kyllä on ollu tosiaan todella tiivistä yhteiseloa 2003 lopulta asti tähän päivään ja tästä vielä eteenpäinkin hyvän aikaa oletettavasti.

Vähän keventäisi, kun yhdessä edes tulis tehtyä jotain, muutakin kun velvollisuuksia. Nyt vielä vanhempien kuljettelut. Tosin teen sen mielelläni, vanhemmatkin ovat olleet minua jeesimässä aina, kun apua tartten.

Ehkä työkokeilu saa vähän toisenlaista virtaa minuun. Vaihtelua. Jos vielä opiskeliskin jotain vaikka. Saisi aivot uutta ajateltavaa. 😁

Kiitos. ❤️
        Varo vaan, kohta mökissäsi asuu hömppänä. 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Jep. Kyllä siinä nimenomaan vaikuttaa nämä ihmiset. Lapset on vielä varsin riippuvaisia minusta, minä kun olen ainoa saatavilla oleva enimmäkseen. Johtuen miehen työstäkin, niin olen ollut kiinni lapsukaisissa syntymästä asti.

Mun päävastuu kodistakin, ei onneksi täysin, mutta pääosin. Kyllä on ollu tosiaan todella tiivistä yhteiseloa 2003 lopulta asti tähän päivään ja tästä vielä eteenpäinkin hyvän aikaa oletettavasti.

Vähän keventäisi, kun yhdessä edes tulis tehtyä jotain, muutakin kun velvollisuuksia. Nyt vielä vanhempien kuljettelut. Tosin teen sen mielelläni, vanhemmatkin ovat olleet minua jeesimässä aina, kun apua tartten.

Ehkä työkokeilu saa vähän toisenlaista virtaa minuun. Vaihtelua. Jos vielä opiskeliskin jotain vaikka. Saisi aivot uutta ajateltavaa. 😁

Kiitos. ❤️
        Varo vaan, kohta mökissäsi asuu hömppänä. 😂

Toivotaan, että tulevan vaihtelut tuovat sitä vaihtelua, saa korvien väli tuulettua ja sielu levätä hieman.

No jos sinne joskus haluat, niin anti mennä vaan. Kuhan annat mun edes välillä käydä siellä kissojen kanssa 😂

• Anonyymi

Itselläni on aina ollut hieman vanhempi mies myös, en osaa sanoa miksi. Aikoinaan, kun menin yhteen lapseni isän kanssa ollessani parikymppinen, tuntuivat ikäiseni miehet vain todella poikasilta. Lapseni isä on minua 6 vuotta vanhempi.

Nyt nelikymppisenä katson asiaa eri näkökulmasta. Mies kyllä voisi olla vanhempikin, mutta nyt alkaa tulla hieman sitä vastaan, että jotkut viisikymppiset tuntuvat elävän aivan eri maailmassa kuin minä. En osaa selittää sitä paremmin, mutta kuilu tuntuu kasvavan tässä iässä.

• Alkaiskohan ne viiskymppiset joko saamaan viidenkympin villitystä (lapseksi taantuminen) tai kattelemaan hautapaikkoja valmiiksi? Mietin vaan, kun olen itten tasna viiskyt, niin kiinnostaa :)

• Anonyymi

Eihän viiskymppisissä miehissä muuta vikaa ole kuin se ettei niiden kanssa voi panna. Pitää unelmoida normaaleista jos vanhojen kanssa seksiä pakko harrastaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän viiskymppisissä miehissä muuta vikaa ole kuin se ettei niiden kanssa voi panna. Pitää unelmoida normaaleista jos vanhojen kanssa seksiä pakko harrastaa.

Ai ei voi? Ohhoh. No hyvä kun kerroit niin en enää edes haaveile seksistä, jää aikaa sitten kaikelle muulle.

• Anonyymi

Alkaiskohan ne viiskymppiset joko saamaan viidenkympin villitystä (lapseksi taantuminen) tai kattelemaan hautapaikkoja valmiiksi? Mietin vaan, kun olen itten tasna viiskyt, niin kiinnostaa :)

Se on jokin mentaliteetti-juttu 😊 Samaistun enemmän kolmekymppisiin kuin viisikymppisiin. Ei se numeroista sinänsä kiinni ole, vaan enemmänkin asenteesta. Olen huomannut sen erityisesti nyt deittailun aloitettuani. Kolmekymppiset miehet ovat vielä aika lähellä toisiaan mutta viisikymppisissä on jo huomattavasti enemmän hajontaa eli toiset katselee sitä hautapaikkaa, kun toiset ovat aktiivisia ja aikaansa seuraavia eikä ikä näy sen kummemmin kuin, että silmäkulmassa ehkä muutama ryppy ja hiuksissa saattaa olla harmaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin viisikymppinen miehen kanssa ei voi panna? Oman kokemukseni mukaan todellakin voi.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on jokin mentaliteetti-juttu 😊 Samaistun enemmän kolmekymppisiin kuin viisikymppisiin. Ei se numeroista sinänsä kiinni ole, vaan enemmänkin asenteesta. Olen huomannut sen erityisesti nyt deittailun aloitettuani. Kolmekymppiset miehet ovat vielä aika lähellä toisiaan mutta viisikymppisissä on jo huomattavasti enemmän hajontaa eli toiset katselee sitä hautapaikkaa, kun toiset ovat aktiivisia ja aikaansa seuraavia eikä ikä näy sen kummemmin kuin, että silmäkulmassa ehkä muutama ryppy ja hiuksissa saattaa olla harmaata.

Ja anna mä arvaan, olet itte kolmekymppinen? 😂

No itte mietin, kun se viiskyt tossa tuli mittariin, että mitä vattua, musta tuntuu kolmekymppiseltä, niin että mikä halvatun 50??? Mutsin kanssa siinä poristiin, niin sillekin sanoin kun kysy miltä tuntuu ja se nauroi, että hän on aika samaa mieltä, et sinä kovin vanhalta tunnu.

Ikä on vaan numero, korvien välissä on totuus 😉

• Anonyymi

Ai ei voi? Ohhoh. No hyvä kun kerroit niin en enää edes haaveile seksistä, jää aikaa sitten kaikelle muulle.

Siis oon haaveillu jo pitkään sellasista orgioista missä ois silmät sidottuna. Kiinnostasko? Sunkaan ikä ei painais jos ees vähän viel silkkinen iho

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin viisikymppinen miehen kanssa ei voi panna? Oman kokemukseni mukaan todellakin voi.

Kerrohan millasta seksi on viiskymppisen kanssa? Itselläni ei kokemusta koska jo ulkonäkö estää sen että sukat alkaisi pyörimään jaloissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis oon haaveillu jo pitkään sellasista orgioista missä ois silmät sidottuna. Kiinnostasko? Sunkaan ikä ei painais jos ees vähän viel silkkinen iho

Ai? Orgioista? Mimmonen lauma sinne pukkaa ihmisiä? Mielenkiintoinen ajatus, en sulje poiskaan, kaikkea kuulemma pitää kokeilla kerran ennen tuomitsemista paitsi kuolemista.

Pääosin olen aika silkkinen hoikka ukkeli vielä, tosin silmäkulmat on kurtussa kaikesta virnuilusta, mutta sitä ne oli jo kolmekymppisenä.

• Anonyymi

Ja anna mä arvaan, olet itte kolmekymppinen? 😂

No itte mietin, kun se viiskyt tossa tuli mittariin, että mitä vattua, musta tuntuu kolmekymppiseltä, niin että mikä halvatun 50??? Mutsin kanssa siinä poristiin, niin sillekin sanoin kun kysy miltä tuntuu ja se nauroi, että hän on aika samaa mieltä, et sinä kovin vanhalta tunnu.

Ikä on vaan numero, korvien välissä on totuus 😉

Eikun nelikymppinen 😊 Ja ihan siis mielestäni ikäiseni oloinen ja näköinen, vaikka monestl minua onkin luultu 5-10 vuotta nuoremmaksi, mutta se johtunee siitä, että ihmiset veikkaavat kohteliaisuudesta iän aina alakanttiin 😂 Mutta minulla on paljon 5-10 vuotta nuorempia ystäviä ja tuttuja ja elän monen kanssa hyvin samankaltaista elämää, enemmän samanlaista kuin moni tuntemani viisikymppisen kanssa. En osaa selittää tätä paremmin 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun nelikymppinen 😊 Ja ihan siis mielestäni ikäiseni oloinen ja näköinen, vaikka monestl minua onkin luultu 5-10 vuotta nuoremmaksi, mutta se johtunee siitä, että ihmiset veikkaavat kohteliaisuudesta iän aina alakanttiin 😂 Mutta minulla on paljon 5-10 vuotta nuorempia ystäviä ja tuttuja ja elän monen kanssa hyvin samankaltaista elämää, enemmän samanlaista kuin moni tuntemani viisikymppisen kanssa. En osaa selittää tätä paremmin 😄

Vasta? Voi kuinka nuori 😁
        Enpä usko että se on kohteliaisuutta ainakaan yksin, toiset vain sekä näyttävät että henkivät nuoruutta, jälkimmäinen juurikin sen oman asenteen johdosta. Itseäni on huvittanut, kun asia on tullut puheeksi useiden asiakkaiden ja yhteistyökumppanien kanssa jotka ovat olleet aivan huuli pyöreänä, että mitä, et voi olla viiskyt! No hitto kun olen, mutta älä annan sen häiritä, se on vain numero henkkareissa ja passissa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan millasta seksi on viiskymppisen kanssa? Itselläni ei kokemusta koska jo ulkonäkö estää sen että sukat alkaisi pyörimään jaloissa.

Se kuvatkoon riittävästi, että yleensä sain 4-7 orgasmia.. Eli lyhyesti kuvattuna tyydyttävää.

• Anonyymi

Vasta? Voi kuinka nuori 😁
        Enpä usko että se on kohteliaisuutta ainakaan yksin, toiset vain sekä näyttävät että henkivät nuoruutta, jälkimmäinen juurikin sen oman asenteen johdosta. Itseäni on huvittanut, kun asia on tullut puheeksi useiden asiakkaiden ja yhteistyökumppanien kanssa jotka ovat olleet aivan huuli pyöreänä, että mitä, et voi olla viiskyt! No hitto kun olen, mutta älä annan sen häiritä, se on vain numero henkkareissa ja passissa 😂

Olen tällainen ikinuori 😄 Ei vaan ihan ikäiseltäni näytän, mutta ehkä se, että olen olemukseltani yleensä hymyilevä ja iloinen, vaikuttaa asiaan.

Tiedän myös muutamia viisikymppisiä, kenestä ei uskoisi koskaan heidän olevan yli 50. Eivät he miltään parikymppisiltä näytä, mutta olemus on sellainen pirteä ja nuorekas. Enkä sano, että ihmisen pitäisi olla ikäistään nuoremman oloinen, saa olla ihan sen ikäinen kuin on ja näyttää siltä, mutta asenteella on paljon merkitystä siihen, miten iättömältä ihminen vaikuttaa. Tarkoitan sitä, ettei anna iän lannistaa ja ajattele, että koska olen tämän ikäinen, en voi enää tehdä mitään hauskaa. Elämästä saa nauttia minkä ikäisenä tahansa 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kuvatkoon riittävästi, että yleensä sain 4-7 orgasmia.. Eli lyhyesti kuvattuna tyydyttävää.

Runkkailette toinen toistanne? Vai onko ukkos manatoonari ja jaksaa rakastella monta tuntia putkeen?

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tällainen ikinuori 😄 Ei vaan ihan ikäiseltäni näytän, mutta ehkä se, että olen olemukseltani yleensä hymyilevä ja iloinen, vaikuttaa asiaan.

Tiedän myös muutamia viisikymppisiä, kenestä ei uskoisi koskaan heidän olevan yli 50. Eivät he miltään parikymppisiltä näytä, mutta olemus on sellainen pirteä ja nuorekas. Enkä sano, että ihmisen pitäisi olla ikäistään nuoremman oloinen, saa olla ihan sen ikäinen kuin on ja näyttää siltä, mutta asenteella on paljon merkitystä siihen, miten iättömältä ihminen vaikuttaa. Tarkoitan sitä, ettei anna iän lannistaa ja ajattele, että koska olen tämän ikäinen, en voi enää tehdä mitään hauskaa. Elämästä saa nauttia minkä ikäisenä tahansa 😊

Notta semmonen, ikiMuori 🤣

Eloisa, hymyilevä, ittensä kolmekymppiseksi kokeva voi todella vaikuttaa kolme- tai jopa parikymppiseltä, on tullut näitä kohdattua. Ainoa mikä kavaltaa, jos on tarkkana, on suupielet, silmäkulmat ja kämmenselät. Niistä nainen jää liki poikkeuksetta kiinni 😉

Asenne on kaiken a ja o. Jos ajattelee, että 50 on JO kaksi kolmannesta matkalla hautaan, niin onhan se totta, mutta vain yksi puoli totuudesta. Toinen puoli on se, että hitto vielä on se kolmannes jäljellä, bailataan siis ankarasti!!! 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runkkailette toinen toistanne? Vai onko ukkos manatoonari ja jaksaa rakastella monta tuntia putkeen?

Ei ole tällä hetkellä ukkoa. Ei siihen nyt montaa tuntia tarvita, että tuon verran orgasmeja saa, vaikka ei minulla mitään monen tunnin rakastelusessiota vastaankaan ole.

• Anonyymi

Notta semmonen, ikiMuori 🤣

Eloisa, hymyilevä, ittensä kolmekymppiseksi kokeva voi todella vaikuttaa kolme- tai jopa parikymppiseltä, on tullut näitä kohdattua. Ainoa mikä kavaltaa, jos on tarkkana, on suupielet, silmäkulmat ja kämmenselät. Niistä nainen jää liki poikkeuksetta kiinni 😉

Asenne on kaiken a ja o. Jos ajattelee, että 50 on JO kaksi kolmannesta matkalla hautaan, niin onhan se totta, mutta vain yksi puoli totuudesta. Toinen puoli on se, että hitto vielä on se kolmannes jäljellä, bailataan siis ankarasti!!! 😂

Ikinuori, siinäpä uusi termi 😂

Kyllähän se ikä alkaa näkyä ja saa näkyäkin. Ei minua haittaa ikääntyminen itsessään, vaikka silmäkulmissa ei kyllä näy vielä yhtään ryppyä 😉 Olen kirottu/siunattu (miten sen nyt ottaa) rasvaisuuteen taipuvaisella ihotyypillä, joten rypyt eivät ihan äkkiä pääse syntymään.

Asenne on tärkein. Jos keskittyy vain voivottelemaan ikääntymistä ja keskittyy negatiivisen, niin kyllähän se näkyy ulospäin. Kaikki me ikäännymme ja muutokset ovat normaaleja, ei rypyt ja harmaat hiukset mitään haittaa, mutta itsestään kannattaa huolehtia ja nauttia elämästä, niin ei ehkä tunnukaan heti siltä, että toinen jalka olisi jo haudassa 😊 Ja bilettää voi vaikka eläkkeellä, jos siltä tuntuu! Ihan parhaita videoita ne, missä pari mummoa tanssii teknon tahtiin 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Ikinuori, siinäpä uusi termi 😂

Kyllähän se ikä alkaa näkyä ja saa näkyäkin. Ei minua haittaa ikääntyminen itsessään, vaikka silmäkulmissa ei kyllä näy vielä yhtään ryppyä 😉 Olen kirottu/siunattu (miten sen nyt ottaa) rasvaisuuteen taipuvaisella ihotyypillä, joten rypyt eivät ihan äkkiä pääse syntymään.

Asenne on tärkein. Jos keskittyy vain voivottelemaan ikääntymistä ja keskittyy negatiivisen, niin kyllähän se näkyy ulospäin. Kaikki me ikäännymme ja muutokset ovat normaaleja, ei rypyt ja harmaat hiukset mitään haittaa, mutta itsestään kannattaa huolehtia ja nauttia elämästä, niin ei ehkä tunnukaan heti siltä, että toinen jalka olisi jo haudassa 😊 Ja bilettää voi vaikka eläkkeellä, jos siltä tuntuu! Ihan parhaita videoita ne, missä pari mummoa tanssii teknon tahtiin 😄

Mitä hittiläistä? Nelkyt eikä silmäkulmissa mitään? Saakutti... Yleensä nimittäin on joko silmäkulmissa tai suupielissä, useimmilla neljäkymppisinä molemmissa. Neljäkymmpinen joka näyttää kakskymppiseltä... Tota saanko puhelinnumeron 😂

Asennehan se on, kyllä. Totta hitossa parjaan itteäni vanhaksi ukoksi duunissa ja palstalla jne., mutta naurun kera. Ei voisi vähempää kiinnostaa, itseironiaa pitää olla ja itselleen pitää kyetä nauramaan muittenkin edestä. Ja naurunhan pitäisi pidentää elämää, joten... 🤣

Sun pitää päätyä ens suvena Mummotunneliin, niin saat kattella livenä kun harmaat mummut vetää pikkuhutikassa siellä jotain Lambadaa ihan tosissaan. Se ON näky 😯

• Anonyymi

Mitä hittiläistä? Nelkyt eikä silmäkulmissa mitään? Saakutti... Yleensä nimittäin on joko silmäkulmissa tai suupielissä, useimmilla neljäkymppisinä molemmissa. Neljäkymmpinen joka näyttää kakskymppiseltä... Tota saanko puhelinnumeron 😂

Asennehan se on, kyllä. Totta hitossa parjaan itteäni vanhaksi ukoksi duunissa ja palstalla jne., mutta naurun kera. Ei voisi vähempää kiinnostaa, itseironiaa pitää olla ja itselleen pitää kyetä nauramaan muittenkin edestä. Ja naurunhan pitäisi pidentää elämää, joten... 🤣

Sun pitää päätyä ens suvena Mummotunneliin, niin saat kattella livenä kun harmaat mummut vetää pikkuhutikassa siellä jotain Lambadaa ihan tosissaan. Se ON näky 😯

Piti käydä ihan peilin edessä kirkkaassa valossa tarkistamassa ja n 10 sentin päästä katsottuna näkyy kyllä sellaiset pienet juovat silmäkulmissa kun päätä kääntelee eri asentoihin, että näköjään jotain rypynalkua siellä on tulossa 😄 Suupielet ovat ehkä hieman laskeutuneet, mutta mitään ryppyjä ei suun seutuvilla näkynyt. Sori kuitenkin, että johdin harhaan, en ollut huomannut noita. En siis olekaan ikimuori, luulen vain olevani 😂

Itselleen täytyy osata nauraa sopivissa määriin ja mitä elämä olisi ilman naurua 🤗 Mikään ei ole mahtavampaa kuin hervoton nauru hyvässä seurassa 😁

Mummotunneli on kalenterissa, täytyyhän se edes kerran elämässään kokea 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Piti käydä ihan peilin edessä kirkkaassa valossa tarkistamassa ja n 10 sentin päästä katsottuna näkyy kyllä sellaiset pienet juovat silmäkulmissa kun päätä kääntelee eri asentoihin, että näköjään jotain rypynalkua siellä on tulossa 😄 Suupielet ovat ehkä hieman laskeutuneet, mutta mitään ryppyjä ei suun seutuvilla näkynyt. Sori kuitenkin, että johdin harhaan, en ollut huomannut noita. En siis olekaan ikimuori, luulen vain olevani 😂

Itselleen täytyy osata nauraa sopivissa määriin ja mitä elämä olisi ilman naurua 🤗 Mikään ei ole mahtavampaa kuin hervoton nauru hyvässä seurassa 😁

Mummotunneli on kalenterissa, täytyyhän se edes kerran elämässään kokea 😂

Niin siis joku epämääräinen puolen millin juonne silmäkulmassa ja se on rypyn alku, joopa joo. Eikä se ole harhaan johtamista, ellei kyseessä ollut myyntipuhe 😂

Minä sulle silmäkulman harakanvarpaat näytän, niin sitten tiiät miltä se näyttää. Tosin ittelläni ne on olleet siinä viimeistään kolmekymppisestä alkaen, olen aina ollut semmoinen pilke silmäkulmassa -urvelo ja paljon ulkona, yhtä kurttua koko naama 😁

Jaahansson, hyvä niin. Kerro sitten kesemmällä kun olet menoillasi Mummotunneliin ollaksesi yksi mummoista aivan tunnelissa, niin tulen mukaan, leikin niitä parikymppisiä pikkupoikia puumajahdissaan 😂

• Anonyymi

Niin siis joku epämääräinen puolen millin juonne silmäkulmassa ja se on rypyn alku, joopa joo. Eikä se ole harhaan johtamista, ellei kyseessä ollut myyntipuhe 😂

Minä sulle silmäkulman harakanvarpaat näytän, niin sitten tiiät miltä se näyttää. Tosin ittelläni ne on olleet siinä viimeistään kolmekymppisestä alkaen, olen aina ollut semmoinen pilke silmäkulmassa -urvelo ja paljon ulkona, yhtä kurttua koko naama 😁

Jaahansson, hyvä niin. Kerro sitten kesemmällä kun olet menoillasi Mummotunneliin ollaksesi yksi mummoista aivan tunnelissa, niin tulen mukaan, leikin niitä parikymppisiä pikkupoikia puumajahdissaan 😂

Eikös rypyt lisää vain ilmettä ja ulottuvuutta kasvoihin, tekee niistä mielenkiintoisemmat 🤗 Kyllä ne rypyt kohta itselläkin sieltä paukahtaa kunnolla framille. Pitää varmaan alkaa oikeasti käyttämään silmänympärysvoidetta, sitähän suositellaan jo 25 ikävuodesta ylöspäin eli "hieman" myöhässä olen 🙈😂

Kerron heti kun ja jos saan aikaiseksi järjestää itseni Helsingin yöhön leikkimään puumaa 😄

Nyt sänky kutsuu.. Hyvää yötä ja kauniita unia 😴

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös rypyt lisää vain ilmettä ja ulottuvuutta kasvoihin, tekee niistä mielenkiintoisemmat 🤗 Kyllä ne rypyt kohta itselläkin sieltä paukahtaa kunnolla framille. Pitää varmaan alkaa oikeasti käyttämään silmänympärysvoidetta, sitähän suositellaan jo 25 ikävuodesta ylöspäin eli "hieman" myöhässä olen 🙈😂

Kerron heti kun ja jos saan aikaiseksi järjestää itseni Helsingin yöhön leikkimään puumaa 😄

Nyt sänky kutsuu.. Hyvää yötä ja kauniita unia 😴

Hyvät yöt sinulle, ajoissa nukkumaan, niin ei tule ryppysiä 😉

• Anonyymi

6 v ei ole ikä ei mikään ikäero, mutta ajattele, jos ukko olisi 7-kymppinen eli 30 v vanhempi, niin haluaisitko olla viimeistään 5-kymppisenä omaishoitajana sidottu neljän seinän sisään tai sinulla 30v nuorempi mies, kun sinä olet raihnanen?? No yleensä miehet häipyy, kun eivät kestä sairasta vanhaa muijaa, mutta naiset jää hoitamaan. Mistäs se johtuu? Naisen hoivavietistäkö?
        Minusta parempi on, että olisi (jos pakko) suht sama ikä, yhdessä vanheten, suunnilleen samoilla ajatuksilla/mieltymyksillä

• Niin ja visuaalisella esitystavalla on helppo huijata. Kuva ei ota kantaa nykyisyyteen.

”Hahnin ja hänen kollegoidensa oman geneettisen menetelmän tarkkuus ei kuitenkaan riitä erottamaan kovinkaan hyvin, mitä viimeisen 2000 vuoden aikana on tapahtunut.”

Yhteiskunnissa, jossa nainen tarvitsee elättäjän mies on lähes aina vanhempi. Jos otat venäläisen vaimon, tarjolle tulee helposti 20-35v ehdokkaita myös 50v täyttäneelle. Silloin likviditeetti taitaa olla se todennäköisin rakastumisen taustamekanismi.

Sitten taas meillä, jossa elättäjää ei tarvita, sama ikäero ei enää päde. Oma ikäisillä nuorena syntyneet ja kestäneet liitot on saman ikäisestä pari vuotta vanhempaan. Sitten taas toinen kierros näkyy olevan saman ikäisestä 10-15v nuorempaan paljon yleisemmin. Tietysti yksi elinpiiri ei kerro mitään koko populaatiosta.

• Anonyymi

Osaatko randombypasser vastata että miksi xena tykkäsi huonoa siitä että joku mies kehui pieniä rintoja?

• En tietenkään, emme ole naimisissa, sun pitää kysyä leidiltä itseltään suoraan.

• Anonyymi

En tietenkään, emme ole naimisissa, sun pitää kysyä leidiltä itseltään suoraan.

Ei kiinnosta mutta hän käyttäytyi typerästi kirjoitti paskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä asiasta, en ole lukenut kyseisiä kommentteja siitä aloituksesta. Xena kyllä käyttäytyy aina asiallisesti, kirjoitusten laatuun en ota kantaa, se on aina lukijan itsensä tulkittava.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani siitä, jos joku on sinua loukannut, mutta se en ole ollut minä. Siis mikäli rinnoista on puhuttu?

Terveisin B - xena 😉

• Anonyymi

En tiedä asiasta, en ole lukenut kyseisiä kommentteja siitä aloituksesta. Xena kyllä käyttäytyy aina asiallisesti, kirjoitusten laatuun en ota kantaa, se on aina lukijan itsensä tulkittava.

Ei käyttäydy.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Olen pahoillani siitä, jos joku on sinua loukannut, mutta se en ole ollut minä. Siis mikäli rinnoista on puhuttu?

Terveisin B - xena 😉

En ole loukkaantunut sinä itse loukkaannuit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei käyttäydy.

No se on sinun kokemuksesi ja näkemyksesi, siihen en voi sanoa mitään. Minulla on toisenlainen kokemus.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole loukkaantunut sinä itse loukkaannuit.

Kerrohan tarkemmin. En ole loukkaantunut tänään yhdestäkään kirjoituksesta.

• Anonyymi

No se on sinun kokemuksesi ja näkemyksesi, siihen en voi sanoa mitään. Minulla on toisenlainen kokemus.

Onko naisella hyvä itsetunto jos ei kestä että pieniä rintoja kehutaan ja sen takia alkaa arvostelemaan?

• Anonyymi

Olen mies ja katselin tänään sattumalta semi-milffejä neitokaisia netistä. Heidän otteensa olivat varmoja ja kokemuksen myötä hioutuneita. No ei se toinen edes ollut milffi, mutta toinen kylläkin oli. Ikää minulla on vasta sen verran vähän että vielä kykenisin saamaan laatujälkeläisiä. Iän myötähän sen laatu heikkenee ihan jo siksi, että ihminen on ehtinyt altistua kaikenlaiselle ja vetää "kamaa", myrkkyjä jne. ajan progressiivisena vakiona. Kuonat kumuloituvat kehoon, siksi progressiivisena.

• Anonyymi

ookei, olen näköjään suunnannut kaikki ahdisteluyritykseni juuri oikeaan ikähaarukkaan, jatkan siis samaan malliin kuten tähänastikin eli erittäin tuloksettomasti ...👌

• Mikä se sun kohdehaarukka on? Mietin vaan että jos ei ole tärpännyt, niin voisit kokeilla kohdentaa haarukkaa uudelleen, hiukan ohi sen teoreettisen optimin.

• Anonyymi

No en kyllä alle 30-vuotiaita katsele tositarkoituksella.
      Liian nuoria ovat.
      Niitä katsotaan kuin kedon kukkia poimimatta niitä.

Nainen joka ei halua, tai ei voi lisääntyä, sellainen nappaa, kun sitä lisääntymisen riskiä ei mies ota jos on päättänyt olla lisääntymättä. Kivireki lumettomalla ladulla pienessä ylämäessä on vielä kevyttä, mitä yhden pienokaisen kasvattaminen aikuiseksi. Mukavaahan se, mutta ei vanha aina jaksa. Rekeä vedetty nyt kohta puoleenväliin mäkeä, sen verran on luja mieli ettei halua aloittaa alhaalta uudestaan. Kaikesta kivasta huolimatta.

AV

• Anonyymi

Ajoitko mennä koskaan naimisiin randombypasser?

• Olin jo kertaalleen. Tulevasta en tiedä, aika näyttää, en sulje mitään vaihtoehtoja pois.

• Anonyymi

Olin jo kertaalleen. Tulevasta en tiedä, aika näyttää, en sulje mitään vaihtoehtoja pois.

Minkä ikäisenä ja miten kauan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi erosit?

• Anonyymi kirjoitti:

Sopivan ja riittävän.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi erosit?

Koska suhde päättyi.

• Anonyymi

Koska suhde päättyi.

Mihin se päättyi? Minkälainen nainen oli jos ajatellaan ulkoisia asioita?

• Anonyymi kirjoitti:

Mihin se päättyi? Minkälainen nainen oli jos ajatellaan ulkoisia asioita?

Toisen vapaaseen tahtoon. Nainen oli ja on oikein loistava omalta kannaltani, kaikin puolin.

• Anonyymi

Onko sulla häntä ikävä kadutko kun erosit hänestä?

• En eronnut, suhde päättyi. Ei ole ikävä, ei ole syytä sellaiseen.

• Anonyymi

En eronnut, suhde päättyi. Ei ole ikävä, ei ole syytä sellaiseen.

Olet eronnut koska sanoit että olit naimisissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet eronnut koska sanoit että olit naimisissa.

Mutta minä en eronnut, suhde päättyi. Mikäli haluat, voit sanoa että minut erotettiin 😁

• Anonyymi

Mutta minä en eronnut, suhde päättyi. Mikäli haluat, voit sanoa että minut erotettiin 😁

Olisit siis halunnut jatkaa hänen kanssaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Olisit siis halunnut jatkaa hänen kanssaan?

En välttämättä, mutta suhteen päättyminen tuli melko nopeasti tarjottimelle.

• Anonyymi

En välttämättä, mutta suhteen päättyminen tuli melko nopeasti tarjottimelle.

Oletko onnellinen nykyisen kanssa?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko onnellinen nykyisen kanssa?

Oikean käteni kanssa? Sanotaan että tyytyväinen, onnellinen olisi aika paljon sanottu.

• Anonyymi

Oikean käteni kanssa? Sanotaan että tyytyväinen, onnellinen olisi aika paljon sanottu.

Eikö sinulla ole naista?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla ole naista?

Ei. Semmoinen löytyy kyllä, kun aika on oikea, en ole huolissani.

• Anonyymi

Ei. Semmoinen löytyy kyllä, kun aika on oikea, en ole huolissani.

Onko sulla ruskeat silmät?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla ruskeat silmät?

Ei.

• Anonyymi

Ei.

Tuossa kuvassa sulla on ruskeat.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa kuvassa sulla on ruskeat.

Oikeastaan liki mustat. Mutta kuva on otettu kivikaudella, kivikauden kameralla, talviyönä, keltaisten katuvalojen ympäröimänä. Etenkin tuo viimeinen vaikuttaa suuresti väriin.

• Anonyymi

Oikeastaan liki mustat. Mutta kuva on otettu kivikaudella, kivikauden kameralla, talviyönä, keltaisten katuvalojen ympäröimänä. Etenkin tuo viimeinen vaikuttaa suuresti väriin.

No onko ne siniset?

• Anonyymi kirjoitti:

No onko ne siniset?

Voisit ehkä harkita kohdentavasi kysymykset täsmällisemmin, eikö? Nyt jätit minulle taas veräjän auki ja voin vastata helposti että ne eivät ole sinisetkään.

Koska olen laiska, kerron sinulle että kun oli lapsi, hiukseni olivat liki valkoiset, vaaleinta kellertävää blondia mitä löytyy. Ja silmäni olivat kirkkaan siniset, olisin saanut kaikki kohtaamani naiset, jos vain olisin sellaisen päälle jotain ymmärtänyt. En ymmärtänyt ja hyvä niin. Nyt silmäni ovat enää siniharmaat eikä näillä hurmata kuin partakone, jos sitäkään 😁

• Anonyymi

Voisit ehkä harkita kohdentavasi kysymykset täsmällisemmin, eikö? Nyt jätit minulle taas veräjän auki ja voin vastata helposti että ne eivät ole sinisetkään.

Koska olen laiska, kerron sinulle että kun oli lapsi, hiukseni olivat liki valkoiset, vaaleinta kellertävää blondia mitä löytyy. Ja silmäni olivat kirkkaan siniset, olisin saanut kaikki kohtaamani naiset, jos vain olisin sellaisen päälle jotain ymmärtänyt. En ymmärtänyt ja hyvä niin. Nyt silmäni ovat enää siniharmaat eikä näillä hurmata kuin partakone, jos sitäkään 😁

Kaalilaatikko miehellä on siniset silmät.
        Oli minullakin lapsena vaaleat hiukset.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaalilaatikko miehellä on siniset silmät.
        Oli minullakin lapsena vaaleat hiukset.

No siinäpä hauska anekdootti. Nyt jos haluat jatkaa tätä kuulustelua, niin suosittelen mieluummin käyttämään meiliä, osoite löytyy profiilistani. Tekaiset vain itsellesi jonkin tunnistamattoman meilin ja homma lähtee siitä, olet turvassa ja voit kuulustella.

• Anonyymi

No siinäpä hauska anekdootti. Nyt jos haluat jatkaa tätä kuulustelua, niin suosittelen mieluummin käyttämään meiliä, osoite löytyy profiilistani. Tekaiset vain itsellesi jonkin tunnistamattoman meilin ja homma lähtee siitä, olet turvassa ja voit kuulustella.

En onneksi osaa enkä halua. Koetko että tämä on kuulustelua rupattelua tämä on. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

En onneksi osaa enkä halua. Koetko että tämä on kuulustelua rupattelua tämä on. 😁

Kyllä se kuulustelua on, tarkkoja kysymyksiä toisensa jälkeen. Rupattelua syntyy kevyesti väliin toisinaan, kuten nyt kuulustelupatterin päälle tuli tuo kaalilaatikko-anekdootti.

No laita sitten omasta meilistäsi viestiä, minä olen valitettavan harmiton harmaa hiirulainen. Ei minua kiinnosta kenenkään henkilötiedot ellei henkilö halua minun kiinnostuvan. Ja sen he osaavat yleensä sanoa suoraan.

• Anonyymi

Kyllä se kuulustelua on, tarkkoja kysymyksiä toisensa jälkeen. Rupattelua syntyy kevyesti väliin toisinaan, kuten nyt kuulustelupatterin päälle tuli tuo kaalilaatikko-anekdootti.

No laita sitten omasta meilistäsi viestiä, minä olen valitettavan harmiton harmaa hiirulainen. Ei minua kiinnosta kenenkään henkilötiedot ellei henkilö halua minun kiinnostuvan. Ja sen he osaavat yleensä sanoa suoraan.

En halua että sinua kiinnostaisi minun henkilö tiedot. Yritin vain kysellä asioita. Kaalilaatikko mies ei ole harmaa hiirulainen.

• Anonyymi kirjoitti:

En halua että sinua kiinnostaisi minun henkilö tiedot. Yritin vain kysellä asioita. Kaalilaatikko mies ei ole harmaa hiirulainen.

Ei minua sinun henkilötietosi kiinnostakaan, vain persoonasi, sukupuoleen katsomatta. Se minua kiinnostaa miltei jokaisessa ihmisessä, kuka ja millainen hän on. Kaikki muu tieto on kohinaa, taustahälyä. Ihmiset ovat kiinnostavia ja minä olen utelias, ymmärtämään.

Saat toki kysellä, se on sinun oikeutesi ja on minun oikeuteni valita leikinkö mukana. Mutta mietin että jos haluat tosissasi selvittää millainen olen, pääset paljon paremmin perille toisella medialla, jos tosin joudut itsekin antamaan itsestäsi hieman enemmän.

Siinä kaikki, ei sen kummempaa.

• Anonyymi

Ei minua sinun henkilötietosi kiinnostakaan, vain persoonasi, sukupuoleen katsomatta. Se minua kiinnostaa miltei jokaisessa ihmisessä, kuka ja millainen hän on. Kaikki muu tieto on kohinaa, taustahälyä. Ihmiset ovat kiinnostavia ja minä olen utelias, ymmärtämään.

Saat toki kysellä, se on sinun oikeutesi ja on minun oikeuteni valita leikinkö mukana. Mutta mietin että jos haluat tosissasi selvittää millainen olen, pääset paljon paremmin perille toisella medialla, jos tosin joudut itsekin antamaan itsestäsi hieman enemmän.

Siinä kaikki, ei sen kummempaa.

En minä sitä halua selvittää millainen sinä olet vaan kaalilaatikko mies. Tämä media saa riittää keskusteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä sitä halua selvittää millainen sinä olet vaan kaalilaatikko mies. Tämä media saa riittää keskusteluun.

Jaa. No mutta kaalilaatikkomies en ole. Toki syön hyvin mielelläni kaalilaattikkoa, mutta siihen yhtäläisyydet taitavat jäädäkin.

• Anonyymi

Jaa. No mutta kaalilaatikkomies en ole. Toki syön hyvin mielelläni kaalilaattikkoa, mutta siihen yhtäläisyydet taitavat jäädäkin.

Kaalilaatikko on kyllä hyvää ruokaa. Millä kirjaimella sun oikea nimi alkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaalilaatikko on kyllä hyvää ruokaa. Millä kirjaimella sun oikea nimi alkaa?

Ei älä kerrokkaan ja minä muistin nimesi väärin et ole kaalilaatikko vaan kelju kojootti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei älä kerrokkaan ja minä muistin nimesi väärin et ole kaalilaatikko vaan kelju kojootti.

En kerro en. Tosin tuossahan se kirjain seisoo palstanikissäni ekana ja vikana, niin ei liene vaikea päätellä.

• Anonyymi

En kerro en. Tosin tuossahan se kirjain seisoo palstanikissäni ekana ja vikana, niin ei liene vaikea päätellä.

Nimesi alkaa siis r:llä en tiedä uskoisinko.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimesi alkaa siis r:llä en tiedä uskoisinko.

Sehän ei missään muotoa ole uskonasia, mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

Kerron palstalla paljonkin itsestäni, mutta tiettyjen asioiden kohdalla saatan kertoa muunnellun totuuden jotta yksityisyyteni olennaisin ydin säilyy. Ja toisinaan voin kertoa erilaisia totuuksia itsestäni eri aloituksissa.

Ja tuo oli yksi muunneltu totuus. Voit siis deduktiivisesti päätellä, että hyvin todennäköisesti nimeni ei ala r-kirjaimella. Vai voitko? 😁

• Anonyymi

Sehän ei missään muotoa ole uskonasia, mutta ymmärrän mitä tarkoitat.

Kerron palstalla paljonkin itsestäni, mutta tiettyjen asioiden kohdalla saatan kertoa muunnellun totuuden jotta yksityisyyteni olennaisin ydin säilyy. Ja toisinaan voin kertoa erilaisia totuuksia itsestäni eri aloituksissa.

Ja tuo oli yksi muunneltu totuus. Voit siis deduktiivisesti päätellä, että hyvin todennäköisesti nimeni ei ala r-kirjaimella. Vai voitko? 😁

Kun et ole kelju kojootti niin voin sanoa että hänellä on ihanat silmät.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun et ole kelju kojootti niin voin sanoa että hänellä on ihanat silmät.

Keljulla? Mahdollisesti, en ole varmaankaan tavannut...

Minut pysäytti tänään totaalisesti yksi Ylen uutisjuttu, jossa oli uskomaton katse nuorella neidillä. Sittemmin huomasin, että on hän myös varsin sievä, mutta tuo katse. Kuin tappajan katse, pysäyttävä.

https://yle.fi/a/74-20013950

• Anonyymi

Minut pysäytti tänään totaalisesti yksi Ylen uutisjuttu, jossa oli uskomaton katse nuorella neidillä. Sittemmin huomasin, että on hän myös varsin sievä, mutta tuo katse. Kuin tappajan katse, pysäyttävä.

Kelju kojootti on se sarjakuva mutta ei hän kelju ole.

• Anonyymi

Niinpäs olikin niin kuin tappajan katse jotenkin kylmä veriseltä vaikutti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kelju kojootti on se sarjakuva mutta ei hän kelju ole.

Olen minä hänet tavannut, tuhansia kertoja, varsinkin lapsena. No ei ole kelju, vähän hassu kylläkin, oikeastaan aika luttana :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpäs olikin niin kuin tappajan katse jotenkin kylmä veriseltä vaikutti.

Jep, oli semmoinen katse että huh.

• Anonyymi

Vaihda välillä kättä ettei karvat kasva ja on vähä vaihtelua

• Anonyymi

Jos vihje on oikea, suomenkieliseksi nimeksi tulisi Rainer, vihje oli kuin ristisanatehtävissä.
        trollikka

• Anonyymi

Riippuu naisen omasta iästä. Nuorempana kelpaa vanhempikin, mutta mitä vanhemmaksi itse tulee, niin sitä paremmin nuorempi mies kelpaa. Paras ikä miehellä on 25-35v.

• Anonyymi

Kerrankin joku samaa mieltä! Itse olen pari vuotta ollu 28-29-vuotiaan kanssa. Yli 10v en ole ollut yli tuon ikäisten kanssa.
        T keski-ikäinen nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin joku samaa mieltä! Itse olen pari vuotta ollu 28-29-vuotiaan kanssa. Yli 10v en ole ollut yli tuon ikäisten kanssa.
        T keski-ikäinen nainen

Toivottavasti sama trendi säilyy eläkeikään saakka.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sama trendi säilyy eläkeikään saakka.

AV

Niin kolmikymppisenä miehet 18-22v
        Nelikymppisenä 27-29v
        En tiedä kelpuutanko viisikymppisenä enää 40v. Miehen paras ikä päättyy noin 37 -vuotiaana. Tämän jälkeen voi toki olla mukavaa seuraa mutta seksuaalisesti ei voi aidosti viehättyä enää. Tällä hetkellä halut kovemmat kuin ikinä, ei ollut tällaista kiimaa parikymppisenä tai kolmekymppisenä. En tiedä pystyisikö nelikymppinen mies 24/7 seksiin? Tässä odottelen millon olat halut loppuu, saa nähdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kolmikymppisenä miehet 18-22v
        Nelikymppisenä 27-29v
        En tiedä kelpuutanko viisikymppisenä enää 40v. Miehen paras ikä päättyy noin 37 -vuotiaana. Tämän jälkeen voi toki olla mukavaa seuraa mutta seksuaalisesti ei voi aidosti viehättyä enää. Tällä hetkellä halut kovemmat kuin ikinä, ei ollut tällaista kiimaa parikymppisenä tai kolmekymppisenä. En tiedä pystyisikö nelikymppinen mies 24/7 seksiin? Tässä odottelen millon olat halut loppuu, saa nähdä.

Olen 52v M ja pystyn naimaan illasta aamuun,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 52v M ja pystyn naimaan illasta aamuun,

Sepä hienoa. Sinä olet vaan niin elähtänyt ettei sinulle pysty antamaan illasta aamuun. Vaadin tasoa.

• Evoluutio on hidasta sopeutumista oleviin oloihin. Ei ole ennustettavissa, miten olot muuttuvat, joten ei myöskään ole ennustettavissa evoluution suuntaa. 🌹👀

• Sopeutuminen tapahtuu niitä geenejä käyttäen, joita jo on, tai joita syntyy uusissa mutaatioissa. Uusien mutaatioden syntyminen on satunnaista. Siinä toinen syy, miksi emme voi ennustaa evoluution suuntaa. 🌹👀

• Anonyymi

Miehet haluavat thainaisen.

• Anonyymi

Minä en halua vanhempaa miestä en itseni ikäistä.Muutama vuosi itseäni nuorempaa niin jaksaa tanssia.Harastaa kanssani ulkoliikuntaa.Tietysti oltava tosi mies joka ei juo ,ei tupakoi.Eikä pelaa netissä toto peliä rahojaan siis ulosmittaukseen,yrityksenä syödä minun leipään.

• Anonyymi

En ole halunnut koskaan nuorempaa naista vaan olen vanhempien naisien perään, mutta kun 41v tuli ikää olen huomannut että olen hommannut kaksi (19v ja 22v) naista ns vakkariseuraksi, olen suhteessa vanhempaan naiseen mutta suhde on avoin.

• Anonyymi

Ja vielä luulet että kaikki kolme naista todellakin rehellisesti ja vilpittömästi haluavat olla avoimessa suhteessa?
        Älä naurata, pian joku heistä tekee rikosilmoituksen sinusta koska aniharvan oikea tahto on olla avoimessa suhteessa. Olet kuvottava.

• Anonyymi

Kokemusta on, 13 vuotta vanhempi mies, ei ollenkaan hyvä asia, erosin kun alkoi papparoitumaan liikaa, sohvalla lojuva, ei mikään kiinnostanu ja viikonloput pitkäpiimästä tv:n tuijotusta. Alkoi ikä rasittamaan miestä liikaa.

• Anonyymi

Joo mäkin haluaisin sellaisen nuoremman naisen
      T: MIES 47V

• Anonyymi

Isossa maailmassa varmasti tuolla iällä on hyvinkin merkitystä. Ja siellähän sitä nuoruutta ihaillaan naurettavuuksiin saakka.

Me tervejärkiset pohjoisen asukkaat valitsemme usein puolison muiden kriteerien perustella kuin sen, minkä ikäinen joku on.

• Anonyymi

Kyllä sillä iälläkin on merkitystä, ei liian suuri ikäero tunnu hyvältä, jos ollaan ihan eri ikäluokkaa. Tietysti tärkeimpiä ovat muut asiat kuten luonne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet ja yhteiset harrastukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sillä iälläkin on merkitystä, ei liian suuri ikäero tunnu hyvältä, jos ollaan ihan eri ikäluokkaa. Tietysti tärkeimpiä ovat muut asiat kuten luonne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet ja yhteiset harrastukset.

Ihanin monen vuoden suhde mulla oli 17 vuotta nuorempaan. Aamusta iltaan piti musta huolta. Halas ja rakasti täysillä. Ikäero oli jo niin suuri että kunnioitettiin toistemme ikiä.
        -nainen

• Anonyymi

Kun vanhalla ukolla on euroja tilillä mukavasti kyl nuoret naiset rakastuu

• Anonyymi

Näin vanhempana naisena pidän sopivana ikäerona muutamaa vuotta.

• Anonyymi

Mä olenkin aina joskus epäillyt, että en ole nainen. Olen ilmeisesti homomies naisen kehossa, kun eivät nuo vanhemmat miehet lämmitä lainkaan.

• Anonyymi

En todellakaan halua vanhempaa miestä.tärisevää papparaista. Miehet minulla on ollut aina nuorepia jopa 10 vee ikäjänalla. Myös isäni oli 10 vee äitiäni nuorempi. Isä kuollut,äiti elä yhä. Vanhemmissa miehissä ei pure muu kuin kokemus ja raha. Ja kumpikaan ei noista ole minua kiinnostanut. Olen kai poikkeus. 💩

• Anonyymi

Olisi tuossa tyrkyllä yhä se kymmenen vee nuorempikin
        mm. kuin tuo kymmenen vee vanhempikin. Yhtä nounou molemmat💩

• Anonyymi

Minulla 5 vuotta ja toinen 7 vuotta mies oli minua vanhempi.

• Anonyymi

Silloin kun randombypasser olet parisuhteessa niin mitä teet hänen kanssaan?

• No mitä keskiverto duunariukkeli kumppaninsa kanssa tekee? Niin, suunnilleen sellasia juttuja.

• Anonyymi

No mitä keskiverto duunariukkeli kumppaninsa kanssa tekee? Niin, suunnilleen sellasia juttuja.

No kerro jotain käytä mielikuvitusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole sellaista. Reflektoin mennyttä elämää, se on kätevämpi.
        Se on ruudun tuijottamista, kirjan lukemista, musiikkia, kotitöitä, kävelyitä, luonnossa liikkumista, mökkeilyä, käsitöitä. On leffoissa käymistä, kirpparikierroksia, joskus ulkona syömistä, baarissa tanssimassa käymistä.

No siis ihan taviskamaa, mutta yhdessä. Ei mun elämääni kuulu mitään kovin ihmeellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoa elokuvia, tehdä yhdessä pitsaa, käydä lenkillä, saunoa, intiimi asioita, pilkillä tai kalasssa, uimassa, mökkeilemässä, metsä kävelyllä yms.
        On niitäkin ihmisiä varmaan jotka eivät tee kumppaninsa kanssa yhtään mitään.

• Anonyymi

Ei mulla ole sellaista. Reflektoin mennyttä elämää, se on kätevämpi.
        Se on ruudun tuijottamista, kirjan lukemista, musiikkia, kotitöitä, kävelyitä, luonnossa liikkumista, mökkeilyä, käsitöitä. On leffoissa käymistä, kirpparikierroksia, joskus ulkona syömistä, baarissa tanssimassa käymistä.

No siis ihan taviskamaa, mutta yhdessä. Ei mun elämääni kuulu mitään kovin ihmeellistä.

Tuossahan oli paljon mukavia asioita. 👍😊

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossahan oli paljon mukavia asioita. 👍😊

On, on toki, ainahan ne jutut sen kumppanuuden kanssa yhdessä löytyvät. Perusarki on hyvin palkitsevaa toisen kanssa, kun molemmat tekevät yhdessä itselleen ja toisilleen.

• Anonyymi

On, on toki, ainahan ne jutut sen kumppanuuden kanssa yhdessä löytyvät. Perusarki on hyvin palkitsevaa toisen kanssa, kun molemmat tekevät yhdessä itselleen ja toisilleen.

Minulla ja kelju kojootilla tutustuminen jäi vähän kesken. Voi olla että en tule näkemään häntä enää ei voi tietää.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla ja kelju kojootilla tutustuminen jäi vähän kesken. Voi olla että en tule näkemään häntä enää ei voi tietää.

Ei sitä kannata miettiä, tulevaisuus on kaikille mysteeri. Parempi koittaa itse vaikuttaa tulevaisuutensa, niin se ei ehkä ole silkkaa yllätystä.

• Anonyymi

Ei sitä kannata miettiä, tulevaisuus on kaikille mysteeri. Parempi koittaa itse vaikuttaa tulevaisuutensa, niin se ei ehkä ole silkkaa yllätystä.

En kauheasti sitä asiaa mietikkään ihan vähän mietin.

• Anonyymi kirjoitti:

En kauheasti sitä asiaa mietikkään ihan vähän mietin.

Askelia eteenpäin, joskus suunnitelmia minne askeleet kulloinkin vievät, lisää askelia, harha-askel, askel taakse, askelia ja uusi suunnitelma. Silleen se menee, vaan ehtiihän siinä askeltaessa miettiä kaikenlaista 😉

• Anonyymi

Juttelumme ja tutustuminen jäi meiltä hänen kanssaan kesken mutta ei hän taida haluta tutustua. Nämä ovat vain näitä minun omia ajatuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Juttelumme ja tutustuminen jäi meiltä hänen kanssaan kesken mutta ei hän taida haluta tutustua. Nämä ovat vain näitä minun omia ajatuksia.

Se ei selviä kuin kahdella tavalla. Kysymällä suoraan tai sitten vain jatkamalla elämää. Tämmöistä tämä on, ihmiselo.

• Anonyymi

Se ei selviä kuin kahdella tavalla. Kysymällä suoraan tai sitten vain jatkamalla elämää. Tämmöistä tämä on, ihmiselo.

Olen kysynyt häneltä suoraan. Minä olen tavallaan häneen yhteydessä en ole varma että haluaako hän omasta tahdosta olla yhteydessä vai onko vain ystävällinen. Hän ei ole itse kysynyt mitään minulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kysynyt häneltä suoraan. Minä olen tavallaan häneen yhteydessä en ole varma että haluaako hän omasta tahdosta olla yhteydessä vai onko vain ystävällinen. Hän ei ole itse kysynyt mitään minulta.

O-ou.... No sitten... Vastaus taitaa olla aika ilmeinen ☹️

• Anonyymi

O-ou.... No sitten... Vastaus taitaa olla aika ilmeinen ☹️

Hän on vastannut minun viesteihin kuitenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on vastannut minun viesteihin kuitenkin.

Niin, mietin vain tuota oman kiinnostuksen osoittamista ja oma-aloitteisuutta... Ei kuulosta siltä että hän ainakaan kovin lämmennyt olisi, kun ei ole itse aktiivinen sinun suuntaasi. Sitä tuossa edellä ajattelin/tarkoitin.

• Anonyymi

Niin, mietin vain tuota oman kiinnostuksen osoittamista ja oma-aloitteisuutta... Ei kuulosta siltä että hän ainakaan kovin lämmennyt olisi, kun ei ole itse aktiivinen sinun suuntaasi. Sitä tuossa edellä ajattelin/tarkoitin.

Tai sitten ei ole vain kerennyt vastata tai ei ole huomannut. Kaikkiin lähettämiini kysymyksiin hän on kuitenkin vastannut.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten ei ole vain kerennyt vastata tai ei ole huomannut. Kaikkiin lähettämiini kysymyksiin hän on kuitenkin vastannut.

Aivan mahdollista. Tosin itse jos olisin sinusta kiinnostunut ja sinä laittaisit viestiä, niin vastaisin kärppänä 😁
        Mutta kaikki me ollaan erilaisia, kukin toimii omalla tavallaan.

• Anonyymi

Aivan mahdollista. Tosin itse jos olisin sinusta kiinnostunut ja sinä laittaisit viestiä, niin vastaisin kärppänä 😁
        Mutta kaikki me ollaan erilaisia, kukin toimii omalla tavallaan.

Hänen tarvitse olla minusta kiinnostunut muuta kuin ystävä tasolla mutta ei taida olla edes sillä. 😟

• Anonyymi kirjoitti:

Hänen tarvitse olla minusta kiinnostunut muuta kuin ystävä tasolla mutta ei taida olla edes sillä. 😟

Hmm, hankala on sinun kuviosi kyllä tai siis ei ainakaan kovin palkitseva ☹️

• Anonyymi

Hmm, hankala on sinun kuviosi kyllä tai siis ei ainakaan kovin palkitseva ☹️

No on se palkitseva koska hän kuitenkin vastaa. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

No on se palkitseva koska hän kuitenkin vastaa. 🙂

Niin, niin kai. Itse en ehkä tyytyisi, mutta minä olen minä, omituinen otus.

• Anonyymi

Täällä Reino 57 v. Turhaan te kaksikymppiset naiset siis hommaatte minulle niitä lähestymikieltoja.

• Anonyymi

Luulisi että joskus kivikaudella ne sen ajan sugar daddyt ovat houkutelleet naisia runsailla grillipihveillä. Jos osasi metsästää tai kalastaa muita paremmin, niin seuraa löytyi.

• Ne on olleet silloin toisella nimellä, ne oli mammoth beef daddies 😂

• Anonyymi

Ne on olleet silloin toisella nimellä, ne oli mammoth beef daddies 😂

Tuo mökkeily kiinnostais. Otatko mummelin mökkeileen kanssasi privana🤗💩nyt nukkumatti kutsuu kun aamu aikainen ja työt kutsuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo mökkeily kiinnostais. Otatko mummelin mökkeileen kanssasi privana🤗💩nyt nukkumatti kutsuu kun aamu aikainen ja työt kutsuu.

Kyllä kimppamökkeily käy. Tosin on hyvä muistaa, että se mökki on sitten "mökki", semmoinen rapistumaan jätetty vanha hirsitalo jostain 1920-luvulta tms. Haluan, että siellä on hiukan primitiivistä, vaikka sähköt kyllä torppaan tulevat. Mutta muuten, ei mukavuuksia ja kaikki vähän sinnepäin tai ainakin vinksallaan.

Hyvät yöt, mummeli 😂

• Anonyymi

Kyllä kimppamökkeily käy. Tosin on hyvä muistaa, että se mökki on sitten "mökki", semmoinen rapistumaan jätetty vanha hirsitalo jostain 1920-luvulta tms. Haluan, että siellä on hiukan primitiivistä, vaikka sähköt kyllä torppaan tulevat. Mutta muuten, ei mukavuuksia ja kaikki vähän sinnepäin tai ainakin vinksallaan.

Hyvät yöt, mummeli 😂

Se just parasta vastapainoa tähän muuhun💩

• Anonyymi kirjoitti:

Se just parasta vastapainoa tähän muuhun💩

No on siellä mökillä ainakin ulkohuussi, niin sen tyhjentäminenhän on just sitä itteensä 💩.
        Tervetuloa vaan joukkoon iloiseen 😂

• Anonyymi

No on siellä mökillä ainakin ulkohuussi, niin sen tyhjentäminenhän on just sitä itteensä 💩.
        Tervetuloa vaan joukkoon iloiseen 😂

Kyllä me siitä selvitään👍😃💩

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me siitä selvitään👍😃💩

Kiva kuulla, mun ei siis tartte enää tehdä sitä kun mulla on oma paskahuussitalkkari 🥳😂

• Anonyymi

Kiva kuulla, mun ei siis tartte enää tehdä sitä kun mulla on oma paskahuussitalkkari 🥳😂

Joo mulla on punaiset pitkävartiset nokiat.ja olen muutenkin💩!😃

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mulla on punaiset pitkävartiset nokiat.ja olen muutenkin💩!😃

Erikoinen myyntipuhe jopa paskahuussitalkkariksi 😯

Sehän on, huussi siitä kiva, että sitä tarttee tyhjentää just niin paljon tai vähän kuin mitä itte menee paskomaan. Että itteensä saa sekä syyttää ja kiittää, aika palkitsevaa oikeastaan 😁

• Anonyymi

Erikoinen myyntipuhe jopa paskahuussitalkkariksi 😯

Sehän on, huussi siitä kiva, että sitä tarttee tyhjentää just niin paljon tai vähän kuin mitä itte menee paskomaan. Että itteensä saa sekä syyttää ja kiittää, aika palkitsevaa oikeastaan 😁

Kyllä se näin on että oikeassa mökissä pitää olla ulkohuussi. Sellainen hämähäkinseittien peittämä.kostealta vessapaperilta ja p..kalta tuoksuva.😃 olen nähnyt luksus vapaa-ajan asuntoja,mutta ei niissä ole mökki tunnelmaa. Sellaista alkeellista risukko polkua,savun tuoksua ja takkatulen rätinää. Pikku hiprakassa se on kaikkein hauskinta😃 mutta vettä pitää olla ja uimarengas tms. Jolla voi lillua ja nauttia painottomuudesta. Vaikka uida osaankin,nautin siitä lillumisesta.👍💩

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se näin on että oikeassa mökissä pitää olla ulkohuussi. Sellainen hämähäkinseittien peittämä.kostealta vessapaperilta ja p..kalta tuoksuva.😃 olen nähnyt luksus vapaa-ajan asuntoja,mutta ei niissä ole mökki tunnelmaa. Sellaista alkeellista risukko polkua,savun tuoksua ja takkatulen rätinää. Pikku hiprakassa se on kaikkein hauskinta😃 mutta vettä pitää olla ja uimarengas tms. Jolla voi lillua ja nauttia painottomuudesta. Vaikka uida osaankin,nautin siitä lillumisesta.👍💩

No ei tuo onneksi haise, ellei lykkää tyhjennystä kesähelteillä turhan pitkälle, mutta muut ehdot täyttyvät kyllä 😁

Mä tykkään kun mökki on semmonen alkeellisempi, siinä on silloin luonnetta ja fiilistä. Ne modernit mökit on kyllä tosi makeita ja on sellasessa kiva käväistä, mutta ei taitais sopia ittelleni omaksi mökiksi.

No lillumaan et mun mökillä pääse, kas kun se on kuivan maan mökki, rantaan on puolisen kilometriä. Mutta voin mä sulle uimarenkaan ostaa sinne, saat sitten istuskella nurmikolla sen kanssa "lillumassa" 😂

• Anonyymi

No ei tuo onneksi haise, ellei lykkää tyhjennystä kesähelteillä turhan pitkälle, mutta muut ehdot täyttyvät kyllä 😁

Mä tykkään kun mökki on semmonen alkeellisempi, siinä on silloin luonnetta ja fiilistä. Ne modernit mökit on kyllä tosi makeita ja on sellasessa kiva käväistä, mutta ei taitais sopia ittelleni omaksi mökiksi.

No lillumaan et mun mökillä pääse, kas kun se on kuivan maan mökki, rantaan on puolisen kilometriä. Mutta voin mä sulle uimarenkaan ostaa sinne, saat sitten istuskella nurmikolla sen kanssa "lillumassa" 😂

Noo puolikilometriä ei tunnu missään varsinkin kun kannat mua reppuselässä. 😃Ja aina voin nikkaroira pihaan oman paljun. Lillun sitten siellä ,mutta sillä uimarenkaalla!👍💩

• Anonyymi kirjoitti:

Noo puolikilometriä ei tunnu missään varsinkin kun kannat mua reppuselässä. 😃Ja aina voin nikkaroira pihaan oman paljun. Lillun sitten siellä ,mutta sillä uimarenkaalla!👍💩

Ai niinkö se menis? No en kiellä kun en ole selvänäkijä, ni kattotaan kuin äijän käy 😂
        Ja onhan siis se ilo, että voi sen naikkosen nakata sinne jordaniin sitten kun perille pääsee, hyvin se siitä selästä heilahtaa jorpakkoon 😁

Kannata rakennella paljua, naapurilla on omansa siinä 50 metrin päässä, sitä saa kyllä käytellä kun asiasta vain sopii. Ja saisit naapurin mukulat varmasti mukaan, voisitte lilliä lutakossa koko joukkue 😉

• Anonyymi

Ai niinkö se menis? No en kiellä kun en ole selvänäkijä, ni kattotaan kuin äijän käy 😂
        Ja onhan siis se ilo, että voi sen naikkosen nakata sinne jordaniin sitten kun perille pääsee, hyvin se siitä selästä heilahtaa jorpakkoon 😁

Kannata rakennella paljua, naapurilla on omansa siinä 50 metrin päässä, sitä saa kyllä käytellä kun asiasta vain sopii. Ja saisit naapurin mukulat varmasti mukaan, voisitte lilliä lutakossa koko joukkue 😉

Minä en mihhkään muiden lätäkköihin.. mulla pitää olla oma. Ei sinne mun uimarengas enää mahtuisi😕sitäpaitsi tuon bestiksen tullessani, siinä sinulle kantamista saati yritystä heittää meidät jordaniin😜💩

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en mihhkään muiden lätäkköihin.. mulla pitää olla oma. Ei sinne mun uimarengas enää mahtuisi😕sitäpaitsi tuon bestiksen tullessani, siinä sinulle kantamista saati yritystä heittää meidät jordaniin😜💩

No se täytyy sitten kiikuttaa leidit kottikärryillä rantaan, niillä menee isompikin kuorma. Ja vielä helpompi kipata kuorma jordaniin 😂

• Anonyymi

No se täytyy sitten kiikuttaa leidit kottikärryillä rantaan, niillä menee isompikin kuorma. Ja vielä helpompi kipata kuorma jordaniin 😂

Me nyt mitään kottiksia tarvita. Miehekäs mies veis ihan kämmenellään.Mutta ihan miten vain kunhan pääsee lillumaan. Jippii. Kesällä saat meidät riesoiksesi. Ehkä. Jos ei sitten löydetä mökkiä lähempää😃💩

• Anonyymi kirjoitti:

Me nyt mitään kottiksia tarvita. Miehekäs mies veis ihan kämmenellään.Mutta ihan miten vain kunhan pääsee lillumaan. Jippii. Kesällä saat meidät riesoiksesi. Ehkä. Jos ei sitten löydetä mökkiä lähempää😃💩

No mä olenkin vaan ihan tavismies, niin tartten ne kottarit 😁
        Hyvä tietää, ei tartte itte tyhjennellä paskista, ajella nurmikoita, pilkkoa halkoja ja niin edelleen. Hitto, eka oikea kesäloma yli kymmeneen vuoteen 🥳🤣

• Anonyymi

No mä olenkin vaan ihan tavismies, niin tartten ne kottarit 😁
        Hyvä tietää, ei tartte itte tyhjennellä paskista, ajella nurmikoita, pilkkoa halkoja ja niin edelleen. Hitto, eka oikea kesäloma yli kymmeneen vuoteen 🥳🤣

Kuules hei Rande😃 minähän rrrakastan puutarhatöitä,remppaa,siivousta ja kaikenlaista puunausta. Sehän juuri on se pointti. En tykkää auringossa toimettomana löhöillä. Tässä olisi sinulle bisnes idea,miksi et vuokraisi mökkiäsi! Eka asiakkaat olisi pari hullua mummelia😃 Vuokraisit vaikka viikoksi. Vuokran maksaisin mieluusti just noita töitä tekemällä,tai sitten rahana käteisellä. Vkl,voisit tulla mukaan ,jos huvittaisi? Ja jos käteisellä,niin nuo muut olisi mahdollisesti tullut tehdyksi jokatapauksessa😄Siitä minä nautin. Se kakkahuussi jäis kyllä sinun tyhjennettäväksi,niin hullu en sentään ole🤭💩

• Anonyymi

Kyllä paras olisi 20vee pimu ja +90vee rikas äijä. Tietty pitää huomioida äijän, jo eläkkeellä olevat "kakarat", kun yrittää allekirjotuttaa ukolla uuden testamentin, jossa "kakarat" on heivattu sivuun jollain jipolla.

• Anonyymi

"Kyllä paras olisi 20vee pimu ja 90vee rikas äijä. "

Niin teen jos viimeiseksi jään maan päällä tallustelemaan. Mutta yhteen en muuta ja joka päivä sanon että "etsi itelles kunnon miäs".

• Anonyymi

Nuorempana naiset haluavat itseään muutaman vuoden vanhemman miehen.
      Vanhempana kelpais mieluiten nuorempi mies.
      Tai vanhempikin kelpaa jos on hyvä kunto.

• Anonyymi

Perhettä perustavilla pitää varmastikin paikkansa ja vanhemmillakin, vaikka en ymmärrä miksi miehen pitää enää keski-iän ylityksen jälkeen vanhempi olla, kun ei lapsia hankita. Mutta niin nuo vanhat tavat vain syvässä istuvat, ettei eläkeikäiset ukot huoli ikäisiään naisia, vaan 10-vuotta nuorempi vähintään pitää olla, mieluummin vielä enemmän. Minusta kuitenkin liki omaa ikää oleva kumppani on sopiva, niin minulla aina on ollut, mutta nyt eläkeiässä ei enää löydy miestä kun on ikäisilleen ongelmajätettä.

• Anonyymi

Eikä haluta. Kyllä miehen pitää olla naista nuorempi, tai max 2v vanhempi.

- Sheena

• Anonyymi

Mielestäni sekä miehen että naisen tulee olla toisilleen mielellisesti ja fyysisesti sopivat.
        Ikä ei ole mikään tae tästä miten ihminen olisi henkisesti tai fyysisesti sopivasti kullekin kehittynyt.

Pelkkää ikää katsovat ovat mielestäni mieleltään vielä lapsia.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni sekä miehen että naisen tulee olla toisilleen mielellisesti ja fyysisesti sopivat.
        Ikä ei ole mikään tae tästä miten ihminen olisi henkisesti tai fyysisesti sopivasti kullekin kehittynyt.

Pelkkää ikää katsovat ovat mielestäni mieleltään vielä lapsia.

AV

No näinhän se on. Pelkällä iällä ei ole kovinkaan suurta merkitystä.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näinhän se on. Pelkällä iällä ei ole kovinkaan suurta merkitystä.

- Sheena

"No näinhän se on. Pelkällä iällä ei ole kovinkaan suurta merkitystä."

Olen kyllä hieman eri mieltä. Perustuu aivan omiin sukulaisiin ja työkavereihin.

Se on vain niin, jokainen haluaisi olla oman ikäistensä kanssa, lapset ja aikuiset.
        Jos vaimo on nuorekas, ei hän ota eikä pian kehtaakaan ottaa vanhempaa miestä kun "bilettää" tai yleensä juhlii muuta kuin pakollisia, virallisia syntymäpäiviä.

Miestäkään ei kiinnosta kauaa kulkea nuoren b´naisen mukana , jää mieluummin autotalliin tai lasten kanssa.

Vahvaa kokemusta on kuinka paljon käytökseni muuttui kun tuli tenavia, heti alle 1,5 vuoden seurustelun jälkeen. Oltiin saman koulun oppilaita 7.vuotiaasta 10 vuotiaaseen.
        molemmille tuli normaalin työn lisäksi kotityötä 6-10 tuntia joka päivään.

• Meillä ei ole tilastoa avoliitoista, mutta avioliitoista on. Ensimmäisessä avioliitossa mies on keskimäärin 3 vuotta vanhempi, toisessa avioliitossa 10 vuotta. 🌹👀

• Anonyymi

Onko tämä suomalainen tilasto? Itse löysin suomalaisen tilaston tuosta ensimmäises tä liitosta ja sen mukaan 2/3 ensimmäisistä liitoista mies on naista vanhempi ja keskimäärin 2 vuotta vanhempi. 1/3 nainen on miestä vanhempi ja keskimäärin 2,7 vuotta. Tuo vuoden ero sinun tietoosi voi tietenkin helposti selittyä tilaston iällä.

Vaan sitten se toinen avioliitto. En pikaisella vilkaisulla löytänyt tietoa ikäerosta, joten en lähde tuota nyt kommentoimaan. Kommentoin, jos ehdin/jaksan jossain kohtaa uudestaan etsiä. Sen sijaan asia, johon on tuon tiedon kohdalla syytä ottaa kantaa on, että toisen tai useamman kerran avioituu vain 11-12% suomalaisista. Eli ei ole kyse kovin suuresta ryhmästä.

• Anonyymi

Ja koska tuo toisen tai useamman kerran avioituva ryhmä on niin kovin pieni, olisi tilastojen vertailtavuuden vuoksi ehdottoman tärkeää tietää mikä on ollut ikäero juuri noiden uudestaan avioituvien ensimmäisissä liitoissa. Ovatko he ehkä ensimmäiselläkin kerrallaan avioituneet keskimääräistä suuremmalla ikäerolla? Se on jopa hyvinkin mahdollista, sillä suuri ikäero altistaa voimakkaasti avioerolle ja vieläpä keskimääräistä pikaisemmalle avioerolle. Tutkimusten mukaan pariskunnilla, joilla on viisi vuotta ikäeroa, on 18 prosenttia suurempi todennäköisyys erota kuin keskenään samaa ikäluokkaa olevilla pareilla. Kymmenen vuoden ikäero nostaa riskiä 39 prosenttiin ja kahdenkymmenen vuoden ikäero jopa 95 prosenttia keskenään samanikäisiin pareihin verrattuna.

• Anonyymi

Eeeiiii. Toihan on otsemurhaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä suomalainen tilasto? Itse löysin suomalaisen tilaston tuosta ensimmäises tä liitosta ja sen mukaan 2/3 ensimmäisistä liitoista mies on naista vanhempi ja keskimäärin 2 vuotta vanhempi. 1/3 nainen on miestä vanhempi ja keskimäärin 2,7 vuotta. Tuo vuoden ero sinun tietoosi voi tietenkin helposti selittyä tilaston iällä.

Vaan sitten se toinen avioliitto. En pikaisella vilkaisulla löytänyt tietoa ikäerosta, joten en lähde tuota nyt kommentoimaan. Kommentoin, jos ehdin/jaksan jossain kohtaa uudestaan etsiä. Sen sijaan asia, johon on tuon tiedon kohdalla syytä ottaa kantaa on, että toisen tai useamman kerran avioituu vain 11-12% suomalaisista. Eli ei ole kyse kovin suuresta ryhmästä.

Oli kyse suomalaisesta tilastosta, mutta voi olla, että snadi ero johtuu juuri tilaston iästä. Sen sijaan siinä tilastossa, minkä luin toinen oli kyllä 10 vuotta. Mutta kunhan suuntaa näyttää, jos avioliitolla enää juuri on parisuhteessa merkitystä. Liitothan alkavat avoliittoina, eikä ikäero siitä muutu. 🌹👀

• Anonyymi kirjoitti:

Ja koska tuo toisen tai useamman kerran avioituva ryhmä on niin kovin pieni, olisi tilastojen vertailtavuuden vuoksi ehdottoman tärkeää tietää mikä on ollut ikäero juuri noiden uudestaan avioituvien ensimmäisissä liitoissa. Ovatko he ehkä ensimmäiselläkin kerrallaan avioituneet keskimääräistä suuremmalla ikäerolla? Se on jopa hyvinkin mahdollista, sillä suuri ikäero altistaa voimakkaasti avioerolle ja vieläpä keskimääräistä pikaisemmalle avioerolle. Tutkimusten mukaan pariskunnilla, joilla on viisi vuotta ikäeroa, on 18 prosenttia suurempi todennäköisyys erota kuin keskenään samaa ikäluokkaa olevilla pareilla. Kymmenen vuoden ikäero nostaa riskiä 39 prosenttiin ja kahdenkymmenen vuoden ikäero jopa 95 prosenttia keskenään samanikäisiin pareihin verrattuna.

Näköjään olet lukenut informatiivisempia tilastoja. Ei minun lukemissani ollut ollenkaan eritelty eri ikäeroja 1. ja 2. liitossa, eikä niitä ollut verrattu keskenään. 🌹👀

• Anonyymi

Kokemus on valttia .

• Anonyymi

Olen 53v mies,rakkaani on 23v nainen,tulemme juttuun upeasti.

• Anonyymi

Just joo, siihen asti kun alkuhuuma on ohi (~2v) sen jälkeen tosiasiat on tunnustettava, koska ei 23v tytöllä ja kuuttakymmentä käyvällä miehellä ole tuolloin enää mitään yhteistä, kuin korkeintaan kerran viikossa, tosin tuossa iässä panokerratkin vähenee kerran kuukaudessa tahtiin ja taas 23v. tyttö vaatii vähintään kerran päivässä, mikä sekään ei kaikissa tapauksissa riitä ja jos sitä ei saa kotoa, niin kyllä kiimaisia kolleja pyörii kylällä ihan mustanaan kuseskelemassa puskiin. Valitettavasti tuollaiset lähtökohdat olevassa suhteessa mies tekee itsestään vain naurunalaisen sugar daddyn.

• Anonyymi

Ette kauaa. Sulle jää nolo ja paha mieli mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo, siihen asti kun alkuhuuma on ohi (~2v) sen jälkeen tosiasiat on tunnustettava, koska ei 23v tytöllä ja kuuttakymmentä käyvällä miehellä ole tuolloin enää mitään yhteistä, kuin korkeintaan kerran viikossa, tosin tuossa iässä panokerratkin vähenee kerran kuukaudessa tahtiin ja taas 23v. tyttö vaatii vähintään kerran päivässä, mikä sekään ei kaikissa tapauksissa riitä ja jos sitä ei saa kotoa, niin kyllä kiimaisia kolleja pyörii kylällä ihan mustanaan kuseskelemassa puskiin. Valitettavasti tuollaiset lähtökohdat olevassa suhteessa mies tekee itsestään vain naurunalaisen sugar daddyn.

Kuules nyt, eivät kaikki ihmiset ole seksuaalisuuden tai yleensä minkään muunkaan asian osalta samanlaisia.

Seitsenkymppinen mies voi haluta sitä pari kertaa päivässä ja 23-55 tytölle/naiselle riittäisi kerran viikossa, tai jopa ei lainkaan. Siis täysin totta. Miehien tarpeista en tiedä, mutta eivät hekään kaikki samanlaisia ole?

• Anonyymi

Vihaan sinua.kun sinä olet varastanut ukkoni ylivtoistavuotta. Painu helvettiin

• Kiitos fanituksestani, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

• Anonyymi

En ymmärtänyt sinua ukkoni 54 v ikäinen. Hän on ollut tollo. Olet saanut hänet ylipuolitoista vuotta. Saat pitää hänet. Olen ollut hänen kanssa yli 25 vuotta naimisissa

• Anonyymi

Voisitko poistaa typeriä kommenttia

• Anonyymi

Minun (nainen) suuri rakkauteni oli 16 vuotta vanhempi mies. Asia ei vaan tullut koskaan puheeksi. Yksin kuollaan sitten kumpikin. Toinen meni jo.

• Anonyymi

Hyi.

En tykkää vanhemmista miehistä. Samanikäinen pitää suunnilleen olla, että yhteisymmärrystä on.

• Anonyymi

Ei sinun yhteisymmärrykseesi mikään IKÄ se perusratkaiseva tekijä ole, vaan se ymmärrys?

Vai etkö ole sinut vartalosi kanssa?

• Anonyymi

Eikä haluu mitää jännämunaa... 😝😝😝😝😝😝😝🍆🍆🍆🍆🍆🍆😒😒😒😒😒😒😒😒
      Toiveita oli ja taaaas kävi näin. 😬

• Anonyymi

Prkle... 🙄😁😝😠😡😕☹️😧

• Anonyymi

Tää on kuin kauhuelokuvaa 😒

• Anonyymi

Nuoret miehet ovat kakaroita, mutta niin ne on aikuiset ukotkin.

• Anonyymi

ENtä keski-ikäiset naiset? Katsot asioita niin pienen putken läpi!

• Anonyymi

Ennen noin 20-30 v.halusin vanhemman miehen..kokemus, hyviä sängyssä jne., Sillä koin oman ikäiset liian lapsellisiksi.

Nyt toisinpäin.. Ollut 4-5 vuotta nuorempia, sillä nuo ennen niin seksikkäät vanhemmat miehet ovat alkaneet hyytyä sängyssä. En nyt sellaista halua..nuoremmat ovat muutenkin pilke silmäkulmassa jne.vetreitä.

En halua olla vanhempana se, joka hoitaa miehen hautaan.

• Anonyymi

Minulla oli isä ..en tarvinnu toista isää...

• Anonyymi

Varsin tuttua puuhaa ikätovereideni toiminnoissa.
      Luonto tekee tehtävänsä!
      Pari seniori ikäistä kaveriani sai kokea nuorta rakkautta!
      Netistä löytyi nuori salasuhde!
      Tupakointi sekä keskioluen naukkailu jatkui entiseen tapaan, suorituskyky ei tyydyttänyt nuorikkoa joten oli pakko hankkia piristystä. Pienellä paikkakunnalla kaikki tuntevat toisensa. Joten Terveys keskuksessa sekä apteekissa oltaisi ihmetelty jos sulho olisi mennyt hakemaan reseptiä, joten netti oli ainoa ratkaisu.
      Ei ole tietoa oliko nettiostoksista apua lemmen asioissa, mutta sulhoilta lähti henki. Toiselta myös rahat. Totesin ystävilleni: Uskon että se oli sen arvoista!
      En tiedä oliko "Netin lääkkeet" lopullinen syy, mutta olen vakuuttunut että lääkkeiden osto netistä on todellista venäläistä rulettia!

• Anonyymi

Hyvä kertomus todellisesta tai kuvitteellisesta elämästä, mutta kannattaa kaikkien muistaa tuo opetus!

• Anonyymi

Juu tunsin häpeää kun 47äiti lesta
      Jäi kiinni pomonsa 62työpöydältä antamassa pomolleen..

• Anonyymi
    • Kokemuksen syvällä rintaäänellä. Meillä , veljilläni ja vaimon siskoilla on mies max. 1v 2 kk vuotta vanhempi.

Meidän lapsilla, joita on 4. Kolmella on vaimo 2 ja 4 kk vanhempi, yhdellä mies 8 kk vanhempi.
      Meillä 40-50 vuotta r-tarina mennyt hyvin ja lapsilla 15-20 vuotta samoin hyvin.

Serkuilla on vaimoja jotka ovat 6-8 vuotta nuorempia. 12 vuotta meni hyvin, sitten 4/6 on eronnut. Jokaisessa tapauksessa on mies harrastuksien kautta mennyt vieraan naisen sähkyyn. Vaimot ovat reippaita, nuorekkaita, urheilullisia , se vaan ei riitä. Nuoria naisia katselevat miehet katselevat taas viiskymppisenä nuoria.

Minusta nainen joka haluaa vanhemman miehen etsii jonkinlaista turvaa.
      Itse olen hyvin onnellinen kun lapsemme valitsi samanikäisen tai vanhemman äidin lapsilleen.

• Anonyymi

Itse olen huomannut, että nuoremmat naiset tykkää varsinkin vanhasta ja suonikkaasta vehkeestäni, onhan se sen näköinenkin, että kovasti on töitä tehty ja terskakin kunnon lerssikka.

• Anonyymi

Henkilö kohtaisesti kaikki mun elämäni miehet ovat olleet mua vanhempia, mä en ole ollut koskaan nuoremmista miehistä "sillain" kiinnostunut. Vika varmaan mun korvien välissä, eikä se siitä luultavasti koskaan tule muuttumaan. Onhan mulla ollut parikin mua nuorempaa miestä ystävinä, valitettavasti he alkoivat olla liiankin kiinnostuneita minusta, ja halusivat muutakin kuin ystävyyttä.
      Pakko mun oli heille hyvästit jättää, en mä halunnut kakarien kanssa suhteeseen.

Eikä mua ole asia kaduttanut edes kaikkien kokemieni; paskasuhteiden jälkeenkään.
      Yhä edelleen olen sitä mieltä; ett miehen pitää olla vanhemman, mitä mä itse olen.
      Tai ehkä vuoden nuoremman kanssa vielä onnistuisin... enpä tiedä, ei ainakaan ole kohdalle sattunut sellaista ihmettä.

Ehkä kaikki johtuu siitä, ett lopultakin paras suhteeni oli mua 17 vuotta vanhemman miehen kanssa ja sen suhteen mä itse pilasin lapsellisella oikuttelulla.
      Hän jätti lopulta minut, kyllästyi oikutteluuni ja muutti kauas pois, ettei vahingossakaan törmättäisi toisiimme. Nykyään ollaan puheväleissä ja lähetellään synttärionnitteluja, joulukortteja jne. Hän on onnellisesti avioliitossa nykyään ja kahden pojan sekä tyttären isä.

Tällä hetkellä mä omistaudun ainoastaan kotiväelleni, ihmisille jotka elää mun kanssani samaa taloutta sekä kotieläimilleni tärkein kaikista on Mimmi tyttäreni.
      Ehkä joskus vielä tapaan miehen, johon rakastun. Mutt sen aika ei ole ihan lähitulevaisuudessa, näihin kuvioihin joita nykyään elän; ei mahdu ketään!
      trollikka

• Anonyymi

Vanhemmat naiset ovat kypsiä. Itse olen 32v minulle sopisi täydellisesti 50v nainen. Ikä vain numero kenen kanssa pystyt olemaan se olennainen asia.
      VaikkaKautta historian yleensä miehet ovat vanhempia.

• Anonyymi

Näin viisikymppisenä naisena neuvon ainakin nuoria miettimään tarkkaan, kannattako alkaa parisuhteeseen paljon vanhemman miehen kanssa. Itsellä tästä oli kokemusta nuorena. Ei ole välttämättä kiva olla itse fyysisesti kukkeimmillaan, kun toinen onkin jo viittä vaille haudassa.

Saman sanoisin kyllä naisillekin, että ei kannata ihan poikasia katsella. Oman ikäinen on paras.

• Anonyymi

Miehenä voisin vielä haluta itseäni hieman vanhemman naisen.
      Kuinka vanhaksi naisen pitää elää jotta ymmärtävät elämän todellisuuden.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe