Demari arvoissa ei kouluja paljoa katsota

Anonyymi-ap

Kyytipoika Harakka tyhjensi sammutuspullon, siten melkein palomestari.

Oikeastaan SDP määritelmän mukaan onkin, kuten Kapikin SDP upseerina, joka toisin lakkautettiin 2001. Joku huomasi että miksi meillä kouluja käymättömiä upseereja nimitetty, tuli lakkautus näille. Kiljavan kadettikoulu ei täytä vaatimuksia kansakoulu pohjalla, kun vaaditaan alkuun ylioppilas, sitten 3 vuotinen kadettikoulu -silloin, nyt Maanpuolustuskorkeakoulu.

Kaikkeen demarit itseään tyrkkäävätkin.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vedä sinä nyt toinenkin mekko päällesi, paikkaa hapsumattosi ja hanki elämä. Ryhdy vaikka vihervassariksi, täällä on ystäviä ja nuotit kestävän kehityksen kulku-uralle.

    • Anonyymi

      Kapin myöntämä tittelöintisi pankkomajuriksi kirvistelee yhä noin kovasti?

    • Anonyymi

      On se Kapi etevä, on on. Pääsi armeijassa SDP-upseeriksi ja sitten isännöitsijäksi keskustalaisella Valiolla. Vitsi vitsi. Ei SDP ole koskaan päässyt upseereiksi nimittämään, presidentin homma se on. Ei kai Keskusta määrää Valiollakaan kun sillä edelleen menee paljon paremmin kuin Keskustalla.

      • Anonyymi

        Taitaa Valiolla olla johtoportaassa nykyään muita kuin kepulaisia. Muutenhan firman kassa olisi jo putsattu puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Valiolla olla johtoportaassa nykyään muita kuin kepulaisia. Muutenhan firman kassa olisi jo putsattu puhtaaksi.

        Ei ole, ainostaan maitotilallisia jotka omistaa valion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, ainostaan maitotilallisia jotka omistaa valion.

        Johtoportaan jäsenten puoluekannoista oli kysymys.


    • Anonyymi

      TransSanna.

      • Anonyymi

        Sanoo sateenkaarimajuri.


    • Anonyymi

      Harakka loisi teatterikoulussa 20 vuotta ja pääsi vaivoin draturgiksi ja klovniksi ja nut se on ministeri

      Sai häiriköinnistä pienen tuomion

      • Anonyymi

        Minä kun en oikein tunne tuota teatterimaailmaa, niin voisitko sinä kertoa minulle mitä se semmoinen draturgi tekee tekee tesatterissa?


    • Anonyymi

      Upseeriksi kun alkoi SDP kuntavaaliehdokkaaksi. Aika vähä oli koulutus.
      Huvittavaa suorastaan.

      • Anonyymi

        Kiljavan kadettikoulu.


    • Anonyymi

      Mutta mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

      No,tämä palsta on tarkoitettu persutrolleille paskanheittoon!
      "Herjaa demareita ja varsinkin Sanna Marinia" -palsta!!

    • Anonyymi

      Demarikommarit yrittää sekoittaa ihan kaiken, kun niillä panikki päällä. Demarit vihaa demokratiaa ja sitähän Suomalaiset ei hyväksy ollenkaan. SDP inho kasvaa....

      • Anonyymi

        Toivottavasti niin käy kevään vaaleissa.


      • Anonyymi

        Demokraatit siis vihaavat demokratiaa? Ja ketähän suomalaisia sinä mahdat oikein tarkoittaa? Jospa aloittaisit sen apukoulusi ihan alusta uudestaan. Aivopierussasi ei ollut päätä eikä häntää eikä äidinkielentaitosikaan ihan kuosissaan ole.


      • Anonyymi

        Siinä taas vakiokommenttisi, jonka sinä tunget ketjuun kuin ketjuun. Arveletko sinä tuollaisen möläytyksen toistamisessa olevan voimaa?


    • Anonyymi

      Mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

    • Anonyymi

      Eikös perstrollit keksi mitään muuta kuin kommunistit, kommunistit ja kommunistit, joita ei tässä maassa enää ole,. paitsi persutrollien korvien välissä.

      • Anonyymi

        Paloiko punikilla kekäle?


      • Anonyymi

        On niitä mm Ayliikkeessä,joka kohta nähdään lakkoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paloiko punikilla kekäle?

        Persujen möläytykset eivät polta kenenkään hermoja. Niihin suhtaudutaan kuten typeyksien puheisiin yleensäkin.

        Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.


    • Anonyymi

      Avaajan pitää olla kovin nuori ja koulut jäänyt vähiin kun ei pysty muodostamaan selkeää ja ymmärrettävää tekstiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe