Onko kellään kokemuksia seuraavasta firmasta:
http://www.pr-automyynti.com/
Kävin katselemassa ja vaikutti rehelliseltä...
Kokemuksia: pr-automyynti.com
12
7130
Vastaukset 12
- ostaja
Miksi ostaa "tuontiauto" suomesta jossa on jo katteet mukana, eikö olisi edullisempaa tuottaa/hakea auto saksasta jossa ei olisi myyjän katetta jo mukana?
- toinen ostaja
Tämä on nykypäivää...
Halutaan helppo tapa vaikka kulut vähän nousisivat. - takuu
autoliikkeestä ostettaessa autokauppa kuuluu kuluttajasuojalain piiriin ja autoliikkeen on katsastettava auto ennen rekisteröintiä ja korjattava mahdolliset viat.joten tuontiauton ostaminen saattaa olla jopa turvallisempaa kuin suomiauton.
auton tuominen on edullista saksasta jos kykenee sen tekemään itse ja sittenkin on kaikki vastuu itsellä.mutta kannattaa liikkeestäkin ostaessa katsoa mistä liikkeestä ostaa.itse en meinannut saada autoa koeajoon eräästä liikkeestä ja 2 vrk koeajo ei olisi ollut mahdollista.autoa pitää saada koeajaa kunnolla ja jos kauppiaalla on puhtaat jauhot pussissa niin se ei ole ongelma. - just niin....
takuu kirjoitti:
autoliikkeestä ostettaessa autokauppa kuuluu kuluttajasuojalain piiriin ja autoliikkeen on katsastettava auto ennen rekisteröintiä ja korjattava mahdolliset viat.joten tuontiauton ostaminen saattaa olla jopa turvallisempaa kuin suomiauton.
auton tuominen on edullista saksasta jos kykenee sen tekemään itse ja sittenkin on kaikki vastuu itsellä.mutta kannattaa liikkeestäkin ostaessa katsoa mistä liikkeestä ostaa.itse en meinannut saada autoa koeajoon eräästä liikkeestä ja 2 vrk koeajo ei olisi ollut mahdollista.autoa pitää saada koeajaa kunnolla ja jos kauppiaalla on puhtaat jauhot pussissa niin se ei ole ongelma.miksi et voisi valita luotettavaa välittäjää???
Kyllä samat suojat toimii myös saksassa, jos kauppa on niistä kiinni.
sama se suomessa on jos ostat sian säkissä kuten "jaaettätakuu"- kirjoittaja...
Niinhän siinä kävi, vai kuinka? Ihastuit/rakastuit ensimmäiseen näkemääsi autoon ja ostit sen vaikka et saanut autoa koeajoon...
;)
Tuttu tarina... "välittäjät saksassa kusettaa",,,
;) Juupa juu, ostakaa vaan valmiiksituotuja, jamaksakaa kovat katteet niistä,,, muistakaa että myyjänne saa suomessa mahdollisen veronalennuksen/palautuksen sekä vielä alv:n jonain päivänä. - ostaa auto
just niin.... kirjoitti:
miksi et voisi valita luotettavaa välittäjää???
Kyllä samat suojat toimii myös saksassa, jos kauppa on niistä kiinni.
sama se suomessa on jos ostat sian säkissä kuten "jaaettätakuu"- kirjoittaja...
Niinhän siinä kävi, vai kuinka? Ihastuit/rakastuit ensimmäiseen näkemääsi autoon ja ostit sen vaikka et saanut autoa koeajoon...
;)
Tuttu tarina... "välittäjät saksassa kusettaa",,,
;) Juupa juu, ostakaa vaan valmiiksituotuja, jamaksakaa kovat katteet niistä,,, muistakaa että myyjänne saa suomessa mahdollisen veronalennuksen/palautuksen sekä vielä alv:n jonain päivänä.Auto kannatta ostaa Suomesta Taxfreenä ja verottaa itse itselle. Näin pääsee näkemään ostamansa tuotteen ennen maksua ja mahdolliset veronpalautukset tulee itselle. Kyllä välittäjäkin ottaa suhteellisen ison palkkion, jos siltä auton tilaa. Suomessa myydään jo yllättävänkin edullisia taxfree-autoja!
- auto saksasta
Ostin liikkeestä auton. Hyvältä vaikuttaa. Rehellinen ja luotettava myyjä. Ainahan käytettyihin voi tietysti vikoja ilmaantua, osti mistä hyvänsä.
- mese
Ostin kyseisestä liikkeestä 2,5 vuotta sitten mercedes c180, ei mainittavia ongelmia,kilometrejä tullut 50000 olen ollut tyytyväinen autoon.
- Kiinnostaa...
Olen asioinut kyseisen liikkeen
kanssa, eikä ole ollut mitään ongelmia.
Kaikki mitä sovittiin on ollut OK!!!! - Auton ostanut....
Olen hommannut auton kyseisestä liikkeestä ja kaikki on toiminut niin kuin oli sovittu. Tosin myyjä oli ennestään jo tuttu......
- "pr"
ostettii auto täältä ja ihmettelin kun kauppias jankutti osto vaiheessa että ei ota vastuuta neste vuodoista jota autossa saattaa olla..no nyt on sitten selvinny puolenvuoden jälkeen mistä se "pieni" jäähdytysneste vuoto johtuu kun ei ole enää niin pieni,autosta on lohko halki ja näkee selvästi että on paikattu/yritetty paikata.Ei tässä enää itku auta,jäi kusetettu olo ja toista autoa ei täältä osteta eikä yksikään tuttava siitä pidän huolen.
- Mikael89
"pr" kirjoitti:
ostettii auto täältä ja ihmettelin kun kauppias jankutti osto vaiheessa että ei ota vastuuta neste vuodoista jota autossa saattaa olla..no nyt on sitten selvinny puolenvuoden jälkeen mistä se "pieni" jäähdytysneste vuoto johtuu kun ei ole enää niin pieni,autosta on lohko halki ja näkee selvästi että on paikattu/yritetty paikata.Ei tässä enää itku auta,jäi kusetettu olo ja toista autoa ei täältä osteta eikä yksikään tuttava siitä pidän huolen.
Myyjä sentään sanoi, että autossa saattaa olla jäähdytin nesteen kulutusta, joten eiköhän se ihan ostajan piikkiin mene, kun itse silti hommasit sen silti. En ymmärrä itsekkään, miten myyjän pitäisi ottaa vastuuta tuossa tapauksessa. Olihan kulutuksesta maininta ja käytetty auto on aina käytetty. Jos olisit tutkinut asian heti eikä puolen vuoden kuluttua, olisi varmaan kaupan peruminenkin ollut mahdollista.
Pr-Autosta olen hommannut yhteensä neljä autoa ja voin vain suositella lämmöllä. Viat sanottu suoraan, jos niitä on ollut. Yhdessä neljästä autosta huomattiin vasta huollossa vika ja siitäkin päästiin hyvin yhteisymmärrykseen. Tällä hetkellä pihassa on kaksi pr-autosta ostettua autoa. Toisella ajettu 6tkm ja toisella 45tkm oston jälkeen ja ei huomautettavaa.
- Anonyymi00012UUSI
Vuokrasimme auton ja vuokrauksen yhteydessä ei käydä autoa läpi.
Palautuksen yhteydessä autoa ei myöskään tarkistettu.
Kaksi tuntia myöhemmin lähetti viestejä perään ja sanottii että olemme aiheuttanut vauriota autoon. Lommo oli autossa ja meidän saadessa. Me emme aiheuttanut sitä.
Maksoimme 2000€ omavastuun, ja veimme asian kuluttajariitalautakunnalle.
Kuluttajariitalautakunnan päätös oli että yrittäjän pitää maksaa meille takaisin rahat. Yrittäjä lopetti tässä kohtaa viesteihin vastaamisen ja ei ole korvannut meille. Oltu yhteydessä häneen useasti.
Näin auton nyt 2 vuotta vuokrauksen jälkeen ja 1 vuosi lautakunnan päätöksen jälkeen. Autoa ei ole edes korjattu.
Yrittäjä toimii erittäin epäasiallisesti kun ongelmatilanteita.
En suosittele missään nimessä käyttämään PR Groupin palveluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid141947En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44677Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598- 64561
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää149515Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni27493