Käsien verisuoniin sattuu. Ne on alkaneet pullottaa ulospäin ja näyttää oudoilta. Lisäksi rokotekohtaan sattuuu vielä puolen vuoden jälkeen ja taipeidwn verisuoniin ja ranteisiin. Onko tämä sitä vaskuliittia. Lääkärit vähätteli ja terveyskeskulääkäri käski syödä särkylääkettä. Terveystalon paska lääkäri jätti rokotehaitat mainitsematta vaikka epäilin niitä ja kirjoitti tietoihin vain mahdollisesta long covidista. Epäili reumaa ja kilpirauhasen vajaatoimintaa.
Olen ylipainoinen ja syömishäiriöinen enkä voi syödä reumalääkkeitä vaskuliittiin. Tuntuu että tämä lääkeyhtiöiden kusetus vaan jatkuu ja sairastetutetaan terveitä ihmisiä ja pistetään verisuonisairaat syömään muuten huonosti kaupaksi käyviä reumalääkkeitä jotka ovat todellista myrkky! Apua! Mitä tehdä?
Oudot oireet rokotteesta verisuonissa
Anonyymi-ap
1
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257