Miksi aina miehet/pojat tekevät törkeyksiä? Jade Nyström kertoo

Anonyymi-ap

11

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jutussa ei esitetä mitään todisteita että tuollaisia olisi oikeasti tapahtunut. Ok.

      • Anonyymi

        Onhan tuo kuitenkin Jeren kokemus että noin on tapahtunut. Emme saa mitätöidä Jeren tuntemuksia.


    • Anonyymi

      Kyllä Evoluutio on valhetta! Ihminen ei ole lainkaan kehittynyt

      Edelleen erilaisia ihmisiä vainotaan kuin 1970 luvulla!

      Luulisi, että tilaa erilasille ihmisille Suomessa olisi riittävästi

      • Anonyymi

        No kerroppas nyt minkälaisia ihmisiä oikein vainotaan Suomessa :) Älä jauha paskaa, suomalaisten, varsinkin naisten vihaaja.


    • Anonyymi

      Jeren ennätys on 194cm, sillä hän on alle 18v miesten listalla n sadanneksi paras maailmassa.

      Naisten listalla kahdeksas.

    • Anonyymi

      Tämän transformerin kannattaisi pitää se leipäläpi kiinni, kunnon sovinisti.

    • Anonyymi

      Mikä noissa transuissa, sukupuolettomissa vai miksi niitä voi sanoa on kun kaikessa vedetään yli.....jos haluat näyttää naiselta niin miksi pitää sitä tuplata huulet, pakkeloida muodottamaksi ja meikata överiksi....onko vain huomion hakuisuus ja erottua massasta vai itsetunnon kohotus sekä epävarmuus siitä kokevatko ja näkevätkö muut minussa naisen vai miehen. Ainakin tyhmyys erottuu heti.
      Kaikki nämä lepakot, homot, transut sekä vehkeet tämän ovat samanlaisia itsensä esittäjiä ja korostavia.... MINÄ TÄSSÄ JA NYT, EI HUOLTA HUOMISESTA, ITSE KESKEISTÄ TEKEMÄLLÄ TEHTYÄ MASSAA.
      https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d31dfa2e-bed2-490d-984f-f46cec5f11ca

      • Anonyymi

        Juuri tämä että haluaa tulla huomatuksi ja tuoda erikoisuutensa että saa joka mediassa valittaa ja tuoda esiin itseään.
        Jos tuntee olevansa erilainen niin pitääkö sitä oikein korostaa? Hänen urheilusaavutuksistaan uutisoidaan vähemmän kuin ulkonäösta.
        Antaisin neuvon että luopuu noista ankkahuulistaan ja meikeistään urheilu-uransa ajan. Se ei yleensä kymmeniä vuosia kestä.


    • Anonyymi

      IHMISEN ULKONÄKÖ ehtii muuttua moneen kertaan elämän aikana. Katselin Jaden esitystä kiinnostavana nuorisourheilun dokumenttina. Jo alkoholisoitunut Jade toki pärjää omalla tavallaan, ainakin naisten seurassa. Aito edustusurheilija ei biletä alkoholistien seurassa vaan treenaa, pitämättä välivuosia. Koska Jade meni naapurimaahan pervertikkojen leikkaukseen, saadakseen silikoniset naisen tissit, ei hän voinut osallistua tärkeisiin korkeushyppykilpailuihin.

      — Jaadijaadijaa..

      Myös urheiluhaaveet vaihtuvat, unohdin oman tietyn lajini piirinmestaruuteni aloittaessani korkeakouluopinnot. Aloitin sen harrastamisen uudelleen monen kymmenen vuoden jälkeen, sujuu mainiosti.

      Jaden ongelmaisuus hieman ihmetyttää, sillä hän vakuuttaa haavoittuvansa psyykkisesti kovin jos tuhmat miehet maalittavat hänen transsukupuolisuuttaan ulkona syödessä tms. Tilannehan ei koskaan tule muuksi muuttumaan, jos olemme realisteja. Maskuliinisuus on tavan tallaajille pyhä asia, suomalaisten heteromiesten asenne on ja pysyy ikävänä. Ei kaikkien mutta monien. Jadehan yrittää iskeä homoniestä avioliittotarkoituksella. Miksi hän kimpaantuu, jos joku karju hinkuu hänet nähdessään. Realismi ei ole avautunut pumpulissa pidetylle Jadelle.

      Minusta oli Jadelta kummallista itkeä julkisesti televisiossa. Itku provosoi homovihamielisiä. Ihmisten leimaaminen ei kannata, sillä ärsytettyinä he käyttäytyvät entistä pahemmin. Mietin myös pärjääkö mielensäpahoittava transseksuaali armeijassa, saati sotatilan sattuessa rintamalla. Isoisäni oli etulinjassa, sai luodinsirun päähänsä. Siellä ei itkeviä neitimiehiä auta kukaan vaan on osattava taistella. Ellei mies pärjää edes omien aikalaistensa kanssa hampurilaisravintolassa, en voi muuta kuin nauraa. En ottaisi homoja armeijaan, en tosin tunne psykologien testejä mutta armeija on eri asia kuin eliittiurheilu. Onnea kuitenkin. Sitä tarvitaan.

    • Anonyymi

      Pojat/ miehet haluaa että OLLAAN KAIKKI SAMANLAISIA.

      ne tekee sitä samaa toisilleen.
      kaikilla SAMANLAISET VERKKARIT

    • Anonyymi

      Yleensä peräkylien juntit, tai peräkylistä etelä-Suomeen muuttaneet juntit haukkuvat Jadea.
      He eivät uskalla olla edes nimettömänä eri mieltä kuin muut, heidän junttikaverinsa. Luulevat että se tarttuu jos on erimieltä.
      Jadelle tsemppiä ja haleja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe