Jotain mitä suvakit eivät koskaan tajua, että rasismi jaksaa menemään eteenpäin... Se on ihan luonnollista ja me näytetään vaalien jälkeen mitä se on takaisin otetussa Suomessa - jotain niin ihanaa, ettei pysty ees sanomaan - Pieni pala taivasta!!
Rasismi on meille positiivinen voima
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö silmät pullistu päästä kun teillä on niin paljon vihaa muitakin erilaisia kohtaan!! Ja myös eri asioita kohtaan !!ö?
- Anonyymi
Kuinka hyvin lapsenne oppii teiltä aitoa Vihaa ja kuinka lapsi sitä esimerkiksi koulussa toteuttaa !!?? Onks ne pahimmat koulukiusaaja persujen lapsia !??
- Anonyymi
Minä sentään olen käsi pystyssä luvannut puolustaa isänmaata---
Taqiyyaa pukkaa
- Anonyymi
Ei perussuomalaiset ole rasistinen puolue.
PS ei vastusta sitä, että paviaanit saa juosta vapaana. - Anonyymi
kyllä putin näyttää persunatseille ja rasisteille oikein isän kädestä kohta puoliin.
- Anonyymi
Ei Putin persuja hylkää !! Hallaho pyhää Putinia ihailee ja haluu putinin voittavan! Sit EU n hajoavan ja Suomi onkin Persuputiniland !! Site on niitä puhdistuksia !!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931