Voxra saa jopa oksentamaan

2kk 150 voxra käytön jälkeen nostettiin 300:n ja oksettavaa olo on ollu tänä iltana raju eikä mikään ruoka tai juoma pysy edes sisällä. Yritin nostaa 2vko aikaisemmin mutta siirsin aloitusta koska alkoi heti oksettamaan niin paljon. Eli joitain kertoja 300 olen ihan oksentanut, 150 annoksella oli vain oksettava olo ja ruokahaluttomuus.

150 annoksella pahoinvointia oli ekan kuukauden ajan aina välillä, semi lievää kuitenkin ja se meni lopulta ohi. Voxra muuten ollu tosi hyvä lääke, se todella auttaa! Se ei kuitenkaan täysin oireita ja väsymystä vienyt joten se nostettiin 300:n.

Osaako kukaan neuvoa, pitääkö vaan jaksaa yrittää joitain päiviä kunnes pahin menee ohi.
Tämä on 3.päivä ja vasta tänään oksensin, eilen se oli lähellä. Kauan tämä pahoinvointi voi vielä kestää? 150 annoksella pahoinvointi meni kuitenkin lopulta ohi. Tässä pitäisi olla töistä pois tämän takia eikä tiedä miten kauan...Miksi ihmeessä muutenkin ihminen kokee tästä lääkkeestä huonoa oloa.
1960
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­N­­­y­­m­f­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17716934J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

2kk 150 voxra käytön jälkeen nostettiin 300:n ja oksettavaa olo on ollu tänä iltana raju eikä mikään ruoka tai juoma pysy edes sisällä. Yritin nostaa 2vko aikaisemmin mutta siirsin aloitusta koska alkoi heti oksettamaan niin paljon. Eli joitain kertoja 300 olen ihan oksentanut, 150 annoksella oli vain oksettava olo ja ruokahaluttomuus.

150 annoksella pahoinvointia oli ekan kuukauden ajan aina välillä, semi lievää kuitenkin ja se meni lopulta ohi. Voxra muuten ollu tosi hyvä lääke, se todella auttaa! Se ei kuitenkaan täysin oireita ja väsymystä vienyt joten se nostettiin 300:n.

Osaako kukaan neuvoa, pitääkö vaan jaksaa yrittää joitain päiviä kunnes pahin menee ohi.
Tämä on 3.päivä ja vasta tänään oksensin, eilen se oli lähellä. Kauan tämä pahoinvointi voi vielä kestää? 150 annoksella pahoinvointi meni kuitenkin lopulta ohi. Tässä pitäisi olla töistä pois tämän takia eikä tiedä miten kauan...Miksi ihmeessä muutenkin ihminen kokee tästä lääkkeestä huonoa oloa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu