Kun hoitolaitoksessa jossa olen, on lääkkeiden annostelu ollut koko ajan "2-vuotta" niin huolimatonta, että olen pelännyt sitä, miten kävisi, jos en itse pystyisi pitämään huolta siitä, että minulle annetaan jokaisella lääkeannosjaolla kaikki, minun terveyteni ylläpitoon tarvittavat lääkkeet. Ja olen ajatellut, miten monien vanhusten elinikä on vanhustenhoitolaitoksissa lyhennetty vajaalääkityksen avulla? Onko tästä eliniänlyhennystavasta tutkimuksia? Onko joku ajatellut tutkia tätä asiaa?
Vanhuksen kuoleman jouduttaminen kun on helppoa millä konstilla tahansa, koska kukaan ei osaa epäillä vanhuksen kuollessa, että hän kuoli vajaalääkityksen uhrina.
Miten, laki ei kiellä eliniänlyhentämistoimintaa vanhustenhoitolaitoksrssa?essa
5
239
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta sinäkin murhetta kannat!
- Anonyymi
Kyllä niillä pillerilasteilla no. pidennetään niitäkin elämiä, joiden olisi jo aika päästä pois kitumasta. Pillerit eivät pidä terveenä ketään, pidentävät vain sairasta ns. elämää.
- Anonyymi
Mikä olisi sinun mielestäsi "sopiva ikä", jolloin lopettaa lääkitys ja antaa sairaan kuolla? 60v? 70v?
Entä mikä olisi sinun mielestäsi "tarpeeksi sairas elämä", jolloin sitä ei tule pitkittää?
Milloin lopettaa kipulääkitys? Lääkitys jolla estetään nesteen kertyminen keuhkoihin ja siitä johtuvat kenties vuosia, tai jopa vuosikymmeniä kestävät hengitysvaikeudet, verenohennuslääkitys jolla estetään halvaantumiseen, sokeuteen tai puhekyvyn menetykseen johtavat aivoinfarktit? Entä insuliini? Kannattaako mielestäsi lääkitä 10-vuotiasta vaikeaan diabetekseen sairastunutta lasta, vai antaa hänen kuolla, jottei joudu elämään sitä sairasta elämää diabeteksen ja sen rinnakkaissairauksien kanssa?
Kerro ihmeessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä olisi sinun mielestäsi "sopiva ikä", jolloin lopettaa lääkitys ja antaa sairaan kuolla? 60v? 70v?
Entä mikä olisi sinun mielestäsi "tarpeeksi sairas elämä", jolloin sitä ei tule pitkittää?
Milloin lopettaa kipulääkitys? Lääkitys jolla estetään nesteen kertyminen keuhkoihin ja siitä johtuvat kenties vuosia, tai jopa vuosikymmeniä kestävät hengitysvaikeudet, verenohennuslääkitys jolla estetään halvaantumiseen, sokeuteen tai puhekyvyn menetykseen johtavat aivoinfarktit? Entä insuliini? Kannattaako mielestäsi lääkitä 10-vuotiasta vaikeaan diabetekseen sairastunutta lasta, vai antaa hänen kuolla, jottei joudu elämään sitä sairasta elämää diabeteksen ja sen rinnakkaissairauksien kanssa?
Kerro ihmeessä.Sehän se! Missä vaiheessa lopetetaan aina vain lisääntynyt pillerilasti? Siinä sitä on funtsaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2119765Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen434539Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1244047Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1133947- 2053669
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik413033Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1561587Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its921524Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL131363- 1111314