Pelkkä säälittävä provo tuokin "persut ei ole pienituloisen asialla"

Anonyymi-ap

Koko ajan näillä samoilla parilla vasemmistolaisella jotka tekee "päivätyönsä" täällä, on focus pelkästään persuissa - ei missään muissa. Ihan joka asiaan he sotkevat persut mukaan, jotta tulisi enemmän vastauksia, ja vasurin päivä kuluisi siellä yksinäisyydessään nopeammin.

Tuokaan vasuri mikä tuon persujutun teki ei ole mikään sairaseläkeläinen, vaan pelkkä tapatyötön kelapummi, joka vastailee koko ajan itse juttuunsa, jotta se pysyy esillä ja vassun aika kuluu.

Tutkimukset siitä kuinka vasemmistolaisilla on paljon mielisairauksia, pitää hyvin paikkansa.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat vassarit provoilee jatkuvasti persuista, koska se tietää aina vastauksia.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­­y­m­f­­­o­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177176333

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Korkeatasoista akateemista päätelmää. Persu?

    • Anonyymi

      Tosi on jotta persut ovat pienituloisten asioita ajamassa paremmiksi. Pienituloiset ovat persujen suurin kannattajaryhmä kuten Venäjällä ovat putinistit. Ovatko putinistit muka väärässä ! Entä ovatko persut väärässä !

      Persut tuntevat niin paljon rakkautta ja sympatiaa pienituloisia kohtaan jotta haluavat lisää pienituloisa persuja Persulandiaan. Oi kuinka ihanan kotoista kun oltaisiin ikkään kuin Venäjällä taikka Unkarissa. Lisää pienituloisia Suomeen sillä muuten tarttetaan haittamaahanmuuttoa paikkaamaan pienituloisten määrällistä puutetta Persulandiassa joka on väärin se. Kyllä suomalainen pienituloinen persu on ainakin kymmenenkertaa parempi ihminen kuin on joku afrikan ihme. Lisää pienituloisia ihmisiä Suomeen vaativat persut sillä tällöin saamme tuhatvuotisen Persulandian peruskiven muurattua isänmaalliseen graniittisen persukallioon.

      Juha Sipilän sanoin totean jotta nyt tarttetaan lisääntymistalkoot niin saamme lisää köyhiä loiseläjiä taxvärkkitöihin.

    • Anonyymi

      Jotainhan siellä demareiden puoluetoimistossakin on palkan eteen tehtävä.

      • Anonyymi

        Sehän siinä on niin vaikeata ja juuri siksi "työmies" Putkonen loikkasi persuihin sillä persut ovat köyhien mitään osaamattomien rääväsuiden kotikolo.


    • Anonyymi

      Hallituspuolueiden sisällä
      Aistittavissa paniikkia
      Oma palli horjuu
      Kaikki nettisoturit
      Mobilisoitu
      On tää kivaa !

    • Anonyymi

      Vassut ei itse tajua tyhmyyttään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3213
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      24
      2882
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      22
      1965
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1891
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1744
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      118
      1652
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1400
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1193
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1143
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1093
    Aihe