Miehiä miehinä ja naisia naisina.
Uskovaiset joutuvat kärsimään ja parkumaan Jumalan heikkoa kykyä toiminnassaan.
Olematonta se kerrassaan.
🤤
Jumala ei kykene pitämään
6
60
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä kykene pysyttämään kaikkia heteroudessa tai edes uskovaisina kaikkia.
🤤- Anonyymi
Raamatun virheettömässä ja muuttumattomassa sanassa lukeekin kuulemma, että se olisi tuo Saatana se kaikkivoipa eikä se Jumala ?
Siis ihan itse Jumalan sanassa.
- Anonyymi
Ihmisellä on valinnanvapaus. Mutta valinnoilla on myös seurauksena ja niihin Jumalalla kyllä on sitten osuutensa.
Jos epätodennäköinen oikea jumala on olemassa, ei se ole teille epäjumalan palvojille kovin hauska tilanne.
Kannattaa harkita jesusianismin taikauskon perusteita tai ainakin harjoitella hyvä meriselitys esimerkiksi syyllistämällä vanhemmat, koululaitos ja papit epäjumaluskon levittäjinä.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Jos epätodennäköinen oikea jumala on olemassa, ei se ole teille epäjumalan palvojille kovin hauska tilanne.
Kannattaa harkita jesusianismin taikauskon perusteita tai ainakin harjoitella hyvä meriselitys esimerkiksi syyllistämällä vanhemmat, koululaitos ja papit epäjumaluskon levittäjinä.Valitan, mutta ei onnistu meriselitykset. Raamatun mukaan kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus eli jokainen vastaa vain omista synneistään. Taikausko taas on asia, jota vastaan Jumala Raamatussa on, joten puhut aika läpiä päähäsi siinäkin.
- Anonyymi
Matt.24:40 Silloin on kaksi kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Matt.24:41 Kaksi jauhavat myllyssä: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Luuk.17:34 Minä sanon teille: sinä yönä ovat kaksi yhdellä vuoteella, yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Luuk.17:35 Kaksi ynnä jauhavat: yksi otetaan yös, ja toinen jätetään. Biblia (1776)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7126735- 681225
"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet622860Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy15811Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi173804Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke120676Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.82654Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov47652Yle-kysely: SDP ohitti perussuomalaiset - Keskusta romahti jo vihreiden taakse
Ylen tuoreessa kannatusmittauksessa kärkikolmikon kannatuserot kaventuivat entisestään. Kokoomus on ykkössijalla 2,5 prosenttiyksikön erolla SDP:hen.165643Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?46640