Onko asiasta vankkaa tietoa?
Liittyykö pilkkijän hukkuminen Hilkan kuolemaan?
16
214
Vastaukset
- Anonyymi
mielikuvituksissa
- Anonyymi
Aulis ja paavo heikensi jään kestävyyttä suolaamalla. Nämä kaksi on saatava vastuuseen, ja kuulustelut on aloitettava !
- Anonyymi
Nimismies on jo matkalla kuulusteluihin. Ne jäänheikentäjät laitetaan nyt tilille !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimismies on jo matkalla kuulusteluihin. Ne jäänheikentäjät laitetaan nyt tilille !
Ja nyt otetaan kunnolla näytteitä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nyt otetaan kunnolla näytteitä !
hamamati kuulemma kiertää jo ottamassa näytteitä..
- Anonyymi
Nuorisoseuralla kokous tänä iltana,muistellaan menneitä. Lopuksi kiljutarjoilu ja doggingia.
- Anonyymi
kerkiskö se ukko edes saada kalaa ? ?
- Anonyymi
Sai niin pirusti kalaa että jään kantavuus petti.
- Anonyymi
Keskisellä hilkkakirja myynnissä. Ja nyt uutuutenä pilkkiäijän tapaus kirja.
- Anonyymi
Joskus join tuurin paarissa hamamat paukun.
- Anonyymi
Häjyyt taas heikoilla jäillä, houhottamassa!🙀🙀
- Anonyymi
Meen aloottamaham mittaukset huomenna paikalla.
- Anonyymi
Mitäpä pelle lottoat
- Anonyymi
Jos meet mittailemaan niin tottakai otat laboratorion mukasn jäälle.Kenellä oli se suurin kaira jolla porasi läpitte.
Vesa lupas tehdä suuremman jääkarusellin kuin Kivitipussa..Alavushotellin lasista voi seurailla jäällä hortoilevia kepulaisia. - Anonyymi
Kaikki Alavudella liittyy Hilkkaan (kuka lieneekään) ainakin kun tätä joutavaa palstaa lukee.
- Anonyymi
Ristin raitilla rairat surevat hilkkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222