VAROKAAA !!!!!!!!!!!!!!!! autoluokitus.com

Anonyymi-ap

Jouduin huijatuksi autoluokitus.com sivuilla. Arvioidutin autoni arvon ja pamauttivat 120€ laskun.
Tarkemin tutkittuani huomasin että hinta oli tosiaan määritetty 120€/arviointi.(erittäin pienellä tekstillä)

Pitäisikö tehdä poliisille ilmoitus huijauksesta.

66

6473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se ole huijausta jos jätät tekstin lukematta.

    • Anonyymi

      Se on huijaus!!!

      • Anonyymi

        Jos se olisi huijaus, se sivu olisi jo suljettu. Kusetus on ihan toinen juttu, mutta siihen ei kannata langeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se olisi huijaus, se sivu olisi jo suljettu. Kusetus on ihan toinen juttu, mutta siihen ei kannata langeta.

        Sama täällä, hinta oli kirjoitettu ihan pinellä, en huomannut sitä ollenkaan.
        En saanut mitään autoni luokitusta postitse enkä sähköpostissa.
        Ilmoitin heille tästä, ei myöskään laitettu jälkikäteen mitään arviointia.
        Sain nyt perintä uhkauksen 10 päivän sisällä.
        En aio maksaa mitään laskua,
        Terkkuja
        Irene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, hinta oli kirjoitettu ihan pinellä, en huomannut sitä ollenkaan.
        En saanut mitään autoni luokitusta postitse enkä sähköpostissa.
        Ilmoitin heille tästä, ei myöskään laitettu jälkikäteen mitään arviointia.
        Sain nyt perintä uhkauksen 10 päivän sisällä.
        En aio maksaa mitään laskua,
        Terkkuja
        Irene

        En minäkään maksa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, hinta oli kirjoitettu ihan pinellä, en huomannut sitä ollenkaan.
        En saanut mitään autoni luokitusta postitse enkä sähköpostissa.
        Ilmoitin heille tästä, ei myöskään laitettu jälkikäteen mitään arviointia.
        Sain nyt perintä uhkauksen 10 päivän sisällä.
        En aio maksaa mitään laskua,
        Terkkuja
        Irene

        Irene, miten sinun tarina maksusta päättyi


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan ilmaiseksi sitä tee

      • Anonyymi

        Tottakai tekee. Auton hinta-arvioita tehdään ilmaiseksi ihan koko ajan.
        Tyhmää trollata sivuston trokarina typeriä kommentteja.


      • Anonyymi

        tekee tekee... ei oo mikään lääkärintarkastus.


    • Anonyymi

      Ilmaiseksi? 120 euroa, see on huiaus ja kusetus!!!!
      Miksi sitten ei ole heti laitettu, että se maksa 120 euroa,! Jaa, on tyhmä ertä ei tarkista mutta pitäis olla etusivulla, ei piilotettu pienellä kirjaimella johokin kun vasta avaat sen nettisivu kunnolla!!!!!
      Se on täysin huijaus ja se mene oikeuteen!!!

      • Anonyymi

        Moikka, menikö asiasi oikeuteen asti.? Yleensä kai vaan pelottelevat.


    • Anonyymi

      Kaikki sopimukset on luetettava mieluiten asianajajan kanssa, suurin osa on huijausta/rahastusta.

    • Anonyymi

      Urpoja on moneen junaan, näinkin pienessä valtiossa?💸💸

    • Anonyymi

      Noista on varoiteltu jo vuosia, älä maksa.

    • Anonyymi

      Onko kansanedustajaa, joka olisi yrittänyt vaatia outoja rahastusmetodeja laittomiksi, metodeja joissa mini kokoisin kirjaimin esitetään maksamista jostain palvelusta -ikään kuin perustellusti. Kuka tahansa voi heittää mitä tahansa 'sinne päin' arvioita autoista Miten rahastaja laskee auton arvon ? Selailemalla nettiä. heh heh

    • Anonyymi

      Soitin kuluttaja asiamiehelle ja hän neuvoi ettei pidä maksaa. Jos ulosotto uhkaus tulee on oltava yhteydessä ecc.fi ja kelaa sieltä ajankohtaista. Ei ollut ilmoituksessa tarpeeksi selkeästi hinta ilmoitettu.

    • Anonyymi

      Muutaman varoituksen itsellenikin lähettivät ja sitte muka laittoivat perintään. Eipä ole 5kk aikana kuulunut.. eipä nuo voi tuota mitenkään periä kun ei ole muutakuin sähköposti kyselty eikä ole tarvinnut ns tunnistautua.. eli joku voisi näitä laskuja tehdä ihan kiusallaankin muiden ihmisten sähköposteihin..

      • Anonyymi

        Tein mokan ja reklamoin heille. EKK antaa ohjeet. He sanoo että tulee näitä mutta ei kannata välittää koska he on huijareita ja se pitäisi periä tuomioistuimen kautta kuitenkin eivät lähde


    • Anonyymi

      TÄYTTÄ HUIJAUSTA, laitoin rek.nron ja sitten huomasin että maksaa 120 €, joten poistin rekkarin ja peruutin pois sivuilta. Silti tuli lasku ja pari muistutusta. Siinä pienellä olevan tekstin vieressä, jossa hinta kerrotaan, on täppä jo valmiina hyväksymisen merkiksi! Lasku siis tuli, vaikka en ole painanut mitään nappia. Rahat menee Belgiaan jos joku maksaa, Itse en aio maksaa latiakaan!

    • Anonyymi

      Sama juttu, Täys huijaus! Miten tällaiset rikolliset saa eliminoitua. Uhkaa vielä perintäfirmalla. Sekin varmaan samaa huijariketjua !

    • Anonyymi

      Kyllähän auton arvon tietää muutenkin. Selailee vähän nettiauto. Hinta-arvio tosin vähän heittelee ja tarkka arvo vaikea määrittää. Aikoinaan Tuulilasi-lehden välissä oli käytettyjen autojen hinnasto. Menin tuon hinnaston kanssa autoliikkeeseen ja vertailin hintoja. Hinnat vaihtelivat melkoisesti ja huomautin siitä automyyjälle. Automyyjä sanoi, että voin pyyhkiä takapuoleni tuolla hinnastolla. Että se niistä hinta-arvioista.

    • Anonyymi

      Niin suomessa ja muuallakin mailmassa
      huijataa koko ajan.Ihmittelen kovasti minkä vuoksi tömmösiä sivustoja ei saada ajoissa kiini.
      Luulen että poliisilla on tietoa näistäkin minun mielestä tämmöset pitäisi sulkea ajoissa.

    • Anonyymi

      Olen saamut samanlaisen laskun 120€ johon on lusätty 20€ sakko eli yhteensä 140€
      Mitä tehdä

      • Anonyymi

        Jätät maksamatta. Ei mene minkäänlaiseen perintään


      • Anonyymi

        Sama homma en maksa, laskussa ei ole edes viitenumeroa eikä viivakoodia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma en maksa, laskussa ei ole edes viitenumeroa eikä viivakoodia

        Mulle tuli kanssa, laskun voi maksaa luottokortilla ja mopil pleillä, ei oo tietoo maksun saajasta ja perintätoimistolla nyt uhkaavat, no sieltä jos tulee lasku niin siinä pitää olla saaja. En maksa ku en omista heidän maksu tapoja.


    • Anonyymi

      minulle kävi sama juttu , ja tänään tuli lasku 120 Euroa. Ei ollut mitään ilmoitusta maksusta.

    • Anonyymi

      Minulle kävi sama asia että en huomannut ko. Palvelun maksua eipä ole vielä tullut
      laskua en kyllä aio laskua maksaa,yritin vastata sähköpostilla eipä sinne saanut yht.että
      huijarifirma on kyseessä.

      • Anonyymi

        Miulle kävi samoin🙈 ja nyt uhkaavat perintätoimistolla… pitäiskö tehdä rikosilmoitus!? Olen yrittänyt s-postia laittaa onnistumatta!


      • Anonyymi

        Näin on ei saa mitään yhteyttä s.postilla eikä millään muullakaan.


    • Anonyymi

      Miksi auton arvo pitää arvioida?
      Auton "arvioidat" tekevät "paljon" työtä selvittääkseen autosi arvon.

      Ne tietävät sen heti mutta pitävät luovan tauon.

      Tämä keksitty tauko on heidän työaikaa.

      Sitten saat viestin jossa kerrotaan autosi arvo.

      No, huijaustahan tämä on, mutta laillista huijausta.

      Mikä ero on yrittäjällä ja kuluttajalla?

      Kerron helpon esimerkin että ymmärrät.

      Jos vahingossa otat kaupasta 2 € suklaa patukan etkä maksa sitä, olet varas ja kauppias hälyttää poliisit paikalle.

      Jos kaupassa kassa tekee virheen ja veloittaa 20 € ylimääräistä, niin kauppiaalle ei tule mitään seuraamuksia.

      Kun asetelma on tämä, niin löytyy niitä yrityksiä jotka voivat huijata kuluttajia, koska yritys on aina oikeassa.

    • Anonyymi

      Toinen esimerkki on parkkifirmat.

      Teet heidän kanssaan sopimuksen kun astut alueelle jota he valvovat.

      Varmaan tulee vielä jotain uuttakin jolla kuluttajaa voi huijata.

      Yrittäjä kun on aina oikeassa.

      Ole siis tarkka!

    • Anonyymi

      Ja ota Pirkka!

    • Anonyymi

      Laitoin arviopyynnön Autovex.fi, arvioita tuli useampi, paras arvio ensin. Ei maksanut mitään. En tyytynyt hintaan ja se oli sillä selvä juttu. Viikon kuluttua tuli lasku Autoluokitus.com 120euroo, vaikka en oo edes käyny ko.sivuilla. Ei oo kyllä tullu sieltä mitään arviotakaan, vaikka niin väittävät tehneen. Lasku tuli roskapostiin. En todellakaan aio maksaa.

    • Anonyymi

      Hämäräfirma, jonka palveluksia pitää ehdottamasti karttaa. Minäkin alennuin huijatuksia. Maaliskuulla sain 120 € laskun, jonka maksoin. Nyt sain firmasta ( tilinomistaja Quintient Int Ltd, Dublin) karhukirjeen maksamattomasta laskusta kaikkine uhkauksineen. Eli yrittävät vielä huijata minua uudella laskulla. Onneksi on dokumentaatiot suoritetusta maksusta. Vien asian poliisille ja teen firmasta reklamaation.

    • Anonyymi

      Sama juttu. En maksa katsotaan mitä tapahtuu.

      • Anonyymi

        kiinnostaa tuliko sinulle karhulasku??Itse langennut samaan ansaan!!!


    • Anonyymi

      En tehnyt autostani arviopyyntöä, mutta silti sain ilmoituksen ja laskun.
      Autoni on leasing joten en voi sitä edes myydä.
      Huijareita. Uhkaavat perinnällä.
      Tein poliisille tutkintapyynnön, mutta asian tulo käsittelyyn kestää noin kaksi kuukautta.

    • Anonyymi

      Lasku outo. Siinä kalastellaan luottokorttitietoja ilman laskuttajan pankin tilitietoja. Valitus pitäisi tehdä Belgiaan. Selvää huijausta ja rahastusta. Onkohan ammattipätevyystarkastajakaan olemassa.

    • Anonyymi

      Tee ihmeessä, minulle kävi samoin

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta.ei pidä maksaa.

    • Anonyymi

      Sattuisiko kellään olla linkkiä millä pääsit näiden huijarien jäljille? Tiedosta kiitollinen

    • Anonyymi

      Mutä teit? Itselläni nyt Juuri tuo tilanne
      Lj

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään mennyt vielä ulosottoperintään. Toivoisin kommentteja asiasta.Uhkauksia on tullut pariin kertaan.

    • Anonyymi

      Sähköpostimainoksessa ei ollut mitään ilmoitusts arvion hinnasta.
      Aukaisin varsin hintatiedot, saman merkkisen auton tiedot ja hinta oli otettu prikulleen nettiauton ilmoituksesta.
      Vm eri kuin minulla, ajokmt n 180 000 kuulemma mittaritaulusta, minulla 68 000km, en viittiny lukea enempää.
      Näiden sp:iin ei saa yhteyttä vastatakseni niiden viestiin.
      Täyttä huijausta, en maksa, katotaan mitä keksivät

    • Sama juttu EKK käski tehdä reklamaation heti ja säilyttää kaikki jutut

    • Anonyymi

      Mulla sama juttu,hintaa en nähnyt ja arvio oli oudon tarkka.Lasku tuli sp:hen mutta kun harvoin katon sähköpostia niin oli tullut toinenkin lasku missä sakkoa 20€ ja uhkaus perinnästä.Yritin laittaa sp:tä mutta ei ole mitään tietoja.Luottokortilla olisi pitänyt maksaa,en maksa.Normaalissa laskussa olisi ollut pankki ja maksutiedot.Katotaa kuin kauan karhuavat.

    • Anonyymi

      Rikosilmoitus tehty...

      • Anonyymi

        Sinänäsä mielenkiintoinen palvelu että tuohon voi syöttää ihan kenen sähköpostiosoitteen vaan ja lasku kolahtaa sinne

        :D


    • Anonyymi

      Jos olis rehellinen firma niin varmaan olisi pankkitilin numerot ja mitään puhelin numeroita ei ole,eikä sinne saa yhteyttä muutenkaan

    • Anonyymi

      Moi, totesin juuri itsekin saman, että ehdot oli hyväksytty jo valmiiksi. Näin ei voida toimia! Kännyllä kun lähettää tiedot, niin eihän siinä muita tekstejä näykkään, hinnasta puhumattakaan. Nyt ei mikään yhteystieto toimi....

    • Anonyymi

      Keskustelin Poliisin neuvontapalvelussa tästä autoluokitus.com asiasta niin kehoittivat tekemään rikosilmoituksen ja olla maksamatta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama täällä. Maksoitko?

      Arska

    • Anonyymi

      Onko kellään tullut joku perintä siitä?

    • Anonyymi

      Arvioin autoni Autovexin kautta
      Näiltä tuli kuitenkin lasku jossa arviontipäivä sama kuin Autovexillä
      2 laskua postilaatikkoon ja 1 muistutus sähköpostiin jossa uhattiin ulosotolla
      En takuulla maksa

    • Anonyymi

      Minä sain laskun autotiodot.fi, jossa en edes ole käynyt. Autoni tiedotkaan ei olleet oikein, mutta muut tiedot kyllä ja lasku oli jo isompi. Minä teen tästä rikosilmoituksen. Selvääkin selvempi huijaus. Minulla ei ole käynyt mielen vieressäkin, että myisin autoni taikka olisin kiinnostunut millään tavalla autoni hinnasta. Laskussa
      Logo: Datatech
      Sivuilla kävin tekemässä reklamaation. Mitään muita yhteystietoja laskussa ei ole. Arvioikin oli mukana ja vitsivieköön kun auton merkki ei ollut ihan oikein, vaikka rekisterinumero oli oikein, niin vanhan autoni hinta oli arvioitu kaksinkertaiseksi, mikä sen arvo on koskaan ollutkaan😅
      Perintä (uhkailu sävyinen) s.posti oli tullut tänään jälkeen klo 23.
      No laskujaan minä en tietenkään maksa …
      Aikamoista huijausta. Kellehön ne rahat menisi, jos laskun maksaisi. Tämän hinta oli nyt 169e.

      • Anonyymi

        Samaiselta Datatechiltä tullut tännekin lasku ja nyt perintäuhkaus jos ei makseta heti. Heti ensimmäisen laskun jälkeen laitoin reklamaation nettisivujen kautta, otin kuvakaappauksella kaikki rekkulan tiedot talteen, joissa kerroin, etten ole mitään arviota edes pyytänyt.
        Tein rikosilmoituksen poliisin puhelinpalvelun kehoittamana, johon liitin kaikki reklamaatiot. Lisäksi rikosilmoituksessa otin esille henkilötietojeni väärinkäytön, koska Datatech ei ole ilmoittanut, että olisi poistanut tietoni heidän järjestelmästään pyynnöstäni huolimatta.

        Laskua ei todellakaan makseta ihan jo pelkästään sen takia, että laskulla on puutteelliset yritystiedot eikä minkäänlaista yhteyttä yritykseen saa - myös tämä sähköposti on tallennettu, jossa ilmoitetaan, että yhteyttä ei ole saatu. Laskuissa pitää aina olla tilinumero maksun vaihtoehtona. Mielenkiinnolla katsotaan kauanko jaksavat postia lähetellä...
        Ja sitä ulosottoheppua odotellessa 🤔


    • Anonyymi

      Olen myös tehnyt siitä rikosilmoituksen ja suosittelen muillekin. Autotiedot.fi on kusetus.

    • Anonyymi

      Nonii itellä nyt 1.5vuotta ensimmäisestä laskusta ja sen jälkeen tuli 3 uhkailua että jos ei maksa menisi perintään. Eivät ole vielä mistään perinnästä ottaneet yhteyttä ja nuo maksumuistutuksetkin loppuivat tulemasta n4kk ensimmäisestä laskusta. Eli eihätää ei nuita tarvi maksaa.

    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin. Hurja 120 e näkemättä autoa ei ole tästä maailmasta.
      Täyttä huijausta, en maksa !
      Lapin ukko

    • Anonyymi

      Kyllä ihan huijausta!!! Ilmanmuuta Poliisille ilmoitus,itselle kävi samoin:(

    • Anonyymi

      Älä maksa.
      Näin minulle neuvottiin Euroopan kuluttajakeskuksesta. Tein heille ilmoituksen kyseisestä toimijasta, enkä todellakaan ole ainoa, kuten et sinäkään.

      Tein myös autoluokitus.com sivustolla (jossa todellakaan ei ole minkäänlaisia toimivia yhteystietoja) palautteen, jossa kerroin, etten aio maksaa laskua, ja että peruutan tämän "sopimuksen", jota en tiennyt sopineeni.

      Ensimmäisen laskun jälkeen mitään ei ole tapahtunut. En ole saanut myöskään "sakkoja", joita he uhkasivat lähettää.

    • Anonyymi

      Urpoa on höynäytetty todella rajusti!😂😅🤣

    • Anonyymi

      Tämä selvää huijausta, edes puhelimella eikä sähköpostiosoitetta pankki yhteydestä puhumattakaan postilaatikkoon maksu?
      MSP

    • Anonyymi

      Minä myös jouduin huijauksen uhriksi marraskuussa 2023. Maksu kehoituksia ja uhkauksia on tullut hiukan toistakymmentä. Viimeisin maksukehoitus 27.2. 2024 alkoi Rakas etunimi ja sukunimi, tekstissä oli myös " koska olemme lojaaleita asiakkaitamme kohtaan ei tarvitse maksaa korotettua 140€ maksua vaan hinta on sinulle 129€" No ehkä olisin huolissani ellen olisi ottanut kuluttajasuojaan yhteyttä ja sieltä sanottiin, että ei missään nimessä pidä maksaa vaan tehdä reklamaatio kys firmaan, näin toimin mutta kaikista heidän osoitteistaan reklamaatio palautuu välittömästi takaisin. Olen lähettänyt tämän reklamaation myös kuluttajasuojan nähtäväksi ja sieltä edelleen vastattiin, että ei tarvitse maksaa. Kys Autoluokituksen mainoksessa oli kohta hyväksyn tämän maksullisen palvelun valmiiksi rastitettu, mikä oli ihan lopussa erittäin pienillä kirjaimilla. ELI ÄLKÄÄ VAAN MAKSAKO!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe