Millainen ihminen

Anonyymi-ap

ihastuu toiseen palstalaiseen?

40

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Komea ja kaunis. Millainen sinusta?

    • Anonyymi

      Mjaa,

      Itseään vielä etsivä (tyytyväinen nykytilaan, mutta jotain puuttuu).
      Varovainen, vähän pettynyt ihmisiin ja myös itseensä.
      Vähän laiska, ei halua arkipäiväänsä "oikeita ihmisiä" liian lähelle.
      Halu keskustella, vaikka tekstimuodossa.
      Harmitonta ajanvietettä haluavat? Ai, seuraaks CIA:)

      AV

    • Anonyymi

      Miten tuntemattomaan voi ihastua. Nähnytkään ikinä.

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys, onhan niitä outoja sarjoja telkkarissa. Ensitreffit alttarilla ajatus on mielestäni paljon huonompi mitä palsta:)

        AV


      • Anonyymi

        Jotkuthan ihastuu pelkän ulkonäön perusteella, ehkä vaihdettu tervehdykset. Se vasta on käsittämätöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkuthan ihastuu pelkän ulkonäön perusteella, ehkä vaihdettu tervehdykset. Se vasta on käsittämätöntä.

        Mä ihastun ulkonäköön ja se on koko suhteen kantava teema. Oon joskus harkinnut jos laittais existä kuvataulut seinälle. Todellakin jumaloin heitä nyt ja aina. Eihän heissä muuta hyvää ollutkaan kuin se ulkonäkö.


    • Palstalainen = Homo Sapiens Columnaesis (joskin kuuluminen Sapiens-sukuun on voimakkaasti kyseenalaistettu viime vuosina=

      Todennäköisesti palstalaiseen (columnaesis) ihastuva on toinen saman heimon (columnaesis) edustaja. Siis todennäköisesti, ristiin naimistakin toki tapahtuu muiden Homojen kanssa.

      • Anonyymi

        Voin paljastaa että olen vähän ihastunut sinuun koska vaikutat fiksulta. ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin paljastaa että olen vähän ihastunut sinuun koska vaikutat fiksulta. ❤️

        Aivan, no kiitos 😉
        Ihan tavallinen tumpula varmaan kuitenkin olen, tuskin mitenkään kovin fiksu.


    • Anonyymi

      Läheisriippuvainen?

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Noinkin se voi olla joissakin tapauksissa.


    • Anonyymi

      Korkeastikoulutetut jännäjonnet ja jennat ja korkeastikoulutetut tinderiläiset jännät

    • Anonyymi

      Tavallinen palstalainen.

      Tämä on taas näitä kun jokainen yrittää esittää sitä, ettei palstalla voi ihastua, vaikka aika suurella todennäköisyydella kuitenkin aika moni on ihastunut. On ihastuttu ajatuksiin, persoonaan mikä näkynyt palstalla, samanhenkisyyteen, mielistelyynkin ja mihin kaikkeen muuhunkin ihmiset ihastuu toisissa. Täältä on puuttunut ainoastaan fyysinen kontatki ja näköyhteys mikä on lopulta vähäisin ihastumiseen johtava asia, vaikka ei merkityksetön. Ihmismieli luo helposti myös mielikuvia toisen ulkonäöstä kun on jo ihastunut kirjoitusten perusteella johonkin toiseen. Mutta palstalla kuuluu kuitenkin aina todeta niin, ettei palstalla voi kirjoitusten perusteella ihastua. Minä olen sitä mieltä, että kyllä voi ja ihastutaan edelleen, vaikka nykyisin ehkä harvemmin. Johtuen siitä, että palstalla on vähemmän ihastuttavia kirjoittajia mitä on ollut joskus ennen.

      Ja joo. Olen ihastunut joihinkin palstalaisiin, olen luonut omia mielikuvia heistä siitäkin miltä he näyttävät, vaikka ainuttakaan sinkkupalstalaista en ole tiettävästi livenä tavannut. Pidän heistä kaikista edelleen. En minä ilman syytä ketään ihastuttavana pidä. Ja vaikka tapaisinkin livenä eikä ulkomuoto vastaisi omia mielikuvia, se ei heistä yhtään vähemmän ihastuttavia ihmisiä tekisi. Lähempi tuttavuus jäisi vaan todennäköisesti pois laskuista, jos sitä fyysistä ihastumista ei tapahtuisi. Mutta ihminen itse pysyisi silti yhtä ihastuttavana... :)

      • Anonyymi

        Minulla ei ole tapana luoda mielikuvia siitä miltä palstalaiset näyttävät. En osaa ajatella niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana luoda mielikuvia siitä miltä palstalaiset näyttävät. En osaa ajatella niin.

        Ok. Se on ihan fine. :)


    • Anonyymi

      Höh, tämähän on aivojen rakastelua koko homma.
      Aivot voivat ihastua toisiinsa, saada jopa pieniä tyydyttäviä akteja.
      Olisipa tapa mennä toiseen aivojen kautta, tosi harvinaista, ainakin hämärässä meluisassa yökerhossa. Siellä katsotaan vain naisten rintamuksia ja takapuolta, ne eivät ehkä edusta sitä millainen nainen oikeasti on. Rinnat ja peppuhan menettävät merkitystään suhteen edetessä, aivot viisaimpana ottavat ohjat haltuunsa (tuskin edes se "Kinnusen persreikä" voi aivoja voittaa).

      AV

      • Elon Muskin yhtiö aikoo asentaa mikrosiruja ihmisten aivoihin.. Eihän siitä ole enää pitkä matka tuohon, että aivot olisivat yhteydessä keskenään. 🤭


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Elon Muskin yhtiö aikoo asentaa mikrosiruja ihmisten aivoihin.. Eihän siitä ole enää pitkä matka tuohon, että aivot olisivat yhteydessä keskenään. 🤭

        Tuo olisi mahtavaa, voisi vierekkäin hiljaa istua sohvalla ja väristä onnesta:)

        AV


    • Periaatteessa varmaan minkälainen vain, mutta vaatii kyllä sen, että ei ole sellainen, jolle ulkonäkö tai muut ulkoiset seikat (toisen varallisuus, ammatti, ääni, tuoksu, sosiaaliset taidot irl) ovat tärkeimmät asiat, mitkä vaikuttavat ihastumiseen. Ihminen, joka pitää kirjoittamisesta ja lukemisesta ja ymmärtää kirjoituksista, milloin kemiat kohtaavat, on alttiimpi ihastumaan palstalla kuin vaikka Tinder-treffaaja tai yökerhoissa notkuja.

    • Anonyymi

      Esimerkiksi minä ihastuin aikoinaan palstalaiseen. Olen ihan tavallinen, veronsa maksava, yhteiskuntakelpoinen yksilö eli ei minussa sen takia mitään poikkeavaa ole, että minulle kehittyi tunteita ihanaa ihmistä kohtaan.

    • Mun ei ehkä pitäisi kommentoida mitään, mutta kommentoin vain... Tavallinen ihminen joka havaitsee toisessa ihmisessä ihastuttavia piirteitä ja ominaisuuksia erityisesti ajattelussa ja ilmaisussaan. Kuvankin perusteella voi ihastuttaa, olen syyllistynyt siihenkin, eikä mua yhtään edes hävetä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. En ihmettele yhtään, jos palstailun kautta ihastuu toiseen ihmiseen. Itselleni ihmisen ajatukset ja mieli ovat juuri niitä, joihin toisessa ihmisessä ihastun. Tietenkään se ei kerro ihmisestä kaikkea, mutta riittävästi, jotta ihastuminen on mahdollista.

        Hassua, että sitä ohmettelee vain harva, että miten joku saattaa ihastua toiseen ihmiseen pelkän ulkonäön perustella juttelematta hänen kanssaan sanaakaan 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. En ihmettele yhtään, jos palstailun kautta ihastuu toiseen ihmiseen. Itselleni ihmisen ajatukset ja mieli ovat juuri niitä, joihin toisessa ihmisessä ihastun. Tietenkään se ei kerro ihmisestä kaikkea, mutta riittävästi, jotta ihastuminen on mahdollista.

        Hassua, että sitä ohmettelee vain harva, että miten joku saattaa ihastua toiseen ihmiseen pelkän ulkonäön perustella juttelematta hänen kanssaan sanaakaan 🤔

        Yym, ainakin ihminen joka viehättyy ajatuksista, älystäkin, miten ilmaisee niitä voi ihastua tekstinkin perusteella. Eihän se kaikille ole kaiketi mahdollista tai joku ei luota omaan arviointikykyyn mitä tulee toisen ihmisen rehellisyyteen tms. tekstinä. Jonka haluaa arvioida nenätysten luottaakseen tai ihastuakseen.

        Itse taas luotan omaan ihmistuntemukseeni ja kykyyni ymmärtää tekstinkin perusteella ihmisen persoonaa. Olen niin paljon eläissäni tulkinnut sanoja ja tarkkaillut ihmisiä, etten koe erehtyväni edes usein, mutta joskus.

        Pelkkä ulkonäkö ei liikuta sydäntä, ne ajatukset elämästä liikuttaa, kun ne on liikuttaakseen. 🙂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Yym, ainakin ihminen joka viehättyy ajatuksista, älystäkin, miten ilmaisee niitä voi ihastua tekstinkin perusteella. Eihän se kaikille ole kaiketi mahdollista tai joku ei luota omaan arviointikykyyn mitä tulee toisen ihmisen rehellisyyteen tms. tekstinä. Jonka haluaa arvioida nenätysten luottaakseen tai ihastuakseen.

        Itse taas luotan omaan ihmistuntemukseeni ja kykyyni ymmärtää tekstinkin perusteella ihmisen persoonaa. Olen niin paljon eläissäni tulkinnut sanoja ja tarkkaillut ihmisiä, etten koe erehtyväni edes usein, mutta joskus.

        Pelkkä ulkonäkö ei liikuta sydäntä, ne ajatukset elämästä liikuttaa, kun ne on liikuttaakseen. 🙂

        Kyllä se tietyn tyyppisen ihmisen vaatii, jotta voi ihastua toisen ajatuksiin tapaan ajatella ja ilmaista itseään. Moni voi kyllä kiinnostua toisesta pelkän tekstin perusteella, mutta monelle ulkoiset seikat ovat liian tärkeitä, jotta pelkkä teksti riittäisi ihastukseen. Enkä vähättele ulkoisen olemuksen merkitystä tai vähättele muiden tapaa ihastua, kyllähän kemioiden täytyy kipinöidä livessäkin. Miinulla ihastuminen tapahtuu kuitenkin yleensä sisältä ulos eli harvoin ulkonäkö tekee mitään vaikutusta, mutta kun alan tutustua ihmiseen ja hänen persoonaansa, niin ulkomuotokin alkaa kiinnostamaan ihan eri tavalla.
        Ihanaa, kun joku ajattelee tästä samalla tavalla! 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tietyn tyyppisen ihmisen vaatii, jotta voi ihastua toisen ajatuksiin tapaan ajatella ja ilmaista itseään. Moni voi kyllä kiinnostua toisesta pelkän tekstin perusteella, mutta monelle ulkoiset seikat ovat liian tärkeitä, jotta pelkkä teksti riittäisi ihastukseen. Enkä vähättele ulkoisen olemuksen merkitystä tai vähättele muiden tapaa ihastua, kyllähän kemioiden täytyy kipinöidä livessäkin. Miinulla ihastuminen tapahtuu kuitenkin yleensä sisältä ulos eli harvoin ulkonäkö tekee mitään vaikutusta, mutta kun alan tutustua ihmiseen ja hänen persoonaansa, niin ulkomuotokin alkaa kiinnostamaan ihan eri tavalla.
        Ihanaa, kun joku ajattelee tästä samalla tavalla! 😊

        Mulla on ihan sama "vika", ihastun sisältä ulos. Voin hengailla ihmisten kanssa vaikka kuinka kauan, ihan sama miten upeita ulkoisesti, mutten ihastu ennen kun pääsen pään sisään ja tykkään sitä mitä sieltä löydän. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mulla on ihan sama "vika", ihastun sisältä ulos. Voin hengailla ihmisten kanssa vaikka kuinka kauan, ihan sama miten upeita ulkoisesti, mutten ihastu ennen kun pääsen pään sisään ja tykkään sitä mitä sieltä löydän. 😄

        Ja ulkonäkö kummasti miellyttää, kun ihmisestä tykkää henkisenä ja älyllisenä olentona. Myös ne harottavat hampaat, kierot silmät, ja länkisääret jne. Kaikki kippuravarpaatkin on ihanat sen jälkeen, kun on sydän sulanut persoonaan. 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja ulkonäkö kummasti miellyttää, kun ihmisestä tykkää henkisenä ja älyllisenä olentona. Myös ne harottavat hampaat, kierot silmät, ja länkisääret jne. Kaikki kippuravarpaatkin on ihanat sen jälkeen, kun on sydän sulanut persoonaan. 😊

        Eihän rakastetussa ole koskaan mitään rumaa tai korjailtavaa, jostain syystä hän on ulkoisesti aina täydellinen sellaisenaan, perfecto. 👍

        Ne viat tai tyhmä sana vika, mutta puutteet näkee helpommin heissä joista ei pidä yhtään ihmisenä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eihän rakastetussa ole koskaan mitään rumaa tai korjailtavaa, jostain syystä hän on ulkoisesti aina täydellinen sellaisenaan, perfecto. 👍

        Ne viat tai tyhmä sana vika, mutta puutteet näkee helpommin heissä joista ei pidä yhtään ihmisenä.

        Noin se minullakin aina käy. En ole koskaan ihastunut mieheen vain sen perustella, että joku on ulkoisesti kauneusihanteiden mukainen. Vasta sitten, kun hänen ajatuksensa alkavat avautua ja yhteys muodostua, alan aidosti kiinnostumaan. Ja sen jälkeen, jos ihastuminen jatkuu, niin miehestä tulee ulkoisestikin täydellinen silmissäni.

        On tietenkin nyt jotain ulkoisiakin tekijöitä, jotka vaikuttavat. Paha haju/huono hygienia, täysi välinpitämätttömyys itsestään huolehtimisen suhteen jne mutta en tunne esim tuttavapiiristäni yhtäkään miestä, joka ei näytä kriteereitä täyttäisi eli minulla ei todellakaan ole miehelle mitään sellaisia kriteereitä, että pitää olla pitkä, tumma ja komea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noin se minullakin aina käy. En ole koskaan ihastunut mieheen vain sen perustella, että joku on ulkoisesti kauneusihanteiden mukainen. Vasta sitten, kun hänen ajatuksensa alkavat avautua ja yhteys muodostua, alan aidosti kiinnostumaan. Ja sen jälkeen, jos ihastuminen jatkuu, niin miehestä tulee ulkoisestikin täydellinen silmissäni.

        On tietenkin nyt jotain ulkoisiakin tekijöitä, jotka vaikuttavat. Paha haju/huono hygienia, täysi välinpitämätttömyys itsestään huolehtimisen suhteen jne mutta en tunne esim tuttavapiiristäni yhtäkään miestä, joka ei näytä kriteereitä täyttäisi eli minulla ei todellakaan ole miehelle mitään sellaisia kriteereitä, että pitää olla pitkä, tumma ja komea.

        Sama homma. En ole muutenkaan herkästi tuomitseva ulkonäön suhteen. Enemmänkin arvot, mitkä ei kohtaa voi aiheuttaa tökkäämistä.


    • Vaikka joku, joka nauttii ihastumisen aiheuttamista kemiallisista reaktioista. Rakastuminen sytyttää melkein samat aivoalueet kuin morfiini.
      Toiset ihastuvat helposti, monta kertaa elämässään ja toiset eivät koskaan.

    • Varmaan joku, joka on altis kirjoitetun sanan houkutuksille.

      Tuskinpa kukaan ihastuu palstalaisuuden takia, vaan juttujen ja tyylin takia. Sen mikä välittyy kirjoitusten kautta.

    • En osaa sanoa, kun ihastun vain tosielämässä, oikeissa kohtaamisissa.

    • Anonyymi

      Kyllä kait ihmisen ajatuksiin ja järjenjuoksuun voi aika moni ihastua.
      Ehkä joku riittävässä vajeessa oleva? Vai pitäisikö sanoa vaatimaton henkilö?

      Itsellä on aina ollut se ongelma (varmaan nykyisessä elämäntilanteessa pelastus), että huomattavan usean asian täytyy klikata ennen kuin ihastun. Siihen ei riitä pelkkä ajatusmaailma. Eikä myöskään mikään muukaan yksittäinen kiinnostava ominaisuus.

      Viiskymppiset lähenee ja aikuisiälläni olen oikeasti ihastunut alle viisi kertaa, vaikka tapaan uusia ihmisiä tosielämässä jatkuvasti.

      -keinovaginamies-

      • Entäs kun rakastut?

        Mitä se vaatii, kun ihastuminenkin vaatii monta klikkausta?

        Mulle ihastuminen = mielenkiinnon herääminen, joka voi tyssätä kun esiin tulee turnoffeja.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Entäs kun rakastut?

        Mitä se vaatii, kun ihastuminenkin vaatii monta klikkausta?

        Mulle ihastuminen = mielenkiinnon herääminen, joka voi tyssätä kun esiin tulee turnoffeja.

        Minusta taas äly ja ajatusmaailma on se kaikista oleellisista asioista ihan oleellisin tekijä ihastumisessa. Ei lainkaan vaatimatonta, ihastun niin harvoin ja harvoihin, että pidän itseäni hyvin ronkelina.

        Itseasiassa vaikeana hurmata.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Entäs kun rakastut?

        Mitä se vaatii, kun ihastuminenkin vaatii monta klikkausta?

        Mulle ihastuminen = mielenkiinnon herääminen, joka voi tyssätä kun esiin tulee turnoffeja.

        Faktahan on se, että olen elämässäni rakastunut tasan yhden kerran ja kyllä se vaati ihan tietoisen päätöksen että tälle tapaukselle annetaan aikaa, kuten myös omien tunteiden kehittymiselle ja tutkiskelulle. Myös hurjaa panosta yhteiseen aikaan verrattuna muihin/aiempiin naissuhteisiin.

        Olen ns. vaativa asiakas :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Faktahan on se, että olen elämässäni rakastunut tasan yhden kerran ja kyllä se vaati ihan tietoisen päätöksen että tälle tapaukselle annetaan aikaa, kuten myös omien tunteiden kehittymiselle ja tutkiskelulle. Myös hurjaa panosta yhteiseen aikaan verrattuna muihin/aiempiin naissuhteisiin.

        Olen ns. vaativa asiakas :)

        -keinovaginamies-

        Perkele! Veit voiton yhdellä vähemmän rakastumisessa. 😂

        Saa ollakin. Ei siinä ole mitään väärää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Minusta taas äly ja ajatusmaailma on se kaikista oleellisista asioista ihan oleellisin tekijä ihastumisessa. Ei lainkaan vaatimatonta, ihastun niin harvoin ja harvoihin, että pidän itseäni hyvin ronkelina.

        Itseasiassa vaikeana hurmata.

        En kiellä etteikö se olisi tärkein, mutta valitettavasti sekään yksinään ei riitä.
        Ja minulle ihastuminen tarkoittaa sen tasoista kiinnostusta, että alan oikeasti tekemään sellaista lähempää tuttavuutta joka tähtää pidempikestoiseen parisuhteeseen. Ei ole tarvinnut monta kertaa elämässä vaivautua :)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Sellaisessa tilanteessa se on mahdollista, kun omassa elämässä on kauan ollut vaikeaa. Kirjoittaminen täällä helpottaa pahaa oloa.

    • Anonyymi

      Onhan se melko yllättävää.
      t.sxth

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe