Mahtuuko alushousut postiluukusta?

Anonyymi-ap

Tarvitsisin ehjät alushousut. Ainakin teoriassa alushousut mahtuvat kirjekuoreen, kun olen näitä vanhoja mallaillut sähkölaskun kuoreen, mutta toimittaako kukaan alushousuja suoraan kotiin? Taitavat tehdä myyjät sellaisia isoja pahvipaketteja toimituksista mitkä on haettava muualta?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko palonkestävät? "Jos lähetys ei mahdu pakettiautomaattiin se toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Toimitus kirjepakettina suoraan postiluukkuun/-laatikkoon mikäli tuotteen koko sen sallii".

      • Anonyymi

        En minä kestoista tiedä, mutta kun mistä tuon koon sallimisen tietää etukäteen, kun ei ole ollut sitä itse sallimassa? Joku postin komiteako siitä päättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kestoista tiedä, mutta kun mistä tuon koon sallimisen tietää etukäteen, kun ei ole ollut sitä itse sallimassa? Joku postin komiteako siitä päättää?

        Postiluukun koko sen varmaan sallii ja päättää. Tilaa se postiluukkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä kestoista tiedä, mutta kun mistä tuon koon sallimisen tietää etukäteen, kun ei ole ollut sitä itse sallimassa? Joku postin komiteako siitä päättää?

        Jos niissä on lämpökilpi, niin en tiedä.


    • Anonyymi

      Mahtuu, jos et itse ole niiden sisällä.

      • Anonyymi

        Ja kullini kanssa jää kiinni luukkuun.
        Koettu on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kullini kanssa jää kiinni luukkuun.
        Koettu on

        Postiluukkukin käy jos naisia ei oo tarjolla


    • Anonyymi

      Naapurin muijan pikkarikoko on XXXL...siitä voitte päätellä lehmän koon...

    • Anonyymi

      Vedättää lahkeesta kerrallaan niin kyllä mahtuu.

    • Anonyymi

      Tilasin 16 kpl pakkauksen multicolor merkkisiä alushousuja 60 eurolla. Saa nähdä miten toimittavat.

    • Anonyymi

      Yks nappi oli irti rengin berberistä, hän ompeli sen kiin, ja samalla hän ompeli myös alushousut kiin.

    • Anonyymi

      intin peltihousut eivät taivu postiluukkuun...

      • Anonyymi

        Se oli kylläkin paita, siis peltipaita. No sopiihan sellainen perjalkaislle rimppakintuille jalkoihinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli kylläkin paita, siis peltipaita. No sopiihan sellainen perjalkaislle rimppakintuille jalkoihinkin.

        Ei, kyllä sain paidan taiottua housuiksi. Kyllä esimies nauroi
        paskaluukku valmiina


    • Anonyymi

      "toimitetaan perille" tarkoittaa sitä todella.
      jos et ole kotona, eikä lähetys mahdu oven postiluukusta, postimies moottorisahalla suurentaa luukkua..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe