Mahtuuko alushousut postiluukusta?

Anonyymi-ap

Tarvitsisin ehjät alushousut. Ainakin teoriassa alushousut mahtuvat kirjekuoreen, kun olen näitä vanhoja mallaillut sähkölaskun kuoreen, mutta toimittaako kukaan alushousuja suoraan kotiin? Taitavat tehdä myyjät sellaisia isoja pahvipaketteja toimituksista mitkä on haettava muualta?

15

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko palonkestävät? "Jos lähetys ei mahdu pakettiautomaattiin se toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Toimitus kirjepakettina suoraan postiluukkuun/-laatikkoon mikäli tuotteen koko sen sallii".

• Anonyymi

En minä kestoista tiedä, mutta kun mistä tuon koon sallimisen tietää etukäteen, kun ei ole ollut sitä itse sallimassa? Joku postin komiteako siitä päättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä kestoista tiedä, mutta kun mistä tuon koon sallimisen tietää etukäteen, kun ei ole ollut sitä itse sallimassa? Joku postin komiteako siitä päättää?

Postiluukun koko sen varmaan sallii ja päättää. Tilaa se postiluukkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niissä on lämpökilpi, niin en tiedä.

• Anonyymi

Mahtuu, jos et itse ole niiden sisällä.

• Anonyymi

Ja kullini kanssa jää kiinni luukkuun.
        Koettu on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kullini kanssa jää kiinni luukkuun.
        Koettu on

Postiluukkukin käy jos naisia ei oo tarjolla

• Anonyymi

Naapurin muijan pikkarikoko on XXXL...siitä voitte päätellä lehmän koon...

• Anonyymi

Vedättää lahkeesta kerrallaan niin kyllä mahtuu.

• Anonyymi

Tilasin 16 kpl pakkauksen multicolor merkkisiä alushousuja 60 eurolla. Saa nähdä miten toimittavat.

• Anonyymi

Yks nappi oli irti rengin berberistä, hän ompeli sen kiin, ja samalla hän ompeli myös alushousut kiin.

• Anonyymi

intin peltihousut eivät taivu postiluukkuun...

• Anonyymi

Se oli kylläkin paita, siis peltipaita. No sopiihan sellainen perjalkaislle rimppakintuille jalkoihinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli kylläkin paita, siis peltipaita. No sopiihan sellainen perjalkaislle rimppakintuille jalkoihinkin.

Ei, kyllä sain paidan taiottua housuiksi. Kyllä esimies nauroi
        paskaluukku valmiina

• Anonyymi

"toimitetaan perille" tarkoittaa sitä todella.
      jos et ole kotona, eikä lähetys mahdu oven postiluukusta, postimies moottorisahalla suurentaa luukkua..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen keho ei ole miehen oikeus

Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a
      Sinkut
      424
      3294
    2. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1576
    3. Pelkäsin Sinua

Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j
      Ikävä
      53
      1471
    4. Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi

Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.
      Maailman menoa
      402
      1250
    5. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1186
    6. Miksi mies et voisi vaan

ottaa yhteyttä suoraan kun selvästi kaipaat? En pure.
      Ikävä
      63
      1019
    7. Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon

Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki
      Maailman menoa
      330
      949
    8. Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli

Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.
      Ikävä
      47
      899
    9. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      804
    Aihe