Hyvää yötä toivottavasti näät hyviä unia
Uniin kauneimpiin 🖤💕
Sulla on söpö ärrävika
35
351
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos! Voit kertoa sen mulle myös muita yhteyksiä käyttämällä!
- Anonyymi
Vitsin tyhmiä, osaamattonia jotka vieläkään osaa ärrää sanoa vaan ottaa koko ajan ällää. Sentään R ehkä osaa kirjoittaa?
- Anonyymi
Pyydä äitiäsi varaamaan sulle aika naamanoikaisuun kirurgille ja sen jälkeen tulet tänne uudestaan ulisemaan.
- Anonyymi
Ryt raidan rennä runten raille.
- Anonyymi
Joo se on tosi söpöä.
- Anonyymi
QB sun päävika ei ole yhtään söpöä, senhän sä tiedätkin
- Anonyymi
Kauhastako oot päähäsi saanu, vai eikö heiluri toiminut tänäkään aamuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhastako oot päähäsi saanu, vai eikö heiluri toiminut tänäkään aamuna?
Jos nyt kerrankin huolehtisit siitä omasta epämuodostuneesta kopasta ja mikä siihen osuu 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt kerrankin huolehtisit siitä omasta epämuodostuneesta kopasta ja mikä siihen osuu 😊
Sun tupee, tekoräpsyttimet vai botoxit? Sallikaa jo nauraa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun tupee, tekoräpsyttimet vai botoxit? Sallikaa jo nauraa 😂
Pistähän nauraen mekkohirvitys, ehkä pidentää ikää 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistähän nauraen mekkohirvitys, ehkä pidentää ikää 😊
No sähän et pidentele ku kirurgilla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sähän et pidentele ku kirurgilla 😂
Harvoin jos koskaan, törmää vanhaan patuun joka on kateellinen nuorille naisille tällä mittakaavalla. Normaaleissa oloissa imitoiminenhan on suurin imartelunmuoto mutta joskus kyseessä on vain pieni mies joka traumatisoitunut jossain vaiheessa elämää, joka nykyään kylvää nettiin liejuaan..
Btw otan kohteliaisuutena nuo botoxit ym. väitteet. Nautihan nyt showsta gubbe kun vielä kykenet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin jos koskaan, törmää vanhaan patuun joka on kateellinen nuorille naisille tällä mittakaavalla. Normaaleissa oloissa imitoiminenhan on suurin imartelunmuoto mutta joskus kyseessä on vain pieni mies joka traumatisoitunut jossain vaiheessa elämää, joka nykyään kylvää nettiin liejuaan..
Btw otan kohteliaisuutena nuo botoxit ym. väitteet. Nautihan nyt showsta gubbe kun vielä kykenet.Mitä. Eikö Mariassa tehdäkään vielä anatomialeikkauksia, vai miten sä pääsit pikkumiehestä eroon? Simotätit ummammaa ja lisää flooraa huulten päälle ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä. Eikö Mariassa tehdäkään vielä anatomialeikkauksia, vai miten sä pääsit pikkumiehestä eroon? Simotätit ummammaa ja lisää flooraa huulten päälle ;)
Yllättävää ätmynen että haluat keskustella tästä aiheesta, mutta olen ihan tyytyväinen sukupuoleeni se kun ei poista sitä faktaa että henkiset pallini ovat aina suuremmat kuin joillain. Jopa mieheksiluulijalla.... Uffaffaa ja stayuppeja kinttuihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättävää ätmynen että haluat keskustella tästä aiheesta, mutta olen ihan tyytyväinen sukupuoleeni se kun ei poista sitä faktaa että henkiset pallini ovat aina suuremmat kuin joillain. Jopa mieheksiluulijalla.... Uffaffaa ja stayuppeja kinttuihin
Lepakkonahan sulla ne kintut pysyykin ylhäällä, kenehän piikkiin tällä kertaa... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lepakkonahan sulla ne kintut pysyykin ylhäällä, kenehän piikkiin tällä kertaa... ;)
Äh, olen pettynyt jälleen kerran näihin vasta-argumentteihin, mutta taas toisaalta imarreltu että jonkun piikkiin olisi mahdollista röveltää. Ehkä laitan harkintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh, olen pettynyt jälleen kerran näihin vasta-argumentteihin, mutta taas toisaalta imarreltu että jonkun piikkiin olisi mahdollista röveltää. Ehkä laitan harkintaan.
Luuletko ettei aikaisemmat rävellykses oo missään havaittavissa? Suomalaista sukujuurta ja silmänlumetta kanta-pään kautta. Ja kela-mersulla suoraan väärään tiskiin toimitettuna ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko ettei aikaisemmat rävellykses oo missään havaittavissa? Suomalaista sukujuurta ja silmänlumetta kanta-pään kautta. Ja kela-mersulla suoraan väärään tiskiin toimitettuna ;)
Juuri näin. Suuri puhallus kaikenkaikkiaan, vaan silti siinä edelleen toikkaroit päämäärättömästi sohien minne sattuu, eikä ketään kiinnosta. Vähiten minua itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Suuri puhallus kaikenkaikkiaan, vaan silti siinä edelleen toikkaroit päämäärättömästi sohien minne sattuu, eikä ketään kiinnosta. Vähiten minua itseäni.
Sitte ku istut kaltereitten takana näppeines ni veikkaan, että viimeistään silloin kiinnostaa, suakin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw paljastit juuri että et ole gubbe. Koska gubbe sentään tietää vaativien tutkimustöiden tuloksena kuinka ns. maa makaa.
Pösilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitte ku istut kaltereitten takana näppeines ni veikkaan, että viimeistään silloin kiinnostaa, suakin ;)
Aliarvioit taas minua, mutta toivotan onnea ristiretkellesi! Katsele vaikka stooreja sillä aikaa jos löytyisi jotain jännittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aliarvioit taas minua, mutta toivotan onnea ristiretkellesi! Katsele vaikka stooreja sillä aikaa jos löytyisi jotain jännittävää.
Ei tarvi. Kattoo vaan, kenen lampaan silmä ja "supposuu" beachiltä löytyy. Tai mikä rotta kellumassa. Tai, tai, tai...ja kuka istuu kirstun päällä ja kenen hengellä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi. Kattoo vaan, kenen lampaan silmä ja "supposuu" beachiltä löytyy. Tai mikä rotta kellumassa. Tai, tai, tai...ja kuka istuu kirstun päällä ja kenen hengellä ;)
Surffailehan nyt vaan niillä aalloilla jästipää ja käy tekemässä rikosilmoitus jos jännittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surffailehan nyt vaan niillä aalloilla jästipää ja käy tekemässä rikosilmoitus jos jännittää.
Tääl joutuu kattoo vaan vihreeraitasta piipaavilpunsinisen lautasantennimallin kautta. Siis ihan omasta telkkarista ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääl joutuu kattoo vaan vihreeraitasta piipaavilpunsinisen lautasantennimallin kautta. Siis ihan omasta telkkarista ;)
Ei. Kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Kiinnosta.
Vttuako vastailet. Erkkiäs varmasti kiinnostat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttuako vastailet. Erkkiäs varmasti kiinnostat.
Hyppää rotkoon gubbe ja laula aikuinen nainen mä oon 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää rotkoon gubbe ja laula aikuinen nainen mä oon 😂
Kantele sinä jerrykannus jonku muun keittiöstä ja pushaa vähän lisää ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantele sinä jerrykannus jonku muun keittiöstä ja pushaa vähän lisää ;)
Hyi hyi sentään. Aika bypase mutta ehkä tuo helpottaa 🤣
- Anonyymi
Ärrävikaisia ei jaksa tavata kuin max kerran puoleen vuoteen
- Anonyymi
Välil on, myönnän 😂
- Anonyymi
X- viallinen niin ois uskomaton. X X X xöihin.
- Anonyymi
Sekin vielä. Välillä tuntuu ettei mussa muuta olekaan kuin vikoja.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14910891
- 525200
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452413- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421514Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882