Sulla on söpö ärrävika

Anonyymi-ap

Hyvää yötä toivottavasti näät hyviä unia
Uniin kauneimpiin 🖤💕

35

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos! Voit kertoa sen mulle myös muita yhteyksiä käyttämällä!

• Anonyymi

Vitsin tyhmiä, osaamattonia jotka vieläkään osaa ärrää sanoa vaan ottaa koko ajan ällää. Sentään R ehkä osaa kirjoittaa?

• Anonyymi

Pyydä äitiäsi varaamaan sulle aika naamanoikaisuun kirurgille ja sen jälkeen tulet tänne uudestaan ulisemaan.

• Anonyymi

Ryt raidan rennä runten raille.

• Anonyymi

Joo se on tosi söpöä.

• Anonyymi

QB sun päävika ei ole yhtään söpöä, senhän sä tiedätkin

• Anonyymi

Kauhastako oot päähäsi saanu, vai eikö heiluri toiminut tänäkään aamuna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhastako oot päähäsi saanu, vai eikö heiluri toiminut tänäkään aamuna?

Jos nyt kerrankin huolehtisit siitä omasta epämuodostuneesta kopasta ja mikä siihen osuu 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt kerrankin huolehtisit siitä omasta epämuodostuneesta kopasta ja mikä siihen osuu 😊

Sun tupee, tekoräpsyttimet vai botoxit? Sallikaa jo nauraa 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun tupee, tekoräpsyttimet vai botoxit? Sallikaa jo nauraa 😂

Pistähän nauraen mekkohirvitys, ehkä pidentää ikää 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistähän nauraen mekkohirvitys, ehkä pidentää ikää 😊

No sähän et pidentele ku kirurgilla 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sähän et pidentele ku kirurgilla 😂

Harvoin jos koskaan, törmää vanhaan patuun joka on kateellinen nuorille naisille tällä mittakaavalla. Normaaleissa oloissa imitoiminenhan on suurin imartelunmuoto mutta joskus kyseessä on vain pieni mies joka traumatisoitunut jossain vaiheessa elämää, joka nykyään kylvää nettiin liejuaan..

Btw otan kohteliaisuutena nuo botoxit ym. väitteet. Nautihan nyt showsta gubbe kun vielä kykenet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin jos koskaan, törmää vanhaan patuun joka on kateellinen nuorille naisille tällä mittakaavalla. Normaaleissa oloissa imitoiminenhan on suurin imartelunmuoto mutta joskus kyseessä on vain pieni mies joka traumatisoitunut jossain vaiheessa elämää, joka nykyään kylvää nettiin liejuaan..

Btw otan kohteliaisuutena nuo botoxit ym. väitteet. Nautihan nyt showsta gubbe kun vielä kykenet.

Mitä. Eikö Mariassa tehdäkään vielä anatomialeikkauksia, vai miten sä pääsit pikkumiehestä eroon? Simotätit ummammaa ja lisää flooraa huulten päälle ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä. Eikö Mariassa tehdäkään vielä anatomialeikkauksia, vai miten sä pääsit pikkumiehestä eroon? Simotätit ummammaa ja lisää flooraa huulten päälle ;)

Yllättävää ätmynen että haluat keskustella tästä aiheesta, mutta olen ihan tyytyväinen sukupuoleeni se kun ei poista sitä faktaa että henkiset pallini ovat aina suuremmat kuin joillain. Jopa mieheksiluulijalla.... Uffaffaa ja stayuppeja kinttuihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävää ätmynen että haluat keskustella tästä aiheesta, mutta olen ihan tyytyväinen sukupuoleeni se kun ei poista sitä faktaa että henkiset pallini ovat aina suuremmat kuin joillain. Jopa mieheksiluulijalla.... Uffaffaa ja stayuppeja kinttuihin

Lepakkonahan sulla ne kintut pysyykin ylhäällä, kenehän piikkiin tällä kertaa... ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lepakkonahan sulla ne kintut pysyykin ylhäällä, kenehän piikkiin tällä kertaa... ;)

Äh, olen pettynyt jälleen kerran näihin vasta-argumentteihin, mutta taas toisaalta imarreltu että jonkun piikkiin olisi mahdollista röveltää. Ehkä laitan harkintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äh, olen pettynyt jälleen kerran näihin vasta-argumentteihin, mutta taas toisaalta imarreltu että jonkun piikkiin olisi mahdollista röveltää. Ehkä laitan harkintaan.

Luuletko ettei aikaisemmat rävellykses oo missään havaittavissa? Suomalaista sukujuurta ja silmänlumetta kanta-pään kautta. Ja kela-mersulla suoraan väärään tiskiin toimitettuna ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko ettei aikaisemmat rävellykses oo missään havaittavissa? Suomalaista sukujuurta ja silmänlumetta kanta-pään kautta. Ja kela-mersulla suoraan väärään tiskiin toimitettuna ;)

Juuri näin. Suuri puhallus kaikenkaikkiaan, vaan silti siinä edelleen toikkaroit päämäärättömästi sohien minne sattuu, eikä ketään kiinnosta. Vähiten minua itseäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Suuri puhallus kaikenkaikkiaan, vaan silti siinä edelleen toikkaroit päämäärättömästi sohien minne sattuu, eikä ketään kiinnosta. Vähiten minua itseäni.

Sitte ku istut kaltereitten takana näppeines ni veikkaan, että viimeistään silloin kiinnostaa, suakin ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Btw paljastit juuri että et ole gubbe. Koska gubbe sentään tietää vaativien tutkimustöiden tuloksena kuinka ns. maa makaa.

Pösilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitte ku istut kaltereitten takana näppeines ni veikkaan, että viimeistään silloin kiinnostaa, suakin ;)

Aliarvioit taas minua, mutta toivotan onnea ristiretkellesi! Katsele vaikka stooreja sillä aikaa jos löytyisi jotain jännittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aliarvioit taas minua, mutta toivotan onnea ristiretkellesi! Katsele vaikka stooreja sillä aikaa jos löytyisi jotain jännittävää.

Ei tarvi. Kattoo vaan, kenen lampaan silmä ja "supposuu" beachiltä löytyy. Tai mikä rotta kellumassa. Tai, tai, tai...ja kuka istuu kirstun päällä ja kenen hengellä ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi. Kattoo vaan, kenen lampaan silmä ja "supposuu" beachiltä löytyy. Tai mikä rotta kellumassa. Tai, tai, tai...ja kuka istuu kirstun päällä ja kenen hengellä ;)

Surffailehan nyt vaan niillä aalloilla jästipää ja käy tekemässä rikosilmoitus jos jännittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surffailehan nyt vaan niillä aalloilla jästipää ja käy tekemässä rikosilmoitus jos jännittää.

Tääl joutuu kattoo vaan vihreeraitasta piipaavilpunsinisen lautasantennimallin kautta. Siis ihan omasta telkkarista ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tääl joutuu kattoo vaan vihreeraitasta piipaavilpunsinisen lautasantennimallin kautta. Siis ihan omasta telkkarista ;)

Ei. Kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Kiinnosta.

Vttuako vastailet. Erkkiäs varmasti kiinnostat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vttuako vastailet. Erkkiäs varmasti kiinnostat.

Hyppää rotkoon gubbe ja laula aikuinen nainen mä oon 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppää rotkoon gubbe ja laula aikuinen nainen mä oon 😂

Kantele sinä jerrykannus jonku muun keittiöstä ja pushaa vähän lisää ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kantele sinä jerrykannus jonku muun keittiöstä ja pushaa vähän lisää ;)

Hyi hyi sentään. Aika bypase mutta ehkä tuo helpottaa 🤣

• Anonyymi

Ärrävikaisia ei jaksa tavata kuin max kerran puoleen vuoteen

• Anonyymi

Välil on, myönnän 😂

• Anonyymi

X- viallinen niin ois uskomaton. X X X xöihin.

• Anonyymi

Sekin vielä. Välillä tuntuu ettei mussa muuta olekaan kuin vikoja.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      149
      10891
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5200
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2413
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2113
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1681
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1514
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1221
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      925
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      882
    Aihe