Harhaoppi syntioppi on muodissa !!!

Synti SS liike on paljon voimakkaampi ja tuhoisampaa kun koskaan natsi SS liike ollut koskaan maailmassa. Natsit tappasivat vain tästä ajasta Uskovia. Mutta antikristukset, jotka tappaavat uskovia iankaikkisesti eroon Jumalasta syntiharhaopissa, on niin järkyttävä kun olla voi..
Syntiopissa saa uskova semmoinen mielokuva, että ihminen on ja täytyy olla syntinen loppuun asti, että voi pitää Jeesus elämässä.
Se muuten luo ihmisissä turva, kun on pastori omassa uuskarismaattisessa seurakunnassa, joka kertoo että olet niin hyväksytty syntinen syntineensä kanssa ja heidän ystäviän kanssa. Vaikka Jeesus ei ollut syntisten ystävä koskaan,
He oli pilkkaajat, jotka antoi sellainen maine Jeesuksesta ja jotka maailma hyväksyy ja voimistuu vääränlaisesta jeesuksesta josta iloitsee/ilotsi kovasti ja kaikki sammuneet kirkkot jotka suosii homoutta ja lesbouutta ja pride on tässä joukkossa syntisten stäviä. He varoittaavat aivan päinvastaista mitä Pyhä Raamattu kertoo ja opettaa. He varoittavat ettei saa arvostella syntistä menoa eikä tuomita syntiä.. Ja käytää Pyhä Raamatun sanontoja tukeakseen heidän syntioppinsa.
. Vääriä voideltuja , antivoideltuja jotka opettavat puppuja ja ovat valloittaneet seurakunnat . Uskovaisten pään menoksi on syntioppi ja tullut ihan Lutherin mukaan, joka on niin libeaalinen Teologia ja Havan armon sukulainen.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harhaoppi , syntioppi on muodissa. Kerran alkoholisti aina alkolistia AA-ssa ei ole vapa Ja kerran syntinen aina syntinen SS-ssa

    • Ja hilja sen syntiopin on kehitetty niin että uskova luule olevansa turvassa kaikki ne syntineen joka hän kantaa. Ja julistaa rohkeasti ja iloisesti olen synnissä ja aijon pysyä loppuun asti koska se on oikea asema Kristuksessa jossa ei ole mitään lika syntiä tai paha. Ja siinä näet miten uskova parka on sekaisin nykyään niin että ei pyri synneistä hinnalla millä hyvänsä niinkuin Pyhä Raamattu opettaa.
      Ilm. 21:8
      Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
      Ilm. 21:27
      Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.
      Ilm. 22:15
      Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

    • Syntioppi on kavala joka perkele Vuosituhansiin on opettanut ihmisille ja uskoville.

      • Anonyymi

        "jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä Jeesus Kristus
        JOKA ON vanhurskas" 1 Joh: 2: 1

        raamattu sanoo: "Jeesus Kristus, joka on vanhurskas"


      • Anonyymi kirjoitti:

        "jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä Jeesus Kristus
        JOKA ON vanhurskas" 1 Joh: 2: 1

        raamattu sanoo: "Jeesus Kristus, joka on vanhurskas"

        Ja sitten seuravissa jakeissa lukee että sulla tulis totella >>
        2 Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
        3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
        4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
        5 Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.

        TUNNETKO HÄNET SIIS >> 3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä. !!


    • Sen oppi kehitti Luther paljon ja lanseras sen . Uskovat otti vastaan mieluisa syntiopin koska halusivat pysyä synnissä vaikka olivat uskon tullut pakoon maailmassa ja liberaali teologia rauhoitti uskova paljon. Kerran liberalissa vauvana kastettu aina kastettu armoliberalisuuten . No siitä on sitten vapasuunnat saaneet kikkejä ja kehitellyt saatanan avulla halvanarmon teologia ja ovat niin tyytyväisiä kun julistavat että loppuun asti on oikea uskova synnissä ja lihassa ja näin ovat unohtaneet synninpoistajan ja Vapauttajan ,,

    • Anonyymi

      "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan" Room: 3: 10

      nytkö sitten on synnittömiä, kun ei alkuseurakunnan aikaan ollut "yhtäkään" . . .

      • Vain Vanhurskaat peri Jumalan Valtakunta !!


    • Anonyymi

      "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu."

      "Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu."

      Uudestisyntynyt Paavali, so. hänen sisäinen ihmisensä, mielensä, yhtyy ilolla Jumalan lakiin ja vastustaa syntiä.
      ( Ns. sisällisota uskovassa ihmisessä - liha vastaan henki ja henki vastaan liha)

      Mikä synti Paavalissa, so. hänen lihassaan, vielä asui hänen kirjoittaessaan Roomalaiskirjettään!?
      Ja asui hänen kuolemaansa saakka.
      Ja asuu jokaisessa uudestisyntyneessä uskovassa ihmisessä - hänen lihassaan. ( vanha Aatami!)
      PERISYNTI!
      Perisynnin turmelema liha sotii uudestisyntynyttä henkeä vastaan loppuun asti.
      "Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
      Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia."


      14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
      15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
      16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
      17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
      18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
      19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
      20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
      21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
      22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
      23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
      24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
      25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
      ( Room. 7)


      1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
      2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
      3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
      4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
      5 Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
      6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
      7 sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
      8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
      9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
      10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
      ( Room. 8)

      • Yritä nyt saada kuoletettu tuon synnin. Koska Oikea uskova ei tee syntiä , eikä voikaan. Mahdotonta jos on uudestisyntynyt ja vanhurskas..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Yritä nyt saada kuoletettu tuon synnin. Koska Oikea uskova ei tee syntiä , eikä voikaan. Mahdotonta jos on uudestisyntynyt ja vanhurskas..

        eikä Saviksen näköjään tarvi uskoo edes raamatun sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikä Saviksen näköjään tarvi uskoo edes raamatun sanaa.

        8 Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Paavali oli vielä lihan vallassa Room 7 ja myyty synnin alaisuuteen . Mikä teki että hänet ostettiin Vapaiksi synneistä ?



    • Anonyymi

      Mulla on lihan mieli,joka päivä 24h.

      • Aivan rakas , Ja sille ei mahda muu kuin Jeesus joka voi vaihtaa milloin vaan sun lihan mieli pois. Ja antaa oma mieli tilalle !!!


    • Ei uskova tarvii uskotella että hänen tarvii pysyä synneissä että pääsee perille. Sen tie johtaa vain helvettiin minne synti vie.

    • Anonyymi

      5Moos.22:6-7 Jos kulkiessasi tapaat puusta tai maasta linnun pesän, jossa on pojat tai munat ja emo makaamassa poikien tai munien päällä, niin älä ota emoa poikineen, vaan päästä emo lentämään ja ota vain pojat, että menestyisit ja kauvan eläisit.

      • Älä jää noudatamaan Vanhan Liiton käskyjä vaan tule Uuden liiton noudattaja josta sanotaan Pyhässä Raamatussa. Rakasta jopa viholiinen ettäs tiedät ja niin tulet vapa kokonaan Laista.

        Gal. 5
        14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Älä jää noudatamaan Vanhan Liiton käskyjä vaan tule Uuden liiton noudattaja josta sanotaan Pyhässä Raamatussa. Rakasta jopa viholiinen ettäs tiedät ja niin tulet vapa kokonaan Laista.

        Gal. 5
        14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

        28 Silloin tuli hänen luoksensa eräs kirjanoppinut, joka oli kuullut heidän keskustelunsa ja huomannut hänen hyvin vastanneen heille, ja kysyi häneltä: "Mikä on ensimmäinen kaikista käskyistä?"
        29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
        30 ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi.'
        31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.' Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."
        ( Mark. 12)

        Savis, kerro meille kaikille rakastatko sinä Herraa, sinun Jumalaasi kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi,
        ja rakastatko sinä lähimmäistäsi, ts.joka ainoaa ihmistä niinkuin itseäsi?
        Kerrotko meille myös rakastatko sinä vihollistasi!?

        Vastaukseksi riittää, koskien kaikkia kolmea kysymystä, rakastan tai en rakasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        28 Silloin tuli hänen luoksensa eräs kirjanoppinut, joka oli kuullut heidän keskustelunsa ja huomannut hänen hyvin vastanneen heille, ja kysyi häneltä: "Mikä on ensimmäinen kaikista käskyistä?"
        29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
        30 ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi.'
        31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.' Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."
        ( Mark. 12)

        Savis, kerro meille kaikille rakastatko sinä Herraa, sinun Jumalaasi kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi,
        ja rakastatko sinä lähimmäistäsi, ts.joka ainoaa ihmistä niinkuin itseäsi?
        Kerrotko meille myös rakastatko sinä vihollistasi!?

        Vastaukseksi riittää, koskien kaikkia kolmea kysymystä, rakastan tai en rakasta.

        Rakastan ! Olen kokenut Room. 5
        5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.
        Ilman Pyhän Hengen Rakkauden vuodatusta sydämiin on turha ajatella että yrittämällä Rakastaa olis mahdollista.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Rakastan ! Olen kokenut Room. 5
        5 mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.
        Ilman Pyhän Hengen Rakkauden vuodatusta sydämiin on turha ajatella että yrittämällä Rakastaa olis mahdollista.

        Kiitos vastauksestasi!
        Olet tullut synnittömäksi jo täällä ajassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe