Tesla huutokaupattavana

Anonyymi-ap

12

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös Teslan akkujen pitänyt kestää miljoonia kilometrejä ja muutenkin olla ilmainen huoltokuluiltaan?

• Anonyymi

Kyseessä on alkupään tuotannon auto. Akkutekniikka on 9-vuodessa kehittynyt harppauksia, noissa on 99% ongelmana akun kotelon tiiveys. Nuo kaikki akut tehdaskorjataan ja tuodaan taas kiertoon.
        Teslan määräaikaishuollot ovat vapaaehtoisia, ei pakollisia jotta takuu säilyy toisin kuin kaikissa muun merkkisissä autoissa joissa rahaa lypsetään auton omistajilta valohoidosta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En koskisi Teslan S85:seen. Aika monissa on akun suojaus puutteellinen. Muut Teslat ovat ihan ok.

• Anonyymi

Ostaisin jos ei pihalla tuollainen jo olisi, tuostahan on kaikki ongelmakohdat jo korjattu. Tuolla ajaa helposti vielä vähintään tuplamatkan, eikä alumiinikori ruostu.
      Pelkkää säästöä vastaavan tehoiseen ja kokoiseen polttikseen verrattuna.

• Anonyymi

Tesla on kyllä maailmankaikkeuden surkein ja laaduttomin autontekele mitä koskaan on tehty.

• Anonyymi

Sanoo pa. kateellinen joka ei ole Teslassa koskaan edes istunut.
        Kateus on vakava sairaus, johtaa usein masennukseen, depressioon ja lopulta itsemurhaan.

• Anonyymi

Mutta sitä ei ostaja ymmärrä. Sama kuin bmw omistajat.
        Pistetään huonompaan katiskaan enemmän rahaa niin johan ne hölmöksi katsoisivat jos moittisi ostostaan 😂😂😂

• Anonyymi

Lähtöhinta 20 000 € liian korkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe