Ajattelinpa tänne kirjoittaa vertaistueksi, että kävin tosiaan hiustensiirrossa n 8kk sitten ja 100% tyytyväinen jo tulokseen. Lensin The look klinikan kautta Istanbuliin ja sielä suoritettiin tämä operaatio. Suosittelen kaikille miehille, joita ko asia vaivaa. Saa kysellä toimenpiteestä lisää.
Kesti n 7h (taukojen kera) Ei särkyä, koska oli hyvät lääkitykset. Kiva hotellissa, missä yövyttiin.
Hiustensiirto
Anonyymi-ap
2
257
Vastaukset
- Anonyymi
Moro. Mulle sama operaatio tehtiin noin vuosi sitten samassa paikassa The Lookin kautta. Todella hyvää jälkeä tuli ja en voi muuta kuin suositella!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17718949s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614