Tiesitkö että 24.1 tuli voimaan eu:n määräämä pakkolaki jonka mukaan kyseisestä päivästä alkaen elintarvikkeisiin aletaan lisäämään toukkarouheita. Eu-komission sivuilta löytyy tämä dokumentti tästä voimaan tulleesta pakkolaista. Tämä kyseinen toukkarouhe ilmoitetaan tuoteselosteessa nimellä acheta domesticus.
Uusia määräyksiä
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
EUssa tuli voimaan Double citizenship denial act. Venäjän passin omaavilta otetaan EU valtion kansalaisuus pois, jos harjoittaa länsivastaista trollausta. Heidät toimitetaan rajalle ja ilmoitetaan KGBlle.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17719067d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aloittaja sekottaa "sallii käytön" ja "pakottaa käytön" termien merkitystä ja eroa.
Venäjällähän on aina ollut pakko syödä paskaa; ja se jatkuu edelleen. - Anonyymi
Ei taida varmaan moni haluta syödä ruokaa mihin on sekoitettu toukkarouhetta.
- Anonyymi
Nam!
- Anonyymi
Onneksi tuollaista määräystä EI TULLUT voimaan , aloittaja sekoilee!
- Anonyymi
Mikä onni tuo on? Oletko edes koskaan syönyt noita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054