https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a7d8d0dd-f70b-45db-a195-5ca389f81286
Näyttää siltä, että Suomessa lesbot ja homot ovat saaneet liikaa valtaa hillua seksuaalimainostajina.
Olisi naurettavaa, että heterot alkaisivat samaa rummutusta, vaikka se olisi luonnollista, että kerrotaan kuinka vaikkapa lapsia saadaan. Toivon, että kouluissa pidettäisiin asialinjaa eikä tuota homotusta mainostettaisi.
Monilla nuorilla seksuaalisuus on hakusessa, ovat epävarmoja asioista.
Ei ole hyvä, jos ydinperhemallia yritetään rikkoa lapsiin kohdistuvilla kampanjoilla tässä jo ennestään alhaisen syntyvyyden maassa.
Suomessa on sairaita Setalaisia näemmä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittävät aivopestä lapsia sairaan maailmankuvansa kannattajiksi. Siis muiden lapsia pyrkivät käyttämään hyväkseen saadakseen pervouksillensa palvojia.
Kaukana ollaan siitä mantrasta "jokainen saa tehdä makkarissa mitä haluaa".
Todellakin, kristinusko pyritään kitkemään kouluista kokonaan, mutta setasaastaa pakko-opetetaan.
Tätä saastutusta pitäisi jokaisen vastustaa kaikin keinoin!!! Nouskaa tätä vastaan, se ei tule loppumaan tähän, jos tälle ei pistä loppua! Pedofilia sallitaan varmaan seuraavaksi. Lapsiinhan nuo jo käyvät nyt kiinni ottaakseen heidät ideologiansa pauloihin.- Anonyymi
Nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Kyllä pitää riittää koulujen opetukseksi, se että on naisia ja miehiä.
Noita perverssien poikkeavuuksia, ei tarvitse kouluissa pakolla tyrkyttää lapsille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637