Leikkikää vain Valtakunnansalin "YK:n tuhooja Terminator" leikkiä "Kuka on Luopio?!?!" rauhassa JT Valtakunnansalilla!?!?.. ... ...
Minä voin miettiä tuota kehittymistä televisiosta,eihän ne sano olevansa luotuja siellä?! Miksi urheilijoillakaan ei ole voimaa siihen vai onko?! Kyllä? Ei? Pitääkö olla voimaa olla luotu?! Kyllä? Ei? Vai kipeilläkö lihaksilla on vain arvoa?! Pitäisikö niiden urheilijoiden sanoa ja todistaa se että he ovat luotu?! Kuka on kuuro ja kuka ei?!?! En ole halunnut kuulla todellisuudessa mitään televisiosta ehkä on ollut sellainen olo lapsuudesta se on kai ollut päätöseni kyllä tai ei, mutta eipä ollut kerrottu että asiat olisi todella Saatanasta. Nyt tiedän...mutta kysyn miksi... miksi en kysyisi ja keneltä kysyn?!?!...
Mutta vaikutti siltä Valtakunnansali käynneillä että ihminen jätetään silti syrjään vetäytymään. En tiedä voiko tätä jatkaa näin. Ihan kivaa ja hyvin on mutta se että älykkyyttä koetellaan ja sitten on taas ilman ystäviä?! Väärien todistajien seurassa ei ole kivaa... en ymmärrä internettiä... pitäisi rukoilla että asiat olisi totta?! Mutta esim. se että ei ihmisessä olisi mitään kehittymisestä on kyllä hiukan turhaa minun näkökulmasta, eihän televisiostakaan ketään voi tavata!?!? Ei voi! Ei voi! Ei voi!
blaablaablaa...
3
364
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä peräilman päästely pirullisille luopioille ja tule JT seuraan iloiseen niin mielenterveytesi korjaantuu ja saat sisältöä elämääsi.
kiitos huomaavaisuudesta ja vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa278840Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 48715
- 52699
- 28647
- 49609