Teeskentelin orkkuni. Älä turhaan enää ikävöi minua.
Se oli nainen vain yksi kerta.
29
73
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle jäi nälkä,mitäs sille voi tehdä?
- Anonyymi
ehkä se tarkoittaa uusintaa ;>
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17720275N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samat sanat sinulle mies. Mitäs me teeskentelijä .. 🦨
- Anonyymi
Miten alas voi mies vajota..- tai siis hiiri.
- Anonyymi
Aloittaja kuulostaa neitsytmieheltä
- Anonyymi
Taitaa olla.
- Anonyymi
Ei ap sinua kukaan ikävöi täällä palstalla eikä oikeassa elämässä!
Juttusi ovat sairaita, todella vakavasti sairaan ihmisen tuotoksia.- Anonyymi
Mistä ihmeestä sulla on tuollaista tietoa hänestä? Taidat olla aika pimeä itsekin ja tämä on sivusta ja naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ihmeestä sulla on tuollaista tietoa hänestä? Taidat olla aika pimeä itsekin ja tämä on sivusta ja naiselta.
Et sinä mikään nainen ole esim koska tuot sitä asiaa noin väkinäisesti esiin ja ihan oikeassa hän on sinusta. Get over it.
- Anonyymi
Minäkin teeskentelin siemensyöksyn 💇♂️
- Anonyymi
Nainen voi feikata orgasmin, mutta mies voi feikata koko suhteen!
- Anonyymi
Mä näin kortsussa spermaa.
Voi😔 Onko sinulla jotain ongelmia alakerrassa, kun ei tule? Kannattaa käydä tohtorilla tutkituttamassa asia pikaisesti
- Anonyymi
Mulla on :( Voisitko taas auttaa niinko kerran?
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on :( Voisitko taas auttaa niinko kerran?
Ei ole tänään tarinoiden aika. Nukkumaan pitää mennä.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ei ole tänään tarinoiden aika. Nukkumaan pitää mennä.
Okei, joku päivä voisitko?
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Katsotaan...
Jos mä lupaan olla kiltisti? :)
- Anonyymi
En harrasta yhden kerran juttuja. Eikä tämä muutenkaan aiheuta tuntemuksia. Älä käytä pistettä väärin...
- Anonyymi
Mikä niistä kerroista? Hö. Ei ois tarvinnut teeskennellä . En mäkään tullut joka kerta.
- Anonyymi
Sitäkö se olikin. Luulin että sinua närästää ja siksi seisoskelit jotenkin oudosti kiemurrellen.
- Anonyymi
Taidat nainen olla provo.
- Anonyymi
Mies tää kirjoittelija on, esiintyy vaa naisena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun nainen esiintyy miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun nainen esiintyy miehenä.
Ei se mene kyllä niin päin, kuten hyvin tiedät mutta koita nyt pitää nuupahtanut lippusi korkealla ja keksiä lisää likaisia keinoja ja tarinoita täältä suomi24lta👍 Kauan saitkin kaikella tarinoinnilla riehua kun faktojen suhteen arvostelukyvyttömät peesasi pläskiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, jos lähtisi laskemaan kuinka monta ketsa tämä esiintyy naisena esim päivän aikana, niin siinä riittäisi tuolle mustamaalaajalla ihan tarpeeksi lääväiltävää, mutta hän on sen verran kunnianhimoinen eli fanaattinen, että haluaa kääntää myös näin päin asioita. Tuolle on näköjään ihan turha puhua järkeä, ympäristölle sentään voi.
- Anonyymi
Unohin vanilliinisoosin hyllylle, kaupanhyllylle.
- Anonyymi
It's ok, baby, maybe you just need some education about that. https://youtu.be/BEqseTDnHPQ
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821