Mukavaa iltaa

Pikku mussukalle ♥️🤗

67

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka se sellanen mussukka on? Ja missä mussukkaan oot törmännyt? 😆

• Viime syksynä viimeksi törmännyt. 🤴

• Anonyymi

Yli vuoden täällä kaivannut Nettaa kun kerran näki kaupan käytävällä. Näki pystymettän mies nuoren naisen.

• Hah. Taas meni ihan metsään tuokin. Nähtiin aika usein, lähes joka päivä ja silmiin tuijotteli hänkin.

• Nähtiin yli vuosi sitten, eikä puhuttu kasvotusten. Jotain joskus kuitenkin

• Anonyymi

Miten päin te siis puhuitte jos ette kasvotusten? 😃

• Anonyymi kirjoitti:

Miten päin te siis puhuitte jos ette kasvotusten? 😃

Miten sen sanois... Ei olla oltu missään kahdestaan ja juteltu paljoa. Työasioita vaan.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Miten sen sanois... Ei olla oltu missään kahdestaan ja juteltu paljoa. Työasioita vaan.

Miten päin olitte jos ei kasvokkain?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten päin olitte jos ei kasvokkain?

Miksi tämä on niin oleellista? Siinä oli välissä jotain...

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Miksi tämä on niin oleellista? Siinä oli välissä jotain...

Joopa joo äläkä matki sitä yhtä naista kokoajan joka kertoi innokkaasta teini pojasta jolle ei puhunut senkin lierojen liero.🐍

• Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo äläkä matki sitä yhtä naista kokoajan joka kertoi innokkaasta teini pojasta jolle ei puhunut senkin lierojen liero.🐍

En matki, kun kerron omasta kokemuksestani. Ei haukkua, kun et tiedä etkä tunne.

• Anonyymi

Siellä tuli äsken Viiden jälkeen ohjelmassa sellaista mistä kannattaisi tämänkin pedarin ottaa opiksi. Nyt alkaa Suojellaan Lapsia ry:n kampanja ja rinssinakki pääsee banneriin varoitukseksi

• En ole lapsiin kajonnut. Täysi-ikäiset eivät ole lapsia. Vai ovatko. Päättäkää jo.

• Kumma ettei saa edes nimettömänä kaipailla...

• Se on oma asiani.

• Taidat olla vain kateellinen.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

En ole lapsiin kajonnut. Täysi-ikäiset eivät ole lapsia. Vai ovatko. Päättäkää jo.

Jos olet viisikymppinen ja olet kaipaillut alunperin täällä 16-17 vuotiasta tyttöä niin oletus on että tuo ei ole ainoa, nämä rikokset ei niin vaan vanhene

Liiemmin tarvite salapoliisityötä tehdä että sinullekin joku hommaa kotietsinnän nettikirjoitusten ja käyttäytymisen perusteella. Sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olet viisikymppinen ja olet kaipaillut alunperin täällä 16-17 vuotiasta tyttöä niin oletus on että tuo ei ole ainoa, nämä rikokset ei niin vaan vanhene

Liiemmin tarvite salapoliisityötä tehdä että sinullekin joku hommaa kotietsinnän nettikirjoitusten ja käyttäytymisen perusteella. Sivusta

Voi elämä sun kanssa... On tasan ainoa ja ainutkertainen. 18 v ollut jo kauan. Jätä minut rauhaan jo typerys.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Voi elämä sun kanssa... On tasan ainoa ja ainutkertainen. 18 v ollut jo kauan. Jätä minut rauhaan jo typerys.

Sori käppänä, mutt nuoren naisen vanhempana en hyväksyisi moista minäkään, että 5kymppinen äijä kyttää 18v tyttöäni.
        Hyi! Sairasta!
        En tod.hyväksyisi sellaista suhdetta.
        Tuskin kukaan täyspäinen hyväksyisi, tai ei edes puhuisi sellaista. Ei edes ajattelisi sellaista.
        Mene hoitoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Sori käppänä, mutt nuoren naisen vanhempana en hyväksyisi moista minäkään, että 5kymppinen äijä kyttää 18v tyttöäni.
        Hyi! Sairasta!
        Tuskin kukaan täyspäinen hyväksyisi, tai ei edes puhuisi sellaista. Ei edes ajattelisi sellaista.
        Mene hoitoon.

Se on yksin sinun ongelmasi.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Minun ongelma, jos sinä kyttäät ja kaipaat?!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi! Sairasta!
        Mene hoitoon.

Käppänät innoissaan käppänöivät. Voi teitä!

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Helposti tuost voi tulla sinun ongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Helposti tuost voi tulla sinun ongelma.

Sitten jos asianomainen itse valittaa.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Sitten jos asianomainen itse valittaa.

Sit kun isi on hirvikiväärin kanssa ovella vahdissa?

• Anonyymi kirjoitti:

Sit kun isi on hirvikiväärin kanssa ovella vahdissa?

Syystä että? Kai sitä saa toisen kanssa jutella? Olen työssänikin jutellut nuorten naisten kanssa, eikä ole vielä uhattu tappaa vanhempien toimesta. Pikkuisen on hysteeristä porukkaa.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Syystä että? Kai sitä saa toisen kanssa jutella? Olen työssänikin jutellut nuorten naisten kanssa, eikä ole vielä uhattu tappaa vanhempien toimesta. Pikkuisen on hysteeristä porukkaa.

Ja mites siinä kävi kun juttelit nuoren tytän kanssa töissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja mites siinä kävi kun juttelit nuoren tytän kanssa töissä?

Se oli täyttä liioittelua mitä siitä seurasi... Ei mistään tavallisesta jutustelusta mitään seurannutkaan.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Se oli täyttä liioittelua mitä siitä seurasi... Ei mistään tavallisesta jutustelusta mitään seurannutkaan.

Eli ne oli niinku niitä hysteerisiä? Vai oliks ne vaan kuitenki niitä normaaleja.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli ne oli niinku niitä hysteerisiä? Vai oliks ne vaan kuitenki niitä normaaleja.

On sen jo muutkin myöntänyt, että heillä lähti mopo keulimaan ihan pikku asiasta. Minua kohdeltiin kuin rikollista.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

On sen jo muutkin myöntänyt, että heillä lähti mopo keulimaan ihan pikku asiasta. Minua kohdeltiin kuin rikollista.

No siin voi just olla vitsit vähissä kun isillä kiehahtaa.

• Mitä rikollista tässä on tapahtunut? Kerropa se. Täällä kaipailee kaikki muutkin.

• Anonyymi

Sairas

• Anonyymi

Tää tyyppi naputtelee näitä viestejä mt-osastolta tai vankilasta.

• Anonyymi

Jokaiseen seuraavaan aloitukseen jonka teet koskien tuota nuorta naista, tulet saamaan hyisen vastaanoton. Jätä rauhaan se tyttö, sua ei taasen tarvitse jättää kenenkään rauhaan. Olet sairas.

• Aha. No tämä selvä. Hei hei.

• Anonyymi

Ei sellaista nuorta tyttöä oo olemassakaan. Täällä on kaikki ihan yhtä absurdeja kirjoituksia ja hahmoja ja anonyymeja. Nämä palstat on just se mt osasto.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sellaista nuorta tyttöä oo olemassakaan. Täällä on kaikki ihan yhtä absurdeja kirjoituksia ja hahmoja ja anonyymeja. Nämä palstat on just se mt osasto.

No näinhän se onkin. Kaikki oli satua. Menitte halpaan.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

No näinhän se onkin. Kaikki oli satua. Menitte halpaan.

😊👍🏻

• Häntä ei kerran kiinnosta, niin ei silloin minuakaan.

• Anonyymi

👩näin ne menee

• Anonyymi

Niinkö. Mitäs muuta sanottavaa sulla on vähän isommalle mussukalle?

• Anonyymi

Mille isommalle mussukalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mille isommalle mussukalle?

Mussukaksi on muakin kutsuttu. Sopivasti isommalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pituus ja paino?

• Tunnenko sinut jostain?

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Tunnenko sinut jostain?

Hitsi, sä ootkin Prinssi:)

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Tunnenko sinut jostain?

Tunnet hyvinkin, arvostelit isoksi.
        Ja kai liian vanhakin

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti moniakin on kutsuttu mussukaksi. Isoja ja pieniä.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Tunnenko sinut jostain?

Emme tunne "missään nimessä"

• Anonyymi kirjoitti:

Hitsi, sä ootkin Prinssi:)

Niin olenkin. ⚜️

• Ei ole... Tämä on vain viestintää varten. Kotini on linnani.

• Hyvää yötä prinsessalle. Oletan että olet sellainen. 😊

• Anonyymi

Moi palstaprinssi, olen 18 ja hoikka, vaalea ja ujokin. Kiinnostaako.

• Jos olet se kenen vuoksi olen täällä ollut. Muussa tapauksessa pitäisi ensin nähdä ja jutella. En ole tänne tullut kaikkia vikittelemään, niin kuin jotkut kuvittelevat.

• Pitäisikö sinun kysyä äidiltäsi että saatko jutella minulle? Oon iso ja paha setä kaikkien mielestä.

• Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

Pitäisikö sinun kysyä äidiltäsi että saatko jutella minulle? Oon iso ja paha setä kaikkien mielestä.

Olen tosi sievä, siniset silmät ja pituus 155 ja paino 40

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tosi sievä, siniset silmät ja pituus 155 ja paino 40

Aivan. Kyllä nyt alkoi kiinnostamaan.

• Anonyymi

Älä viitti kutsua pikku mussukaksi kaipaamaasi nuorta aikuista naista 🤔😅 se kun kuulostaa oikeasti että lapselle puhuisi 😅 ja ei nyt oikeesti mitenkään pahalla.. mut se kuulostaa siltä. Mieluummin vaikka pikku muru ? Koska myös pikku neiti kuulostaa vähän noh.. siltä. Tai mitä jos sen "pikku" sanan jättäisi pois hellyttely nimestä kokonaan 😅 ja toki tässä tulee vastaan myös se että jos 50v pariskunta kutsuu toisiaan niin eriasia.. mutta koska sä kaipaat niin paljon, paljon nuorempaa, että se kuulostaa siinä tilanteessa just siksi aika nooo suoraan sanottuna pervolta...sama jos joku 79vee sanois minulle pikkumussukka siinä ihastumis/intohimo merkityksessä (mulla ikää 35v) niin olis se vähän äklöö.

• No joo... En nyt keksinyt muuta. Anteeksi taas tästäkin...😢

• Meinasin just tulla tänne kirjoittamaan, että kannattaa nyt vältellä noita pikku mussukka sanoja. Lapset on pikku mussukoita.

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Meinasin just tulla tänne kirjoittamaan, että kannattaa nyt vältellä noita pikku mussukka sanoja. Lapset on pikku mussukoita.

Selvä... Näin teen. En ajatellut sitä niin. Hän on vaan pienempi kuin minä, niin siksi hassuttelin. En tarkoita pahaa.

• Anonyymi

Muakin loukkaa tää. Muakin kutsuttu pikku mussukaksi. Nyt siinä on joku outo vivahde tän viestin jälkeen.

• Anonyymi

Snadi on kaunis sana. Snadi hymiö.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      176
      5167
    2. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4959
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      94
      4444
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2723
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2718
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2247
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2164
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      228
      1913
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      91
      1848
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1821
    Aihe