Ilkan homopropaganda Vaasan ja Seinäjoen pussiin

Anonyymi-ap

Monet ihmettelevät Ilkan homopropagandaa. Mutta asian ymmärtää, kun sillä pönkitetään Seinäjokea ja Vaasaa.

10

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oliko huono ilta poika markkinoilla?

• Anonyymi

Mikä homopropaganda?

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät onneton.

• Anonyymi

enemmän ihmettelen ihan mitä tahansa Ilkan uutisia
      ovat tehneet ison jutun siitä kun puurokulho löytyi tieltä! Ihan oikeasti, mikä tuota lehteä vaivaa ja sen toimittajia!?
      aivan älyttömiä juttuja ja isolla monta aukeamaan kauhean pitkiä tarinoita aivaan huuhaa-aiheista
      Äskettäin oli otsikko jostain jonka elämä meni dramaattisesti pilalle ja huihui miten kauheaa ja puoliso pelasti . vähintään sai kuvan että olisi joku äkkikuolema iskenyt ja elvytetty tai onnettomuus niin ihmiseltä oli katkennut eturistiside, siis katkennut eturistiside joka on tavallinen pikku vamma
      enemmän nuo draamaqueenien tekemät klikkiotsikot haittaa kuin mikään muu. Itse teksti siinäkin jutussa tyhjää täynnä eikä asiaa siteeksikään
      olen Ilkan verkkoa lukenut kun sain anopilta tunnukset joita ei itse käytä mutta eipä siellä mitään luettavaa ole

• Anonyymi

Seinäjoen päätöksentekoa esimerkiksi ei seurata millään lailla mutta appa jee kun puurokuppi on maantiellä niin jo revitellään!! Ei voi kun nauraa. Missä kuplassa toimitus oikein elää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seinäjoen päätöksentekoa esimerkiksi ei seurata millään lailla mutta appa jee kun puurokuppi on maantiellä niin jo revitellään!! Ei voi kun nauraa. Missä kuplassa toimitus oikein elää?

ilkka on ollut alusta asti lestadiolais lehti,toki siitä pikku hiljaa tuli osittain sanomalehti. nyt kuin toiminta siirtyi takaisin raamattu lakeuksille on uskottomien herjaaminen taas alkanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimittajat ovat Ilkassa epäpäteviä ja samoin etenkin päälliköt. Toimittajathan kirjoittavat mistä pomot käskevät. Huononkin toimittajan teksti voi olla kiinnostava jos aihe on merkittävä tai yleisesti kiinnostava, mutta jos aiheetkin ovat jostain maan ulkopuoliselta planeetalta, niin meneehän siinä monta asiaa pieleen yhdessä rysäyksessä. Onneksi Suomessa on vielä laatulehtiä kuten Aamulehti. Se muuten kirjoittaa Seinäjoen asioista enemmän kuin Ilkka. Oliskin kova juttu jos perustaisivat vaikka jonkun pienen toimituksen Etelä-Pohjanmaalle. Saisivat varmasti uusia tilaajia.

• Anonyymi

Kyllä on homosäikkyjä ihmiset täälä jumalanseläntakana.

• Anonyymi

Onneton lipare on IL-PO.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe