Monet ihmettelevät Ilkan homopropagandaa. Mutta asian ymmärtää, kun sillä pönkitetään Seinäjokea ja Vaasaa.
Ilkan homopropaganda Vaasan ja Seinäjoen pussiin
10
84
Vastaukset
- Anonyymi
oliko huono ilta poika markkinoilla?
- Anonyymi
Mikä homopropaganda?
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät onneton.
- Anonyymi
enemmän ihmettelen ihan mitä tahansa Ilkan uutisia
ovat tehneet ison jutun siitä kun puurokulho löytyi tieltä! Ihan oikeasti, mikä tuota lehteä vaivaa ja sen toimittajia!?
aivan älyttömiä juttuja ja isolla monta aukeamaan kauhean pitkiä tarinoita aivaan huuhaa-aiheista
Äskettäin oli otsikko jostain jonka elämä meni dramaattisesti pilalle ja huihui miten kauheaa ja puoliso pelasti . vähintään sai kuvan että olisi joku äkkikuolema iskenyt ja elvytetty tai onnettomuus niin ihmiseltä oli katkennut eturistiside, siis katkennut eturistiside joka on tavallinen pikku vamma
enemmän nuo draamaqueenien tekemät klikkiotsikot haittaa kuin mikään muu. Itse teksti siinäkin jutussa tyhjää täynnä eikä asiaa siteeksikään
olen Ilkan verkkoa lukenut kun sain anopilta tunnukset joita ei itse käytä mutta eipä siellä mitään luettavaa ole- Anonyymi
Seinäjoen päätöksentekoa esimerkiksi ei seurata millään lailla mutta appa jee kun puurokuppi on maantiellä niin jo revitellään!! Ei voi kun nauraa. Missä kuplassa toimitus oikein elää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjoen päätöksentekoa esimerkiksi ei seurata millään lailla mutta appa jee kun puurokuppi on maantiellä niin jo revitellään!! Ei voi kun nauraa. Missä kuplassa toimitus oikein elää?
ilkka on ollut alusta asti lestadiolais lehti,toki siitä pikku hiljaa tuli osittain sanomalehti. nyt kuin toiminta siirtyi takaisin raamattu lakeuksille on uskottomien herjaaminen taas alkanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimittajat ovat Ilkassa epäpäteviä ja samoin etenkin päälliköt. Toimittajathan kirjoittavat mistä pomot käskevät. Huononkin toimittajan teksti voi olla kiinnostava jos aihe on merkittävä tai yleisesti kiinnostava, mutta jos aiheetkin ovat jostain maan ulkopuoliselta planeetalta, niin meneehän siinä monta asiaa pieleen yhdessä rysäyksessä. Onneksi Suomessa on vielä laatulehtiä kuten Aamulehti. Se muuten kirjoittaa Seinäjoen asioista enemmän kuin Ilkka. Oliskin kova juttu jos perustaisivat vaikka jonkun pienen toimituksen Etelä-Pohjanmaalle. Saisivat varmasti uusia tilaajia.
- Anonyymi
Kyllä on homosäikkyjä ihmiset täälä jumalanseläntakana.
- Anonyymi
Onneton lipare on IL-PO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398