Aina ajatellaan tai ainakin luulen suurimman osan ihmisistä ajattelevan että kuolema lähentäisi sisaruksia. Täällä tilanne ihan päinvastainen. Jo äitimme kuoleman jälkeen minä ja siskoni tunnuimme vierailta toisillemme ja ajattelin että ihan vaikka isämme tähden olisimme kaikki läheisiä. Mutta minusta tuli enemmän se isin tyttö joka auttoi kotipaikalla isää ja juteltiin isän kanssa niitä näitä. Nyt kun isämmekin kuoli reilut 5 kk sitten niin välit siskoon edelleen etäiset. Minä huolehdin isästä kun hän sairastui vakavasti, otin kaikkinensa vastuun huushollista ja nyt yksin hoidan kuolinpesän asioita. Vanhempien kuolema ei lähentänyt meitä sisaruksia, vaan loitontaa entisestään. Onko muilla vastaavaa kokemusta..
Tämän hetken ajatuksia
Anonyymi-ap
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolema ei lähennä sisaruksia on fakta milään tavoin.Välissä on aina sen toisen sisarkateus. Vaikka olisi kuinka monta sisarta,yksi on pomo ja ottaanut hampaisin ainakin yhden,jatkaa sitä syömistä omaan kuolemaansa asti..Oli sitten todella 2 tai 9 sisarusta. Voit unohtaa läheisyyden ja kuoleman kohdatessa,toinen sinua arvoistaisi edes vähän.EI. Helsinki.9.2.23
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764