Saarikko lupaa vappu 200 e. Noloo touhua. Se kosiskelee lestaatiolaisten 15 lapsisten perheiden ääniä.. ja saarikko sanoo " kepu laittaa talouden ykkösasiaksi" siis sen talouden jonka se nyt on hallituksessa ollessaan Tuhonnut :o)
Muistatte vappusatasen.. ja nyt
7
74
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu pettää aina. Ihan aina. Vappu 200e. Epätoivoista ja kiusallisen noloa on kepulien kansan kosiskelu ( Pettäminen )
- Anonyymi
Vappusatanen sentään maksettiin ylitsekin , takuueläke nyt 922eurua.
- Anonyymi
Mutta ikityöttömiä katujengejä on haalittava suomeen lisää ja lisää. . . #Ruotsi räjähtelee.
- Anonyymi
Kepu pettää aina. Aina. vappu200.
- Anonyymi
Katujengit ovat "työvoimapulan" paikkaajia..
- Anonyymi
Ja Ruotsin meininki..
- Anonyymi
Jos terve ihminen ei kykene senvertaa säästämään ja sijoittamaan työelämässä ollessaan, että pärjää eläkkeellä, kerätköön eläkkeellä ollessaan pulloja, sieniä sekä marjoja, kun aikaa kerta on, eikä ole jatkuvasti yhteiskunnalta vaatimassa lisää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606544- 1003382
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252706- 212338
- 271891
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251620
- 321468
- 491462
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423