Epätoivoista ja kiusallisen noloa on tuo kepulien lupailu ja kansan kosiskelu.. Vappu 200!
Saarikko lupaa Vappu 200e.
10
93
Vastaukset
- Anonyymi
Saarikko :" Lapsilisiin 200 e korotus". Eli vappu200. Överi noloa ja epätoivoista on kepun kansan kosiskelu ! ( Pettäminen ) Rinne jäi nyt kakkoseksi vappusatasellaan, Nyt tuli saarikon vappu200e. :o)
- Anonyymi
Voisiko koko Kepu jo lakkauttaa itse itsensä? Kiitos!
- Anonyymi
Hävettää jo tuo kepun touhu. Tosi noloa !
- Anonyymi
Saarikko sanoo : " Keskusta laittaa ykkösasiaksi nyt talouden kuntoon saattamisen". Siis sen talouden jonka kepu ollessaan NYT hallituksessa romautti ! Kepu on jo yli nolo! #Vappu200
- Anonyymi
laittas kepu nuorisosäätiön asiat ensin kuntoon,ja poistais hevosilta yli 40 miljoonan valtion tuen näistä vois aloittaa .
- Anonyymi
Saarikko : "Keskusta laittaa suomen talouden kuntoon saattamisen ykkösasiaksi ". Siis saarikko (kepu) on hallituksessa joka ITSE romautti suomen talouden ja otti ylipaljon lisää velkaa. Ja velkaa Muihinkin kuin korona yms oikeisiin asioihin.. Siis kepu ITSE tyri talouden, Ja nyt "lupaa" laittaa suomen talouden kuntoon. Heh heh hee ha hah haa. Ei vain ei edes enään naurata tämä kepun röyhkeys ja valehtelu.. Se pitää kansaa sokeana ja tyhmämä. Kepulit häviää nämä vaalit 110 - 0 ! Ja se on hyvä ! #Kepu pettää aina. Siis aina.
- Anonyymi
Rinne nolas ja häpäisi itsensä katteettomalla vappusatas lupauksellaan. Ja nyt saarikko Tuplahäpäisee itsensä katteettomalla ja kornilla vappu200 lupauksellaan..
- Anonyymi
Mutta ikityöttömiä katujengejä on haalittava lisää suomeen. . . . .
- Anonyymi
Hävetkää keput !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418