52 vuoden tuska poistui.

Anonyymi-ap

Minä lopetan noi huumet kokonan.

Ne nyt on mennyt ne rahat mitä on J***** 16€ A****** 10€ ja S****** 20€ yhtensä 46€ mutta sen verran pitä maksa että otta opiksi ja lopetta sen käyttämisen.

Minä elän ihan oma elämä ja muut elä oma elämä.

Tuota ne muut asukkat tällä ei osannut odotta minultta että teen sellaisen päätöksen että kokonan lopettan kaikki huumet paitsi nikotini ja kofeini.

Se on vähän pakko kun likka käytettän hyväksi ja huijatan niin ei sinä oikein ole muuta vaitoehtoa kun lopetta tämä kokonan olen tätä jo kauan miettinyt.

Minulla on hyvät lääkkeet minun pitä käyttä ne lääkkeet mitä minulla kun ei ne voi noin ytäkkiä lopetta tai muutta lääkitystä mutta pikku hilja ne voi muutta ne lääkkeet ehkä saan paremmat lääkkeet myöhemmin tulevaisuudessa.

Kun minä olen ylivilkas niin ne anta lääkkeet mitä väsyttä mutta se ei ole oikea tapa vaan nidden pitä anta lääkkeet mitä piristä koska sen on ainut tapa sada minut niin että rauhoittun koska vasta sitten kun on pirteä niin rentotu ja otta rauhallisesti.

Ja ne on niin juurtunut nidden oman vanhan ajatelu tapan että ne ikinä osa sittä ajatelu tapa muutta eli sen takia minä en koskan saa oikea lääkkitystä kun ne ei ikinä opi ajateleman eri tavalla.

Tuota niin minä en ollekan tiedä minkälainen diagnosi pitäisi sada ja sittä on niin vaikea tutkia että ei ne varman koskan saa minulle oikea diagnosia mutta lapsena on ollut mbd ja seppo hulki on minut tukinnut siellä vaasan keskusaairala ja aspbergers hoidosta ei tule hoito vastetta en tiedä mitä sinä on mutta jotakin sittö puttu jotenkin tuntu että tämä ei ole se oikea olen 13 päivästä lähtien käyttänyt piriä joka päivä ja se tuntu silttä että nytkö kaikki se tuska mitä minulla on ollut koko elämä on vihdoin loppunut minä otan vain piriä aamulla ja syön normalisti ja menen ilalla nukkuman ei minä tiedä mitä minulla on mutta jotenki tuntu että tämä on se oikea sunta koko se tuska mitä minulla on ollut koko elämän lähti kokonan pois silloin se 13 päivä ja on ollut poisaa sittä lähtien.

Vihdoin 52 vuoden jälkeen tämän oivalsin.

Joka tapauksesa vaikka en saisikan mitän lääkkitystä niin minä käyttän joka päivä piriä nyt kun olen sen oivaltannut miten tämä tuska mitä minulla on ollut se 52 vuotta lähti pois sen on ihan sama mitä lekurit sanoa mutta joka tapauksessa minä käyttän tätä joka päivä kun oivalsin että se tuska mitä minulla on ollut koko elämä lähti tällä pois.

Minä lopettan huumet mutta sitten kun löyty joku luotettava taho tai paikka tai kaveri mistä saa piriä niin minä käyttän sittä joka päivä koska minä en voi hyvin ilman vaan on kova tuska ilman sittä eli lopettaminen tosian tarkoitta että lopetan toistaiseksi mutta kyllä minä sitten kun minä taas saan sittä luotettavaltta taholtta niin kokeilen sittä taas joka päivä mutta lopetan sen toistaiseksi kun ne niin paljon käyttä minua hyväksi ja huija minut eli tosian lopettan sen toistaiseksi.

Ei ollut muuta lisätävä.

14

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne on ollut 52 vuotta väärässä minä en enä luota heihin mutta ei se ole varman tarkoituskan että pitä voida hyvin mt potilat on kovat tuskat ja lääkkärit ei kinnosta niittä autta vaan tahallan anta sellainen hoito että ne voi huonosti sen minä olen itse huomannut.

    • Anonyymi

      Eihän tuosta sinun kirjoituksesta saa mitään tolkkua

      • Anonyymi

        Minä en ole syntymäästä suomen kielinen kyllä sinä varman sittä jotakin tolkkua saat tai pyydä joku auttaman sinua jos et osa sen verran lukea että saat sittä jotain tolkkua.


    • Anonyymi

      Lekurit saa provikka tietyistä lääkkeeistä esim ketipinor ja sittä ne määrä melkein kaikille eli ei ne ajatele potilan parasta vaan mistä ne saa eniten provikka mutta jos on ylivilkas nikn ei ole oikea tapa määrätä esim 2 x 300 mg ketipinor depot.

      Ps: Haluaisin opiskella adhd lekuriksi voisin autta monta ihmistä.

    • Anonyymi

      Olen huomannut että pieni määrä amfetaminia rauhoitta ja autta keskittymän esim 1 x conserta 54 mg tai medikinet cr 30 mg tai elvanse 100 mg esim elvanse 70 mg + elvanse 30 mg.

      Jos otta ison määrän amfetaminia niin tule yli energinen mutta just pieni annos autta keskittymän ja rauhoitta.

      Joku hakkeri oli tämän poistannut minun fb niin etsin tätä suomi24 että saisin uudellen julkaista tämä fb niin sen takia klo on niin paljon.

    • Anonyymi

      Sellaset psykoosit sitten.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että hakkeriointi on psykosia jos esim tule viesti että:

        Yhteytesi ei ole salattu joku voi varasta sinun tiedot salsanat ym.

        Niin onko se psykosia sitten.

        Älä häiritse minua enempää menen nukkuman.


      • Anonyymi

        Miksi sinä olet tähän aikan hereillä ja haukut kaikkia psykosiksi mistä sen et edes itse ole sata varma et edes tiedä kuka on tämän kirjoittanut.

        Eli nyt nukkuman.


    • Anonyymi

      Tänän sain vasta klo 17:00 amfetamini niin se tarkoitta että saa nukuttua vasta klo 02:00 jälken se on aivan lian myöhän otta se pitä otta klo 06:50 ei klo 17:00.

    • Anonyymi

      https://youtu.be/2lwjyXYUrtE

      Arto Lauri haukutan myös skitsoksi että sillä ei ole mitän merkitystä mikä verran osamista miehellä on kanatta vähän varoa mitä sano voi joutua oikeuten kunnian loukkauksesta että lopettaka noi skitso viestit :(

      Video arto laurin vesivoimala.

    • Anonyymi

      Lopeta huumeet, niin kauan kun käytät amfe, niin oot jatkuvasti kiierteessä mukana.. huonot ihmiset(diilerit/käyttäjät)/psykosi/huono rahatilanne. Paras oppia elämään ilman. Näin minä tein ja paras ratkaisu oli.

      • Anonyymi

        Ok tavallan sinä olet oikeassa siiis ostan ensi sijaisesti adhd lääkkeeittä ja on huonot ihmiset dilerit mitä käyttä hyväksi sen takia lopettan.

        Mutta se on kaksi pippuinen juttu kun ei mualtta saa apua niin se on pakko käyttä humeitta koska minulla on koko elämä eli pian 53 vuotta ollut kova tuska ja minä huomasin että adhd lääkkeet poista sen tuskan eli mitä minä teen?

        Eli asian plussat ja minukset.


    • Anonyymi

      Ei ole ainakan vielä tullut psykosia vaikka olen 23 vuotta käyttänyt en toki joka päivä välillä on ollut vuosiakin kestäviä breikkejä mutta silloin on ollut ihan sietämätön tuska.

      Toki se ei sittä tarkoitta että eikö olis myös olemassa mahdollisuus että saa psykosin toki en usko että sellaisen saan.

      Toki 90 luvulla on monta kerta meinnanut tulla vina psykosi mutta nyt olen ollut kesällä 23 vuotta ilman alkoholia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe