5 henkilöä, kiertämässä ovelta ovelle. Eikö olemassa mitään lakia
tälläselle toiminalle, ihmisten häirintää tuollainen uskonnon tupattaminen
lähes puolväksin olisivat tulleet.
Uskovaiset kiertävät taas ovelta ovelle
6
194
Vastaukset
- Anonyymi
Jehovaiset siellä sinulle vilkuttelevat, halhuaisivat jehovalaisten lapui sulle ojhennella... oih, ei lakia oo joka sen kieltää ettei ne luoksesi tuu, odotatko niitä oikeasti sinne sun ovelle??
- Anonyymi
laita lapphu ovehesi ja kiellä
- Anonyymi
Tuskin olivat Jehovia. Eivät tyrkyttäneet vartiotornia. Jotkut keksineet vaan hyvän
tavan käyttää tätä aikaa hyväkseen ja utsia ihmisten takaovia, autoja tsm. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olivat Jehovia. Eivät tyrkyttäneet vartiotornia. Jotkut keksineet vaan hyvän
tavan käyttää tätä aikaa hyväkseen ja utsia ihmisten takaovia, autoja tsm.rohohosvosia siel vaan kurkkii, eivät ne tuo sulle päivän lehteäsi
- Anonyymi
>>>"ovelta ovelle<"<<<
raamatussa:
"Voi teitä, te kirjanoppineet ja FARISEUKSET , te ULKOKULLATUT, kun te
kierrätte meret ja mantereet "tehdäksenne YHDEN KÄÄNNYNNÄISEN, ja kun
joku on siksi tullut, teette hänestä helvetin lapsen , kahta vertaa pahemman, kuin
te itse olette."
Matt: 23:
varokaa näitä käännyttäjiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498