Se olisi pitänyt rakentaa Herkku-Piste grillin ja Helluntaiseurakunnan väliselle pellolle. Nyt kaikki kärsii ja valittaa
IKH areena tehtiin väärään paikkaan
18
1508
Vastaukset
- Anonyymi
Paikka on hyvä.
- Anonyymi
Tämä on yleinen käsitys.
- Anonyymi
Sitten se vasta hankalassa paikassa olis liikenteen ja parkkipaikkojen suhteen. Nyt se liittyy mukavsti urheilukeskuksen sivuun ja on parkkipaikkoja riittävästi ja liikenteen kannalta hyvä sijainti.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Koko areenaa ei olisi pitänyt rakentaa ollenkaan tänne.On jo nyt tullut tosi kalliiksi ja jää kunnan suureksi menoeräksi nyt ja tulevaisuudessa.
Sen lisäksi ei sopisi herkku-pisteen naapuriksikaan ala-arvoisen arkkitehtuurinsa takia.Iso ja ruma laatikko.
Ennemmin vaikka se paljon puhuttu Kytäjän kartano sieltä hyvinkäältä tänne ja joksikin kokoontumispaikaksi. - Anonyymi
Paras paikka olisi Päntäneellä, poissa silimistä
- Anonyymi
Isojoelle sen olisi pitänyt rakentaa
- Anonyymi
Ei olisi pitänyt rakentaa ollenkaa tänne.Ja jos oli pakko rakentaa, niin mahdollisimman kauaksi täältä.
- Anonyymi
No hyvä kun tehtiin ennekuin Ikh loppuu
- Anonyymi
Konkurssissa koko Areena parin vuoden sisällä. Sitten kaatuu veronmaksajien syliin.
- Anonyymi
Sinne saa sitten karting radan tai vähän isomman padel hallin
- Anonyymi
Väärin ennustettu.
- Anonyymi
Sinne voi varastoida pökäleitä. Säilyvät jälkipolville
- Anonyymi
Voi tuulipropellitki olis sopinu hyvin helluntaikirkolle.! Palio rahaa ja sähkyä nääs!
- Anonyymi
Mihinkäs aloittaja sijoittaisi pysäköintialueen?
- Anonyymi
Agneksentien päässä oleva puisto sopisi hyvin
- Anonyymi
Koko hökötys pitäisi lähettää maata kiertävälle radalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279