Se olisi pitänyt rakentaa Herkku-Piste grillin ja Helluntaiseurakunnan väliselle pellolle. Nyt kaikki kärsii ja valittaa
IKH areena tehtiin väärään paikkaan
18
1797
Vastaukset
- Anonyymi
Paikka on hyvä.
- Anonyymi
Tämä on yleinen käsitys.
- Anonyymi
Sitten se vasta hankalassa paikassa olis liikenteen ja parkkipaikkojen suhteen. Nyt se liittyy mukavsti urheilukeskuksen sivuun ja on parkkipaikkoja riittävästi ja liikenteen kannalta hyvä sijainti.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Koko areenaa ei olisi pitänyt rakentaa ollenkaan tänne.On jo nyt tullut tosi kalliiksi ja jää kunnan suureksi menoeräksi nyt ja tulevaisuudessa.
Sen lisäksi ei sopisi herkku-pisteen naapuriksikaan ala-arvoisen arkkitehtuurinsa takia.Iso ja ruma laatikko.
Ennemmin vaikka se paljon puhuttu Kytäjän kartano sieltä hyvinkäältä tänne ja joksikin kokoontumispaikaksi. - Anonyymi
Paras paikka olisi Päntäneellä, poissa silimistä
- Anonyymi
Isojoelle sen olisi pitänyt rakentaa
- Anonyymi
Ei olisi pitänyt rakentaa ollenkaa tänne.Ja jos oli pakko rakentaa, niin mahdollisimman kauaksi täältä.
- Anonyymi
No hyvä kun tehtiin ennekuin Ikh loppuu
- Anonyymi
Konkurssissa koko Areena parin vuoden sisällä. Sitten kaatuu veronmaksajien syliin.
- Anonyymi
Sinne saa sitten karting radan tai vähän isomman padel hallin
- Anonyymi
Väärin ennustettu.
- Anonyymi
Sinne voi varastoida pökäleitä. Säilyvät jälkipolville
- Anonyymi
Voi tuulipropellitki olis sopinu hyvin helluntaikirkolle.! Palio rahaa ja sähkyä nääs!
- Anonyymi
Mihinkäs aloittaja sijoittaisi pysäköintialueen?
- Anonyymi
Agneksentien päässä oleva puisto sopisi hyvin
- Anonyymi
Koko hökötys pitäisi lähettää maata kiertävälle radalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669