Mitä tulee Venäjä ja Ukraina sotaan

Anonyymi-ap

Jumalan sanan silmillä katsottuna, jota olen pitkään miettinyt ja odottanut vastausta Jumalalta! Mutta vastausta ei ole koskaan tullut koska se on jo kirjoitettu Jumalansanaan:"

Kun te rupeatte toisianne syömään, katsokaa ettette tule toinen toisiltanne syödyiksi!"

Siinä se on kaikessa yksinkertaisuudessa!

Laiha sopu on parempi kuin lihava riita! Äläkä sinä joka rikollinen olet, vaadi toista rikollista tuomioistuimen eteen, te olette kaikki yhtä syypäitä viattomien murhaamiseen, viattomat ovat jota te murhaatte, että teidän rikoksenne tulisi peitetyksi, mutta Jumala näkee kaiken, ja yhtäkään veri ruskeaa syntiä ei pyyhitä pois sillä, että tehdään toinen veriruskea synti, se on tehdä veri synnistä vielä suurempi.

Mutta jos sota eli veri on Jumalan rangaistus niin en minä siihen puutu sillä se on sitten Jumalan tahto niin kuin Sodomman Gomorran tuho, tapahtukoon kaikessa siis korkeimman sallimus, jos ei Ukrainasta nyt löydy vanhurskautta eikä Venäjältä oikeamielisyyttä, niin sitten he tuhoavat mitä tuhoavat, synnin mitta kun täyttyy niin tulee Jumalan vihan aika ja silloin tulee sotaa, kun perkeleet villitsee kansaa niin silloin unohtuu anteeksi antamus!

Venäjällä ei ole oikeutta hyökkää Ukrainaan, mutta aivan rehellisesti, miksi he hyökkäsivät ilman mitään syytä, aiheuttaen maailman laajuisen katastrofin? Miettikää hiljaa itsekseen, tuollainen suurvalta ihan ilman mitään syytä hyökkää vaan?

Kyllä sitä sensuuria taitaa nyt olla puolin ja toisin, ja mistä sensuuri tulee?

Ei se Jumalasta tule, Jumala ei koskaan sensuroi vaan ilmoittaa totuuden muotoon katsomatta!

Vaan sensuuri tulee siitä, että sillä peitetään niitä syntejä joita salassa harjoitetaan!

Ja synnin tähden tulee kuoleman viha, eli murhan perkele, sikiää synnin kautta! Ja koska he vietellään perkeleeltä ja saatanalta niin siksi heillä on vimma sotaan tappamaan toisia sielullisia ihmisiä, joiden sielu elää iankaikkisesti vaikka ruumis maassa mätänee!

Mutta vaikka sota on synnin palkka, niin silti se on väärin, eli synnistä johtuvaa, mutta koska se on Jumalan rangaistus eli synnin palkka, niin ei me voida kristittyinä siihen puuttua!

Niin kuin sodomma ja Gomorra hävitettiin niin myös hävitetään kaikki Jumalattomat kaupungit.

Mutta se pitää huomaa että Jumala hävitti Sodomman ja Gomorran Jumala itse!

Siksi herää vain yksinkertainen kysymys! Kuinka perkele saattaa toisen perkeleen hävittää? Tai Saatana toisen Saatanan tuhota?

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tahdon yksinkertaisesti sanoa?

      Luuletteko te todella, että jos perkele taikka saatana sotii perkelettä taikka saatanaa vastaan, että siitä seuraa muuta kuin tuhoa?

      Kenen eli kumman te luulette voittavan siinä sodassa jossa kaksi perkelettä sotii toinen toistansa vastaan?

      Eikö perkeleen luonto ole, että hän luovuttaa vasta sitten kun hän on tappanut ja tuhonnut?

      Oletteko te ehkä hieman ymmärtämättömiä tässä sodankäynnissä?

      Jos te perkeleen luulette sillä kukistavan että sen tahdotte tuhota, tai hieroa sen kanssa rauhaa?

      On vain yksi joka perkeleen voittaa ja se on Jeesus Kristus!

      Mutta mitä pitäisi tässä sodassa nyt tehdä?

      Jos siis Jumala voi perkeleen voittaa, eli Kristus niin kuinka on siis, voiko nyt perkele vastaan perkele kumpikaan voittaa?

      Jatkatteko ehkä tätä sotaa niin kauan kun olette toinen toisenne hengiltä raadelleet?

    • Anonyymi

      Kukaan ei toivo diktatuuria, siksi venäjän puolella ei olla, se täytyisi venäjän ymmärtää, mutta lännen täytyisi myöskin ymmärtää ettei kukaan myöskään toivo piilo diktatuuria joka on aivan sama asia kuin julkinen diktatuuri!

      Joten te olette sekä länsi että itä yhtä natseja kummatkin eli saman perkeleen palvelijoita, kumpi teistä on siis hurskaampi ja taistelee oikeuden puolesta!

      Se täytyy kuitenkin jokaisen muistaa, että vaikka Venäjä tekee nyt väärin kun he tappavat ihmisiä, kannattaa muistaa kuitenkin, että he pelastivat meidän pakkopasseilta, pakkopiikeilta ja pakko leireiltä, joihin meitä oltiin ajamassa kiinan ja Australian malliin!

      Tosin minä en tiedä, jatkavatko he siitä mihin jäivät kun sota loppuu, sentähden en minä ole aivan varma kumman voittoa minä nyt toivoisin, julkisen diktatuurin eli venäjän vai piilo diktatuurin eli lännen voittoa, kun kummatkin diktatuurit taitavat olla perkeleestä!

      Jos minä siis saan valita kahdesta että minä toivoisin perkeleen tai perkeleen voittoa, nii kummankohan minä niistä toivoisin!

      Sen takia ovat kristity hiljaa, kun ei taida voittajaa olla tässä sodassa, pelkästään häviäjiä, koska koskas on perkele voittajaksi julistettu kristittyjen keskuudessa?

    • Anonyymi

      Jälleen Raamatun vääristelyä. Savisilmä, etten sanoisi puusilmä, luulee omaavansa Jumalan silmät. Jumalan silmillä ei yksikään ihminen näe!!!

      Ko. Raamatun paikka puhuu samaan seurakuntaan kuuluvien seurakuntalaisten välisestä kiistelystä ja riitelystä. Sillä ei ole mitään tekemistä kansainvälisten sotien kanssa.

      Euroopan maat tekevät aktiivista työtä, hävittääkseen Lujansa järjestyksen. SETA vetää saatanallista tuohotyötä Euroopassa.
      Kristittyjä vedetään oikeuteen Jumalan sanan todistamisen vuoksi.
      Maat joiden koko sivistys ja hyvinvointi on kristinuskon seurausta, sylkevät Luojaansa kiroten vasten kasvoja. pyrkivät väkivalloin hävittämään kristinuskon.

      Olisi aikamoinen ihme jos Jumala siunaisi tällaisen toiminnan.

      Suomessa on parhaillaan tapahtumassa hirvittäviä asioita. Arkadian mäeltä ohjataan toimintaa.

      • Anonyymi

        Eikös sekä Venäjä että ukraina kuulu samaan seurakuntaan? Samaa perkelettä he kummatkin palvelevat sekä länsi ja depopulation, perkeleestä kaikki tyynni.


        Kyllä se nyt vaan sotii rietas vastaan rietas!

        Jumalalla ei ole tämän sodan kanssa mitään tekemistä!

        Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään!

        Mitä mun tarvii tietää raamatusta sinulta? Olen itse raamattu, jos rukoilen Jumalaa, Jumala puhuu mun kautta, jos tahtoo, silloin olen itse raamattu, en tarvitse sinun ja Paavin väärentämää Raamattua josta on sensuroitu puhdas jumalansana niin kuin myös Lars Levi Laestadiuksen saarnoista ja Lutherin saarnoista ja kaikista vanhurskaiden saarnoista jotka ovat saarnaanneet kaikkia niitä ovat Paavi ja perkeleet sensuroineet, kumpaa minä siis uskon enemmän? Uskonko minä ehkä hieman sensuroitua eli muokattua vai juuri tämän hetkistä ilmoitusta vaikka ei se niin selkeä olis, kuitenkin uskon ettei voi itsestäni keksiä tällaisia.

        Joten työnnä ne Paavin väärennökset jätekasaan, ei ne minulle merkitse sen enempää kuin mitä Hengessä havaitsen että se on totuus, mutta se mikä kumartaa perkeleen ja maailman edessä, se on väärennös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sekä Venäjä että ukraina kuulu samaan seurakuntaan? Samaa perkelettä he kummatkin palvelevat sekä länsi ja depopulation, perkeleestä kaikki tyynni.


        Kyllä se nyt vaan sotii rietas vastaan rietas!

        Jumalalla ei ole tämän sodan kanssa mitään tekemistä!

        Ei kerta kaikkiaan yhtään mitään!

        Mitä mun tarvii tietää raamatusta sinulta? Olen itse raamattu, jos rukoilen Jumalaa, Jumala puhuu mun kautta, jos tahtoo, silloin olen itse raamattu, en tarvitse sinun ja Paavin väärentämää Raamattua josta on sensuroitu puhdas jumalansana niin kuin myös Lars Levi Laestadiuksen saarnoista ja Lutherin saarnoista ja kaikista vanhurskaiden saarnoista jotka ovat saarnaanneet kaikkia niitä ovat Paavi ja perkeleet sensuroineet, kumpaa minä siis uskon enemmän? Uskonko minä ehkä hieman sensuroitua eli muokattua vai juuri tämän hetkistä ilmoitusta vaikka ei se niin selkeä olis, kuitenkin uskon ettei voi itsestäni keksiä tällaisia.

        Joten työnnä ne Paavin väärennökset jätekasaan, ei ne minulle merkitse sen enempää kuin mitä Hengessä havaitsen että se on totuus, mutta se mikä kumartaa perkeleen ja maailman edessä, se on väärennös!

        Kun Paavi lähetti Laestadiuksen saarnaamaan, niin hän ei varmaan ajatellut että Laestadius heräisi oikeasti tai Laestadiuksen seurakunta synnin ja armon tuntoon, niin pitihän Paavin ja perkeleen sitten muuttaa vähän Laestadiuksen saarnoja!

        Ja ei varmaan nykyinenkään Paavi ajattele tai usko, että nykyisten Laestaadiolaisten tai esikoislestadiolaisten joukosta joku saattaisi oikeasti herätä synnin ja armon tuntoon, kun sehän on vain kulissi seurakunta hallitsemaan karjaa ja keräämään rahaa tyhmiltä, niin Paavi varmasti ajattelee, mutta Paavin ja perkeleen on hyvä kuitenkin muistaa, että se on Jumala joka herättää ja silloin ei ole merkitystä sillä, jos sinä Paavi ja Perkele sensuroit vanhurskaiden saarnoja kun Jumala herättää Henkensä kautta ja kirkastaa synnin synniksi ja armon armoksi Pyhän Henkensä kautta! Sen sinä Paavi ja Perkele unohdat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Paavi lähetti Laestadiuksen saarnaamaan, niin hän ei varmaan ajatellut että Laestadius heräisi oikeasti tai Laestadiuksen seurakunta synnin ja armon tuntoon, niin pitihän Paavin ja perkeleen sitten muuttaa vähän Laestadiuksen saarnoja!

        Ja ei varmaan nykyinenkään Paavi ajattele tai usko, että nykyisten Laestaadiolaisten tai esikoislestadiolaisten joukosta joku saattaisi oikeasti herätä synnin ja armon tuntoon, kun sehän on vain kulissi seurakunta hallitsemaan karjaa ja keräämään rahaa tyhmiltä, niin Paavi varmasti ajattelee, mutta Paavin ja perkeleen on hyvä kuitenkin muistaa, että se on Jumala joka herättää ja silloin ei ole merkitystä sillä, jos sinä Paavi ja Perkele sensuroit vanhurskaiden saarnoja kun Jumala herättää Henkensä kautta ja kirkastaa synnin synniksi ja armon armoksi Pyhän Henkensä kautta! Sen sinä Paavi ja Perkele unohdat!

        Ja jokainen nuori Laestaadiolainen, tietäkööt että Perkele ja Paavi ovat sensuroineet ne saarnat joita te luette seuroissa, Paavi ja itse pääperkele sielunvihollinen saatana ovat ne sotkeneet ja pilanneet että he saisivat tukahdutettua Jumalan työn, mutta Paavi ja Perkele eivät koskaan muista, että se on Pyhä Henki joka herättää kullakin ajalla vanhurskaat sota-aseet! Ja sitä Pyhän Hengen voimaa, et sinä Paavi etkä sielunvihollinen Perkele voi koskaan tukahduttaa!


    • Anonyymi

      Saatana ei itseään vastaan nouse, noin hulluja ei tervejärkinen kirjoittele!!😱

    • Anonyymi

      Vaikuttaa (taas) siltä, että joku saa jonkinlaista nautintoa tuon "perkele" sanan toistamisesta.

      • Anonyymi

        sama tuli mieleen

        keski-ikäinen


    • Anonyymi

      Putinin valta on stalinin demonivaltaa. Samoilla opeilla soditaan nytkin. sotakoneisto heillä on demoneille alistettu.

      • Anonyymi

        Mutta depopulation se on Jumalasta?

        Sen minä tunnustan mitä sinä sanoit!

        Tunnustako sinä sen mitä minä sanon, että depopulation on saatanasta?

        Kumpi siis on hurskaampi perkele?

        Hän joka tappaa julkisesti, vai hän joka tappaa salaa?

        Kumpi on hurskaampi eli parempi, ei vaan kumpikin on rumia ja mustia perkeleitä!


    • Anonyymi

      Kyllä Venäjän ja Ukrainan sodalla on joku selkeä tarkoitus mitä emme nyt näe emmekä voi tietää kun emme tiedä lopputulosta. Saattoi olla hyväkin että Venäjän kasvot paljastui tässä vaiheessa kun asian voi vielä korjata jotenkin.

      Kyllä kaikella on tarkoituksensa.

      Toinen maailmansota meni siten kuten meni siksi että juutalaisten piti kärsiä Jeesuksen veri päällään, kun olivat tappaneet hänet sapattirikkomuksista ja roomalaisten edessä sanoneet että tulkoon sen miehen veri meidän päällemme. Ja totisesti niin kävi. Jumalta tuntuva asia, mutta siten se historia vain on mennyt.

    • Anonyymi

      Koko yhdistyneen Euroopan unionin pitäisi aloittaa laajamittainen hyökkäys Venäjälle ja miehittää koko valtio. Tuo toiminta mitä he harrastavat, järkyttää koko yhteiskuntarauhaa ympäri maailman. Tämä sota pitäisi lopettaa välittömästi, jos ei hyvällä, niin sitten pahalla! Ottakaat tämä niin kuin Jumalansanana koskas Pyhä Henki kävi minun lävitseni kun näitä kirjoitin, vaikka kirjoitin järjestäni!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe