Etsin kissojen ja koirien hoidosta kiinostuneita tyyppejä. Olen tehnyt tällaisen sivun, johon voi laittaa ilmoituksen omasta hoitopaikastaan ja saada sitä kautta varauksia. Eli https://pethotel.io
Onko Espoossa lemmikkien hoidosta kiinnostuneita?
9
671
Vastaukset
- Anonyymi
Meitä on täällä sekalainen porukka eri-ikäisiä ja eri taustaisia tyyppejä. On romaneja ja maahanmuuttajia ja koulukiusattuja ja kaikanlaisia muitakin tyyppejä meidän ryhmässä. Missä noihin eläimiin pääsisi tutustumaan, ja kokeilemaan niitä?
- Anonyymi
Tutustumaan ja kokeilemaan niitä….eläimiä?
Mitä? Miten aioitte ” kokeilla” eläimiä?
Tuphon sakkiin en nyt niin luottaisi tai antaisi yhtäkään koiraa, kissaa, marsua tai ylipäätään yhtään mitänän eläintä. Osa löytyisi lautaselta , osa makuuhuoneesta peräpää verisenä, osa jostain muualta uikuttamasta ja pelkäämästä, traumatisoituneina.
Hei, katso nyt aloittaja oliko viestisi edes asiallinen ja järkevä ja esittää sitä juuri täällä jossa kaikenlaiset pervot ja häiriintyneet saavat mellastaa ihan rauhassa.
- Anonyymi
Oikeanlaisia eläinrakkaita tyyppejä haetaan tässä nyt. Mitään epämääräisiä jos on, niin ei kannata ottaa yhteyttä heidän.
- Anonyymi
Olisko kellään isoja kalkkunoita taikka kaniineja, joita tarttis hoidella?
- Anonyymi
Älkää menkö tähän pethotel huijaukseen, ihan skämmifirma.
- Anonyymi
Pethotel.io ei ole luotettava sivusto, yrittävät viedä käyttäjien henkilötietoja ja myydä niitä, pysykää erossa tällaisista.
- Anonyymi
Loistava näkemys
- Anonyymi
Minä haluaisin päästä Pethotelsin kautta avustamaan eläimiä tuohon samaan ryhmään missä Millakin on.
https://pethotel.io/en/pethotels/milla-p
Hyhkyssä asuva Milla näyttää hyvin eläinrakkaalta ihmiseltä, ja itsekkin olen sellainen samanlainen.- Anonyymi
Eläimiin sekaantujia Espoossakn, vastaavia kuin australialainen krokotiilimies. .?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207