Ateistien uhkailut

Tällä palstalla on tämän tästä kirjoituksia, joissa valitetaan kuin ateistit pilkkaavat uskovia. Tuoksi pilkaksi riittää se, että sanoo että ei usko heidän jumalaansa ja nostaa esille raamatussa olevia ristiriitoja.

Silloin tällöin joku myös väittää että ateistit uhkailevat. On jäänyt todella hämärän peittoon miten he uhkailevat? Minä en ainakaan löydä yhtäänkään tekstiä, jossa ateistit "uhkailisivat". Voisiko joku nostaa tälläisen tekstin "päivänvaloon"?

Sen sijaan palsta suorastaan tulvi tekstejä, joissa atteja uhkaillaan jumalan kostolla jos he eivät usko fundujen jumalaan. Edessä on ikuinen piina ja plus helvetin tulella kidutus. Kaiken tämän takana on fundujen kaikkia rakastava jumala.

Tässä vielä kuvausta helvetistä, kun seitsemän kolumbialaista nuorta pääsi "viereilemaan" helvetissä noin niin kuin etukäteen. Samalla reisulla he kohtasivat John Lennonin, tuon saatannalisen Beatles-yhtyeen jäsenen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gilgame%C5%A1

"Herra salli meidän katsella miestä, joka oli yhden padan sisällä. Hän oli ylösalaisin ja liha tippui paloina hänen naamastaan. Hän katsoi Herraa läpitunkevasti ja sitten hän alkoi huutaa ja kutsua Jeesuksen nimeä. Hän sanoi: ”Herra armahda! Herra anna minulle mahdollisuus! Herra vie minut pois tästä paikasta!”

Mutta Herra Jeesus ei tahtonut katsoa häneen. Jeesus yksinkertaisesti vain käänsi selkänsä hänelle. Kun Jeesus teki näin, alkoi mies kirota ja pilkata Herraa. Tämä mies oli John Lennon, saatanallisen ”The Beatles” bändin jäsen. John Lennon oli mies, joka pilkkasi Herraa elämänsä aikana.

Hän väitti että kristinusko oli häviämässä ja että Jeesus Kristus tultaisiin unohtamaan kokonaan. Siitä huolimatta tämä mies on tänä päivänä Helvetissä ja Jeesus Kristus on elossa!! Kristinusko ei ole myöskään hävinnyt. "

Niin että onko tässä helvetin kuvauksessa nyt ehkä "vähän" pelottelun makua....?

39

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä sinun ongelmasi oikein on????

    • Anonyymi

      Miksi sinä jatkuvasti teet näitä pilkkaavia ja uhkaavia aloituksia? Niissä on lapsellista liioittelua. Aivan kuin olisit teini tai hysteerinen nainen. Hirveästi kysymyksiä eikä kunnon asiaa pätkääkään. En tajua miten joku haluaa käyttää aikaansa tuollaiseen typeryyteen.

      • Siis mitä ihmeen pilkkaa tuossa aloituksessa nyt oikein on?? Kerro toki se minulle? Ynnä että eikö ole totta että te fundut täällä tämän tästä sanotte että "mieti mikä on kohtalosi kun viimeinen päivä koittaa ja sinä joudut jumalan eteen?". Väitätkö tosiaan että kukaan teistä ei ole kirjoittanut tälläisiä tekstejä tänne?

        Anonyymi
        2023-01-29 23:22:53

        Kun maailmanloppu tulee niin loppuu sinunkin typerät jorinat.

        Anonyymi
        2023-01-30 10:13:49

        Maailmanloppu ja Jeesus sen airueena tulee "ihan kohta".
        Tämä on ollut ainoa oikea vastaus kohta 2000 vuotta ja edelleen se on Jumalan tosi ja vain rienaajat muuta väittää.

        Anonyymi
        2023-01-30 10:23:32

        Se tulee sitten kkun Jeesus saapuu, niin kaikkinainen pahuus kaikkoaa kuin tuhka tuuleen eikä heitä enää ole sitten missään.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Siis mitä ihmeen pilkkaa tuossa aloituksessa nyt oikein on?? Kerro toki se minulle? Ynnä että eikö ole totta että te fundut täällä tämän tästä sanotte että "mieti mikä on kohtalosi kun viimeinen päivä koittaa ja sinä joudut jumalan eteen?". Väitätkö tosiaan että kukaan teistä ei ole kirjoittanut tälläisiä tekstejä tänne?

        Anonyymi
        2023-01-29 23:22:53

        Kun maailmanloppu tulee niin loppuu sinunkin typerät jorinat.

        Anonyymi
        2023-01-30 10:13:49

        Maailmanloppu ja Jeesus sen airueena tulee "ihan kohta".
        Tämä on ollut ainoa oikea vastaus kohta 2000 vuotta ja edelleen se on Jumalan tosi ja vain rienaajat muuta väittää.

        Anonyymi
        2023-01-30 10:23:32

        Se tulee sitten kkun Jeesus saapuu, niin kaikkinainen pahuus kaikkoaa kuin tuhka tuuleen eikä heitä enää ole sitten missään.

        Ateistiksi näet kovasti vaivaa uskovista, 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateistiksi näet kovasti vaivaa uskovista, 🤣🤣🤣

        Saahan sitä itseään huvittaa lukemalla teidän kirjoituksia. Kuten olen aikaisemmin jo todennut, niin tämä on todella koko netin paras tahattoman komiikan palsta. Mutta sinulle aitolainen tämä on paikka jossa saat vuodattaa katkeruuttasi jos Nokian mies ei ole jyystänyt sinua tarpeeksi....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Saahan sitä itseään huvittaa lukemalla teidän kirjoituksia. Kuten olen aikaisemmin jo todennut, niin tämä on todella koko netin paras tahattoman komiikan palsta. Mutta sinulle aitolainen tämä on paikka jossa saat vuodattaa katkeruuttasi jos Nokian mies ei ole jyystänyt sinua tarpeeksi....

        Hullulla on näköjään hullun huvit! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullulla on näköjään hullun huvit! 🤣🤣🤣

        Huomasit kai hyvä kaappihomo että sinun teksti minulle ei mennyt "läpi". Mutta ilmaisethan ne sinunkin huvisi ovat. Vai laskuttaako Nokian mies sinua nykyään?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Tällä palstalla on tämän tästä kirjoituksia, joissa valitetaan kuin ateistit pilkkaavat uskovia."

      Kerrankin aloituksessasi on jokin järkevä ja todenmukainen lause. Ateistit todellakin pilkkaavat tällä palstalla uskovia ja sinä olet yksi pahimmista jankkaajista. Get a life!

      • No et sitten osaa edes lukea. Aloitus kuului näin:

        "Ateistien uhkailut"

        Ei siinä siis sanottu mitään pilkkaamisesta. Mutta kerro miten siis ateistit ovat uhkailleet esim juuri sinua? Ovatko he uhanneet että saat nenuusi, kuten aitolainen täällä tämän tästä uhoaa? Vaiko vielä jotain pahempaa? Ynnä kuinka usein sinä olet uhannut atteja jumalasi kostolla jos hän ei käänny uskovaiseksi....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No et sitten osaa edes lukea. Aloitus kuului näin:

        "Ateistien uhkailut"

        Ei siinä siis sanottu mitään pilkkaamisesta. Mutta kerro miten siis ateistit ovat uhkailleet esim juuri sinua? Ovatko he uhanneet että saat nenuusi, kuten aitolainen täällä tämän tästä uhoaa? Vaiko vielä jotain pahempaa? Ynnä kuinka usein sinä olet uhannut atteja jumalasi kostolla jos hän ei käänny uskovaiseksi....

        Oletko sinä ihan oikeasti eläkkeellä oleva entinen opettaja ja mies?


      • Anonyymi

        Ilmoitin sinut ylläpitoon!


      • Anonyymi

        Homoseuraa Eiranrantaan. IR?


      • Mistänäitäoikeintulee
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitin sinut ylläpitoon!

        Ihan vapaasti vain. Tähänkin olen monta kertaa jos vastannut, että minun tekstejä poistetaan täältä hyvin harvoin, mutta teidän fundujen tekstejä minulle poisteaan joka päivä useita. Osaatko sanoa mistähän se johtuu...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ihan vapaasti vain. Tähänkin olen monta kertaa jos vastannut, että minun tekstejä poistetaan täältä hyvin harvoin, mutta teidän fundujen tekstejä minulle poisteaan joka päivä useita. Osaatko sanoa mistähän se johtuu...

        Pyydän sinut banniin koska etsit täällä seuraa!


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ihan vapaasti vain. Tähänkin olen monta kertaa jos vastannut, että minun tekstejä poistetaan täältä hyvin harvoin, mutta teidän fundujen tekstejä minulle poisteaan joka päivä useita. Osaatko sanoa mistähän se johtuu...

        Ja taas meni roskiin sinun viesti tänne päin. Koeta ny vaan keskittyä siihen Nokian miehen höyläämiseen. Se onnistuu sinulta taatusti paremmin kuin nämä banniviestit tänne...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ja taas meni roskiin sinun viesti tänne päin. Koeta ny vaan keskittyä siihen Nokian miehen höyläämiseen. Se onnistuu sinulta taatusti paremmin kuin nämä banniviestit tänne...

        Onko sinulla Nokialla joku hoito?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ja taas meni roskiin sinun viesti tänne päin. Koeta ny vaan keskittyä siihen Nokian miehen höyläämiseen. Se onnistuu sinulta taatusti paremmin kuin nämä banniviestit tänne...

        Onko sinulla suhde Jorma Ollilaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla Nokialla joku hoito?

        Ai sinäkö nyt haaveilet hänestä? Kuule kun minun tietääkseni hän on ihan hetero, vaikka etunimi onkin Jorma. Mutta ainahan sinä voit kuitenkin kokeilla kepilläsi jäätä. Mutta mitäs se sinun vakiohöylättävä varsinainen Nokian mies siihen sanoo?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinäkö nyt haaveilet hänestä? Kuule kun minun tietääkseni hän on ihan hetero, vaikka etunimi onkin Jorma. Mutta ainahan sinä voit kuitenkin kokeilla kepilläsi jäätä. Mutta mitäs se sinun vakiohöylättävä varsinainen Nokian mies siihen sanoo?

        Sinulla on Nokialla mies, älä ujostele!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on Nokialla mies, älä ujostele!

        Nytkö sinä ihan ujostelet kertoa kuinka te Nokian miehen kanssa rukoilitte yhdessä ja sitten taas höyläsitte siellä Mission suojassa? Älä ujostele. Nokian mies tuli ulos kaapista vähän niin kuin pakon sanelemana ja sinä pääsit mukaan kuvioon ja lohduttamaan häntä. Tai siis höyläämään häntä. Vai höylääkö hän sinua?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Nytkö sinä ihan ujostelet kertoa kuinka te Nokian miehen kanssa rukoilitte yhdessä ja sitten taas höyläsitte siellä Mission suojassa? Älä ujostele. Nokian mies tuli ulos kaapista vähän niin kuin pakon sanelemana ja sinä pääsit mukaan kuvioon ja lohduttamaan häntä. Tai siis höyläämään häntä. Vai höylääkö hän sinua?

        En minä ole kiinnostunut miehestäsi Nokialla. 👨‍❤️‍👨


      • Anonyymi

        Onnea sinulle ja Nokian miehellesi! 🥰


    • Anonyymi

      Mikä se sellainen ateisti on jonka päässä asuu Jumala 24/7 maksamatta vuokraa? En ole koskaan tavannut ihmistä joka käyttää vapaa-aikansa joulupukin kritisointiin vaikka ateistit väittää näiden olevan identtinen asia.

      • Anonyymi

        ArtoTTT

        Alakerran isäntä juoksuttaa omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Alakerran isäntä juoksuttaa omiaan.

        Sinä kun olet sellainen "tapaloukkaantuja", niin entäpä tuo sinun viestisi? Olisiko Jumalaan ja Saatanaa uskomattoman syytä tuosta jopa loukkaantua, sinähän väität itseasiassa ateistien olevan Saatanan palvojia, vaikka Saatanan olemassaolosta ei ole edes mitään todisteita.

        Leimaat kokonaisen ihmisryhmän stigmalla, jolla on hyvin kielteinen leima vain uskomustesi tähden.

        -a-teisti-


    • Anonyymi

      Mielenkiintoisessa paikassa se Herra Jeesus. Eikö kukaan ymmärrä vihjettä?!

    • Marttyyrikompleksia pukkaa. Kaipaavatko uskovaiset aikoja, jolloin kristittyjä syötettiin leijonille ja ihailevatko he sen ajan kristittyjä samaistumalla heihin?

      • No tämä on keskeinen osa heidän uskoaan. Jos ei yhtään vainota niin ei voi olla kunnon uskova. Mutta mitä enemmän vainotaan niin sen parempi uskovainen sitten ollaan. Ja nyt kun ei oikein löydy ketään kuka vainoaisi heitä täällä länsimaissa, niin sitten sitä pitää yrittää keksiä kaikella eri tapaa kuinka heitä vainotaan. Ja sehän vasta vainoa on kun joku sanoo, että ei usko heidän jumalaansa....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No tämä on keskeinen osa heidän uskoaan. Jos ei yhtään vainota niin ei voi olla kunnon uskova. Mutta mitä enemmän vainotaan niin sen parempi uskovainen sitten ollaan. Ja nyt kun ei oikein löydy ketään kuka vainoaisi heitä täällä länsimaissa, niin sitten sitä pitää yrittää keksiä kaikella eri tapaa kuinka heitä vainotaan. Ja sehän vasta vainoa on kun joku sanoo, että ei usko heidän jumalaansa....

        Tehkääs papat treffit keskenänne! 👨‍❤️‍👨


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehkääs papat treffit keskenänne! 👨‍❤️‍👨

        Ettö ihan treffejä sinä kaipaat? Mutta kuule kun minä olen ihan hetero, mutta sinua kun kuumottaa siellä kaapissa tuo Nokian mies ja hänen julistuksensa, joten jatkakaa vain te toistenne höyläämistä....


    • Anonyymi

      Minne he oikein menevät, nuo jotka eivät taakseen katso. Siinä se kysymys onkin.

    • Anonyymi

      Nyt on molotusajat menossa. Se on uskovalle pelottavinta mitä maailmassa voi olla ja niitä kokemusasiantuntijjoita on todella harvassa.

      Ei ateistien jorinat ole mitään, eiväthän ne ole edes uskonelämää eikä siihen liittyvää, mutta molotus ja sen karttaminen on elämän ja kuoleman kysymys.

      Nyt panostetaan siihen ja kaikki toivo on molotusasiantuntijassa.

      • Kun itse laitan Raamattua tänne, niin yleensä sanotaan, että pilkkaan ja solvaan uskovia.

        He ovat kuin päästään sekaisin.


    • Anonyymi

      Seuratkaapa ns. uskovat täällä ateisteille tarkoitettua osiota vaikka muutaman päivän ajan, tai etsikää siellä viime aikoina tehdyt aloitukset. Mitä saatatte havaita? Kyllä, siellä on jos jonkinlaista ateisteja pilkkaavaa tekstiä, sitä riittää, osin aivan suorana mutta myös ns. rivien väliin ladattuna.

      • Anonyymi

        Mitä siitä pilkasta. Ei siihen kuole.

        Monesti käy aivan päinvastoin kuin mitä pilkan tarkoitus on.

        Kun kuin kännissä molottavia uskovia pilkataan siitä, niin siinäkin käy siten että se alkaakin kaikkia pian kiinostamaan, että miten sitä kuin kännissä molotettaisiin. Sehän voisi jopa olla kivaa tai sitä ainakin pitää kokeilla että tietää mistä puhutaan.

        Syntyykin molotusherätys vaikka idea oli aivan päinvastainen.

        Ja ajatella jos ateistikin saisi ilmaiseksi molotushumalan, niin varmaan olisi siitä kiinnostunut kokeilemaan.

        Kaikki sitä eivät vain pysty tarjoamaan, joten nyt vain kokemusasiantuntijalta neuvoja kysymään miten sellaisen saan itselleen hankittua.


    • Anonyymi

      Aina pahalla päällä olevat helluntailaiset yrittvät haastaa riitaa kaikkien kanssa. Varsinaiset lahkolaiset helluntailaiset eivät tule toimeen edes helluntaikirkonkaan kanssa. Jos niitä vastaan puolustautuu, ne syyttävät vainoamisesta. 😹

      • Anonyymi

        Molottajat riitautuvat keskenään.

        Siitä sitä onkin ongelmaa kerrakseen.

        Harras ja vakaa kirkkokansaa katsoo ihmeissään kun molottajat herjaavat tosiaan molottamisesta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe